Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

Οι Παπικοί θα είναι παρόντες -για πρώτη φορά- σε Πανορθόδοξη Σύνοδο, όχι ως ΜΕΤΑΝΟΟΥΝΤΕΣ δια τις αιρέσεις τους, αλλ' ως ΤΙΜΩΜΕΝΟΙ!

Παπικές εκτιμήσεις για την
«Αγία και Μεγάλη» Σύνοδο

Αδαμάντιος Τσακίρογλου,
Κλασσικός φιλόλογος, Ιστορικός
Σε μετάφραση:
www.katholisch.de/aktuelles/aktuelle-artikel/der-orthodoxe-wunderknabe
 Μία διαμάχη μεταξύ Μόσχας και Ινστανμπούλ (Κωνσταντινούπολη για πολλούς Παπικούς δεν υπάρχει).
   ...«Ο οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος ανακοίνωσε την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδοξίας για το 2016. Παρόλα αυτά η διαμάχη μεταξύ Μόσχας και Ινστανμπούλ επισκιάζει τις ετοιμασίες. Ο Βαρθολομαίος ο Α΄ έχει καλύτερες σχέσεις με τον Πάπα Φραγκίσκο παρά με τον Κύριλλο. Θα πάρει η Ρώμη τον ρόλο διαμεσολαβητή;...». (Αυτό το κείμενο γράφηκε πριν την συνάντηση του πάπα με τον Πατριάρχη Μόσχας στην Κούβα. Μήπως ξέρουν οι παπικοί περισσότερα από εμάς;).

de.radiovaticana.va/news/2015/08/28/140_orthodoxe...in...2016.../1168054
     ...«Θα είναι η πρώτη μεγάλη συνάντηση ορθοδόξων επισκόπων μετά από μία χιλιετία. Η τελευταία σύνοδος, που παραβρέθηκαν αντιπρόσωποι της ανατολικής και δυτικής εκκλησίας, ήταν η δεύτερη σύνοδος της Νικαίας το 787...»[1]. (Είναι σαφές ότι οι Παπικοί πιστεύουν ότι με τις ενέργειες των Οικουμενιστών και τη φροντίδι του Βαρθολομαίου, θα είναι η πρώτη φορά που σε Ορθόδοξη Σύνοδο θα είναι παρόντες αντιπρόσωποι της Ρώμης, έστω ως παρατηρητές! Δηλαδή θα είναι παρόντες αιρετικοί ως τιμώμενοι και όχι ως μετανοούντες και αποδίδοντες λόγο για τις κακοδοξίες τους! Ασφαλώς μεγάλο αυτό το κατόρθωμα του

ΤΑ ...ΠΑΡΤΥ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!

     «Π.Π.»: Ὁ οἰκουμενιστής καθηγητὴς Λαρεντζάκης, κατά τοὺς διοργανωτὲς ποὺ τὸν βράβευσαν, εἶναι ὁ «νέος τύπος θεολόγου, ένα πρότυπο εξόδου  της Ορθόδοξης Θεολογίας από πλέγματα υπεροψίας, αυτάρκειας και απομονωτισμού».
   Δηλαδή, οὔτε λίγο, οὔτε πολύ,  οἱ κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ Οἰκουμενιστὲς τιμοῦν -καὶ δὲν τὸ κρύβουν- τοὺς θεολόγους ποὺ πραγματοποίησαν τὴν ἔξοδο ἀπὸ τὴν ἁγιοπατερικὴ Παράδοση τῆς «στενῆς πύλης» τῆς Ἐκκλησίας ποὺ ὁδηγεῖ στὴν «ζωή», καὶ πορεύονται τὴν «εὐρύχωρη ὁδὸ» τῆς «ἐκκλησίας τῶν πονηρευομένων» ποὺ «ἀπάγει εἰς τὴν ἀπώλειαν» διὰ τῆς αἱρέσεως (Λουκ. 13, 24)!


ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ INFO Ι "Η φωνή της Ορθοδοξίας" αναγορεύθηκε επίτιμος διδάκτωρ του Τμ. Θεολογίας ΑΠΘ
τῆς Σοφία Καρεκλά

  Τον διεθνώς διακεκριμμένο “ακούραστο εργάτη της ιδέας της συμφιλίωσης των Εκκλησιών” ομότιμο καθηγητή του Πανεπιστημίου Graz της Αυστρίας κ. Γρηγόριο Λαρεντζάκη ανακήρυξε χθες επίτιμο διδάκτορά του το Τμήμα Θεολογίας ΑΠΘ.
     Κατά την πανηγυρική συνεδρίαση, στην Αίθουσα Τελετών του παλαιού κτιρίου της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, όπου οι καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας τίμησαν τον κ. Λαρεντζάκη για το σύνολο της προσφοράς του στη θεολογία, το πρωτόκολλο των συγκεκριμένων τελετών “έσπασε” όχι μία, αλλά δύο φορές...
     
Ὁ κ. Παναγιώτης Σκαλτσῆς παίρνει ἐπαξίως τὸν τίτλο τοῦ στυλοβάτη τῶν Οἰκουμενιστῶν!
  Η τελετή αναγόρευσης του κ. Λαρεντζάκη ξεκίνησε με την προσφώνηση από τον πρόεδρο του Τμ. Θεολογίας καθηγητή κ. Παναγιώτη Σκαλτσή. Ο κ. Σκαλτσής μίλησε συνοπτικά για τον έργο του κ. Λαρεντζάκη και την προσφορά του στη θεολογία. “Το Τμήμα, αναδεικνύοντας το πολυσήμαντο έργο του κ. Λαρεντζάκη, την προσφορά του στον διαχριστιανικό διάλογο, την άοκνη προσπάθειά του για καταλλαγή, τον αναγορεύει επίτιμο διδάκτορα”, είπε χαρακτηριστικά.
 Στην προσφώνησή του, ο κοσμήτορας της Θεολογικής Σχολής κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου συνεχάρη την απόφαση του Τμήματος να

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!

Θυσιάζουν τὴν Ὀρθοδοξία, γιὰ νὰ διασώσουν τήν αἵρεση!!!

      Ὅλα αὐτὰ τὰ κοσμογονικὰ καὶ πρωτοφανῆ σὲ ἔκταση καὶ διάρκεια χρόνου, ποὺ συμβαίνουν στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας, οἱ θεολογοῦντες ἀντι-Οἰκουμενιστὲς τὰ ραντίζουν μὲ "ὁμολογιακὸ" χαρτοπόλεμο, περιμένουν δὲ νὰ κορυφωθεῖ τὸ κακὸ μὲ τὶς ἀποφάσεις στὴν Πανορθόδοξο γιὰ νὰ ἀντιδράσουν (ὅπως λένε) τότε ..."δυναμικά"!!!

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΧΑΡΙΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

    Ἀπογοητευτικαὶ ἦσαν αἱ δηλώσεις τοῦ Σέρβου Πατριάρχου κ. Εἰρηναίου εἰς τὴν ρωσικὴν τηλεόρασιν Media Center Cargrad «Russia ekpsres». Ὁ Πατριάρχης ἀντὶ νὰ ἐμπνεύση τὸ ὅραμα ἡ Ὀρθοδοξία νὰ κατακτήση τὴν Εὐρώπην προτιμᾶ νὰ συμπαρασταθῆ εἰς τοὺς Παπικοὺς καὶ Προτεστάντας! Συμφώνως πρὸς τὸ vimaorthodoxias.gr τῆς 6ης Μαΐου 2016:
       «Ὁ Πατριάρχης σχολίασε πὼς στὴν Εὐρώπη διαδραματίζεται ἕνας ἀποχριστιανισμὸς καὶ τόνισε πὼς "ἐὰν ἡ Εὐρώπη συνεχίσει ἔτσι δὲν ξέρω ποιὰ θὰ εἶναι ἡ θέση της. Ἡ Εὐρώπη ἀπειλεῖται σοβαρά, καί, δυστυχῶς, αἰσθάνονται τὶς συνέπειες αὐτῆς τῆς ἀπειλῆς καὶ σὲ ὅλον τὸν κόσμο ὅπως

Σύνοδοι και Σύνοδοι! "Ορθόδοξοι" Επίσκοποι καταδικάζουν Ὀρθοδόξους Επισκόπους! Τελικά η Αλήθεια της εν Νικαία Συνόδου "εκράτησε"!

Οἱ Ἅγιοι Κωνσταντίνος καὶ Ἑλένη οἱ Ἱσαπόστολοι




Ὡς γενέτειρα πόλη τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου ἀναφέρεται τόσο ἡ Ταρσὸς τῆς Κιλικίας ὅσο καὶ τὸ Δρέπανο τῆς Βιθυνίας. Ὡστόσο ἡ ἄποψη ποὺ ἐπικρατεῖ φέρει τὸν Μέγα Κωνσταντίνο νὰ ἔχει γεννηθεῖ στὴ Ναϊσὸ τῆς Ἄνω Μοισίας. Τὸ ἀκριβὲς ἔτος τῆς γεννήσεώς του δὲν εἶναι γνωστό, θεωρεῖται ὅμως ὅτι γεννήθηκε μεταξὺ τῶν ἐτῶν 274 – 288 μ.Χ.
Πατέρας του ἦταν ὁ Κωνστάντιος, ποὺ λόγῳ τῆς χλωμότητος τοῦ προσώπου του ὀνομάσθηκε Χλωρός, καὶ ἦταν συγγενὴς τοῦ αὐτοκράτορος Κλαυδίου. Μητέρα του ἦταν ἡ Ἁγία Ἑλένη, θυγατέρα ἑνὸς πανδοχέως ἀπὸ τὸ Δρέπανο τῆς Βιθυνίας.
Τὸ 305 μ.Χ. ὁ Κωνσταντίνος εὑρίσκεται στὴν αὐλὴ τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ στὴ Νικομήδεια μὲ τὸ ἀξίωμα τοῦ χιλίαρχου. Τὸ ἴδιο ἔτος οἱ δύο Αὔγουστοι,

Τα μετά την Λέσβο!

Ἡ τραγικο-κωμωδία της Λέσβου.

Ὁ πρωταγωνιστής καί οἱ δύο κομπάρσοι...

Τοῦ Διονύση Μακρῆ




Τά δύο  θηρία τοῦ Ἀντιδίκου ἐκστρατεύουν κατά τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδας!

Οἱ μύχιες σκοπιμότητες τῆς παπικῆς θεατρικῆς παράστασης πού δόθηκε προσφάτως στή Λέσβο

Ὁ ἄθεος Τσίπρας ἐμμέσως μέν πλήν σαφῶς ἐπιδιώκει νά ἐπαναφέρει στήν Ἀθήνα καί ὄχι μόνο γιά μία νέα περιοδεία, πού πιθανόν νά συμπεριλάβει καί ἐπίσκεψη στό Ἅγιο Ὄρος τόν νῦν Πάπα Φραγκίσκο. Σύμφωνα μάλιστα μέ πληροφορίες βρίσκονται σέ προχωρημένο στάδιο οἱ διαβουλεύσεις πραγματοποίησης ἐπίσημης ἐπίσκεψης τοῦ προέδρου τῆς Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου στό Βατικανό -πιθανόν καί μέσα στό καλοκαίρι- κατά τήν ὁποία ὡς δῆθεν ἀνταπόδοση τῆς ἐπίσκεψης θά προσκληθεῖ ἐκ νέου ὁ νῦν Πάπας Φραγκίσκος. 
Γράφει ὁ Διονύσης Μακρῆς, Θεολόγος-Δημοσιογράφος

Μία ἰδιότυπη νέα Σταυροφορία τῆς Δύσης καί γενικότερα τῶν ἐκφραστῶν τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας ἀνάλογη μ’ αὐτήν τοῦ 1204, τήν ἅλωση δηλαδή τῆς Κωνσταντινούπολης καί τή μεγάλη λεηλασία τῶν θησαυρῶν της,  βιώνει τά τελευταῖα χρόνια ἡ Ἑλλάδα! Στόχος ἡ πλήρης οἰκονομική, πολιτιστική καί κυρίως θρησκευτική ὑποδούλωσή της στό πλαίσιο τῆς ἐφαρμογῆς τῶν σχεδίων τῆς λεγομένης Νέας Τάξης Πραγμάτων. Μέσα στό πλαίσιο αὐτό καί προκειμένου κυρίως νά ἀλώσουν τήν Ὀρθόδοξη πίστη, μᾶς ἔχουν κηρύξει ἕναν ἄτυπο ἀνελέητο πόλεμο πρός τόν εὐλογημένο αὐτό τόπο τά δύο μεγάλα θηρία τοῦ Ἀντίχριστου, ὅπως τά κατονομάζει σέ βιβλίο του ὁ Ἅγιος Ἀναστάσιος ὁ Γόρδιος, ὁ μεγάλος Διδάσκαλος τοῦ Γένους μας! Πρόκειται γιά τόν Μωάμεθ καί τό Ἰσλάμ, τό θηρίο τῆς ἀσεβείας, τό ὁποῖο ἐπιχειρεῖ μέσω τῆς λαθρομετανάστευσης νά ἀλλοιώσει τή συνοχή τῆς Ὀρθόδοξης πίστης καί γιά τόν Πάπα, τό θηρίο τῆς εὐσεβείας, τό ὁποῖο ἐπιχειρεῖ νά ἐπιβάλλει τή συμπόρευση τοῦ ψεύδους καί τῆς ἀληθείας!
   Οἱ ἐπιδιώξεις αὐτῶν τῶν δύο θηρίων διαπιστώθηκαν προσφάτως σέ μία καλοστημένη παράσταση τοῦ Ἀντιδίκου πού πραγματοποιήθηκε στή Λέσβο. Δυστυχῶς ἡ ἀπουσία τῆς κατήχησης καί ἡ ἀπιστία πού ταλανίζει ὁμολογουμένως κλῆρο καί λαό ὁδήγησαν στήν ἀποδοχή πράξεων καί ἐνεργειῶν ἀκόμη καί ἀπό ὀρθοδόξους θρησκευτικούς ἡγέτες, οἱ ὁποῖοι ἐναρμονιζόμενοι πλήρως μέ τήν ἐγκάθετη σέ στοές καί κέντρα ἀνομίας πολιτική ἐξουσία τοῦ τόπου πραγματοποιοῦν σόου ἐντυπωσιασμοῦ, τά ὁποῖα ἀποσκοποῦν μέ τό ἀζημίωτο στή ψευτο-διέγερση ἐπιφανειακῶν ἀνθρωπίνων συναισθημάτων! Ναί, τά δύο μεγάλα θηρία τοῦ Ἀντίχριστου

Η αγία Γλυκερία και το σφράγισμα 666 του αντιχρίστου!




Η ΑΓΙΑ ΓΛΥΚΕΡΙΑ  ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ
666 ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

    ΚΑΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ TOY Aντωνίου του βασιλέως  141μ.X. ευρισκομένη η Αγία Γλυκερία στην Tραϊανούπολιν και βλέποντας ότι  θυσίαζε ο ηγεμώνας στα είδωλα, τότε η Aγία έγραψε επάνω στο μέτωπόν της τον τίμιον Σταυρόν, (και όχι του αντιχρίστου 666, που κάποιοι ποθούνε σήμερα) και επήγεν εις τον ηγεμόνα, κηρύττουσα και ονομάζουσα τον εαυτόν της Xριστιανήν, και δούλην Xριστού. Γιαυτό και έπειτα από ανεκδιήγητα και απάνθρωπα μαρτύρια επαραδόθη διά να την φάγουν τα θηρία. Ένα δε από αυτά την εδάγκασεν ολίγον  και έτσι παρέδωκεν η μακαρία την ψυχήν της εις χείρας Θεού. Tο δε άγιον αυτής λείψανον ενταφιάσθη εις την Hράκλειαν.
      Μάλιστα στην Hράκλειαν, (βλ. σελ. 519 της Δωδεκαβίβλου), ευρίσκετο πάνω στον τάφο της Αγίας Γλυκερίας  μία χαλκίνη λεκάνη, διά να γίνεται εν αυτή ο αγιασμός, η οποία και εδέχετο τα θεόρρυτα μύρα, τα οποία ανέβρυζαν από του τάφου της Aγίας ταύτης Γλυκερίας, διά μέσου των οποίων εγίνοντο πολλά θαύματα.
     O δε τότε Επίσκοπος Hρακλείας, κινούμενος  από ζήλο και αγάπη προς την Αγία Γλυκερία ευρών εις Kωνσταντινούπολιν μίαν λεκάνην χρυσήν και θαυμαστήν, αγόρασε αυτήν, και εδιώρισε να γίνεται πλέον σε αυτή ο αγιασμός επάνω εις τον τάφον της Mάρτυρος αντί της χαλκίνης. Όμως από τότε έπαυσαν να ρελούνται θαύματα; (Γιατί άραγε; Τόση ήταν η δύναμη της Αγίας;) Διά τα δάκρυα όμως και τας προσευχάς του Επισκόπου  απεκαλύφθη ότι η χρυσή εκείνη λεκάνη ήτον ακάθαρτος. Διά τούτο έφερεν αυτήν εις τον τότε Πατριάρχην Άγιον Iωάννην τον Nηστευτήν. Kαι εξετάσας εκείνος εύρεν, ότι ένας άρχων σοφός και μάγος Παυλίνος ονόματι, έχυσεν αίματα μέσα εις την λεκάνην εκείνην τρόπω θυσίας, και εγοήτευε με την επίκλησιν των δαιμόνων ως ειδωλολάτρης.
    (Ας θυμηθούμε εδώ τα σοφά λόγια του Αγίου Παϊσίου: «Ακούει δυστυχώς κανείς ένα σωρό ανοησίες του μυαλού από ορισμένους σημερινούς "Γνωστικούς". Ένας λέει: "Εγώ θα δεχθώ την ταυτότητα με το 666 και θα βάλω και έναν σταυρό". Άλλος: "Εγώ θα δεχθώ το σφράγισμα στο μέτωπο και θα κάνω και έναν σταυρό στο μέτωπο ...;" και ένα σωρό παρόμοιες  ανοησίες. Νομίζουν ότι θα αγιασθούν με αυτόν τον τρόπο, ενώ αυτά είναι πλάνες... Το βρώμικο δεν αγιάζεται. Το καθαρό νερό δέχεται την Χάρη και γίνεται αγιασμός. Τα ούρα δεν γίνονται αγιασμός. Η πέτρα με θαύμα γίνεται ψωμί. Η ακαθαρσία δεν δέχεται αγιασμό»).
    Αφού λοιπόν έλαβε γνώση του γεγονότος ο Βασιλιάς Μαυρίκιος και παρά τις παρακλήσεις του Αγίου Ιωάννη να μήν θανατώσει  τον  Μάγο, πέρα από μία απλή παιδαγωγία μόνο, στο τέλος ο Βασιλιάς τον  επαλούκωσεν ,ενώ τους υιούς του απεκεφάλισεν, ως συγκοινωνούς όντας της μαγείας του πατρός των. (Όρα ω αναγνώστα, πόσην πικράν τιμωρίαν λαμβάνουν οι μάγοι και γόητες.)

-Συναξαριστής Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου/13η Μαϊου-


π. Διονύσιος Ταμπάκης

O tempora, o mores!

ΛΟΓΟΙ  ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ...!

      Ἂν αὐτὸ δὲν εἶναι «ὑπεκφυγὴ» καὶ «ὑποκρισία», τότε τί θὰ ὀνομάσουμε «ὑποκρισία»;
  Διαφωνεῖ ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς μὲ τὴν σύγκληση τῆς Συνόδου, διαφωνεῖ μὲ τὴν θεματολογία, διαφωνεῖ μὲ τὴν διαδικασία,  γιατὶ ἡ προβληματική της καὶ οἱ Προσυνοδικὲς ἀποφάσεις της εἶναι αἱρετικές, ἢ μᾶλλον -ὅπως γλαφυρὰ τὶς περιγράφει- αἱρετικότατες, καταγγέλλει ὅτι διὰ τῆς  διαδικασίας-κανονισμοῦ παραβιάζονται Ἱεροὶ Κανόνες, διαστρέφεται ἡ διδασκαλία τοῦ ἰδίου τοῦ Κυρίου, ἀλλὰ κοινωνεῖ μὲ ὅλους τοὺς αἱρετίζοντες ποὺ τὴν προετοίμασαν καὶ θὰ συμμετάσχουν σ’ αὐτήν!
      Πράγματι, νέο-μετα-πατερικὴ τακτική.
    Οἱ  Ἅγιοι (στὴν συντριπτική τους πλειοψηφία) συμμετεῖχαν στὶς Συνόδους, καὶ ἀγωνίζονταν νὰ καταδικαστεῖ ἡ αἵρεση. Ὁ κ. Σεραφεὶμ πράττει τὸ ἀνήκουστο καὶ πρωτοφανές:
.
    Καταδεικνύει τὴν δολιότητα καὶ τὸν ἀμοραλισμό, ὅσων προετοίμασαν τὴν «γία καὶ Μεγάλη Σύνοδο», δηλώνει ὅτι καταδικάζει αὐτὲς τὶς δίκην «μαφίας» καὶ δίκην «ληστρικῆς» Συνόδου πρακτικές, ἀλλὰ σὰν νὰ μὴ συμβαίνει τίποτε, κοινωνεῖ καὶ θὰ κοινωνεῖ (ὡς φαίνεται) στὸ διηνεκὲς μὲ τοὺς ἐγκληματοῦντες κατὰ τῆς Πίστεως!
.
O tempora, o mores!


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ,
Τηλ. +30 210 4514833, Fax +30 210 4518476

ν Πειραιε τ 20 Μαΐου 2016

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
ΛΟΓΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ

     Ἐπειδή κατά τόν Θεο πόστολο Πέτρο φείλομεν νά εμεθα  «τοιμοι δ ε πρς πολογίαν παντ τ ατοντι μς λόγον περ τς ν μν λπίδος μετ πραΰτητος κα φόβου συνείδησιν χοντες γαθήν, να ν καταλαλοσιν μν ς κακοποιν, καταισχυνθσιν ο πηρεάζοντες μν τν γαθν ν Χριστ ναστροφήν. κρεττον γρ γαθοποιοντας, ε θέλοι τ θέλημα το Θεο, πάσχειν κακοποιοντας (Α΄ Πέτρου 3,15-18), δημοσιοποι τος λόγους παραιτήσεώς μου πό τήν συμμετοχή μου στήν κπροσώπηση τς γιωτάτης κκλησίας τς λλάδος στήν συγκληθησομένη γία καί Μεγάλ Σύνοδο.   πόφασις τς προλαβούσης κτάκτου Συνόδου τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος μο παρεχε ατό τό δικαίωμα συμμετοχς κατόπιν τς παραιτήσεως τν πρό μο κατά τά πρεσβεα Σεβασμιωτάτων γίων δελφν.
    Παραιτήθην προφορικς νώπιον τς προλαβούσης εραρχίας γιά λόγους συνειδήσεως καί εδικώτερα διότι διαφων καί διά τήν θεματολογία τς γίας καί Μεγάλης Συνόδου καί διά τήν διαδικασία. Διαφων διά τήν θεματολογία διότι μετά 93 χρόνια προετοιμασίας μις Πανορθοδόξου Συνόδου νασχόλησίς της μέ οσιωδς λελυμένα θέματα πό τήν Πατερική καί Κανονική μας Παράδοση, πως τς Νηστείας καί το Γάμου, μόνον δυστυχς θυμηδία προκαλε. Διαφων καί μέ τήν παράδεκτη θέση το κειμένου περί τν μεικτν γάμων, πού προάγει τόν λεγόμενο λαϊκό συγκρητιστικό οκουμενισμό, καί διαφων πίσης ριζικά μέ τά λλα δύο ψηφισμένα κείμενα τν προσυνοδικν διασκέψεων «Σχέσεις τς ρθοδόξου κκλησίας πρός τόν λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον» καί « ποστολή τς ρθοδόξου κκλησίας ν τ συγχρόν κόσμ». άν πράγματι έπεδιώκετο Πανορθόδοξος ατή Σύνοδος νά εναι γία καί Μεγάλη καί νά ποτελε ερά συνέχεια τν γίων Οκουμενικν Συνόδων στόν 21ο αώνα καί πέκεινα, διακηρύσσουσα τι «δοξε τ γί Πνεύματι καί μν», φειλε στοιχοσα στό πνεμα καί τό γράμμα τν γίων καί Θεοφόρων Πατέρων νά ποφασίσ τά κόλουθα:
    α) Νά ναγνωρίσει τίς θεωρούμενες π λους τος ρθοδόξους δύο Συνόδους το νάτου κα δεκάτου τετάρτου αἰῶνος ς Οκουμενικές, δηλ. τήν Η´ π Μ. Φωτίου, το 879-880, κα τήν Θ´ π γίου Γρηγορίου το Παλαμ, το 1351, ο ποες, κατεδίκασαν μν πρώτη τ Filioque καί τό πρωτεο το Πάπα ς αρέσεις, δ δεύτερη τν περ κτιστς Θείας