Κυριακή, 22 Μαΐου 2016

Πνευματικός πατέρας των Ποιμένων, ο ηγέτης των Οικουμενιστών! --Αφού τον αποδέχονται οι αντι-Οικουμενιστές, τί να κάνουν οι άμεσα υφιστάμενοί του "Πάπα" της Ανατολής;!


Ιερομόναχος Ι. Μ. Πάτμου:

«Επιτακτική ανάγκη να φέρουμε τα προσκυνήματα, κοντά στον προσκυνητή, κάτι που προσπαθεί αόκνως ο πνευματικός ημών Πατήρ και ποδηγέτης, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος».



     Εἰσήγηση με θέμα «Πνευματική Ἀναζήτησις τῆς Όρθοδοξίας εἰς τά Δωδεκάνησα»  από τον  ἱερομόναχο  Βαρθολομαίο Σιαρλή  της Ιεράς Μονής   Ἁγ. Ἰωάννου  τοῦ Θεολόγου Πάτμου που εκπροσώπησε τις Μητροπόλεις της Δωδεκανήσου και την Εξαρχία Πάτμου στη  διάσκεψη για τον ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.

Παρακάτω ολόκληρη η εισήγηση: 

 «Εγὼ ᾿Ιωάννης, ἀδελφὸς ὑμῶν καὶ συγκοινωνὸς ἐν τῇ θλίψει καὶ βασιλείᾳ καὶ ὑπομονῇ ἐν ᾿Ιησοῦ Χριστῷ, ἐγενόμην ἐν τῇ νήσῳ τῇ καλουμένῃ Πάτμῳ διὰ τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ διὰ τὴν μαρτυρίαν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ. ἐγενόμην ἐν πνεύματι ἐν τῇ κυριακῇ ἡμέρᾳ, καὶ ἤκουσα φωνὴν ὀπίσω μου μεγάλην ὡς σάλπιγγος.....»

Σεβαμιώτατε Ἅγιε Δωδώνης, σεβαστοί Πατέρες, Ερίτιμε κυρία Υπουργέ, αγαπητοί μας αδελφοί της Ρωσικής αποστολής, αξιότιμοι κυρίες και κύριοι συμμέτοχοι της συνδιασκέψεως αυτής.......
Ήταν το 95 μ. Χ όταν ο Ιωάννης ο Θεολόγος, ο ηγαπημένος μαθητής εκ της δωδεκάδος του Χριστού, ο μαθητής της αγάπης, εὐρισκόμενος εξόριστος στην νήσον την καλουμένην Πάτμον, εντός του ιερού θεοβάδιστου σπηλαίου και περιπλανώμενος στο τότε ξερονήσι συνειδητοποίησε και μας πληροφορεί διά την εν πνεύματι κατάστασή του.
Από τότε και μέχρι σήμερα η εν πνεύματι αυτή κατάσταση του Υιού της Βροντής μαζί με το πέρασμα του Αποστόλου Παύλου από τα νησιά της Κώ και της Ρόδου κατέστησαν το νησιώτικο σύμπλεγμα της Δωδεκανήσου μια από τις πιο φωτεινές ηλιαχτίδες του Ορθοδόξου ήλιου. Μια ηλιαχτίδα που

Σηλυβρίας Μάξιμος για τη Πανορθόδοξη: «Τα πιο πολλά κείμενα έχουν συμφωνηθεί» ...πριν την Σύνοδο!!!


silibriasΤου Θεόδωρου Καλμούκου

Η Romfea.gr έχει αποκλειστικά δικαιώματα αναδημοσιεύσης από τον Εθνικό Κήρυκα

Το εγκώμιο της Ομογένειας έπλεξε με συνέντευξη του στον «Εθνικό Κήρυκα» ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας κ. Μάξιμος του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο οποίος εκπροσώπησε τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο στην ετήσια Κληρικολαϊκή Συνέλευση της Μητρόπολης Νέας Ιερσέης.
Ο Μητροπολίτης κ. Μάξιμος εξέφρασε τον θαυμασμό του για τα όσα είδε, άκουσε και βίωσε κατά την Κληρικολαϊκή και τόνισε τον

Από την Β΄ Βατικανή στην Πανορθόδοξη, π. Πέτρου Χίρς

«Από την Β΄ Βατικανή (1965) στην Πανορθόδοξη Σύνοδο (Κρήτη 2016)»[1]*


του  Πρωτοπρεσβυτέρου  Πέτρου Χιρς[2]*
Αιδεσιμολογιώτατε εκπρόσωπε του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρών, Σεβαστοί Πατέρες, Κύριε Πρόεδρε της Διακιδείου Σχολής Λαού Πατρών, Αγαπητοί μου.

Ευχαριστώ θερμώς την Διακίδειο Σχολή για την τιμητική πρόσκληση να μιλήσω από το ιστορικό  αυτό βήμα.
Ευχαριστώ, επίσης, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πατρών για την ευγένεια και την καλοσύνη να μου παράσχει την κανονική άδεια να απευθυνθώ στην αγάπη σας για το σημαντικότατο αυτό θέμα τής Πανορθοδόξου Συνόδου.
Το ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Εκκλησία των Οικουμενικών Συνόδων αποτελεί κοινοτοπία αλλά είναι αναγκαία, αληθινή. Πιο ουσιαστική ακόμη είναι η αλήθεια ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία όχι μόνο συγκάλεσε και έζησε τις Συνόδους, αλλά ότι επίσης ζει καθημερινά κατά τους λόγους των Αγίων Αποστόλων σ’ εκείνη την πρώτη Αποστολική Σύνοδο στην Ιερουσαλήμ: «έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν» (Πράξ. 15, 28), δηλαδή φάνηκε αρεστό πρώτα στο Άγιο Πνεύμα και έπειτα στους Αποστόλους και στους διαδόχους αυτών. Αυτός ο θεανθρώπινος τρόπος ύπαρξης, που ξεκίνησε αποφασιστικά, συνοδικά, την ημέρα της Πεντηκοστής, είναι αναπόσπαστος και αμετάβλητος

Ο Οικουμενισμός επεκτείνεται σιωπηλά και ύπουλα κάτω από την «μύτη» της αδιαφορίας μας!

Τοῦ κ. Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου                 Πηγή
Τα ίδια Αποκρυφιστικά-Οικουμενιστικά σύμβολα
σε Γερμανία και Κρήτη

Αποκρυφιστικό-Οικουμενιστικό βιτρό στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης
Χρησιμοποιεί τα ίδια σύμβολα με εκείνο που καταγγείλαμε ότι υπάρχει (*)
στον ι. ναό Κων/νου και Ελένης στο Wesseling

     (*) Στο άρθρο «Κραυγή απόγνωσης από έναν ορθόδοξο πιστό της Γερμανίας» γράφαμε: «Στις 6 Σεπτεμβρίου 2015 στον ιερό ναό Κων/νου και Ελένης στο Wesseling υποδέχθηκαν οι κληρικοί της ενορίας μαζί με εκπροσώπους άλλων εκκλησιών, Εβραίους και Μουσουλμάνους (στις ανάλογες φωτογραφίες στο Ίντερνετ διακρίνεται ο Μούφτης καθαρά) τον άγγελο των πολιτισμών.
Πρόκειται περί ενός κύκλου μέσα στον οποίον υπάρχουν τα σύμβολα του σταυρού, του άστρου του Δαβίδ και της ημισελήνου, τα οποία σχηματίζουν έναν άγγελο. Αν βγάλεις ένα από αυτά τα σύμβολα ο άγγελος καταστρέφεται (το νόημα και ο σκοπός αυτού του έργου, το οποίο υποδέχθηκαν με τιμές και νεοταξική χαρά ως νέο συμβολό τους οι ιερείς μας χρησιμοποιώντας μάλιστα και παιδιά, ώστε να ριζώσουν καλά τέτοιες πρακτικές, είναι πεντακάθαρος). Μετά την υποδοχή έγινε συμπροσευχή των παρευρισκομένων. Ως κείμενο προτιμήθηκε από τους ιερείς μας το laudato si από την εγκύκλιο του πάπα Φραγκίσκου. Πρόκειται για μία προσευχή του Φραγκίσκου της Ασσίζης στην οποία ο λεγόμενος καθολικός άγιος, εδώ εν συντομία, δοξάζει τον Θεό και τον κύριο αδελφό τον ήλιο, και την αδελφή την σελήνη, και τον αδελφό τον άνεμο και τον αδελφό το νερό, που είναι ταπεινό και πολύτιμο, και τον αδελφό την φωτιά».
Αδαμάντιος Τσακίρογλου, Κλασσικός φιλόλογος, Ιστορικός


  Να, και η αποκάλυψη για το παρόμοιο κατόρθωμα των Οικουμενιστών στην Κρήτη, όπως το παρουσιάζει ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος:

Αποκρυφιστικό-Οικουμενιστικό βιτρό στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης

Του Αιμίλιου Πολυγένη

  Επιστολή προς την Πανορθόδοξη Γραμματεία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, με κοινοποιήση στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών απέστειλε ο Πρωτοπρ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος.
   
Ο π. Αναστάσιος φέρνει στην επιφάνεια ένα πολύ σοβαρό θέμα, το οποίο έχει να κάνει με την Ορθόδοξη Ακαδημία της Κρήτης.
Συγκεκριμένα ο π. Αναστάσιος στην επιστολή του, αναφέρει ότι έξω από το παρεκκλήσιο της Ακαδημίας υπαρχεί αναρτημένο βιτρό με σύμβολα που προβάλλουν σαφές τον διαθρησκειακό οικουμενισμό.
   "Τέτοιες «καλλιτεχνικές» εμπνεύσεις και συνθέσεις με βαθύτατο αποκρυφιστικό περιεχόμενο, συναντά κανείς μόνο στα κεντρικά γραφεία της Θεοσοφικής Εταιρίας (τῆς αποκρυφίστριας H. P. Blavatsky) στο Adyar τῶν Ινδιῶν!" τονίζει χαρακτηριστικά ο π. Αναστάσιος.


     Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ...

       Ἡ συνέχεια ἐδῶ (στὴν ἀμέσως προηγούμενη ἀνάρτηση)

Οι Οικουμενιστές συνεχίζουν να παρελαύνουν χωρίς αντίπαλο, διασκεδάζοντες με τον ενοχλητικό -πλήν αναποτελεσματικό- χαρτοπόλεμο των αντι-Οικουμενιστών!

Αποκρυφιστικό - Οικουμενιστικό βιτρό στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης

τοῦ Πρωτοπρ. Ἀναστάσιου Γκοτσόπουλου

bitro-1
Αποκρυφιστικό-Οικουμενιστικό βιτρό στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης

Του Αιμίλιου Πολυγένη

Επιστολή προς την Πανορθόδοξη Γραμματεία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, με κοινοποιήση στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών απέστειλε ο Πρωτοπρ. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος.
Ο π. Αναστάσιος φέρνει στην επιφάνεια ένα πολύ σοβαρό θέμα, το οποίο έχει να κάνει με την Ορθόδοξη Ακαδημία της Κρήτης.
Συγκεκριμένα ο π. Αναστάσιος στην επιστολή του, αναφέρει ότι έξω από το παρεκκλήσιο της Ακαδημίας υπαρχεί αναρτημένο βιτρό με σύμβολα που προβάλλουν σαφές τον διαθρησκειακό οικουμενισμό.
"Τέτοιες «καλλιτεχνικές» εμπνεύσεις και συνθέσεις με βαθύτατο αποκρυφιστικό περιεχόμενο, συναντά κανείς μόνο στα κεντρικά γραφεία της Θεοσοφικής Εταιρίας (τῆς αποκρυφίστριας H. P. Blavatsky) στο Adyar τῶν Ινδιῶν!" τονίζει χαρακτηριστικά ο π. Αναστάσιος.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Πρός τήν Πανορθόδοξον Γραµµατεία τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας.
Εἰς Γενεύην.

Κοινοποίηση:
Παναγιώτατον Οἰκουµενικόν Πατριάρχην κ.κ. Βαρθολοµαῖον, εἰς Κωνσταντινούπολιν.
Μακαριωτάτους Προκαθηµένους τῶν κατά τόπους Ἁγιωτάτων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν.

Σεβασµιώτατοι, σεβαστοί πατέρες,
     Εὐσεβάστως σᾶς γνωρίζω τά ἑξῆς:

   1. Στήν κεντρική εἴσοδο τῶν ἐγκαταστάσεων καί ἀκριβῶς ἔξω ἀπό τό Ἱερό Παρεκκλήσιο τῆς Ὀρθοδόξου Ἀκαδηµίας τῆς Κρήτης, ὅπου τόν προσεχή Ἰούνιο θά συνέλθει ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, ὑπάρχει ἀνηρτηµένο βιτρό, ἔργο τοῦ R. Bleninger (πρόγραµµα «Πρόσωπο πρός Πρόσωπο» τῆς ΟΑΚ).
   Στό ἔργο εἰκονίζονται, ὅπως µπορεῖτε νά δεῖτε στό συνηµµένο φωτογραφικό ὑλικό, στό κέντρο τῆς παραστάσεως τρεῖς ἀνθρώπινες φιγοῦρες ἀνάµεσα σέ φλόγες, οἱ ὁποῖες, προφανώς, ὑποδηλώνουν τήν ταλαιπωρηµένη στό καµίνι τῆς ζωῆς ἀνθρωπότητα.
  Οἱ τρεῖς αὐτοί ἄνθρωποι ὑψώνουν σέ στάση δεήσεως τά χέρια τους σέ θρησκευτικά σύµβολα: ὁ ἕνας πρός τόν Σταυρό τοῦ Κυρίου, ὁ ἂλλος πρός τήν Ἡµισέληνο (ἀριστερά τοῦ Σταυροῦ) καί ὁ τρίτος πρός τό Ἂστρο τοῦ ∆αυίδ (Ἑξάλφα, δεξιά τοῦ Σταυροῦ)!

   Ὁ Τίµιος Σταυρός καί τά δύο σύµβολα τῶν «µονοθεϊστικῶν θρησκειῶν» (Ἡµισέληνος καί  Ἑξάλφα) πλαισιώνονται καί συνδέονται σέ µία εἰκαστική ἑνότητα µέ τό οὐράνιο τόξο, τό κατ’ ἐξοχήν σύµβολο τῆς Νέας Ἐποχῆς.

  Εἶναι πασιφανές ὃτι ἡ σύνθεση αὐτή προβάλλει µέ τόν πλέον σαφή καί ἀδιαµφισβήτητο τρόπο τόν διαθρησκειακό συγκρητιστικό οἰκουµενισµό.

   Στόν πλέον ἐπίσηµο χῶρο τῆς Ὀρθοδόξου Ἀκαδηµίας τῆς Κρήτης, πού ἀνηγέρθη γιά νά δίνει τή µαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας, δηλ. τή µαρτυρία τῆς «µωρίας» καί τοῦ «σκανδάλου» τοῦ Σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ (πρβλ. 1 Κορ. 1, 18-25), ὁ «λόγος ὁ τοῦ Σταυροῦ» σχετικοποιεῖται καί ἐξισώνεται µέ ὅ,τι ἐκφράζει ἡ Ἡµισέληνος καί ἡ Ἑξάλφα!

          Σεβασµιώτατοι, σεβαστοί µου πατέρες,
   Τέτοιες «καλλιτεχνικές» ἐµπνεύσεις καί συνθέσεις µέ βαθύτατο ἀποκρυφιστικό περιεχόµενο, συναντᾶ κανείς µόνο στά κεντρικά γραφεῖα τῆς Θεοσοφικῆς Ἑταιρίας (τῆς ἀποκρυφίστριας H. P. Blavatsky) στό Adyar τῶν Ἰνδιῶν!
Εἶναι ἀξιοθρήνητο στήν κεντρική εἴσοδο καί ἒξω ἀπό τό Ἱ. Παρεκκλήσιο ἑνός Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιαστικού Ἱδρύµατος, τό ὁποῖο τελεῖ ὑπό τήν αἰγίδα τοῦ Οἰκουµενικοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, νά προβάλλεται κατά τέτοιο ὠµό καί ἀνερυθρίαστο τρόπο ἡ βλάσφηµη θεωρία τῶν δῆθεν «ἀβρααµικῶν θρησκειῶν» καί, µάλιστα, τό ἀσεβές αὐτό συγκρητιστικό ἔργο νά ἔχει ἐκτυπωθεῖ καί σέ καρτ- ποστάλ ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἀκαδηµία!
    Ἐλπίζω πώς ἡ Γραµµατεία τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ µας θά συµµεριστεῖ τή θλίψη καί ἀνησυχία πολλῶν κληρικῶν καί λαϊκῶν καί θά µεριµνήσει ὣστε τό βλάσφηµο καί θεοσοφικῆς ἐµπνεύσεως ἒργο ὂχι µόνο νά µή βρίσκεται ἀναρτηµένο στήν κεντρική εἲσοδο τῶν ἐγκαταστάσεων καί τοῦ Ἱ. Παρεκκλησίου τῆς Ὀρθοδόξου Ἀκαδηµίας τῆς Κρήτης κατά τίς ἡµέρες τῆς διεξαγωγῆς τῶν συνεδριάσεων τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ µας, ἀλλά νά γίνει ἡ ἀπαραίτητη σύσταση στούς ὑπευθύνους τῆς Ἀκαδηµίας γιά τήν ὁριστική του ἀποµάκρυνση ἀπό τίς ἐγκαταστάσεις της.

      2. Ἐπιτρέψτε µου καί µία ἀκόµη ἐπισήµανση.
    Στήν κεντρική αἲθουσα τῆς Ἀκαδηµίας (στήν ὁποία θά συνεδριάζει ἡ Ὁλοµέλεια τῆς Ἁγίας Συνόδου), ὑπάρχουν δύο ὑπερµεγέθεις πίνακες καί ἕνα ἀνάγλυφο µέ τόν Προµηθέα δεσµώτη ἐπί τοῦ Καυκάσου.
  Ἀσφαλῶς, ὁ µῦθος τοῦ Προµηθέα, ἑρµηνευόµενος µέσῳ τῆς περίφηµης ''προφητείας'' τοῦ Αἰσχύλου1, ἐκφράζει τήν παναθρώπινη προσµονή τοῦ Λυτρωτοῦ.
    Ὅµως δέν πρέπει νά µᾶς διαφεύγει ὃτι ὁ «Προµηθέας» ἒχει ἀξιοποιηθεῖ κατάλληλα καί ἀπό τόν ἀποκρυφισµό, ὡς τό σύµβολο τοῦ ἐπαναστάτου ἀνθρώπου, ὁ ὁποῖος, ἐπειδή ἒκλεψε τή φλόγα τῆς ἀποκρύφου Γνώσεως γιά νά τήν µεταγγίσει στούς ἀνθρώπους, τιµωρήθηκε αἰωνίως ἀπό τόν θεό-δυνάστη καί ἐχθρό τῆς πνευµατικῆς ἐξελίξεως τοῦ ἀνθρώπου!
   ∆υστυχῶς, ἡ παντελής ἀπουσία εἰκόνος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ ἀπό τήν κεντρική, µεγάλη αἲθουσα τῆς Ὀρθοδόξου Ἀκαδηµίας τῆς Κρήτης ἀφήνει µετέωρη καί ἀνεκπλήρωτη τήν προσµονή τοῦ Λυτρωτοῦ, ὁ ὁποῖος ἦρθε καί θυσιάστηκε γιά νά ἀπελευθερώσει τόν δεσµώτη «Προµηθέα». Ἀλήθεια, τί κρίµα!
   ∆ύο χιλιάδες χρόνια µετά τή Θυσία τοῦ Χριστοῦ µας νά παραµένει ὁ «Προµηθέας» δεσµώτης χωρίς, ὁ δυστυχής, νά ἒχει γευθεῖ τή λύτρωση τοῦ σαρκωθέντος Θεοῦ Λόγου… καί αὐτό νά ἀπεικονίζεται στό χῶρο, πού θά ἒπρεπε ἀκόµα καί µέσῳ τῆς γλώσσας τῶν συµβόλων νά διακηρύσσεται ἡ µαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας, δηλ. ἡ πληρότητα καί ἡ µοναδικότητα τῆς διά τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ σωτηρίας τοῦ πεσόντος ἀνθρώπου.
   Ἐξαιτούµενος τίς ἀρχιερατικές σας εὐχές, υἱικῶς εὒχοµαι ἡ Χάρις τοῦ Παναγίου Πνεύµατος νά σᾶς ἐνδυναµώσει νά ἀνταποκριθεῖτε στή διακονία σας, ὣστε ἡ Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος νά ἀναδειχθεῖ ἀντάξια τοῦ ὀνόµατός της, µακριά ἀπό ἐπικίνδυνους γιά τήν ἑνότητα καί τή µαρτυρία τῆς Ἐκκλησίας µας νεωτερισµούς.

Μετά σεβασµοῦ

π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος

bitro-2
bitro-3

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Παντού τοποθετούνται σύμβολα του πονηρού. Δε το συνειδητοποιούμε ούτε το καταλαβαίνουμε, χρειάζεται πολύ προσοχή να τα δει κανείς,κάποιοι έχουν το χάρισμα της διάκρισης και βλέπουν πίσω από κείμενα, ιδέες, καταστάσεις,φόρμες, συρμούς κλπ. Ο Σατανάς δε περιορίζεται στο χρόνο, ούτε στο χώρο, για να δρομολογηθεί το αντίχριστο πνεύμα ήδη οικοδομείται τούβλο-τούβλο πολύ πριν ακόμη γεννηθούμε εμείς. Χρησιμοποιεί ανθρώπους όργανά του είτε εν γνώσει είτε από άγνοια τους. Προσευχή και κοντά στην Εκκλησία του Χριστού, στα μυστήριά της, και Θεία Κοινωνία αν είναι δυνατόν κάθε μέρα... 

Σχόλιο "Π.Π.": Ούτε λόγος για απομάκρυνση από τους αιρετικούς! Ωσάν και η Εκκλησία (ο Κύριος, οι Άγιοι Πατέρες που τον μιμήθηκαν), δεν μας δίδαξαν την αποτείχιση από τους αιρετικούς! Ωσάν να μη θεσμοθέτησαν οι Άγιοι και Ι. Κανόνες επεξηγούντες το "εξέλθετε εκ μέσου αυτών" και το "μη λέγητε αυτοίς χαίρειν" κ. .α. (για να μην έχουν δικαιολογία, όσοι θεολογούντες παρερμηνεύουν την διδασκαλία της Εκκλησίας κατά το δοκούν). Ωσάν ο Κύριος και οι Άγιοι να μας δίδαξαν την απραξία, την προσευχή μόνο και την Θ. Κοινωνία! Συνεχίστε λοιπόν, τον χαρτοπόλεμος, συνεχίζεται τις αυτονόητες προτροπές περί προσευχής και αφήστε τους Οικουμενιστές να συνεχίζουν να παρελαύνουν χωρίς αντίπαλο! 

Οδηγούν σέ μία φυλή όλη την ανθρωπότητα μέσω της μετανάστευσης και των επιμειξιών!

   Διαβάστε  τί  λέει  Ραββίνος  τῆς (Σιωνιστικῆς)  Εὐρωπαϊκῆς  Ἕνωσης!

Ὁδηγοῦν σέ μία φυλή
ὅλη τήν ἀνθρωπότητα
μέσῳ τῆς μετανάστευσης
καί τῶν ἐπιμειξιῶν!

Βλέπε τί γίνεται στήν Ἑλλάδα... 

(Φωτό)

ΤΩΡΑ!!!

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ: ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΗΣ (ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗΣ) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ!!!

ΘΑ ΣΟΚΑΡΙΣΤΕΙΤΕ!!!

Καλό είναι να σημειωθεί πως όλα αυτά τα έχει γράψει ένας από τους εμπνευστές της Πανευρωπαϊκής Ιδέας και όχι κάποιος συνωμοσιολόγος, πολιτικός σχολιαστής.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ

par6[1]Ἁγίου ΙΩΑΝΝΟΥ  ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ


    Στό χρυσωρυχεῖο οὔτε τήν πιό ἀσήμαντη φλέβα δέν θά δεχόταν νά περιφρονήση κανένας κι ἄς προξενῆ πολύν κόπο ἡ ἔρευνά της. Ἔτσι καί στίς θεῖες Γραφές δέν εἶναι χωρίς βλάβη νά προσπεράσης ἕνα γιῶτα ἤ μιά κεραία. Ὅλα πρέπει νά ἐξετάζωνται. Τό ἅγιο Πνεῦμα τά ἔχει πεῖ ὅλα καί τίποτα δέν εἶναι ἀνάξιο σ̉ αὐτές.
Πρόσεξε λοιπόν τί λέει ὁ Εὐαγγελιστής κι ἐδῶ: Αὐτό πάλι ἦταν τό δεύτερο σημεῖο πού ἔκανε ὁ Ἰησοῦς, πηγαίνοντας ἀπό τήν Ἰουδαία στήν Γαλιλαία. Καί δέν πρόσθεσε βέβαια ἔτσι ἁπλᾶ τή λέξη «δεύτερο», ἀλλά τονίζει ἀκόμα περισσότερο τό θαῦμα τῶν Σαμαρειτῶν.  Δείχνει ὅτι, μόλο πού ἔγινε καί δεύτερο σημεῖο, δέν

Ο Μ.Κωνσταντίνος, η Α΄ Οικουμενική Συνοδος και η ...Πανορθόδοξη συνοδος

Ἐπίκαιρη ὁμιλία τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ

Κυριακή τοῦ Παραλύτου, Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς


images (1)

    Μακάριος εἶναι ὁ ἄνθρωπος πού ὑπομένει ὅλα τὰ λυπηρὰ αὐτῆς τῆς ζωῆς μὲ καρτερία κι ἐλπίδα στό Θεό. Γι αὐτὸν ἡ κάθε μέρα θὰ εἶναι μῆνας στόν οὐρανό, ἐνῶ στόν ἄπιστο θὰ μοιάζει μὲ χρόνο ὁλόκληρο. Γιατὶ ὁ ἄπιστος χαίρεται μόνο ὅταν δέν ὑποφέρει· κι ὅταν ὑποφέρει, τὸ κάνει χωρὶς ὑπομονὴ κι ἐλπίδα στό Θεὸ καὶ δυσανασχετεῖ…
Ὁ συνειδητὸς ἄνθρωπος εἶναι λογικὸ ν’ ἀναζητήσει τίς αἰτίες πού τὸν βασανίζουν μέσα του, ἐνῶ ὁ ἀνόητος κατηγορεῖ πάντα τοὺς ἄλλους. Ὁ συνειδητὸς ἄνθρωπος θυμᾶται ὅλες τίς ἁμαρτίες πού ἔκανε ἀπὸ παιδί. Τὶς θυμᾶται μὲ φόβο Θεοῦ καὶ περιμένει νά πληρώσει γι’ αὐτές…
Μακάριος εἶναι ὁ ἄνθρωπος πού ἐπωφελεῖται ἀπ’ ὅλα τὰ βάσανα του, γνωρίζοντας πώς ὅλ’ αὐτὰ τὰ ἐπιτρέπει ὁ Θεὸς μὲ τὴν ἀγάπη Του γιά τὸν ἄνθρωπο, γιά τή δική του ὠφέλεια. Μὲ τὸ ἔλεός του ὁ Θεὸς ἐπιτρέπει νά ἐπισκεφτοῦν τὸν ἄνθρωπο βάσανα γιά τὶς ἁμαρτίες του. Μὲ τὸ ἔλεός Του τὸ κάνει αὐτό, ὄχι μὲ τή δικαιοσύνη Του. Ἂν ἐνεργοῦσε μὲ τή δικαιοσύνη Του, τότε κάθε ἁμαρτία ἀναπόφευκτα θὰ ‘φερνε θάνατο, ὅπως λέει ὁ Ἀπόστολος:
«Ἡ δὲ ἁμαρτία ἀποτελεσθεῖσα ἀποκυεῖ θάνατον» (Ἰάκ. Α΄ 15). Κι ὁ Θεὸς ἀντὶ γιά θάνατο χαρίζει θεραπεία μέσ’ ἀπὸ τὰ βάσανα. Τὰ βάσανα εἶναι ὁ τρόπος πού χρησιμοποιεῖ ὁ Θεὸς γιά νά θεραπεύσει τή λέπρα τῆς ἁμαρτίας καὶ τοῦ θανάτου.
Μόνο ὁ ἀνόητος ἄνθρωπος σκέφτεται πώς τὰ βάσανα εἶναι κακό. Ὁ συνειδητὸς ἄνθρωπος γνωρίζει πώς τὰ βάσανα δέν εἶναι κάτι κακὸ