Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

Σ' αυτούς στηρίζεται ο Βαρθολομαίος και ο Οικουμενισμός!

 Το παραλήρημα του "καλόγερου από τη Ν. Σκήτη".

.

Αποκαλεί "διάβολο μεταμφιεσμένο σε ιερέα"

 τον π. Νικόλαο Μανώλη,

ειρωνεύεται τους πιστούς... κλπ.

Θλίψη, μόνον βαθύτατη θλίψη μας προκαλεί το νέο παραλήρημα του  γέροντος Νίκωνος από την Νέα Σκήτη εναντίον του αντι-οικουμενιστή ιερέως π. Νικολάου Μανώλη.

Για 20 ολόκληρα λεπτά. συνεχώς τον αποκαλεί υποτιμητικά:
"ο παπάς από τη Θεσσαλονίκη",
" ο ταλαίπωρος παπάς από τη Θεσσαλονίκη",
"είναι παπάς ο διάβολος και φοράει ράσα ο διάβολος",
"ο παπάς που φοράει ράσα", 
"χέστ...ε  ο κόσμος..."
"και πάνε μαζί με τον παπά τους κατά διαβόλου",
"να μην μπει ο διάβολος σ΄ έναν παπά" και άλλα πολλά...

Θα έπρεπε να επιστρέψουμε τις εκφράσεις που εκστόμισε συκοφαντικά και υβριστικά εναντίον του π. Νικολάου και των πιστών, στον "καλόγερο από την Νέα Σκήτη", στον  "καλόγερο που

Η Αιρετική «Αγία» Σύνοδος της Κρήτης: Ο ένας εξωφρενικός παραλογισμός δίπλα στον άλλο! (Βίντεο)

πατήρ Σάββας Λαυρεώτης (15-6-16)







Η Αιρετική «Αγία» Σύνοδος της Κρήτης


O "υπο-ορθόδοξος" Πατριάρχης με gay και "παπαδίνες"! (Βίντεο)



Ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως μὲ gay "παπάδες" και "παπαδίνες" τῆς Utrecht Union στὴν Ὁλλανδία.

Οι ακολουθούντες τους Αγίους Πατέρες είναι Ορθόδοξοι. Οι καινοτόμοι Οικουμενιστές είναι αιρετικοί (υπο-ορθόδοξοι)!

Νέες αιχμές Οικουμενικού Πατριάρχη στο επίσημο δείπνο στην Κίσαμο (φωτο)


   Πατρ. Βαρθολομαῖος: «Φαίνεται ότι κάποιοι θεωρούν τους εαυτούς τους υπερορθόδοξους και τους λοιπούς υποορθόδοξους. Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχουν τέτοιου είδους διαχωρισμοί».
   "Π.Π":  Πολὺ καλὰ τὰ λέτε Παναγιώτατε. Στὴν Ὀρθοδοξία δὲν ὑπάρχουν τέτοιοι διαχωρισμοί. Γι' αὐτὸ καὶ δὲν σᾶς ὀνομάζουν ὑποορθόδοξο, ἀλλὰ ἁπλὰ καὶ μόνο Παναιρετικὸ Οἰκουμενιστή, καὶ μάλιστα ἀρχηγὸ αὐτῆς τῆς Παναιρέσεως στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο.
Με την επισήμανση αυτή στην διάρκεια του επίσημου δείπνου στην Κίσαμο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ.Βαρθολομαίος, για άλλη μια φορά - μετά την άφιξή του στο αεροδρόμιο Χανίων -  κάλεσε όλες τις Ορθόδοξος Εκκλησίες να συμμετάσχουν στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.
Του δείπνου προηγήθηκε επίσκεψη του κ.κ.Βαρθολομαίου στις εγκαταστάσεις της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης όπου θα διεξαχθούν οι εργασίες της Συνόδου, καθώς και στην Ιερά Μητρόπολη Κισάμου και Σελίνου.
Στην συνέχεια και στο Τσατσαρωνάκειο πολιτιστικό κέντρο ο

Ένα κατάπτυστο παιχνίδι εξουσίας γύρω από την "ΑΓΙΑ" Σύνοδο των Οικουμενιστών!

 Αναφορές για απόπειρα πραξικοπήματος στην Εκκλησία Σερβίας


Και:  Απειλές  περί ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΩΣ

serb.jpg
Ένα βήμα πριν τον διχασμό φαίνεται πως βρέθηκε η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Σερβίας που ύστερα από έντονες πιέσεις και σημαντικές διαβουλεύσεις αποφάσισε να τιμήσει την υπογραφή της και παρά τις ενστάσεις μερίδας Ιεραρχών της, να συμμετάσχει εν τέλει στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης.

Σήμερα το πρωί, ο Πατριάρχης των Σέρβων κ. Ειρηναίος, συγκάλεσε σύναξη των Ιεραρχών που θα αποτελέσουν την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας Σερβίας στην Σύνοδο της Κρήτης. Σκοπός ήταν να συζητηθούν οι τελευταίες εξελίξεις ύστερα και από την ρωσική άρνηση. Το ερώτημα που καλούνταν να απαντήσουν οι Σέρβοι Ιεράρχες ήταν αν τελικά θα κατέβουν ή όχι στην Κρήτη.
Πληροφορίες του orthodoxia.info αναφέρουν πως ο ίδιος ο Πατριάρχης κ. Ειρηναίος έδειχνε να κλείνει προς το να μην συμμετάσχει τελικά η Εκκλησία του στην Σύνοδο. Ωστόσο μερίδα ιεραρχών της Σερβικής Εκκλησίας έδειξε να έχει αντίθετη άποψη υποστηρίζοντας πως θα πρέπει να τηρηθεί η απόφαση της Ι. Συνόδου της Ιεραρχίας σύμφωνα με την οποία η Εκκλησία της Σερβίας θα συμμετείχε. Μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φωνές εντός της σερβικής Εκκλησίας που υποστήριζαν πως ακόμη κι αν ο Πατριάρχης αρνούνταν να πάει στην Κρήτη, ορισμένοι ιεράρχες θα πήγαιναν. Οι υποστηρικτές αυτής της άποψης τόνιζαν πως η απόφαση της Ι.Σ. της Ιεραρχίας είναι πάνω από κάθε άλλη απόφαση.
Ενώπιον αυτού του διλήμματος και παρά τις αφόρητες πιέσεις που φαίνεται πως ασκήθηκαν στο Βελιγράδι για το αντίθετο, η απόφαση ήταν θετική και η Εκκλησία της Σερβίας θα συμμετάσχει κανονικά.

ΕΝΤΟΝΕΣ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ – ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ

Δυο ήταν τα κύρια μέτωπα τα οποία αναπτύχθηκαν εντός της σερβικής ιεραρχίας. Κύριοι εκφραστές τους ήταν, ο μητροπολίτης Μαυροβουνίου κ. Αμφιλόχιος που τάχθηκε εξαρχής υπέρ της συμμετοχής της Εκκλησίας της Σερβίας στην Σύνοδο και ο μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος ο οποίος είχε επιφυλάξεις.
Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα Πολίτικα ο μητροπολίτης κ. Αμφιλόχιος ο οποίος συμμετέχει εκ μέρους της Εκκλησίας της Σερβίας στην επιτροπή σύνταξης του μηνύματος της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου, έκανε λόγο για ιστορική συγκυρία για την Εκκλησία της Σερβίας. Ο μητροπολίτης έκανε λόγο για σύγκρουση ελληνόφωνων και σλαβόφωνων Εκκλησιών η οποία είναι σε εξέλιξη σημειώνοντας πως αυτό χρησιμοποιείται για πολιτικούς σκοπούς. «Κανείς δεν θέλει αυτό, αλλά συμβαίνει και προφανώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για πολιτικούς σκοπούς» σημειώνει στην Πολίτικα ο κ. Αμφιλόχιος που συμπληρώνει πως «Για το λόγο αυτό, η άφιξη του πατριάρχη και των επισκόπων μας και η συμμετοχή της Εκκλησίας μας, η οποία είναι ήδη παρούσα μέσα από την προετοιμασία του μηνύματος, είναι μεγάλης σημασίας όχι μόνο για την Εκκλησία μας, αλλά και για τη συνολική Ορθοδοξία».
Αξίζει να σημειωθεί πως ο κ. Αμφιλόχιος έστειλε μήνυμα προς το εσωτερικό της Ιεραρχίας του πως πολλές από τις θέσεις της Σερβίας έχουν υιοθετηθεί και από τις άλλες Εκκλησίες στο τελικό κείμενο που θα κληθεί να εγκρίνει η Σύνοδος.
Στον αντίποδα ο μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος ήταν αυτός που έσπευσε να μεταφράσει και να υπογράψει μάλιστα τη μετάφραση της απόφασης της Ι. Συνόδου της Εκκλησίας της Ρωσίας από τα ρωσικά στα σέρβικα η οποία αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας.
Σήμερα σερβικά Μ.Μ.Ε κάνουν λόγο για απόπειρα πραξικοπήματος στην Εκκλησία δημοσιεύοντας πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ο μητροπολίτης κ. Ειρηναίος προσπάθησε να εμποδίσει τη συμμετοχή της Εκκλησίας της Σερβίας στην Σύνοδο προκειμένου να ικανοποιήσει την Εκκλησία της Ρωσίας.
Μάλιστα στο ίδιο δημοσίευμα γίνεται μνεία επιστολής του αρχιεπισκόπου Αχρίδος κ. Ιωάννη προς τον Πατριάρχη κ. Ειρηναίο με την οποία καταγγέλλει τον μητροπολίτη Μπάτσκας για προσπάθεια εκκλησιαστικού πραξικοπήματος.



Είτε γίνει η σύνοδος είτε δεν γίνει, οι αιρετίζοντες Επίσκοποι θα συνεχίζουν αμετανόητοι το ασεβές έργο τους!

Ἡ παγίδα τῆς συνόδου


Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικός φιλόλογος, Ἱστορικός


   Εἴμαστε στὴν κορύφωση τῆς τραγωδίας, ἡ ὁποία λέγεται “ἁγία καὶ μεγάλη” σύνοδος καὶ ἡ ὁποία δὲν θὰ ὁδηγήσει δι' ἐλέου καὶ φόβου στὴν κάθαρση, ἀλλὰ δυστυχῶς διὰ κακοδοξίας, διπλωματίας καὶ κοσμικότητας στὴν δίωξη καὶ στὸ σχίσμα. Αὐτὸ θὰ γίνει γιὰ δύο λόγους:
    Πρῶτον διότι φανερὰ οἱ μετέχοντες δὲν πραγματεύονται ὡς «ἑπόμενοι τοῖς θεί­οις Πατράσι» ἀλλὰ ὡς τυφλοὶ τά τ᾽ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ᾽ ὄμματα καὶ ὡς ἐκ τῶν προτέρων διχασμὲνοι διχάζουν, ὑβρίζουν, παραφέρονται καὶ παρερμηνεύοντας καὶ διαστρεβλώνοντας τὶς θεῖες ἐντολὲς καὶ τὶς παρακαταθῆκες, ἀποδεικνύουν γιὰ μία ἀκόμα φορὰ τοῦ Ἀποστόλου τὸ ἀληθές: «εἴ τις ἑτεροδιδασκαλεῖ καὶ μὴ προσέρχεται ὑγιαίνουσι λόγοις τοῖς τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ τῇ κατ᾿ εὐσέβειαν διδασκαλίᾳ,τετύφωται, μηδὲν ἐπιστάμενος, ἀλλὰ νοσῶν περὶ ζητήσεις καὶ λογομαχίας, ἐξ ὧν γίνεται φθόνος, ἔρις, βλασφημίαι, ὑπόνοιαι πονηραί, παραδιατριβαὶ διεφθαρμένων ἀνθρώπων τὸν νοῦν καὶ ἀπεστερημένων τῆς ἀληθείας, νομιζόντων πορισμὸν εἶναι τὴν εὐσέβειαν. ἀφίστασο ἀπὸ τῶν τοιούτων» (Α Τιμ. 6,3-5).

Δεύτερον διότι πέφτουμε στὴνπαγίδα, πού κρύβει ἡ σύνοδος. Ἐνῶ δηλαδὴ ἀσχολούμαστε μὲ τὴν σύνοδο τὴν ἴδια, μᾶς διαφεύγει τὸ γεγονός, ὅτι εἴτε γίνει ἡ σύνοδος εἴτε δὲν γίνει, εἴτε παρθοῦν ἀποφάσεις εἴτε ὄχι, οἱ αἱρετίζοντες Ἐπίσκοποι θὰ παραμείνουν στὶς θέσεις τους καὶ θὰ συνεχίζουν ἀκάθεκτοι καὶ ἀμετανόητοι τὸ ἀσεβὲς ἔργο τους. Αὐτοὶ εἶναι τὸ διακύβευμα τῆς ὅλης ὑποθέσεως καὶ ὄχι ἡ σύνοδος σὰν θεσμὸς καθεαυτή. Τὶς σχέσεις μας μὲ αὐτοὺς πρέπει νὰ προσδιορίσουμε καὶ νὰ ἐφαρμόσουμε, ἔτσι ὅπως ὁρίζουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες, οἱ ὁποῖοι εἶναι ξεκάθαροι: «ἀφίστασο ἀπὸ τῶν τοιούτων» (Α Τιμ. 6,3-5), «κρεῖττον γὰρ ὑπὸ μηδενὸς ἄγεσθαι ἢ ὑπὸ κακοῦ ἄγεσθαι» (Χρυσ. PG 63, 231), «Τοῖς κοινωνοῦσιν ἐν γνώσει (τοῖς αἱρετικοῖς) ἀνάθεμα» (Ζ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος), «Αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί.. φῦγε τὴν κοινωνίαν αὐτοῦ» (Μέγας Φώτιος, ΕΠΕ 12, 400).
  Ἡ Ἐκκλησία δὲν πρόκειται νὰ εἰρηνεύσει, ὅσο Ἐπίσκοποι, Ἀρχιμανδρίτες, Ἱερεῖς, Μοναχοὶ καὶ πιστοὶ τεμαχίζουν τὴν Μία Ἀλήθεια, ἑρμηνεύουν κατὰ τὸ δοκοῦν τὴν ἀγάπη τοῦ Κυρίου, συμπροσεύχονται μὲ αἱρετικούς, χαρίζουν αἱρετικὰ καὶ ἀντίχριστα βιβλία, ἐπιτρέπουν ἢ προωθοῦν αἱρετικὲς διδασκαλίες, διαστρεβλώνουν ἢ ὑβρίζουν τοὺς Ἅγιους Πατέρες ἢ ἀντικαθιστοῦν  τὴν διδασκαλία τους μὲ συμβουλὲς μελῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν, συναινοῦν στὴν διαστροφὴ τῆς κοινωνίας καὶ στὴν ἀδικία καὶ στὰ ἐγκλήματα τῶν δυναστῶν τοῦ κόσμου, διαφημίζουν τὴν “σοφία” τους ἐνῶ παράλληλα ἀπειλοῦν τοὺς ζητοῦντες τὴν εὐσέβεια καὶ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴν σωτηρία αὐτῶν, ποὺ τοὺς ἐμπιστεύθηκε ὁ Κύριος. Ἂν δὲν πράξουμε, ὡς ὀφείλουμε, καὶ δὲν ὁμολογήσουμε ἔργοις καὶ ὄχι μόνο λόγοις, μὲ ἀγῶνα καὶ ὄχι ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς, ὡς προστάζουν οἱ Ἱεροὶ Κανόνες καὶ οἱ Ἅγιοι Πατέρες, δὲν θὰ ἔχουμε τὸ δικαίωμα νὰ ζητοῦμε ὁμολογία. Ὁμολογία χωρὶς μαρτυρία καὶ μαρτυρία χωρὶς μαρτύριο δὲν γίνεται. Ἂς μὴν διστάσουμε καὶ ἂς μὴν φοβηθοῦμε.