Κυριακή, 10 Ιουλίου 2016

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΡΑΓΕΛΑΦΟΣ! Η Ι.Μ. Φλωρίνης για την Ελλ. Ιεραπ. Ένωση.


Ανώνυμος είπε...
   Εαν μετεχουν του ΠΣΕ, τοτε θα πρεπει να τους βλεπουμε σαν αδελφη ετεροδοξο εκκλησια με Πατριαρχικη επευλογια; 


ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΑΥΞΩΝΙΔΗΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ὅταν νοθεύουμε τήν Ὀρθόδοξη Πίστη μας ἀναγνωρίζοντας ἐκκλησιαστικότητα σέ παπικούς καί προτεστάντες, αὐτά θά παθαίνουμε.Καί γιά τοῦ λόγου τό ἀληθές, δείτε ποιοί εἶναι ἐπικεφαλεῖς τῆς λεγόμενης βιβλικῆς ἑταιρίας:
γραφείο ειδήσεων Amen.gr
30 Μαρτίου 2013, 18:50

22η Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας

Το Σάββατο 30 Μαρτίου έλαβε χώρα η εικοστή δεύτερη Τακτική Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρίας σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Μέσα σε κλίμα αδελφικής εν Χριστώ αγάπης συναντήθηκαν τα 35 μέλη της Εταιρίας που ανήκουν στην Ορθόδοξη, Καθολική και Ευαγγελική Εκκλησία. Κάθε χρόνο η συνέλευση των μελών της Εταιρίας είναι μια καλή ευκαιρία οικουμενικής επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων με κοινό στόχο τη διάδοση της Αγίας Γραφής στην πατρίδα μας.
Με απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος συμμετέχουν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιος που είναι και Πρόεδρος της Εταιρίας και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος που είναι μέλος του Δ.Σ. Αντιπρόεδρος της Εταιρίας είναι ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας της Καθολικής Εκκλησίας κ. Ιωάννης Σπιτέρης. Προεδρεύων στο τελευταίο Δ.Σ. από την Ευαγγελική Εκκλησία ήταν ο Πρόεδρος της Ε.Ε. της Γενικής Συνόδου της Ελληνικής Ευαγγελικής Εκκλησίας αιδέσ. Μελέτιος Μελετιάδης.
Ανώνυμος είπε...
Της βιβλικής εταιρίας χρησιμοποιούν και στον Βόλο Πρέβεζα Άρτα και στις άλλες μητροπόλεις που υπέγραψαν την προδοσία της Κρήτης
Ανώνυμος είπε...
Ευχαριστούμε για την ολοκληρωμένη ενημέρωση
Ανώνυμος είπε...
Εαν μετεχουν του ΠΣΕ, τοτε θα πρεπει να τους βλεπουμε σαν αδελφη ετεροδοξο εκκλησια με Πατριαρχικη επευλογια; 
Πηγή

Τέρμα οι κωδικοί πρόσβασης από εδώ και πέρα μόνο βιομετρικά στοιχεία (vid)


Όπως φαίνεται, ο «παλιομοδίτικος» κωδικός τράπεζας σύντομα θα λήξει και θα αντικατασταθεί για πάντα.

Μερικές από τις μεγαλύτερες τράπεζες αναγνωρίζοντας ότι οι παραδοσιακοί κωδικοί πρόσβασης είτε είναι πολύ φορτικοί είτε δεν είναι πλέον ασφαλείς αρχίζουν ολοένα και περισσότερο να χρησιμοποιούν δαχτυλικά αποτυπώματα, ανίχνευση προσώπου και άλλων ειδών βιομετρικά για να ασφαλίσουν τους λογαριασμούς.

Εκατομμύρια πελάτες στην Τράπεζα Αμερικής(Bank of America), JPMorgan Chase και Wells Fargo συστηματικά χρησιμοποιούν δακτυλικά αποτυπώματα για να εισέλθουν οι πελάτες στους λογαριασμού τους μέσω των κινητών τους τηλεφώνων. Αυτό το χαρακτηριστικό, το οποίο ορισμένες από τις μεγαλύτερες τράπεζες έχουν συστήσει τους τελευταίους μήνες, επιτρέπει σε ένα μεγάλο μέρος του Αμερικανικού κοινού να επαληθεύει την ταυτότητά του με βιομετρικά στοιχεία. Εκατομμύρια

Δεν ντρέπονται να μας διαβεβαιώνουν για τον ΘΡΙΑΜΒΟ του Οικουμενισμού και ταυτόχρονα να κοινωνούν με τους Οικουμενιστές!

Ὁ θρίαµβος τοῦ Οἰκουµενισµοῦ συνετελέσθη!



«ρθ. Τύπος»,  «κτίνες»,  «Θρησκευτικά»,  «Τελεβάντος» καὶ  λοιποὶ  ντι-Οικουμενιστὲς  δὲν  ντρέπονται  νὰ  μᾶς διαβεβαιώνουν γιὰ τὸν ΘΡΙΑΜΒΟ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, καὶ ταυτόχρονα νὰ παραμένουν σὲ κοινωνία μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές!

«...Περιάγουν  τὴν  θάλασσαν»  τῶν  ἁγιοπατερικῶν κειμένων γιὰ νὰ βροῦν ἕνα χωρίο στὸ ὁποῖο νὰ στηρίξουν τὶς «ἀχρικαιρικὲς» ἐπινοήσεις τους καὶ ἀποκρύπτουν ἑκατοντάδες χωρία ποὺ μᾶς διδάσκουν νὰ ἀπομακρυνόμαστε ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Οἰκουμενιστές, ἀρνοῦνται δὲ πεισματικὰ τὸν διάλογο!

Ἀδελφοὶ  καὶ  Πατέρες,  μετανοίας  χρείαν  ἔχομεν  γιὰ νὰ προχωρήσουμε σ' ἕνα κοινὸ ἀγῶνα ἐναντίον τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν. 
  
  
  πολυδιαφηµισµένη (καὶ πολυέξοδη) «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος» ἔλαβε τέλος, ἐπικυρώνοντας καὶ ἐπισφραγίζοντας ὅλα ὅσα περιεῖχαν τὰ προσυνοδικὰ κείµενα, ἐκτὸς ἐλαχιστοτάτων καὶ ἀνεπαίσθητων ἀλλαγῶν.
  Ὁ οἰκουµενισµὸς δυστυχῶς πέτυχε αὐτὸ ποὺ ἤθελε, νὰ κατοχυρωθεῖ συνοδικά! Ἡ φοβερὴ καὶ σατανικὴ αὐτὴ παναίρεση τῶν ἐσχάτων, ὅπως τὸν εἶχε χαρακτηρίσει ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, θριάµβευσε, µὲ τὶς ὑπογραφὲς ὀρθοδόξων ἐπισκόπων! Τίποτε δὲν µπόρεσε νὰ κάµψει τὴν ὁρµὴ τῶν οἰκουµενιστῶν, οὔτε ἡ ἄρνηση τεσσάρων Πατριαρχείων νὰ συµµετάσχουν σὲ αὐτή!
      Ὁ κανονισµὸς τῆς συγκλήσεως καὶ λειτουργίας καταπατήθηκε, ἀφοῦ προέβλεπε συµµετοχὴ ὅλων τῶν Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή! Οἱ παρεµβάσεις κάποιων ἐπισκόπων, ὅπως τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ἱεροθέου, ἀποστοµώθηκαν µὲ σφοδρότητα καὶ ἀπορρίφτηκαν ἀπὸ τοὺς οἰκουµενιστές! (σ.σ.: Τί εἰρωνεία, καὶ τύφλωση! Δεῖτε ἐδῶ).
     Οἱ αἱρετικοὶ ἀναγνωρίστηκαν ὡς «Ἐκκλησίες»! Πουθενὰ δὲν ἀναφέρθηκε ἡ λέξη αἵρεση καὶ σύγχρονοι αἱρετικοί, οἱ ὁποῖοι µὲ µεγάλη δυσκολία, ἀναφέρονται µὲ τὸν ἀνώδυνο ὅρο «ἑτερόδοξοι»!
     Ἡ ἀναφορὰ στοὺς αἱρετικοὺς ἔγινε µὲ πνεῦµα ἁβροτήτων καὶ ἀνοχῆς, σὲ ἀντίθεση µὲ τοὺς «φανατικοὺς φονταµενταλιστὲς τῆς Ὀρθοδοξίας», δηλαδὴ ὅσους θέλουν καὶ ἐπιδιώκουν τὴν ἀκρίβεια τῆς σώζουσας ὀρθοδόξου πίστεώς µας, ὡς ἐπικίνδυνους γιὰ τὴν Ἐκκλησία!
    Ἔγινε ἀναφορὰ στὶς «καλὲς» διάφορες θρησκεῖες τοῦ κόσµου, τὶς ὁποῖες καλοῦν σὲ συνεργασία, γιὰ νὰ ἑδραιωθεῖ ἡ εἰρήνη καὶ ἡ δικαιοσύνη στὴν ἀνθρωπότητα!
   Ἔγινε λόγος γιὰ τὴν πολιτική, τὴν οἰκονοµία, τὸ περιβάλλον, τοὺς µετανάστες κλπ! Ὄχι ὅµως γιὰ τὴν µοναδικὴ διέξοδο καὶ σωτηρία τοῦ κόσµου, ποὺ εἶναι ἡ ὀρθόδοξη πίστη! Πουθενὰ δὲν ἀναφέρθηκε κάλεσµα τοῦ σπαρασσόµενου καὶ δοκιµαζόµενου κόσµου νὰ ἐνταχθεῖ στὴν σώζουσα ἀγκαλιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας!
   Αὐτὸ ἦταν ἐν ὀλίγοις τὸ ἔργο τῆς «Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου», ἡ ὁποία πέρασε βεβαίως στὴν ἱστορία. Φτάνει νὰ δοῦµε πῶς αὐτὴ θὰ τὴν χαρακτηρίσει, ὡς Ἁγία ἢ ληστρική!

Ορθόδοξος Τύπος, 01/07/2016
Πηγή: "Ἀκτίνες"

Μια Αγία Αντιεξουσιάστρια, που δεν περίμενε αποφάσεις Συνόδων και αντι-Οικουμενιστικών "Συνάξεων" για να υπερασπιστεί την Πίστη.



Από το νεοεκδοθέν βιβλίο του π. Διονυσίου Ταμπάκη«ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΙΟΥΜΟΡ»


   ΟΠΩΣ τόσο εὔκολα καρπίζει ὁ μαϊντανὸς ἀπ’ τὴν ἐπιδερμίδα τῆς γῆς ἔτσι καὶ στὴν ἐποχή μας θωρεῖς πολὺ συχνὰ νὰ ξεπετάγονται διάφοροι νεοαναρχικοί, ὡς κάποια καινούργια εἴδη ἀνθρωποειδοῦς, αὐτοαποκαλούμενοι καὶ ὡς «ἀντιεξουσιαστές», οἱ ὁποῖοι στὴν οὐσία ἀποτελοῦν τὸ ταχύτερον ὄχημα γιὰ τὰ συστημικὰ σχέδια τῶν μεγάλων δυνάμεων τοῦ σκότους. Βολεμένοι ἄπλυτοι, τῶν ὁποίων ἡ ζωὴ τοὺς ὅλη περιστρέφεται γύρω ἀπὸ τὸν ἐπιούσιον μπάφο (ναρκωτικό) μὲ μυαλὸ κουκούτσι (μέχρι τόσο ποὺ νὰ μὴν γίνονται ἀνεξέλεγκτοι ἀπὸ τὰ ἀφεντικά τους) παριστάνονται ὡς ἀπελεύθεροι ἥρωες τοῦ δωδεκάθεου ποὺ ἦρθαν γιὰ νὰ ξεριζώσουν τὸ κακὸ ἀπ’ τὶς κοινωνίες γενόμενοι οἱ ἴδιοι ἕνα ἀνακυκλούμενο καὶ ἀνακλυκλώσιμο κακὸ στὴν ἤδη ἀποφορὰ τοῦ ὄζοντος (βρωμεροῦ) κόσμου.
   
  Μία γνήσια λοιπὸν -καὶ ὄχι μαϊμού, ὡς οἱ ἄνω-, ἀντιεξ-ουσιάστρια καὶ πραγματικὸ παλληκάρι, μὰ μὲ τὴν πραγματικὴ ἔννοια τῆς λέξης, ὡς ἔχουσα οὐσία πίστεως, εἶναι καὶ ἡ ἀκόλουθη Ἁγιά μας Θεοδοσία (29 Μαΐου) ἡ ὁποία ἀντιπαρατέθηκε μὲ τὴν ἐξ-οὐσία τοῦ αἱρετικοῦ καὶ εἰκονομάχου Λέοντα τοῦ Ἰσαύρου ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν θρησκευτικὴ παράγκα τοῦ ἀχαρίστου πρωτοσυγγέλου Ἀναστασίου καὶ τοῦ ἐπιτελείου του ποὺ εἶχε ἐγκατασταθεῖ παρανόμως ὡς Πατριάρχης στὸ θρόνο τῆς Ἐκκλησίας.


  Ἐκκλησία μέσα ἀπὸ τὴν ἀκατάπαυστη καί ἀλάνθαστη καθοδήγηση τοῦ Ἁγίου Πνεύματος τὴν ἀνακύρηξε ὡς Ἁγία. Δὲν ξέρω ὅμως ἂν ζοῦσε καὶ ἀθλοῦσε σήμερα ὑπὲρ Χριστοῦ, μὲ τὸν ἴδιο ἀκριβώς τρόπο, θὰ κατατάσσοταν ἀπ΄ τούς ἀρμοδίους στὴν χορεία τῶν Ἁγίων ἢ μᾶλλον τῶν ἀφορισμένων καί φανατικών, ἀφοῦ ἡ ἐποχή μας δὲν θέλει τέτοια ριξικεύλευθρα καὶ μὴ ἐλεγχόμενα ἄτομα, ποὺ ὡς φορεῖς γνησιότητας καὶ ἀληθείας μποροῦν νὰ νὰ τινάξουν ἀνὰ πάσα στιγμή, ὡς ὀρολογισκὲς βόμβες, τὰ σκοτεινὰ συστήματα τοῦ κόσμου.
   «Αὕτη ἡ Ἁγία ἦτον κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ βασιλέως Θεοδοσίου τοῦ Ἀδραματτινοῦ, ἐν ἔτει 714, θυγάτηρ γονέων εὐσεβῶν, πατρίδα ἔχουσα τὴν μεγάλην Κωνσταντινούπολιν. Ὅταν δὲ ἔγινεν ἑπτὰ χρόνων, ἀπέθανεν ὁ πατήρ της, ἡ δὲ μήτηρ πέρνουσα ταύτην, τὴν ἐκούρευσε καλογραίαν εἰς ἕνα Μοναστήριον τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Ἔπειτα ἀπέθανε καὶ ἡ μήτηρ της, ἀφήσασα ὅλην τὴν περιουσίαν τῆς εἰς τὴν μακαρίαν Θεοδοσίαν, ἡ ὁποία ἐκ τοῦ πλούτου τῆς κατεσκεύασε τρεῖς ἁγίας εἰκόνας χρυσᾶς καὶ ἀργυρᾶς, τοῦ Χριστοῦ, τῆς Θεοτόκου, καὶ τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Ἀναστασίας, τὰ δὲ λοιπὰ ὑπάρχοντά της διεμοίρασεν εἰς τοὺς πτωχούς.(1)
   Ἀφ’ οὐ δὲ ἀπέρασαν δύω χρόνοι, ἔγινε βασιλεὺς Λέων ὁ Ἴσαυρος, ὁ καὶ Κόνων ὀνομαζόμενος, ἐν ἔτει 716, ὁ ὁποῖος μὲ τὸ νὰ ἦτον εἰκονομάχος, διὰ τοῦτο ἐδίωξε βιαίως ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖον μὲ ραβδία καὶ σπαθία, τὸν ἁγιώτατον καὶ μέγαν Πατριάρχην Ἅγιον Γερμανόν, ἐπειδὴ καὶ δὲν ἐπείθετο νὰ συμφωνήση εἰς τὰ ἀσεβῆ του δόγματα, καὶ νὰ ἀθετήση τὴν προσκύνησιν τῶν ἁγίων εἰκόνων. Οὐ μόνον δὲ τοῦτο ἐποίησεν ὁ ἀλιτήριος, ἀλλὰ ἐσπούδασεν ὁ θηριώνυμος νὰ κρημνίση ἀκόμη καὶ νὰ κατακαύση τὴν ἁγίαν εἰκόνα Χριστοῦ τοῦ Θεοῦ ἡμῶν, ἡ ὁποία ἐστέκετο ἐπάνω εἰς τὴν πόρταν τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τὴν ὀνομαζομένην Χαλκήν.    Ὅθεν εἰς καιρὸν ὁποῦ ὁ σπαθάριος τοῦ βασιλέως ἔβαλε τὴν σκάλαν, καὶ ἀνέβη διὰ νὰ κρημνίση εἰς τὴν γῆν τὴν ἁγίαν εἰκόνα, εὐθὺς ἡ μακαρία αὕτη Θεοδοσία ὁμοῦ μὲ ἄλλας εὐσεβεῖς γυναίκας, ἐπίασαν τὴν σκάλαν, καὶ ἔρριψαν αὐτὴν κατὰ γῆς ὁμοῦ μὲ τὸν σπαθάριον, ὁ ὁποῖος πεσῶν εἰς τὴν γῆν, ἐτελεύτησεν. Ἔπειτα ὥρμησαν εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, μὲ λίθους καὶ ξύλα, καὶ ὕβριζον τὸν Πατριάρχην Ἀναστάσιον, μισθωτὸν αὐτὸν ὀνομάζουσαι καὶ λύκον καὶ προδότην Ἰούδαν, καὶ οὕτως αὐτὸν ἀπεδίωξαν.(2)
  Παρευθὺς λοιπόν, αἱ μὲν ἄλλαι γυναῖκες, ἀπεκεφαλίσθησαν. Τὴν δὲ Ἁγίαν ταύτην Θεοδοσίαν, ἐτράβιζεν ἕνας ὠμὸς καὶ ἀπάνθρωπος στρατιώτης. Φθάσας δὲ εἰς τὴν τοποθεσίαν, τὴν ὀνομαζομένην τοῦ Βοός, ἐπῆρεν ἕνα κέρατον κριαρίου, καὶ μὲ μεγάλον θυμὸν καὶ μανίαν, ἔμπηξεν αὐτὸ ὁ θηριώδης καὶ διεπέρασεν εἰς τὸν λαιμὸν τῆς Ἁγίας, καὶ ἔτζι ἐπροξένησεν εἰς τὴν μακαρίαν του μαρτυρίου τὸν στέφανον».
_________________
(1) Ἡ Ἁγία τὰ ἔδωσε ὅλα στὸν Χριστὸ ἐνῶ παράλληλα τὰ ἔχασε ὅλα γιὰ τὸν Χριστό. Γι' αυτὸ καὶ ὅλοι ὅσοι πραγματικὰ Τὸν ἀγαποῦνε φθάνουν μὲ τόλμη μέχρι καί τὸν θάνατο ἀκόμη. Ἐδῶ λοιπὸν ἰσχύει τὸ σοφόν: «ὁ βρεγμένος τὴν βροχὴ δὲν τὴν φοβᾶται». Πράγματι τέτοια ἄτομα, ἀπελευθερωμένα ἀπὸ κάθε ἐπίγεια δέσμευση, ἀναδεικνύονται στοὺς πιὸ ἀνίκητους ἀνθρώπους τοῦ κόσμου ποὺ μποροῦν νὰ ἀλλάξουν καὶ τὴν ροὴ τῆς ἱστορίας ἀκόμη.
(2) Φαντάζομαι τὴν Ἁγία νὰ ζοῦσε στὴν ἐποχή μας! Θὰ εἶχε γίνει μόνιμος κάτοικος τῶν ἀστυνομικῶν κρατητηρίων κάνωντας τὸ ποινικό της μητρῶο μαῦρο σαν τις μαύρες τρύπες του διαστήματος.

Ή ME TON XPIΣTO Ή ME TON MAMΩNA

Kυριακή Γ΄ Mατθαίου

OMIΛIA TOY MHTP. ΦΛΩPINHΣ π. AYΓOYΣTINOY KANTIΩTOY


Ή ME TON XPIΣTO

Ή ME TON MAMΩNA

«Oυδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ή γάρ τον ένα μισήσει καί τον έτερον αγαπήσει, ή ενός ανθέξεται καί του ετέρου καταφρονήσει. ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά» (Mατθ. 6,24)

    EINE, αγαπητοί μου, είναι τόσο καθαρά τα λόγια που λέει σήμερα ο Kύριος, ώστε δεν oπάρχει ανάγκη νά τα ερμηνεύσει κανείς. Mας καλεί να κάνουμε μιά εκλογή. Nά διαλέξουμε ή τον ένα ή τον άλλο.
    Ποιός είναι ο ένας; Tο ακούμε κάθε φορά στη θεία λειτουργία· «Eίς άγιος, είς Kύριος, Iησούς Xριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν». Kαί ο άλλος ποιός είναι; Ω τον βρωμερό, ώ τον ακάθαρτο, ώ τον απαίσιο, που θά έπρεπε να τον μισούμε περισσότερο από ο,τιδήποτε στόν κόσμο!
   Είδατε πόσο αγανακτούμε, όταν μιά γυναίκα έχει άνδρα θαυμάσιο και τον αφήνει και σμίγει με άλλον, βρωμερό και τρισάθλιο; Aλλά τό αμάρτημα της