Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Ο π. Σάββας Λαυριώτης διακόπτει τη μνημόνευση του Πατριάρχη

 


Έν ΑΓΙΩ ΟΡΕΙ 8/22 Ιουλίου 2016
Αγίων Μητροφάνους καί Διονυσίου Αγιορειτών.

Ανακοίνωση – Ενημέρωση
Πρός το Ορθόδοξο Χριστεπώνυμο πλήρωμα

   Σε συνέχεια της υποθέσεως τού γέροντος Σάββα Λαυριώτου προϊσταμένου ή δίκη του αναβλήθηκε για την επόμενη εβδομάδα λόγω του ότι το γράμμα του πατριαρχείου δεν στάλθηκε εγκαίρως από την Ιερά Κοινότητα.

    Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνάξεως του έγιναν συστάσεις να μην ξαναμιλήσει για θέματα οικουμενισμού, ότι είναι φανατικός, ανυπάκουος και υβρίζει τον πατριάρχη.
Δεν τον άφησαν να απολογηθεί για τις κατηγορίες που του απηύθυναν ούτε νά αναγνώσει τήν έγγραφη απολογία του ενώπιον τής συνάξεως.
           Κατόπιν τούτου τούς δήλωσε τά εξής:
  Εκ του "Λόγου ότι ή λεγομένη αγία και μεγάλη σύνοδος" Κρήτης είναι αιρετική και ληστρική και επειδή ο πατριάρχης αναδεικνύεται ως αιρετικός και με Συνοδικές κατοχυρώσεις πλέον, καθηκόντος ό γέρων Σάββας Λαυριώτης προϊστάμενος διακόπτει το μνημόσυνό του.

   Θα προσπαθούμε να σας έχουμε ενήμερους συνεχώς.

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤEΡΕΣ

Δείτε και:

7 σχόλια:
Ανώνυμος είπε...
π. Σάββα είμαστε όλοι μαζί σου!
Ανώνυμος είπε...
Μπραβο π.Σαββα,οι προσευχες μας θα σε συνοδευουν....
Ανώνυμος είπε...
Άξιος Πάτερ Σάββα. Μακάρι όλοι να ακολουθήσουν το παράδειγμά σου. Ας μας λένε φανατικούς, ανυπακοους και υβριστες. Αιρετικοι πάντως δεν είμαστε. Και στο κάτω κάτω της γραφής αυτοί που χαρακτήρισαν με αυτά τα λόγια τον Πατέρα Σάββα δεν υπεπεσαν στο αμάρτημα της κατακρισης? 

Κυριάκος Βαρβέρης

Unknown είπε...
π. Σάββα οι προσευχές μας είναι μαζί σου! Αγωνίζεσαι τον καλό και ιερό αγώνα της Ορθοδόξου Πίστεως! Ει ο Θεός μεθ' ημών, ουδείς καθ' ημών!
Ανώνυμος είπε...
Από πολλά χρόνια θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, οι Αγιορείτες μοναχοί να έχουν προβεί στη διακοπή του μνημοσύνου του καταπροδίδοντος την Ορθοδοξία και αφορήτως προκαλούντος τον ορθοφρονούντα κλήρο και λαό πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου που στοιχεί, διά της υπ αυτού ακολουθούμενης πολιτικής στον κατ εξοχήν ευαίσθητο τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων, στην ολέθρια γραμμή του "μεγάλου" Αθηναγόρα του οποίου το μνημόσυνο είχαν διακόψει οι πλείστες μονές του Αγίου Όρους ένεκα συγκεκριμένων, προδοτικών του πατρώου Δόγματος, δηλώσεων και εκδηλώσεών του.
Ας ελπίσουμε ότι πολλοί θα είναι στο εγγύς μέλλον οι εκπρόσωποι του Αγιωνύμου Όρους που θα συντονίσουν, εν προκειμένω, την πρακτική τους με αυτήν του αξιέπαινου ομολογητού π. Σάββα Λαυριώτη μιμούμενοι την επιλογή του τελευταίου.
Περιμένουμε, όμως, και από κάποιους, θεωρούμενους ως φιλοπαραδοσιακούς μητροπολίτες των λεγόμενων "Νέων Χωρών" (όρος εθνικά επικίνδυνος), να παύσουν τη μνημόνευση του ονόματος του ενός εκ των δύο "αρχιτεκτόνων" του "Κολυμβαρείου αίσχους", (ο έτερος "αρχιτέκτων" είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος "δεξιός βραχίων", μητροπολίτης άνευ ποιμνίου Ιωάννης Ζηζιούλας...), βαδίζοντας επί τα ίχνη των μακαριστών ιεραρχών Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, Φλωρίνης Αυγουστίνου και Παραμυθίας Παύλου. Αρκετή ανοχή έχει επιδειχθεί σχετικώς...
Είναι πολύ πιθανό κάποιοι συμβιβασμένοι με τη μειοδοτική πολιτική του Βοσπόρου Αγιορείτες ηγούμενοι και ιερομόναχοι όχι μόνο να δυσφορήσουν με αφορμή την ομολογιακή αυτή ενέργεια του π. Σάββα αλλά και να προχωρήσουν στη λήψη μέτρων εναντίον του αντί να τον συγχαρούν και επαινέσουν για την ευαισθησία του περί την ακεραιότητα της πατρώας πίστεως που καταπροδόθηκε στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης.
Κάτι τέτοιο όμως, ουδόλως πρέπει να αποθαρρύνει εκείνους τους συμμοναστές του π. Σάββα που σκέπτονται και αυτοί να τον ακολουθήσουν στη διακοπή μνημοσύνου. Η εκκλησιαστική Ιστορία θα αναγράψει τα ονόματά τους με χρυσά γράμματα!
Λ.Ν. 

Τι θα ακούσουμε ακόμα! Όσο ενδιαφέρουσα κι αν είναι, πάτερ Βασίλειε, η κατά την ανάλυσή σας ΑΦΕΤΗΡΙΑ και οι ΥΠΟΚΙΝΗΤΕΣ μιας Παναιρέσεως, δεν πρέπει να πολεμηθεί, αφού προωθείται από Επισκόπους; Ο άγιος Μάρκος, επειδή προωθήθηκε η Ένωση από τον αυτοκράτορα, δεν την πολέμησε;

Τό Πατριαρχεῖο τῆς Μόσχας
–εἴτε προφάσει, εἴτε ἀληθεία–
διέσωσε τό κῦρος τῆς Ὀρθοδοξίας!


π. Βασίλειος Βολουδάκης:


Η  ΠΕΡΙΛΑΛΗΤΟΣ  ΣΥΝΟΔΟΣ  ΤΗΣ  ΚΡΗΤΗΣ
ΑΠΕΘΑΝΕ  ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ!

Τοῦ Πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ε. Βολουδάκη
Ὁ Ὀρθόδοξος καί μέ Οἰκουμενική ἀποδοχή ὁρισμός τῆς Ἀληθείας τῆς Πίστεως, ἀπό τόν ἅγιο Βικέντιο Λειρίνης, «ὅ,τι πάντοτε, ὅ,τι πανταχοῦ καί ὑπό πάντων ἐπιστεύθη», ἀπορρίπτει παντελῶς καί σέ ὅλα τα ἐπίπεδα τήν Σύνοδο τῆς Κρήτης, τήν προεργασία της, τήν σύνθεσή της, τά θέματά της  καί, κυρίως, τίς ἀποφάσεις της!

      περιλάλητος Σύνοδος τῆς Κρήτης ἀπέθανε καί ἐτάφη. Ὅπως σαν οἱ ἀρχές καί οἱ προϋποθέσεις της, ἔτσι, μέ μαθηματική νομοτέλεια διεξήχθησαν καί οἱ ἐργασίες της καί ἐξήχθησαν τά πορίσματά της. Ἔτσι, ἀκριβῶς, ἐπισυνέβη καί ὁ θάνατος καί ὁ ἐνταφιασμός της. «Ἐκ τῆς γῆς» συνεκλήθη, «ἐκ τῆς γῆς ἐλάλησε» καί εἰς «τήν γῆν ἀπελεύσατο». «Ὤδινε μῦν καί ἔτεκε μῦν». Ματαίως κάποιοι, πού ἐνόμισαν ὅτι ἡ Σύνοδος αὐτή «ὤδινεν ρος», προσπαθοῦν νά σκυλεύσουν τό «ἐξαίσιον πτῶμα» της γιά νά δρέψουν δάφνες Ὀρθοδόξου ὁμολογίας! Ματαίως κάποιοι, γιά δικούς τους λόγους προσπαθοῦν νά συσχετίσουν τήν Σύνοδο Φεράρρας-Φλωρεντίας μέ τήν ἐκκλησιαστική τραγωδία τοῦ Κολυμπαρίου. Καί, τό ἀκόμη θλιβερώτερο, ὅτι βρίσκουν ἐπικροτητάς αὐτῶν τῶν συσχετισμῶν τους!
   Λίγοι, ἐκ τῶν Μητροπολιτῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, σοφώτεροι, περισσότερο νηφάλιοι καί ρεαλιστές, ἀρνήθηκαν νά μετάσχουν σέ ἕνα Συνοδικό "φιάσκο", τό ὁποῖο καμμιά ἐκκλησιαστική καί πνευματική ἀναγκαιότητα ἐξυπηρετοῦσε καί κανένα ποιμαντικό πρόβλημα δέν ἐπρόκειτο νά λύση, ἀφοῦ ἡ δημιουργία καί ὄχι ἡ λύση τῶν προβλημάτων ἔχει ἐξασφαλίσει τήν παντοδυναμία τοῦ ὑπαιτίου αὐτῆς τῆς Συνοδικῆς διοργανώσεως, Πατριάρχου τῆς Κωνσταντινουπόλεως.

Χρέος τν Πρεσβυτέρων ενημέρωση τν πισκόπων τους

   Παρ’ ὅτι ἄσημος πρεσβύτερος τῆς Ἐκκλησίας, ἔχω μαζί μέ ὅλους τούς συμπρεσβυτέρους μου τήν ὁμαδική ἀλλά καί τήν προσωπική μου εὐθύνη νά ἐνημερώνω τό Σῶμα τῶν Ἐπισκόπων μας, κυριώτατα δέ τόν Ἐπίσκοπόν μου, περί τοῦ ποιμνίου, πού μοῦ ἐνεπιστεύθη ὁ Θεός, ὅπως ἐπίσης, καί περί τῶν ἀποριῶν καί ἐνστάσεων αὐτοῦ καί νά μή ἀρκοῦμαι στήν προσαγωγή καί ἐπίθεση ἐπί τῶν ὤμων του, τοῦ Ἀρχιερατικοῦ Ὠμοφορίου, κατά τήν Μ. Εἴσοδον τῆς Θ. Λειτουργίας, ἐναργές, βεβαίως καί αὐτό σύμβολο τοῦ χρέους τῶν Πρεσβυτέρων νά δίδουν ἀναφορά στούς Ἐπισκόπους τους  περί τοῦ τί φρονεῖ περί αὐτῶν τό ποίμνιό τους.
  Θεωρῶ χρέος μου, λοιπόν, νά θέσω τά ἐρωτήματά μου ἀναμεμιγμένα μέ τίς ἀπορίες τῶν ἀνθρώπων πού μέ ἐμπιστεύονται, ὅπως καί τίς ἐνστάσεις μας ἔναντι μιᾶς Συνόδου, ἡ ὁποία ἀπό κάποιους –βιαστικά καί μέ συναισθηματική φόρτιση– θεωρήθηκε «ὡς τό μεγαλύτερο ἐκκλησιαστικό γεγονός  τῶν τελευταίων 1300 ἐτῶν»(!), ἐνῶ –ὅπως εἴμαστε ἀπολύτως βέβαιοι– αὐτή θά

Το...ζουμί της Πανορθόδοξης (ΒΙΝΤΕΟ)

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ & ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



















Τι μας περιμένει το επόμενο χρονικό διάστημα αναφορικά με τις διορθόδοξες σχέσεις συμπεραίνει κανείς από την εκπομπή του η οποία αφιερώθηκε στην . Η αποτίμηση της Συνόδου μέσω των συνεντεύξεων , Αρχιεπίσκόπων και δίνει απαντήσεις σε ερωτήματα για το τι μέλλει γενέσθαι την επόμενη μέρα αυτής. 
"Ξεκινούμε μια νέα περίοδο Συνόδων παγκοσμίου εμβελείας και είναι ένας πολύ μεγάλος τόμος που τώρα γράφουμε μόνο τον πρόλογο", είπε ο Μητροπολίτης Προικοννήσου Ιωσήφ επιβεβαιώνοντας πως η νέα μόδα των συχνότερων επαφών των προκαθημένων των Αυτοκέφαλων Εκκλησιών θα μας απασχολήσει επί μακρόν το επόμενο διάστημα. Και βεβαίως με δεδομένη και την απόφαση να πραγματοποιούνται κάθε επτά χρόνια τέτοιες Πανορθόδοξες Σύνοδοι 
Έχει ενδιαφέρον πως βλέπουν και πως ερμηνεύουν στην εκπομπή οι κεφαλές της Ορθοδοξίας που βρέθηκαν στην Κρήτη την συνοδικότητα σε σύγκριση και με το παπικό σύστημα.  
Για τους απόντες ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Δημήτριος είπε πως "δεν έπαιξε ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη των βασικών θέσεων, διατυπώσεων και της τελικής μορφής των κειμένων", ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων πως δεν "εγινε εμπόδιο για την περάτωση των εργασιών" , ενώ ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας ζήτησε να διδαχθούμε για την επόμενη φορά, Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας ζήτησε από τις απούσες εκκλησίες να προσυπογράψουν έστω και εκ των υστέρων τα κείμενα της Συνόδου.
Μητροπολίτες σχολιάζουν τι ειπώθηκε για τις Νέες Χώρες στην Ελλάδα, ενώ ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής μιλάει για τους μεικτούς γάμους. Ο Αρχιδιάκονος π. Ιωάννης Χρυσαυγης από την πλευρά του μιλάει στην κάμερα του καναλιού της Βουλής για το δεύτερο γάμο των κληρικών. 
Ενδιαφέρον έχει τι αποφασίστηκε για τη νηστεία τόσο σε μη προνομιούχες χώρες που υπάρχει πρόβλημα τροφής, όσο και σε συνάρτηση με την παχυσαρκία. Για αυτό μίλησε στην εκπομπή ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας.  
Για το φλέγον ζήτημα των σχέσεων με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο μίλησε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας κάνοντας λόγο για "κείμενο έκφρασης ορθόδοξης αυτοσυνειδησίας των κατά τόπους ορθοδόξων Εκκλησιών" και συμπλήρωσε πως δεν είναι ένα κείμενο που θα καυτηριάσει τα λάθη που έκαναν οι υπόλοιπες εκκλησίες ούτε είναι ένα κείμενο πολεμικό ή αντιρρητικό! 
Εντύπωση πάντως δημιουργεί πως δεν αναφέρεται πουθενά στο βίντεο της εκπομπής πως υπήρξαν Μητροπολίτες που δεν υπέγραψαν κάποια κείμενα. 
Και κάτι τελευταίο. Εντός και εκτός των τειχών τσακωνόμαστε κατα πόσο θα πρέπει να αποκαλούνται Εκκλησίες τα υπόλοιπα δόγματα. Ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας στο 45ο λεπτό περίπου του βίντεο, θέλουμε να πιστεύουμε εν τη ρήμην του λόγου, μίλησε και για "ισλαμικές εκκλησίες"! 

Δείτε ολόκληρη την εκπομπή του Καναλιού της ελληνικής Βουλής: 


Τ

Κανένας κίνδυνος για τον Πατριάρχη ή φυγαδεύτηκε για να μην δολοφονηθεί;

   Μετὰ τὴν "Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδο" ἄλλα προβλήματα γιὰ τὸν Πατριάρχη.



  νῶ πρὶν μέρες δημοσιεύματα παρουσίαζαν τὸν Πατριάρχη νὰ μὴ κινδυνεύει καὶ εἶναι καλά στὴν ὑγεία του, σήμερα ἄλλα δημοσιεύματα μιλοῦν γιὰ δολοφονικὴ ἀπόπειρα ἐναντίον του! Τί ἄρα συμβαίνει; Ποιά παιχνίδια πάλι παίζονται;



Νεοπαγανισμός; Ναί. Γεροντοκαπηλεία; Ναί. Θρησκειοποίηση; Ναί. Αλλά για τούτο και αγώνας εναντίον της Παναιρέσεως, κατά την παράδειγμα των Αγίων!

 ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΓΕΡΟΝΤΩΝ

 Όλοι αυτοί πού παράγουν σταθερά προφητείες Γερόντων και εκμεταλλεύονται ανθρωπούς θα έπρεπε να είχαν πάει φυλακή

Όλοι αυτοί πού παράγουν σταθερά προφητείες Γερόντων και εκμεταλλεύονται ανθρωπούς θα έπρεπε να είχαν πάει φυλακή
π. Παντελέημων Κρούσκος

Κάθε εποχή του χρόνου έχει τον πνευματικό της χαρακτήρα και αυτό είναι πού μας αρέσει και μας εμπνέει τα θρησκευτικότερα μας αισθήματα. Δεν φτάνει η και το Έθος, αλλά και αυτό πού κρύβεται πίσω από τα μεγάλα τους σύμβολα για να μας δώσουν μυστική χαρά.

 Χαίρομαι το θέρος. Είναι η εικόνα των εσχάτων πού ξεκινά με την εσχάτη εορτή της πεντηκοστής, τους θεριστές αποστόλους, τον αγρό των αγίων πάντων και την κάθε μέρα του πού πανηγυρίζουν

Προσευχή σ΄ ΕΝΑ Θεό, χωρίς Χριστό, χωρίς Αγία Τριάδα!

arxiepiskopos-dimitrios-1

Του Θεόδωρου Καλμούκου | Η Romfea.gr έχει αποκλειστικά δικαιώματα αναδημοσιεύσης από τον Εθνικό Κήρυκα

Ο Αρχιεπίσκοπος Γέρων Αμερικής κ. Δημήτριος ανέπεμψε το βράδυ της Τετάρτης την καταληκτήρια προσευχή στο Ρεπουμπλικανικό Συνέδριο στο Κλήβελαντ του Οχάιο, όπως είχε

Οι Οικουμενιστές θέλουν να σχηματίσουν την συνείδηση του κόσμου, ώστε να αποδεχθεί την αίρεση!

    Εἶναι ἐκπληκτικὸ τὸ πόσο γρήγορα ξεχνᾶμε βασικὲς παραμέτρους καὶ σχεδιασμοὺς τῆς φατρίας τῶν Οἰκουμενιστῶν ποὺ χρονολογοῦνται δεκαετίες, ἀλλὰ κάθε τόσο μᾶς ἀποκαλύπτονται. Καὶ πάλι λοιπόν, στόματα Οἰκουμενιστῶν μᾶς ὑπενθύμισαν (μὲ ἀφορμὴ τὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου) ὅτι ἐπιδιώκουν νὰ ἐπιβάλουν «σώνει καὶ καλὰ» στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο «τὴν ἑνότητα» τῆς νέας Οἰκουμενιστικῆς Ἐκκλησίας καὶ «πίστεως». Ὁ μητροπολίτης Ζάμπια Ἰωάννης σὲ συνέντευξη στὸ «Βῆμα Ὀρθοδοξίας» μᾶς διαβεβαιώνει ὅτι «τώρα που η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος καταγράφηκε στην εκκλησιαστική ιστορία», «η “ενότητα της πίστεως” δεν αμφισβητήθηκε…, o σύνδεσμος της ειρήνης” κυριάρχησε και θα μεταλαμπαδευθεί στο εκκλησιαστικό πλήρωμα. Αυτό όμως θέλει να καλλιεργηθεί σιγά σιγά»! (ἐδῶ)



     Γιὰ νὰ μὴ ἔχει λοιπόν, καμία ἀμφιβολία καὶ ὁ πλέον καχύποπτος ἢ ἀδαὴς πιστός, ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς εἶναι προδότες τῆς Πίστεως καὶ προχωροῦν κατόπιν συγκεκριμένου σχεδίου καὶ χρονοδιαγραμμάτων (ἐλαστικῶν καὶ προσαρμοζομένων ἀνάλογα μὲ τὴν ἀντίδραση τῶν Ὀρθοδόξων), παραθέτουμε κάποια ξεχασμένα πειστήρια τοῦ ἐγκλήματος μαζὶ μὲ ἄλλα σύγχρονα:

    * Ὁ μητροπολίτης Ἀχαΐας Ἀθανάσιος, ἐκπρόσωπος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, ἀπολογούμενος μάλιστα στὸ Βατικανό, ἐπειδή καθυστεροῦμε νὰ ἐφαρμόσουμε τὰ μυστικῶς συμπεφωνημένα μεταξὺ τῶν ἡγετῶν Φαναρίου καὶ Βατικανοῦ –ποὺ φυσικὰ ὁδηγοῦν στὴν ὑποταγή μας στὸν Πάπα– εἶπε τὸ 2002 τὰ ἑξῆς ἐξωφρενικά, ἀλλὰ διαφωτιστικά:
     «Στην Ελλάδα βρισκόμαστε μπροστά σε πολύ λεπτή κατάσταση, γιατί, ενώ ο αρχιεπίσκοπος (σ.σ. Χριστόδουλος) και οι μητροπολίτες επιθυμούν να έχουν μια σημαντική συνεργασία με την Καθολική Εκκλησία, (σ.σ. ουδεμία αναφορά για επιστροφής τους στην Ευαγγελική Αλήθεια και αποκήρυξη την αιρέσεων) αυτοί έχουν και ευθύνες προς τον κόσμο, τους πιστούς, πολλοί από τους οποίους δεν είναι προετοιμασμένοι στην προοπτική του διαλόγου, ενώ άλλοι έχουν μια άποψη πιο φονταμενταλιστική για την Εκκλησία. Αυτό για μας είναι η μεγάλη πρόκληση να προετοιμάσουμε τον κόσμο, να τον διαπαιδαγωγήσουμε, για να μη αντιδράσει επηρεασμένος από τις προκαταλήψεις και πληροφορίες, που δεν ανταποκρίνονται στα γεγονότα... Είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι έχουμε ανάγκη χρόνου, ελπίζω όχι υπερβολικού,  για να  σχηματίσουμε τη συνείδηση  του  κόσμου»!!!  («Ὀρθόδοξος Τύπος», 1444, 1/2/2002) (ἐδῶ).

    * Αυτές οι δηλώσεις του Αχαΐας Αθανασίου έχουν ιστορία, και η αφετηρία τους βρίσκεται στις αποφάσεις της Β΄ Συνόδου του Βατικανού(!!!), οι οποίες έγιναν αποδεκτές από τον οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα και όσους τον ακολουθούν. Την αποκάλυψη, όσων προαποφασίστηκαν από τα οικουμενιστικά κέντρα και προοδευτικά πραγματοποιοῦνται ἐρήμην τοῦ λαοῦ καὶ μὲ τὴν ἀνοχὴ τῶν «ὀρθοδοξούντων» ἐπισκόπων, μᾶς δίνει ἤδη ἀπὸ τὸ 1967 ὁ τότε ἀρχιμανδρίτης καὶ κατόπιν Μητροπολίτης Τυρολόης Παντελεήμων Ροδόπουλος, παρατηρητὴς τῆς Β΄ Συνόδου τοῦ Βατικανοῦ. Ἔγραφε:
«Διετυπώθη ὑπό τινων ΡΚαθολικῶν συνέδρων μία παράδοξος θεωρία περὶ ἐπιτεύξεως τῆς ἑνώσεως μεταξὺ τῆς ΡΚαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Ὀρθοδόξου». Ἡ Ἕνωση θὰ «ἐπιτευχθῆ σταδιακῶς καὶ οὐχὶ διὰ διαπραγματεύσεων ἐκκλησιαστικο-θεολογικῶν» σὲ  τρία στάδια:
«α) Φιλία καὶ ψυχολογικὴ προπαρασκευή,
  β) μερικὴ  μυστηριακὴ  κοινωνία καὶ
  γ) πλήρης μυστηριακὴ κοινωνία».
Μπιλάλη Σπυρ., ἀρχιμ., Ὀρθοδοξία καὶ Παπισμός, τ. Β΄, σ. 413 (ἐδῶ).

     * Ἀλλά καὶ ἀπὸ τὰ χείλη τοῦ μητροπολίτη Ναυπάκτου Ἱερόθεου, μάθαμε ὅτι καὶ ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, πιστεύει ὅτι θὰ μπορέσει νὰ περάσει ἄμεσα διὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων καὶ ἔμμεσα διὰ τῶν ὑπολοίπων ποὺ  φοβοῦνται νὰ ἀντείπουν στὸ Φανάρι γιὰ νὰ μὴ διωχθοῦν τὶς ἀποφάσεις τῆς Πανορθόδοξης Συνόδου:
    Δημοσιογρ.: Θὰ ἦταν σκόπιμο νὰ γίνει κάποια θεολογικὴ Ἡμερίδα προκειμένου νὰ ἀναλυθοῦν οἱ ἀποφάσεις τῆς Συνόδου καὶ νὰ μπορέσουν αὐτὲς οἱ ἀναλύσεις, αὐτὰ τὰ ἀποτελέσματα αὐτῆς τῆς Ἡμερίδας νὰ περάσουν στὸν κόσμο, στὸ λαό;
    Ναυπάκτου Ἱερόθεος: Ὄχι μόνο εἶναι σκόπιμο, ἐπιβάλλεται. Καὶ μάλιστα ὁ ἴδιος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης τὸ εἶπε, ὅταν τελείωσε (στὴ λήξη τῆς Συνόδου), ὅλα αὐτὰ τὰ κείμενα τώρα, πρέπει νὰ περάσουν στὶς κατὰ τόπους Ἐκκλησίες, στὶς ἐνορίες, γι’ αὐτὸ θὰ σταλεῖ μία Ἐγκύκλιος σὲ ὅλες τὶς Ἐκκλησίες… προκειμένου νὰ γίνουν συνέδρια, συνάξεις, νὰ ἀναλυθοῦν αὐτὰ τὰ θέματα. Πρέπει νὰ γίνεται μία κινητικότητα τῶν θεμάτων αὐτῶν, ἀφ’ ἑνὸς μὲν γιὰ νὰ ἐνημερώνεται κι ὁ κόσμος, ἀφ’ ἑτέρου δὲ νὰ φανεῖ καὶ ἡ συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας. Γιατί; Διότι τὴν ἀπόφαση κάθε Συνόδου, τοπικῆς, Οἰκουμενικῆς, στὸ τέλος-τέλος τὴν ἀναγνωρίζει ὁ εὐσεβὴς λαός, ἐκεῖνοι ποὺ ζοῦν μεσ’  στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας καὶ πολλὲς φορὲς ὑπῆρχαν Σύνοδοι ποὺ πῆραν ἀποφάσεις, καὶ τελικὰ δὲν πραγματοποιήθηκαν καὶ θεωρήθηκαν ὅτι ἦσαν αἱρετικές, ληστρικὲς Σύνοδοι.
    Μποροῦμε νὰ φανταστοῦμε, τώρα, τί θὰ γίνει μ’ αὐτὴν τὴν ἐνημέρωση. Ἡ ἐμπέδωση τῆς Παναιρέσεως! Ἀφοῦ οἱ ἴδιοι οἱ Ἐπίσκοποι φέρθηκαν ἔτσι στὴ Πανορθόδοξη Σύνοδο, καὶ δεσμεύτηκαν ἐκεῖ μὲ τὴν ὑπογραφή τους, τί ἄλλο θὰ κάνουν, παρὰ νὰ προσπαθήσουν νὰ πείσουν τοὺς ὑφισταμένους τους κληρικοὺς καὶ τὸ λαό, γιὰ τὴν ὀρθότητα τῶν ἀποφάσεών της; Καὶ μάλιστα, ἀφοῦ αὐτὸ ἐπιθυμεῖ κι ὁ παναιρετικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, τὴν ἐπιθυμία-ἐντολὴ τοῦ ὁποίου μᾶς ἀποκάλυψε ὁ Ναυπάκτου;

    Λίγο νωρίτερα παρόμοια εἶπε καὶ ὁ μητροπολίτης Γαλλίας Ἐμμανουήλ, σὲ συνέντευξη του στο πρακτορείο ειδήσεων του Βατικανού το 2014:
«Πιστεύω ότι δεν πρέπει να περιμένουμε θεαματικά γεγονότα. Δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε από μια μέρα στην άλλη κοινωνία μεταξύ των δύο Εκκλησιών.  Υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να προηγηθεί και αυτό είναι έργο της Διεθνούς Θεολογικής Επιτροπής. Δεν πρέπει να κρύψουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες»!
     Επίσης δήλωσε:
    «Θα ήταν ωραίο αν μετά από αυτή τη συνάντηση, υπήρχε κοινωνία από το ίδιο δισκοπότηρο. Είναι επιθυμία μας και αυτός είναι ο στόχος μας. Αυτός είναι ο σκοπός του διαλόγου»! (για την συνάντηση πάπα και Πατριάρχη).
Εἶναι φανερό, λοιπόν, «Οι μαέστροι του ψεύδους και της απάτης δεν βιάζονται, είδαμε και με τους πολιτικούς, σιγά σιγά να συνηθίσει το κοπάδι»! (ἐδῶ)