Τρίτη, 9 Αυγούστου 2016

Διατήρηση της ειρήνης της ψυχής



 Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ



   Θα πρέπει ν’ αγωνίζεσαι με κάθε τρόπο νά διατηρείς την ειρήνη της ψυχής και να μην ενοχλείσαι απο τις προ­σβολές των άλλων. Γιά να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει ν’ αγωνίζεσαι μέ όλες τις δυνάμεις να συγκρατήσεις το θυμό καί νά φυλάξεις με προσοχή το νου και την καρδιά σου από απρεπείς σκέψεις και αισθήματα.
   Ο Θεός έχει βάλει μέσα μας μόνο ένα θυμό και ένα φθόνο: εναντίον του πονηρού, εναντίον εκείνου που στην αρχή εξα­πάτησε τον άνθρωπο και τον έβγαλε από τον Παράδεισο, εναντίον του φθοροποιού διαβόλου. Μας δόθηκε η εντολή νά πολεμήσουμε εναντίον των πονηρών πνευμάτων της ακαθαρ­σίας και της επιθυμίας, που σπείρουν στην καρδιά ακάθαρτες και πονηρές σκέψεις.
    Επομένως, θα πρέπει νά ανεχόμαστε μέ αταραξία τίς προσβολές πού μάς κάνουν οι άλλοι και να συνηθίσουμε τον εαυτό μας να έχει τέτοια πνευματική διάθεση, ώστε οι προσβολές αυτές να φαίνονται ότι δεν απευθύνονται σε μας αλλά σε άλλους.

ΕΙΡΗΝΗ ΨΥΧΗΣ
   
   Το να βυθίζει κανείς το νου του μέσα στην ψυχή του καί η καρδιά του να εργάζεται νοερά είναι σημείο σοφής ψυχής. Τίποτα δεν είναι καλύτερο από την ειρήνη του Χριστού. Σ’ αυτή εξοστρακίζεται κάθε πόλεμος των πνευμάτων του σκότους: «ότι ούκ έστιν ημίν η πάλη προς αίμα και σάρκα, αλλά προς τας αρχάς, προς τάς εξουσίας, προς τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου, προς τα πνευματικά της πονηρίας εν τοις επουρανίοις» (Εφεσ. στ΄ 12).
   Τότε η χάρη του Θεού τον επισκιάζει καί βρίσκεται σε μιά ειρηνική κατάσταση. Και από αυτή την ειρηνική κα­τάσταση προχωρά σε μια άλλη, περισσότερο ειρηνική. Ειρηνική κατάσταση εννοούμε όταν κανείς έχει καθαρή συνείδηση. Και περισσότερο ειρηνική, όταν ο νους θεω­ρεί μέσα του τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, σύμφωνα με το λόγο του Θεού: «και εγεννήθη εν ειρήνη ο τόπος αυτού» (Ψαλμός οε΄ 3).
   
    Μπορεί να μην ευφραίνεται κανείς, όταν βλέπει τον ήλιο με τα αισθητά του μάτια; Αλλά πόσο περισσότερο ευφραίνεται, όταν ο νους του βλέπει με τα εσωτερικά μάτια τον Ήλιο της Δικαιοσύνης, το Χριστό;


Τότε πραγματικά χαίρεται κανείς με μιά αγγελική χαρά. Γι’ αυτή τη χαρά ο απόστολος Παύλος είπε: «ημών γαρ το πολίτευμα εν ουρανοίς υπάρχει» (Φιλιππ. γ΄ 20).
    Όταν ο άνθρωπος πορεύεται σε μια ειρηνική κατά­σταση, γεύεται τις πνευματικές δωρεές με αφθονία.
   Οι άγιοι πατέρες, που βρίσκονταν σε ειρηνική κατά­σταση καί είχαν επισκιαστεί από τη θεία χάρη, ζούσαν πολύ.
      Όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε ειρηνική κατάσταση, μπορεί νά φωτίσει και τους άλλους με το δικό του φως. Πριν απ’ αυτό όμως πρέπει να επαναλάβει τα λόγια αυτά της Προφήτιδος Άννας: «μη εξελθέτω μεγαλορρημοσύνη εκ του στόματος υμών» (Α΄ Βασιλ. β΄ 3) και τα λόγια του Κυρίου: «υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν ταά κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου» (Ματθ. ζ΄ 5).
    Ο Κύριος μας “Ιησούς Χριστός άφησε τήν ειρήνη αυτή σαν κάποιο ανεκτίμητο θησαυρό στους μαθητές Του πριν το θάνατο Του, λέγοντας: «ειρήνην αφίημι υμίν, ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν» (Ιωάν. ιδ΄ 27). Γι’ αυτή την ειρήνη ο Απόστολος λέγει: «και η ειρήνη του Θεού η υπερέχουσα πάντα νουν φρουρήσει τας καρδίας υμών και τα νοήματα υμών εν Χριστώ Ιησού» (Φιλιπ. δ΄ 7).
   Γι’ αυτό πρέπει να αγιάσουμε όλες τις σκέψεις, τις επιθυμίες και τα έργα μας, για να λάβουμε την ειρήνη του Θεού και να κραυγάζουμε πάντα μαζί με την Εκκλη­σία: «Κύριε, ο Θεός ημών, ειρήνην δος ημίν» (Ησαΐας κστ΄ 12).

Από το βιβλίο: Διδαχές Οσίου Σεραφείμ του Σαρώφ- σειρά: Φιλοκαλία των Ρώσων Νηπτικών, εκδόσεις Πέτρου Μπότση, Αθήνα 1983
για την αντιγραφή:  ιστολόγιο “Αντέχουμε…”

Bεβήλωση ναών

 Απόστολος Παπαδημητρίου

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»
   Οι πρόσφατες βεβηλώσεις ιερών ναών της Εκκλησίας έδειξαν ότι ο ελληνικός λαός βιώνει βαθειά παρακμή, την οποία, δυστυχώς, δεν αισθάνεται. Ο τορπιλισμός της «Έλλης» την ημέρα της κοίμησης της Μεγαλόχαρης είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο και είχε συμβάλει τα μέγιστα στην εθνική ομοψυχία, όπως δείχθηκε μήνες αργότερα. Ίσως ισχυριστεί κάποιος ότι στην περίπτωση της βεβήλωσης ο «εχθρός» είναι εντός των τειχών.



  Εστιάζοντας όμως την προσοχή μας στους ελάχιστους νέους

Διαμαρτυρία ομάδας εκπαιδευτικών δυτικής θεσσαλονίκης προς την Ι. Μονὴ Μεγίστης Λαύρας για τον π. Σάββα Λαυριώτη


ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Πρὸς
τὴν Ἱερὰ Μονὴ Μεγίστης Λαύρας

Κοινοποίησις:
Ἱερὰ Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους
Πολιτικὴ Διοίκηση Ἁγίου Ὄρους
Ὑπουργεῖον Ἐξωτερικῶν



  Μετά λύπης μου αγαπητοί Πατέρες της εν λόγω Ιεράς Μονής την οποία είχα την ευλογία να επισκεφτώ για προσκύνημα πρόσφατα, μαθαίνω ότι ο Προϊστάμενος της Μονής π. Σάββας εκδιώχθηκε από την Μονή γιατί καταφέρθηκε (χωρίς ευλογία όπως  διαδίδεται ) εναντίον της Ψευτοσυνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης.
   Επειδή ανήκω όπως και άλλοι συνάδερφοι στον χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης και τόσα χρόνια ζούμε τα γεγονότα των «εσχάτων καιρών» θα περιμέναμε από τους μοναχούς του Αγίου Όρους να σηκώσουν ανάστημα απέναντι σε αυτούς που θέλουν να καταστήσουν την Ορθόδοξη Πίστη μας τον τελευταίο τροχό στο άρμα του Οικουμενισμού.

   Όμως αληθινά, χωρίς να γνωρίζω τον λόγο (δεν θα ήθελα να

"Ο Ιερώνυμος εταράχθη και εσκέπτετο να τον καθαιρέση"! -- Κι αν τότε, ...σήμερα; -- Να γιατί τρέμουν οι Δεσποτάδες και προσκυνούν τους αιρετικούς Οικουμενιστές!!!

Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ
.
ΤΟΥ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΟΥ

ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

Τοῦ π. Μάρκου Μανώλη

ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ

   ΥΠΟ πνευματικῶν τέκνων τοῦ πολιοῦ Γέροντος τῆς Ὀρθοδοξίας, Μητροπολίτου πρ. Φλωρίνης κ. Αὐγουστίνου, ἐζητήθη νὰ γράψωμεν κάτι ἀπὸ τὴν ζωὴν καὶ θεοφιλῆ δρᾶσιν του ἐπὶ τῇ συμπληρώσει τοῦ ἑκατοστοῦ ἔτους.
   Ἀναμφιβόλως ὁ Σεβασμιώτατος ὑπῆρξε μία ἡρωϊκὴ προσωπικότης. Ὑπῆρξεν ἕνας μεγάλος ὁμολογητὴς τῆς Ὀρθοδοξίας εἰς τὴν ἐποχήν μας. «Ἐθηριομάχησε» μὲ πολλοὺς ἄρχοντας τοῦ κόσμου τούτου. Κορυφαία ὑπῆρξεν ἡ ἀπόφασίς του νὰ προβῆ, μαζὶ μὲ ἄλλους δύο ἐκλεκτοὺς Ἱεράρχας, τὸ ἔτος 1971, εἰς τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου, προκειμένου νὰ τὸν ἀναχαιτίσῃ ἀπὸ τὸ πραξικόπημα νὰ συλλειτουργήσῃ μὲ τὸν Πάπαν εἰς τὴν Ρώμην, ὅπως ἐτόνιζεν αὐτὸ ὁ οἰκουμενιστὴς Πατριάρχης Ἀθηναγόρας. Τὰ γεγονότα ἔχουν ὡς ἑξῆς.
  Μετὰ τὴν συνάντησιν καὶ συμπροσευχὴν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου εἰς τὰ Ἱερασόλυμα μὲ τὸν Πάπαν τῷ 1964, ὁ ἀρχιμανδρίτης τότε Αὐγουστῖνος Καντιώτης εἶχε ζητήσει μὲ ἔκτακτον ἔκδοσιν τῆς «Χριστιανικῆς Σπίθας» τὴν καθαίρεσίν του (βλ. φ. 268/ Ἰαν. 1964). Τῷ 1967, ἀνελπίστως, ἐξελέγη ὑπὸ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου Μητροπολίτης Φλωρίνης. Ὁ ἀείμνηστος Συνοδικὸς Ἱεράρχης Τρίκκης καὶ Σταγῶν Διονύσιος εἶχε προτείνει τὴν ἐπιλογὴν τοῦ ἀρχιμανδρίτου Αὐγουστίνου Καντιώτου εἰς Ἐπίσκοπον Φλωρίνης, πρᾶγμα τὸ ὁποῖον ἐπετεύχθη κατόπιν πολλῶν ἀγώνων τοῦ ἀειμνήστου Ἱεράρχου κυροῦ Διονυσίου. Ὁ ἤδη Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος εἰς τὸ πρῶτον κήρυγμά του μετὰ τὴν χειροτονίαν του εἰς Ἐπίσκοπον, εἰς τὴν αἴθουσαν τῶν Ἀθηνῶν Ζωοδόχου Πηγῆς 44, ἐδέχθη καὶ τὴν ἑξῆς ἐρώτησιν ἀπὸ ἀκροάτριαν τοῦ κηρύγματός του: «Καὶ τώρα, ὅταν θὰ πᾶς στὴ Φλώρινα, θὰ μνημονεύης τὸν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα;». Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης ἤρεμος τὴν ἠρώτησεν, ἐὰν εἶναι παλαιομερολογίτισσα. Ὅταν ἔλαβε θετικὴν ἀπάντησιν, τῆς ἀπήντησε: «Πότε θὰ διακόψω τὸ μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, εἶναι ἰδική μου ὑπόθεσις». Καὶ πράγματι ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης δὲν ἐβιάσθη νὰ προβῆ εἰς τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου τοῦ οἰκουμενιστοῦ πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου. Ὑπέμεινεν ἐπὶ μίαν τριαετίαν. Τῷ 1970 ὅμως, ὅτε ἦτο βέβαιον ὅτι ὁ Πατριάρχης θὰ μετέβαινεν εἰς Ρώμην, διὰ νὰ συλλειτουργήση μὲ τὸν Πάπαν, ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος μαζὶ μὲ τοὺς ἡρωϊκοὺς Μητροπολίτας Ἐλευθερουπόλεως κυρὸν Ἀμβρόσιον καὶ Παραμυθίας κυρὸν Παῦλον προέβησαν εἰς τὴν διακοπὴν τοῦ μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχου κυροῦ Ἀθηναγόρου καὶ ἐδήλωσαν ὅτι τότε μόνον θὰ ἐπαναφέρουν τὸ μνημόσυνόν του, ὅταν θὰ παύσουν τὰς ἀπαράδεκτα οἰκουμενιστικὰ ἀνοίγματα πρὸς τὸν Πάπαν.
  Ἡ ἀπήχησις ἐκ τοῦ γενναίου αὐτοῦ ἐγχειρήματος εἰς τὸ χριστεπώνυμον πλήρωμα ὑπῆρξε μεγίστη. Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος κυρὸς Ἱερώνυμος ἐταράχθη καὶ ἐσκέπτετο νὰ καθαιρέσῃ τοὺς τρεῖς Ἱεράρχας μὲ συνοπτικὰς διαδικασίας εἰς τὸ Συνοδικὸν Δικαστήριον. Ἡ ἀντίδρασις πρὸς τὰ σχέδια αὐτὰ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἱερωνύμου ὑπῆρξε μεγάλη. Μεταξὺ ἄλλων παρενέβη καὶ ὁ σθεναρὸς ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδοξίας, καθηγητὴς τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου εἰς τὸ Πανεπιστήμιον Ἀθηνῶν, ἀείμνηστος Κωνσταντῖνος Δωρ. Μουρατίδης, ὁ ὁποῖος διεμήνυσεν εἰς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον ὅτι ὁ ἐπίσκοπος δὲν εἶνε νεωκόρος ἀλλὰ ἐπίσκοπος τῆς καθ᾿ ὅλου Ἐκκλησίας καὶ ἔχει χρέος νὰ παρεμβαίνῃ, ὅταν πλήττεται ἡ ὀρθόδοξος πίστις.
   Τὰ κείμενα, τὰ ὁποῖα ἐδημοσιεύθησαν τὴν ἐποχὴν ἐκείνην, εἶναι μνημειώδη καὶ ἀποδεικνύουν ὅτι ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι μόνον σχίσμα, ἀλλὰ καὶ αἵρεσις, ὅπως ἐτόνιζον ὁ ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς καὶ πολλοὶ ἄλλοι ἅγιοι Πατέρες(*). Τελικῶς τὴν λύσιν ἔδωσεν ὁ Πανάγαθος Θεός. Ὀλίγον προτοῦ μεταβῆ εἰς τὴν Ρώμην ὁ οἰκουμενιστὴς Πατριάρχης, εὑρισκόμενος εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν τῆς Χάλκης, παρεπάτησε, ἔσπασε τὸ πόδι του, καὶ μετὰ ἀπὸ ὀλίγον, τὸν Ἰούλιον τοῦ 1972, ἀπέθανεν.
   Ἔτσι ἐματαιώθη ἡ μετάβασις τοῦ πατριάρχου Ἀθηναγόρου εἰς τὸ Βατικανόν, ἡ συμπροσευχὴ καὶ ἐνδεχομένως ἡ συλλειτουργία μὲ τὸν αἱρεσιάρχην Πάπαν, πρὸς μεγάλον σκανδαλισμὸν τοῦ πιστοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ. Ἤδη ἔχουν κοιμηθῆ οἱ δύο μακαριστοὶ Ἱεράρχαι Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιος καὶ Παραμυθίας Παῦλος, ἐπιζῆ, ὅμως, ὁ πρώην Φλωρίνης Αὐγουστῖνος, ἀπὸ τὸν ὁποῖον ζητοῦμεν ταπεινῶς τὰς θεοπειθεῖς εὐχάς Του.

Ἀρχιμανδρίτης  Μᾶρκος Κ. Μανώλης
πνευματικὸς προϊστάμενος
τῆς «Πανελληνίου Ὀρθοδόξου Ἑνώσεως»
Νέα Ἐρυθραία 15 Νοεμβρίου 2006
ἀρχὴ τῆς νηστείας τῶν Χριστουγέννων

ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

ΑΠΟ ΤΟΝ 85χρονο

ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ

 ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ

ΤΗΣ Ι. Μ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Είχε 44 χρόνια στο

ΑΓΙΟ  ΟΡΟΣ!


ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝ.... ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ.... ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ

Διακοπή της μνημόνευσης του οικουμενικού πατριάρχη Βαρθολομαίου  και από έναν ακόμα αγιορείτη , τον γέροντα Νεκτάριο από την Ι.Μονή Ζωγράφου Αγίου Όρους - Αθω.

Ο γέροντας Νεκτάριος είναι 85 χρονών και 44 χρόνια μέσα στο Άγιο Όρος . Σταμάτησε την μνημόνευση του Βαρθολομαίου πριν λίγες μέρες , και την κοινωνία με όλους τους οικουμενιστές.

Εξήλθε από το Άγιο Όρος χωρίς να ζητήσει ευλογία από τον καθηγούμενο της Μονής και από κανέναν άλλον που μνημονεύει τον αιρετικό οικουμενικό πατριάρχη Βαρθολομαίο ως ορθόδοξο επίσκοπο , μη μπορώντας άλλο να βλέπει να προδίδεται η ορθόδοξη πίστη μας από τους οικουμενιστές του Πάπα, και χωρίς να σκεφτεί τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει λόγω και του γήρατος. Ας γίνει παράδειγμα ο γέροντας Νεκτάριος προς όλους μας ,και προς τους νεώτερους μοναχούς που ενώ βλέπουν την προδοσία της πίστεως από τους οικουμενιστές λυκοποιμένες , διστάζουν να διακόψουν την μνημόνευση του αιρετικού Βαρθολομαίου για να μην υποστούν τον διωγμό.

Ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά προς τον κύριο , να δίνει δύναμη και να προσθέτει πίστη σε όλους τους πατέρες ομολογητές της πίστεως. Αμήν.
Πηγή: http://apotixisis.blogspot.gr

Καταργείται το άβατο του Αγίου Όρους;


agio-oros-630x400.jpg
Καταργείται το άβατο του Αγίου Όρους, όπως τουλάχιστον αποφάσισε παγκόσμια χριστιανική οργάνωση, μέλη της οποίας είναι τόσο η Εκκλησία της Ελλάδος, όσο και το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Ορθόδοξος Τύπος», η σχετική απόφαση ελήφθη από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, στην τελευταία συνεδρίαση στο Πουσάν της Νοτίου Κορέας. Το Παγκόσμιο

Κριτική σε εμπαθή επίθεση!

     Αγαπητή συντακτική ομάδα του ιστολογίου Πατερική Παράδοση,
     Διάβασα τα τελευταία εμετικά καμώματα του Νικόλαου Μάννη και επιθύμησα να δημοσιεύσω ένα σχόλιο κάτω από το εξαιρετικό άρθρο σας. Δυστυχώς το έγραψα πρώτα και μετά είδα ότι δεν γίνεται να το ανεβάσω. Οπότε το αφήνω στη κρίση σας. Αν νομίζετε ότι βοηθάει, ανεβάστε το, αν όχι να ναι ευλογημένο.  Εγώ πάντως με αγάπη το έγραψα. Το σχόλιο λοιπόν είναι το εξής:

Αγαπητοί Πατέρες και εν Χριστώ αγωνιζόμενοι αδελφοί, χαίρετε,

Διάβασα με βαθύτατη λύπη την τελευταία διαμάχη που ξεκίνησε μεταξύ του Νικόλαου Μάνη και υμών, διαμάχη που δείχνει ξεκάθαρα ποιος την άρχισε (Μάνης) και ποιος έχει το δίκιο με το μέρος του (εσείς).

Θα επιθυμούσα παρακαλώ, μέσω της έγκριτης σελίδας σας, να αφήσω μερικά ταπεινά σχόλια προς ενημέρωση των αναγνωστών.

1) Πως μπορεί ένας άνθρωπος με το προσωνύμιο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, δηλαδή κάτι σαν ραββί, γκουρού, να σας κατηγορεί για περηφάνια επειδή δήθεν παρουσιάζετε τον πνευματικό σας πατέρα ως ιατρό και σωτήρα της ορθοδοξίας; Και μόνο το ότι θέλει να τον γνωρίζουμε ως ΔΑΣΚΑΛΟ, μας φανερώνει ποιος πραγματικά έχει πέσει στη δαιμονική πλάνη της υπερηφάνιας.

2) Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ/ΡΑΒΒΙ είναι ψάλτης σε ναό των κυπριανιτών και πολύ πιθανό πληρώνεται γι αυτό (έτσι έχω ακούσει). ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ δλδ, γι αυτό και συνέχισε να τους ακολουθεί μετά την γιγαντιαία και κακόδοξη κωλοτούμπα τους (ένωση με Καλλινικούς επί τη βάσει της κακοδοξίας ότι αυτοί είναι η τελευταία Εκκλησία επί της γής, και εμείς με άκυρα μυστήρια κτλ κτλ).

3) Ο ΡΑΒΒΙ/ΔΑΣΚΑΛΟΣ θεωρεί άκυρη και πλανεμένη την αποτείχιση και των πατέρων Σταύρου Β. και Γεωργίου Α. Εγώ πολλές φορές αναγκάστηκα να τον πολεμήσω δημόσια γιατί εξύβριζε την αποτείχισή μας (π. Γεωργίου Α. και πνευματικών τέκνων) ως δήθεν ατελή επειδή δεν ενωθήκαμε με το κατά την άποψή του ακαινοτόμητο πλήρωμα της Εκκλησίας (δηλαδή τα σχίσματα των Γ.Ο.Χ.). Εξεπλάγην όταν είδα ότι ανέφερε τα ονόματα αυτών των γερόντων, λέγοντας ότι αυτοί έκαναν κανονική Αποτείχιση ενώ ο πάτερ Ευθύμιος όχι. Σας εγγυώμαι ότι αυτό το έκανε μόνο και μόνο γιατί ήλπιζε να προκαλέσει διχασμό μεταξύ ημών (νεοημερολογητών και παλαιοημερολογητών αποτειχισμένων). Δαιμονική πραγματικά η ιδέα του, αλλά μην λυπάστε αδελφοί. Ζει Κύριος ο Θεός και βλέπει την διάθεση του καθενός. Προσωπικά, ως πνευματικοπαίδι του πατρός Γεωργίου Αγγελακάκη (που έχω έρθει σε Θ. Λειτουργίες του π. Ευθυμίου και εξομολογήθηκα σε αυτόν κάποτε), ομολογώ ότι θα επιθυμούσα να μας δω όλους να έχουμε την εορτολογική ενότητα κάποτε, όμως η επιθυμία μου αυτή επ' ουδενί λογω δεν με εμποδίζει να σέβομαι και να θαυμάζω τον εν γένει αντιαιρετικό αγώνα του ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥ π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και του ποιμνίου του. 

4) Έχω έλθει σε επαφή με πολλές απλές ψυχές ΓΟΧ και όλοι, κατά κοινή ομολογία, σέβονται τους πατέρες μας Ευθύμιο, Σταύρο και Γεώργιο. Ο ΡΑΒΒΙ εκφράζει μόνο τον εργοδότη του και ελαχίστους άλλους...

5) Είναι να απορεί κανείς με τον φιλοσοφικό στοχασμό του ΡΑΒΒΙ. Δεν έχει καμία λογική συνέπεια και ως εκ τούτου είναι δύσκολο να βρεις κάποιο λογικό επιχείρημα να του απαντήσεις. Δηλαδή, χρησιμοποίησε ένα κείμενο του πατρός Ευθυμίου του έτους 1991 και το κρίνει βασισμένος στην εκ των υστέρων γνώση δύο και βάλε δεκαετιών, βγάζοντας απ έξω όλη τη μεταγενέστερη πορεία του ανδρός. Μπορεί κανείς να απαντήσει λογικά σε τέτοιο παραλογισμό; Είναι σαν να κατηγορεί ένας Έλλην του 1990 τον Μεταξά επειδή είπε όχι, τη στιγμή που γνώριζε (;;;;) ότι θα ακολουθήσει η κατοχή, ο εμφύλιος σπαραγμός κτλ! Έλεος δηλαδή. Το 1991 ο Οικουμενισμός ήταν ένα κρυμμένο φίδι που μόνο λίγο την ουρά του μπορούσαμε να δούμε. Όταν είδε ο γέροντας ότι η αίρεση άρχισε να γίνεται επίσημη γραμμή της Εκκλησίας (γυμνή τη κεφαλή...) αποτειχίσθηκε (τι σημασία έχει αν ήταν το 1991 ή λίγο αργότερα. Σημασία έχει ότι το έκανε). Και ο ΡΑΒΒΙ, ως διδάσκαλος των γραφών θα έπρεπε να γνωρίζει καλά ότι ο Κύριος δέχεται τον έσχατο χρονικά εργάτη, καθάπερ και τον πρώτο. Γιατί ο Κύριος κοιτάζει (όπως συχνά λέει ο π. Ευθύμιος) ΤΗΝ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ! Επίσης, γιατί ΡΑΒΒΙ τον κατηγορείτε που αποτειχίσθηκε λόγω μοιχεπιβασίας; Αυτό ίσα ίσα δείχνει το ευαίσθητο αισθητήριο του ανδρός για τα της πίστεως θέματα, ευαισθησία που συναντάμε και στους επί Ιωάννου Χρυσοστόμου αποτειχισθέντες, αλλά και στους επί Θεοδώρου Στουδίτη κατά την περίοδο της μοιχιανικής αίρεσης αγωνισθέντες.

Αυτά τα ολίγα αδελφοί και ζητώ συγνώμη αν σας κούρασα. Ο μόνος λόγος που έστειλα αυτά το σχόλιο είναι γιατί με πονάει να βλέπω το ψέμα να πολεμάει τόσο ύπουλα την αλήθεια.

Με αγάπη Χριστού
Παναγιώτης
πνευματικοπαίδι του π. Γεωργίου Αγγελακάκη


«Τζάμπα» Άγιοι: Οι Άγιοι Δέκα Μάρτυρες που μαρτύρησαν στη Χάλκη


  ΣΗΜΕΡΑ γιορτάζουμε κάποιους «Τζάμπα» Ἁγίους καὶ φανατικὰ  θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως, οἱ ὁποῖοι φερόμενοι μὲ σκοτισμο καὶ ἐγωϊστικὴ ἀδιαλαξία δὲν συνεταιρίστηκαν τὴν ἀλλόδοξο πίστη τῶν αἱρετικών Εἰκονομάχων λησμονώντας τὴν θεωρία τῶν «κλάδων» καὶ  ὅτι ὅλοι μαζί: ὁμόδοξοι καὶ ἑτερόδοξοι, συναποτελοῦμε τὸ κοινὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ.
                                      ΕΝΑΣ  ΑΠΛΟΣ  ΙΕΡΕΑΣ
     Τὸ μαρτύριο τῶν Ἁγίων αὐτῶν, ἀναφέρεται στὰ χρόνια
τοῦ εἰκονομάχου αὐτοκράτορα Λέοντα τοῦ Γ’. Ὁ ὁποῖος, ὅπως εἶναι γνωστό, μὲ διάταγμα τοῦ τὸ 728 ἐμπόδισε ὁλοσχερῶς τὴν ἀνάρτηση ἁγίων εἰκόνων, ὄχι μόνο στὶς ἐκκλησίες ἀλλὰ σ’ ὁποιοδήποτε ἄλλο μέρος. Στὸ διάταγμα αὐτὸ ἀντιστάθηκε ὁ Πατριάρχης Γερμανός, ἀλλὰ ὁ βασιλιὰς συγκάλεσε συνέδριο καὶ κατεδίκασε τὴν στάση τοῦ Πατριάρχη. Τότε αὐτὸς παραιτήθηκε καὶ δυστυχῶς τὴν θέση του δέχτηκε νὰ πάρει ὁ σύγκελλος καὶ μαθητής του Ἀναστάσιος ὁ ὁποῖος ἄρχισε ἀμέσως νὰ ἐκτελεῖ τὸ αὐτοκρατορικὸ διάταγμα.
   Τότε κάποιος ἀξιωματικός, πολὺ προκλητικὰ πῆγε σὲ μία οἰκοδομὴ ποὺ ἀποτελοῦσε κατὰ κάποιο τρόπο τὰ προπύλαια τῶν ἀνακτόρων, καὶ ὀνομαζόταν Χάλκη Πύλη διότι ἡ στέγη της ἦταν χάλκινη, καὶ μὲ ἕνα τσεκοῦρι ἄρχισε νὰ ξηλώνει τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ ποὺ ἦταν πάνω σ’ αὐτή. Ἐξοργισμένος ὁ ὀρθόδοξος λαὸς μπροστὰ σ' αὐτὸ τὸ ἔγκλημα, ἔριξε τὸν ἀσεβὴ ἀξιωματικὸ ἀπὸ τὴ σκάλα, πάνω στὴν ὁποία ἦταν, μὲ ἀποτέλεσμα αὐτὸς νὰ σκοτωθεῖ.

   Τότε ὁ βασιλιὰς ἔστειλε τὴν φρουρά του καὶ σκότωσε πολλοὺς ἀπὸ τὸ ἔντονα διαμαρτυρόμενο πλῆθος. Μεταξὺ αὐτῶν ἦταν καὶ οἱ δέκα συγκεκριμένοι Μάρτυρες.
   Τὰ δὲ ὀνόματά τους ἦταν τὰ ἑξῆς: Ἰουλιανός, Μαρκιανός, Ἰωάννης, Ἰάκωβος, Ἀλέξιος, Δημήτριος, Φώτιος, Πέτρος, Λεόντιος καὶ Μαρία ἡ Πατρικία.
Πηγή



ΤΖΑΜΠΑ  ΜΑΡΤΥΡΕΣ

  ΣΗΜΕΡΑ γιορτάζουμε κάποιους «Τζάμπα» Ἁγίους καὶ φανατικὰ  θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως, οἱ ὁποῖοι φερόμενοι μὲ σκοτισμο καὶ ἐγωϊστικὴ ἀδιαλαξία δὲν συνεταιρίστηκαν τὴν ἀλλόδοξο πίστη τῶν αἱρετικών Εἰκονομάχων λησμονώντας τὴν θεωρία τῶν «κλάδων» καὶ  ὅτι ὅλοι μαζί: ὁμόδοξοι καὶ ἑτερόδοξοι, συναποτελοῦμε τὸ κοινὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ. Οἱ δὲ θεολογικὲς διαφορές μας ἁπλῶς συνιστοῦν διαφορετικὲς παραδόσεις καὶ  ἐκφράσεις τῆς αὐτῆς Πίστεως  οἱ ὁποῖες δὲν ἔχουν ἀρνητικὴ ἐπίπτωση στὴν μυστηριακὴ χάρη.

Καταλαβαίνεις πιστεύω τὴν εἰρωνία!

Συγκεκριμένα:

«Ο αυτοκράτορας Λέοντας  ο Γ', με διάταγμα του  εμπόδισε ολοσχερώς την ανάρτηση αγίων εικόνων, όχι μόνο στις εκκλησίες αλλά σ' οποιοδήποτε άλλο μέρος.
Τότε κάποιος αξιωματικός, πολύ προκλητικά πήγε σε μια οικοδομή που αποτελούσε κατά κάποιο τρόπο τα προπύλαια των ανακτόρων, και ονομαζόταν Χάλκη και με ένα τσεκούρι άρχισε να ξηλώνει την εικόνα του Χριστού που ήταν πάνω σ' αυτή.
Εξοργισμένος τότε ο Ορθόδοξος λαός μπροστά σ' αυτό το έγκλημα, έριξε τον ασεβή αξιωματικό από τη σκάλα, πάνω στην οποία ήταν, με αποτέλεσμα αυτός να σκοτωθεί.
Τότε ο βασιλιάς έστειλε τη φρουρά του και σκότωσε πολλούς από το έντονα διαμαρτυρόμενο πλήθος. Μεταξύ αυτών ήταν και οι δέκα συγκεκριμένοι Μάρτυρες. Τα δε ονόματά τους ήταν τα έξης: Ιουλιανός, Μαρκιανός, Ιωάννης, Ιάκωβος, Αλέξιος, Δημήτριος, Φώτιος, Πέτρος, Λεόντιος και Μαρία η Πατρικία.
Μαζί με τους αναφερομένους Αγίους μαρτύρησε και η  Αγία Οσιομάρτυς Θεοδοσία που καταγόταν από την Κωνσταντινούπολη.
Επικεφαλής καλογραιών και άλλων γυναικών, όρμησαν και κατέρριψαν από την κινητή σκάλα το σπαθάριο που ανέβηκε, για να καταστρέψει την εικόνα, και με πέτρες και ξύλα επιτέθηκαν κατά του Πατριαρχείου. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση ο Πατριάρχης Αναστάσιος αναγκάσθηκε να εγκαταλείψει το Πατριαρχείο. Η στρατιωτική δύναμη που επενέβη, άλλες μεν από τις γυναίκες φόνευσε, άλλες δε, μεταξύ των οποίων και την Θεοδοσία, συνέλαβε. Και από τις συλληφθείσες άλλες ελευθέρωσαν, άλλες έκλεισαν στις φυλακές ή εξαπέστειλαν στην εξορία. Την δε Θεοδοσία, αφού την κακοποίησαν, την οδήγησαν στην τοποθεσία του Βοός και την κατέσφαξαν, αφού διαπέρασαν το λαιμό της με κέρατο κριού (730 μ.Χ.).»
Έ, βρε ευλογημένοι Μάρτυρες, τι καθήσατε στα καλά καθούμενα  να χάσετε τζάμπα την ζωούλα σας;
 Δεν πηγαίνατε καλύτερα στο Κολυμπάρι για μπάνια, φραπέ και διακοπές;
ΕΝΑΣ  ΑΠΛΟΣ  ΙΕΡΕΑΣ

Επανάληψη. Συμπληρωμένη. --ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ του Καθηγητή του Εκκλ. Δικαίου, Νομικής Σχολής ΑΠΘ Κυρ. Κυριαζόπουλου


Ἡ «Σύνοδος» τοῦ Κολυμπαρίου

ΕΙΣΗΓΑΓΕ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ»

ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ


ΜΕΛΕΤΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ
ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ«ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»

[ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ (1/3) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ],

ΤΟ ΟΠΟΙΟ

ΕΙΣΗΓΑΓΕ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ»
ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
(Η ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ - GNOSISΉ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ),

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ
ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ», ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ, ΩΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ

(ΔΗΛ. ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΩΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ; ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΚΑΘΟΤΙ
Από τη ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ (www.theognosia.gr)

25-7-2016


Ερωτάται: 1) αν στη λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» εισήχθη «συνοδικώς» η Παναίρεση του Οικουμενισμού από τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που προσήλθαν στην Κρήτη, και 2) αν εκκλησιολογική συνέπεια της εν λόγω εισαγωγής συνιστά η διακοπή κοινωνίας με τις αρχές και τους κληρικούς αυτών των δέκα (10) Αυτοκέφαλων.
Απαντάται θετικώς και για τα δύο (2) ερωτήματα,
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Αγίας Γραφής για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς (Ιωαν. 1, 5. Β΄ Θεσ., 3, 6. Τιμ. 1, 3-5. Γαλ. 1, 8).
Κατ' εφαρμογήν του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου (880), ο οποίος ως νομικός κανόνας της Εκκλησίας, είναι υποχρεωτικής εφαρμογής, αφού δεν υπάρχουν γενικά νομικοί κανόνες δυνητικής εφαρμογής, δεδομένου ότι, αν υπήρχαν τέτοιοι, τότε οι νομικοί κανόνες θα επέτρεπαν την αυτοκατάργησή τους, και ο οποίος ρητά εφαρμόζεται πριν τη συνοδική καταδίκη της Παναίρεσης του Οικουμενισμού από Ορθόδοξη Σύνοδο.
Κατ' υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Ιεράς Παραδόσεως για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς...
Κατ' υποχρεωτικήν εφαρμογήν του παραδοσιακού προτύπου των διακοπών κοινωνίας των Ορθοδόξων πιστών, είτε Επισκόπων, είτε κληρικών, είτε μοναχών, είτε λαϊκών, με τους εκάστοτε αιρετικούς, ειδικότερα και ενδεικτικά:.......



Ὁλόκληρη  ἡ:
ΜΕΛΕΤΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ» [ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟ (1/3) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ], ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΣΗΓΑΓΕ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ» ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (Ή ΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΥ – GNOSIS, Ή ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ),
ΚΑΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ», ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ, ΩΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ

-        Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΣΗΧΘΗ «ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ» (ΔΗΛ. ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΩΣ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ; ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΚΑΘΟΤΙ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ -


Από τη ΘΕΟΓΝΩΣΙΑ (www.theognosia.gr)
25-7-2016

Ερωτάται: 1) αν στη λεγόμενη «Πανορθόδοξη Σύνοδο» εισήχθη «συνοδικώς» η Παναίρεση του Οικουμενισμού από τις δέκα (10) Αυτοκέφαλες που προσήλθαν στην Κρήτη, και 2) αν εκκλησιολογική συνέπεια της εν λόγω εισαγωγής συνιστά η διακοπή κοινωνίας με τις αρχές και τους κληρικούς αυτών των δέκα (10) Αυτοκέφαλων.
Απαντάται θετικώς και για τα δύο (2) ερωτήματα,
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Αγίας Γραφής για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς (Ιωαν.1, 5. Β΄ Θεσ., 3, 6. Τιμ. 1, 3-5. Γαλ. 1, 8)
Κατ’ υποχρεωτικήν εφαρμογήν της Ιεράς Παραδόσεως για τη διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς (ενδεικτικά: Αποστολικές Διαταγές (2, 19): «Ώσπερ δε τω καλώ ποιμένι το μη ακολουθούν πρόβατον λύκοις έκκειται εις διαφθοράν, ούτως τω πονηρώ ποιμένι το ακολουθούν πρόδηλον έχει τον θάνατον, ότι κατατρώξεται αυτό. Διό φευκτέον από των φθοροποιών ποιμένων». Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος (TLG, Ep. 10,ch. 2, s.. 1. l. 1): «Καθένας που λέει πράγματα διαφορετικά από τα παραδεδομένα, ακόμη και αν είναι αξιόπιστος, και αν είναι νηστευτής, και αν παρθενεύει, και αν κάνει θαύματα, και αν προφητεύει, να σου φαίνεται σαν λύκος που φοράει προβιά και αποσκοπεί να θανατώσει τα πρόβατα… Και να μοιράζει τα υπάρχοντά του στους φτωχούς και μετακινεί βουνά, και αν παραδίδει το σώμα του στο μαρτύριο, να σου φαίνεται σιχαμερός, αν φαυλίζει το νόμο ή τους προφήτες, τους οποίους ο Χριστός με  την παρουσία Του στη γη επαλήθευσε. Να σου φαίνεται σαν αντίχριστος…».
Κατ’ εφαρμογήν του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου (880), ο οποίος ως νομικός κανόνας

Ταπείνωση παρατάξεων για κοινό αγώνα κατά του Οικουμενισμού

   Λάβαμε τὸ παρακάτω e-mail ἀπὸ τὸν κ. Δημητρόπουλο Κωνσταντίνο, ὁ ὁποῖος θεωρεῖ ὅτι τὸ δυσφημιστικὸ κείμενο ἐναντίον τοῦ π. Εὐθυμίου ἀναφέρεται καὶ στὸν ἴδιο.
Γράφει:
Αν θέλετε να δημοσιεύσετε το κείμενο αυτό ως απάντηση σε όσα γράφουν στον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και νομίζω εννοούν κάπου και εμένα.

    Eπειδή σήμερα έλαβα γνώση για ένα κακόβουλο και ψευδές δημοσίευμα για τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά ότι δήθεν πολεμούσε την αποτείχιση και ότι δεν αποτειχίστηκε ποτέ επειδή δήθεν δεν υπάρχει κανένα επίσημο έγγραφο, νομίζω η ιστορία απαντάει μόνη της όπως και τα έγγραφα ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και τα οποία μπροστά στη ζάλη τους οι παλαιοημερολογίτες για υπεράσπιση των παρατάξεων και συνόδων τους, και όχι της αλήθειας και της ορθοδοξίας, έκαναν για άλλη μια φορά σπασμωδικές κινήσεις όταν η ταπεινότης μου -και νομίζω όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι ορθόδοξοι χριστιανοί που θέλουν την ενότητα- τους καλούμε σε δημόσιο διάλογο και τους ιδίους και όλους τους επισκόπους και αρχιεπισκόπους που έχουν δημιουργήσει παράλληλους επισκοπικούς θρόνους προς τους θρόνους της Εκκλησίας της Ελλάδος. Παρ' όλα αυτά εμάς κατηγορούν για διασπαστικά άτομα και νομίζω, όποιος έχει νου, μπορεί να καταλάβει που είναι η αλήθεια.

Θα σχολιάσω όμως αυτό το απόσπασμα.
«Αυτά ας τα έχουν υπόψιν τους όσοι προσωπολάτρες οπαδοί του (διότι περί οπαδών πρόκειται) έσπευσαν εσχάτως -για άλλη μια φορά- να πολεμήσουν τους Παλαιοημερολογίτες και να παρουσιάσουν τον π. Ευθύμιο -που για μας είναι ένας ακόμη διασπαστής του αντιοικουμενιστικού αγώνα- ως τον σωτήρα της Ορθοδοξίας».
Λέτε ότι είμαστε προσωπολάτρες (και νομίζω θεωρούν εμένα επειδή μιλάω υπέρ του γεροντά μου και καλώ τον κόσμο να πηγαίνει εκεί για εξομολόγηση και Θεία Κοινωνία, διότι απλά αποτειχίστηκε και δεν πήγε να γίνει επίσκοπος και αρχιεπίσκοπος  όπως έκαναν οι παλαιοημερολογίτες αλλά πήγε σε μια σπηλιά να ζήσει). Σαφώς και θα στείλω αδελφούς που ενδιαφέρονται για την αλήθεια στον άνθρωπο που εμπιστεύομαι πρώτα απ' όλα και σε δεύτερη φάση σε άλλους γέροντες. Διότι όπως και εσείς όταν γνωρίζεται έναν γιατρό ότι είναι σωστός και ηθικός και γνώστης της Ιατρικής θα λέτε στον κόσμο να πηγαίνει εκεί χωρίς φυσικά να λέτε ότι είναι ο ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΙΑΤΡΟΣ Ή ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΤΛ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ. 
Αν είχατε όμως καλή προαίρεση θα βλέπατε ότι λέω στους αδελφούς ότι αν δεν μπορούν να πάνε στο γέροντα Ευθύμιο μπορούν να πάνε και στον π. Σάββα στη Βαρυμπόμπη, όπως επίσης τους λέω ότι μπορούν να πάνε και στον π. Γεώργιο Αγγελακάκη στη Θεσσαλονίκη!  Άρα λοιπόν για ποια προσωπολατρία μιλάτε; 
Απλά οι αδελφοί μας πλέον ενδιαφέρονται για πατέρες που δεν ανήκουν σε σχίσματα και παρατάξεις αλλά να είναι απλά αποτειχισμένοι και