Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Αυτό το ξέρουμε κ. Ιερεμία Φούντα. Εκείνο που δεν ξέρουμε και πρέπει να μας πείτε: Όταν συλλειτουργείτε με αιρετικοὺς Οικουμενιστές, γεύεστε την Ορθοδοξία;

 Μία είναι η Εκκλησία.

Οι Παπικοί και οι Προτεστάντες είναι αιρετικοί.

(Μητροπολίτου Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμία)



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ

Δημητσάνα - Μεγαλόπολις, Κυριακή 28 Αὐγούστου 2016

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ




Χριστιανοί μου,
1. Ἐμεῖς ὅλοι πού εἴμαστε σήμερα ἐδῶ στήν θεία Λειτουργία, ἀλλά καί οἱ ἄλλοι οἱ χωριανοί μας, πού γιά κάποιο λόγο δέν ἦλθαν, εἴμαστε «ἀδελφοί» καί ἀποτελοῦμε μία οἰκογένεια. Ἡ οἰκογένειά μας αὐτή λέγεται «Ἐκκλησία». Ναί! Ἐκκλησία εἶναι ἡ οἰκογένεια

Ιερά Μονοπάτια. Η Κυρά. (Ι.Μ. Παναγίας Προυσιώτισσας)

ΚΑΙ ΣΥ ΤΕΚΝΟΝ ΒΡΟΥΤΕ;


Μία απλή Απάντηση

στην Ι. Μ. Κουτλουμουσίου

   Τρομερή απογοήτευση  ένοιωσα πριν λίγο διαβάζοντας την εμμέσως πλην σαφώς υποστήριξή - ανάρτησή σας(*) (με αρκετό ποιητισμό και λυρισμό)  για την Σύνοδο στο Κολυμπάρι.
  Αν και πράγματι αμφιβάλλω αν απηχεί την άποψη των ασκητικών Μοναχών της συγκεκριμένης Μονής σας, δεν μπορώ να συνδυάσω και να βρω τι σχέση έχει η δική σας ασκητική ζωή με τους «ἐν μαλακοῖς ἱματίοις (Ματθ. ια΄ 8) σύνεδρους του Κολυμπαρίου, ούτε την νερόβραστη ρεβιθόσουπα της Μονής σας που ούτε με αγκίστρι δεν πιάνεις ρεβίθι με την πολυτέλεια και τα ακριβά εδέσματα της CIA κρατούμενης συνόδου της Κρήτης.
    Ούτε τα απλά και κατανυκτικά σας ψαλσίματα-μέλη  με τα Θεοδωράκεια τραγούδια της Φαραντούρη λες και λάμβανε χώρα κάποιο  συνέδριο της ΚΝΕ.
   Πάνω από 30 χρόνια που επισκέπτομαι κατ΄ έτος την Ιερά Μονή σας πίστευα μετ΄ ασφαλείας ότι αποτελείτε την εμπροσθοφυλακή της Ορθοδοξίας μας, αλλά βλέπω δυστυχώς πως γίνεσθε φερέφωνα και φιλότιμες πέννες των Οικουμενιστικών Σειρήνων του Πατριαρχικού κλίματος (που να έρθει κιόλας ο Αντίχριστος με τα σφραγίσματα και τα τσιπάκια! θα σκοτωθείτε στην επανάσταση!).
   Δεν θα προβώ σε Θεολογική κριτική του κειμένου σας (αλήθεια πολύ μεγάλο και με πολλές μεταφορές, αν και η αλήθεια δεν θέλει πολλά λόγια για να ειπωθεί, διότι η αλήθεια είναι μία ενώ τα ψέματα πολλά) τούτη την κριτική την έχουνε κάνει προ εμού εμβριθείς και πνευματικοί άνθρωποι της Εκκλησίας μας.
   Θα περίμενα τουλάχιστον όμως λίγη ανθρώπινη συμπαράσταση στους διωκόμενους αδελφούς σας στην Λαύρα τους οποίους εμμέσως χαρακτηρίζετε  ως έχοντας ταραγμένο νουν που
«Σπεύδουν να με κοφτερά εργαλεία να ξύσουν ονόματα και κείμενα, να εντοπίσουν εχθρούς, να κυνηγήσουν ληστές, αφήνοντας την δική τους πόρτα ανοιχτή και την αυλή τους απότιστη. Είναι αυτοί που επιζητούν «βαρβάρους», γιατί αυτοί είναι μια κάποια λύσις».
   Σε αυτή την λογική και συμπεριφορά πρέπει λοιπόν  να κατατάξουμε όλους τους ομολογητές της Εκκλησίας μας που αντί να καθίσουνε νωχελικοί και άπρακτοι περιμένοντας τον από μηχανής Θεό να δώσει λύσεις στα αιρετικά μέτωπα της Εκκλησίας, εκείνοι ξύνανε πληγές και κείμενα (όπως π.χ. ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός στην ψευδο-σύνοδο της Φερράρας) «πολώνοντας» ακόμη περισσότερο την Εκκλησία.
    Επί του θέματος δεν νομίζω δεκαετίες ολόκληρες Μοναχοί (όπως ο π. Σάββας, ο π. Χερουβίμ και άλλοι) που θυσιάσανε τα νιάτα τους, την ζωή τους, τα πάντα εν ενί λόγω για τον Χριστό, να έχουν καμία όρεξη να βγουν τώρα στην πιάτσα για κυνήγι μαγισσών διαβαίνοντας αφορισμένοι και κατατρεγμένοι τον ανεπίστροφο και άγνωστο δρόμο της ξενιτιάς μακριά από τα κελιά τους που τόσα χρόνια και  καθημερινά τα ποτίζανε με δάκρυ, αγρύπνια και ιδρώτα.
    Άραγε τον αδελφό σας και συμμοναστή σας π. Γαβριήλ  από το κελί του Οσίου Χριστοδούλου που δεν συμπνέει με τον δικό σας (Δ)ούρειο άνεμο  θα τον εκδιώξετε και εκείνον;
   Θα έχει και αυτός, ο από τους τελευταίους εναπομείναντες θεοφόρους ομολογητές της Ορθοδοξίας μας, την τύχη της εξόδου από το περιβόλι της Παναγίας;

ΊΔΩΜΕΝ…

 ΕΝΑΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ 
ΣΧΟΛΙΟ

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στόν άγνωστο προσκυνητή άν κάι θά ήταν καλύτερα νά ηταν γνωστός Θά πρέπει νά πληθαίνει η εκφραση της αγανάκτησης εναντίον των μονών του Αγίου Όρους για να παύσουν νά βρίσκονται στό απυρόβλητο καί νά παραπλανούν ,για νά καταδειχθεί οτι σπάνε το νήμα της διαδοχής του Αγίου Όρους στήν εμπροσθοφυλακή των αγώνων της πίστεως ,οτι προδίδουν την αποστολή τους καί η εκκλησιαστική συνείδηση να αλλάξη προσανατολισμό ,νά παύσει να εφησυχάζει οτι κάποιοι αγρυπνουν ,νά αναλάβει ενεργά τον ρόλο που τους αναλογεί για την υπεράσπιση της πίστεως Συγκινητικά όσα λέει ο προσκυνητής για την νερόσουπα κ.τ.λ. αλλά καί τά αποτελέσματα μιάς ασκητικής ζωής απογοητευτικά ή όλα αυτά τά παιδιά που ασκούνται μέσα στά μοναστήρια είναι απλώς δέσμια καί παγιδευμένα στήν ανθρώπινη πανουργία ηγουμένων, πατριαρχών κ.τ.π.

ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

π. Θεόκλητε, μιλᾶτε τελείως διαφορετικὴ γλωσσα ἀπὸ τὸν π. Αὐγουστῖνο καὶ διαφέρετε ὅσο ἡ μέρα ἀπὸ τὴν νύκτα! Συγκρίνατε την ὁμιλία στὴν Γαλάτεια τὴν δική σας, στὶς 21.8.2016, με τοῦ Γέροντα, για νὰ τὸ διαπιστώσετε. Εἶναι ἀγεφύρωτη διαφορά καὶ ὅμως θέλατε νὰ γίνετε διάδοχός του, χωρὶς νὰ μετρήσετε τὸ ἀνάστημά σας!

—————
——————–

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ

ΠΟΥ ΕΚΦΩΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΓΑΛΑΤΕΙΑ

Ο π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ

ΔΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ.

Ἀκοῦστε τον·

Μητροπολίτης Θεόκλητος: Θα εἴμαστε Ορθόδοξοι μέχρι νὰ πεθάνουμε.
Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «Είστε Ορθόδοξοι; Επιτρέψατέ μου να αμφιβάλλω… Στα χρόνια της αποστασίας που ζούμε, δεν ξέρω, ας με θεωρήσετε απαισιόδοξο· Γεννηθήκαμε από γενεά γενεών Ορθοδόξοι και φοβούμαι ότι δεν θα πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Σημειώστέ το αυτό…».


ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ

ΚΑΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ!!!

("Π. Π.": Ἡ αἵρεση τοῦ Ἐπισκοποκεντρισμοῦ ποὺ διέλυσε τὴν Ἐκκλησία καὶ ἄνοιξε διάπλατα τὸ δρόμο στὸν καθαυτὸ Οἰκουμενισμό).
Μητροπολίτης Θεόκλητος: Καὶ ἐκείνη που διασφαλίζει τὰ τῆς Ὀρθοδοξίας μας εἶναι η Εκκλησία… «Μὴ παρασύρεστε ἀπὸ καμμιά αἴρεση. Οὔτε καὶ ἀπὸ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι κάνουν ὅτι εἶναι ζηλωταὶ καί, καί, καί, καί… Μόνο ἡ Ἐκκλησία ἔχει τὴν ἀλήθεια. Ἑπομένως μὴ παρασύρεστε ἀπὸ κανέναν.
   Νὰ εἴστε εὐλογημένοι κοντὰ στὴν Ἐκκλησία, κοντὰ στὸν Θεό, κοντὰ στὸν π. Αθανάσιο  καὶ νὰ ξέρετε πάντοτε ὅτι ἡ Ἐκκλησία –  ἡ μητρόπολη σᾶς σκέπτετε καὶ ἦρθα νὰ σᾶς εὐλογήσω, νὰ σᾶς λειτουργήσω καὶ νὰ σᾶς εὐχηθῶ χρόνια πολλὰ καὶ ἡ Παναγία νὰ σᾶς προστατεύει ὅλους σας καὶ σὰν ἄτομα, καὶ σὰν οἰκογένειες, καὶ σὰν χωριό, καὶ σὰν περιοχή, καὶ σὰν ὅλο τὸ ἔθνος μας, ποὺ πραγματικὰ περνοῦμε δύσκολες στιγμὲς καὶ δύσκολους καιρούς. Καὶ ὄχι μόνο ἡ πατρίδα μας, ἀλλὰ καὶ ὁλόκληρη ἡ ἀνθρωπότητα, μὲ πολέμους, μὲ διχόνοιες, μὲ διχοστασίες.

Ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος ἀπαντᾶ. Ἠχητικά ἐδῶ:

 Σκληρὴ ἀπάντηση τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου: «…Πού είναι, αυτά που λένε μερικοί δεσποτάδες ότι εμείς είμαστε Εκκλησία. Όχι, αγαπητοί μου, μπορεί να μαζευτείτε στην οδό Φιλοθέη όλοι οι δεσποτάδες και ένας καλόγερος να σας διαλύσει… Πότε; Όταν  εσείς εκεί που μαζεύεσθε, στην οδό Φιλοθέη, δεν σκέφτεστε τα μεγάλα και υψηλά και λαμβάνετε αποφάσεις που είναι κόντρα με το Ευαγγέλιο, κόντρα με τα συμφέροντα του λαού, τότε, μπορεί να είστε και 70 και 100 και 200 και 300 και είναι ο ένας εκείνος, -ότι νάναι-, και καλόγερος νάναι· αυτός o καλόγερος που έχει μέσα του τη φωτιά τ” Ουρανού, που έχει Πνεύμα Άγιον, που βαδίζει με τους Πατέρες της Εκκλησίας, αυτός ο ένας θα σας σαρώσει όλους και θα επαναφέρει το σκάφος της Εκκλησίας στην τροχιά του!
Μητροπολίτης Θεόκλητος: «Μὴ παρασύρεστε ἀπὸ καμιά αἵρεση. Οὔτε καὶ ἀπὸ ἄλλους, οἱ ὁποῖοι κάνουν ὅτι εἶναι ζηλωταί καί, καί, καί, καί…».
   
Σᾶς ἐνοχλεῖ δέσποτα, τὸ μικρὸ ποίμνιο, ποὺ ἀνησυχεῖ, θλίβεται καὶ διαμαρτύρεται γιὰ τὴν προδοσία τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἀπὸ τὸν Πατριάρχη καὶ ἀπό τοὺς κακοὺς καὶ δειλοὺς ἐπισκόπους;
Ἀκοῦστε τὴν ἀπάντηση ἀπὸ τὸν π. Αὐγουστίνου (ἐδῶ):

Μητροπολίτης Θεοκλητος: Ἐμεῖς θὰ μείνουμε κοντά στὸ Θεό. ὁ ὁποῖος εἶναι Θεός ἀγάπης καὶ ὁμονοίας καὶ τίποτε ἄλλο!!!!!

   Δὲν ἀδικεῖτε π. Θεόκλητε τον Θεό, ποὺ τοῦ δίνετε δύο μόνο γνωρίσματα «καὶ τίποτε ἄλλο»! Αὐτὸς ὁ λόγος σας εἶναι αἱρετικός. Ἔχετε τόσο μικρὴ ἰδέα γιὰ τὸν Θεό καὶ τόσο μεγάλη γιὰ τὸν ἑαυτό σας, για τοὺς πανηγυρτσίδες ἐπισκόπους τῆς νέας ἐποχῆς καὶ τὸν φίλο σας τὸν αἱρετικὸ πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Δὲν βλέπετε ποὺ μᾶς κλέβει τὴν Πίστη καὶ μᾶς ὁδηγεῖ στὴν Πανθρησκεία του Ἀντιχρίστου; Τέτοιος διάδοχος τοῦ π. Αὐγουστίνου εἶστε;  Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι μόνο Ἀγάπη καὶ ὁμόνοια, εἶναι και Ἀλήθεια, εἶναι καὶ Δικαιοσύνη, εἶναι καὶ Παντογνώστης, εἶναι και Παντοδύναμος και Δημιουργός, εἶναι καί…. Εἶναι καὶ Θεός Ζηλωτής. Πιστεύω ὅτι κάνατε ἐσκεμμένα τὸ λάθος, γιατὶ τὰ ἄλλα γνωρίσματα τοῦ Θεοῦ τὰ φοβᾶστε!
Σχόλιο: Μιὰ ἀπορία. Ἡ διαχειρίστρια τοῦ ἱστολογίου ποὺ ἀπευθύνει, στὸν κακόδοξο -τελικά- μητροπολίτη Φλωρίνης τὸ ἐρώτημα: «Δὲν βλέπετε ποὺ μᾶς κλέβει τὴν Πίστη καὶ μᾶς ὁδηγεῖ στὴν Πανθρησκεία του Ἀντιχρίστου (ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος);», ἡ ἴδια "κοινωνεῖ" μὲ τὴν Μητρόπολη Φλωρίνης ἢ ὄχι; Γιατὶ ἂν κοινωνεῖ, θὰ πρέπει νὰ καταλαβαίνει ὅτι γίνεται συμμέτοχος στὶς πράξεις τοῦ κ. Θεόκλητου, τὸν ὁποῖο ἡ ἴδια ἀποκαλεῖ «φίλο τοῦ αἱρετικοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου».

Απόδοσις Κοιμήσεως της Θεοτόκου

23 Αὐγούστου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

a104-ceb9cf83cf84

   
  ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, ἐννέα ἡμέρες ἀπὸ τὴν Κοίμησι τῆς Θεοτόκου, ἡ Ἐκ­κλησία μας τελεῖ τὴν ἀ­πόδοσι τῆς μεγάλης αὐτῆς ἑορτῆς. Εἶνε τὰ ἐνιάμερα τῆς Παναγίας. Καὶ ἡ ἡ­μέρα αὐτή, κατὰ τὴν ὁποία ὁλοκληρώνεται ὁ ἑορτασμὸς τῆς Κοιμήσεως, μᾶς δίνει πάλι ἀ­φορμὴ νὰ τιμήσουμε τὸ πρόσωπο τῆς Μητέρας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.

* * *

    Ἡ Παναγία δὲν εἶνε μιὰ γυναίκα ὅπως οἱ ἄλλες. Ἑκατομμύ­ρια καὶ δισεκατομμύρια γυναῖκες γεννήθηκαν πάνω στὴ γῆ. Ἀλλ᾽ ὅπως τὸ διαμάντι διαφέρει ἀπὸ τὶς πέτρες, ἔτσι καὶ ἡ Παναγία μας διαφέρει ἀπ᾽ ὅλες τὶς ἄλλες γυ­ναῖκες. Ὑπάρχουν σπουδαῖες γυναῖκες ποὺ γέν­νησαν βασιλιᾶδες, αὐτοκράτορες, στρατη­γούς, σο­φούς. Ἡ Παναγία ὅμως γέννησε ὄ­χι ἁπλῶς ἄνθρωπο, γέννησε αὐτὸν τὸν Θεό. Γι᾽ αὐτὸ δὲν λέγεται Χριστοτόκος· λέγεται Θεοτόκος.
   Μὰ τί ἔκανε ἡ Παναγία, θὰ ρωτήσετε, ὥστε ὁ Θεὸς ἀ­πὸ τὰ ἑκατομμύρια τῶν γυναικῶν νὰ διαλέ­

Mεγαλώσαμε με εκείνο το ''Τι θα πει ο κόσμος'', Και οχι τι θα πει ο Χριστός...


Και είπε ο αδελφός: "Τι σημαίνει κόσμος; " 

Κόσμος είναι -απάντησε ο Γέροντας, να ικανοποιούν οι άνθρωποι τα σαρκικά τους θελήματα, το να νομίσει κανείς ότι μένει παντοτινά στη ζωή αυτή. Και να καυχιέται γι΄αυτά που αφήνει πίσω του....  To μεγαλύτερο πρόβλημα του σύγχρονου χριστιανού. Ο ''κόσμος'' και τα θέλω του, αποτελεί εμπόδιο στο Θέλημα του Θεού. Αλλά και τον σκοπό της ζωής μας...  Την καθαρότητα της καρδιάς, την θεραπεία των παθών μας, την ένωση μαζί Του δια των Άκτιστων ενεργειών Του, την θέωση και σωτηρία της ψυχής μας.

 Θεωρίες δύσκολες θα μου πείτε τώρα...Έχετε δίκιο θα σας απαντήσω. Βλέπεται μεγαλώσαμε με εκείνο το ''Τι θα πει ο κόσμος'', Και οχι τι θα πει ο Χριστός...

 Τι σημαίνει κόσμος; Απάντηση ψυχωφέλιμη και θεολογική.

"Τρελογιάννης"

Σχόλιο:

 

 
Και είπε ο αδελφός: "Τι σημαίνει κόσμος; "

Κόσμος είναι -απάντησε ο Γέροντας, το να διασπάται κανείς σε πολλές και διάφορες υποθέσεις.

Κόσμος είναι το να ενεργούν οι άνθρωποι τα αντίθετα προς την ανθρώπινη φύση,
 
και να ικανοποιούν τα σαρκικά τους θελήματα....

Κόσμος είναι το να νομίσει κανείς ότι μένει παντοτινά στη ζωή αυτή.

Κόσμος είναι να φροντίζει για το σώμα προς βλάβην της ψυχής.
 
Και να καυχιέται γι΄αυτά που αφήνει πίσω του....
 
Κι αυτά δεν τα είπα από μόνος μου, αλλά ο Απόστολος Ιωάννης είναι που τα λέει:

“Η απρέπεια των οικουμενιστών προς τον άγιο Πορφύριο”, επιβεβαιώθηκε δραματικά!


Με αφορμή την αναδημοσίευση της ομιλίας του μαχητικού ιερέα πατρός Νικολάου Μανώλη, η οποία προκάλεσε ευθέως την  μήνιν των οικουμενιστών διότι αποκάλυψε τις πρακτικές τους, με τίτλο: Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η απρέπεια των οικουμενιστών προς τον άγιο Πορφύριο [ΒΙΝΤΕΟ 2016], λάβαμε δύο σχόλια. Αναζητήσαμε τις πληροφορίες που μας έδιναν και τις

Ενημερωτική Ομιλία



Αποστομωτική απάντηση σε συκοφαντίες και κακόδοξες θέσεις Οικουμενιστών

Ἀπάντηση Γέροντος Σάββα Λαυριώτη στὸν Μητροπολίτη  Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου Δαμασκηνὸ καὶ στοὺς περὶ αὐτόν.

   "Π.Π.": Μιὰ ἁγιοπατερικὴ ἀπάντηση σ’ ἕνα Ἐπίσκοπο ὁμόδοξο τοῦ αἱρετικοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου, σ’ ἕνα πρωτοσύγγελο καὶ σὲ μιὰ μοναχὴ ποὺ γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς Ἐκκλησίας παραβρέθηκε σὲ «Μεγάλη καὶ Ἁγία Σύνοδο» (καὶ γι’ αὐτὸ ὑπερασπίστηκε τὶς αἱρετικὲς ἀποφάσεις της καὶ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο ποὺ τῆς ἔδωσε μιὰ τέτοια "χαρά").
     λλὰ ταυτόχρονα μιὰ ἀποστομωτικὴ ἀπάντηση καὶ σὲ κάθε διαστρεβλωτὴ τῆς ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως, κάθε Τελεβάντο, ποὺ πεισματικὰ ἀρνεῖται καὶ διὰ τοῦ ἱστολογίου του διαστρέφει -αἱρετίζων- τὴν διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Ἁγίων  περὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς Ἐπισκόπους. Καιρὸς τώρα, νὰ σταματήσει νὰ ἀναρτᾶ διὰ τοῦ ἱστολογίου του καὶ κείμενα τὸν π. Σάββα, γιατὶ τοῦ «χαλάει» τὴ κακόδοξη διδασκαλία περὶ συμπορεύσεως μετὰ τῶν αἱρετικῶν μὲ τὴν ἀπάντησή του αὐτή, ἡ ὁποία διὰ τῆς πληθώρας τῶν πατερικῶν κειμένων ἀποδεικνύει ποιά εἶναι ἡ "συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων" στὸ θέμα, μὲ τοὺς ὁποίους ὁ Τελεβάντος ἔρχεται σὲ ὀξεία ἀντίθεση!
     Λυπόμαστε γιὰ ὅλους τοὺς παραπάνω, ὄχι γιατὶ ἡ ἀπάντηση τοῦ Γέροντος Σάββα τοὺς ταπείνωσε, ἀποδεικνύοντας τὶς συκοφαντίες καὶ τὶς κακοδοξίες τους, ἀλλὰ κυρίως διότι ἔχουν μολυνθεῖ τόσο βαθιά ἀπὸ τὴν Παναίρεση, ὥστε φαίνεται δύσκολο νὰ δοῦν καθαρὰ τὴν Ἀλήθεια!


ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ  ΠΑΤΕΡΕΣ

     Σας αποστέλλουμε την απάντηση Γέροντος Σάββα Λαυριώτη στὸν Σεβ. Μητροπολίτη Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου κ.κ. Δαμασκηνὸ καὶ στοὺς περὶ αυτὸν, καθώς και την ηλεκτρονική διεύθυνση για να δείτε το βίντεο με την ομιλία που έγινε στον Άγιο Παντελεήμονα Χαλεπάς αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης και στην οποία αναφέρονται συκοφάντικες δυσφημίσεις προς τον Γέρων Σάββα Λαυριώτη. Παράκλησις όπως κοινοποιηθεί στην ιστοσελίδα σας για ενημέρωση των αναγνωστών σας. 
Τὸ βίντεο:





Ἀπάντηση Γέροντος Σάββα Λαυριώτη στὸν Σεβ. Μητροπολίτη  Κυδωνίας καὶ Ἀποκορώνου κ.κ. Δαμασκηνὸ καὶ στοὺς περὶ αυτόν.

Σεβασμιότατε,
    Σὲ πρόσφατη δημόσια σύναξη στὴν ὁποία παρευρεθήκατε στὸν Ἅγιο Παντελεήμονα Χαλέπας, σχολιάσατε  ἀρνητικά τὸ πρόσωπο καὶ  τὶς ενέργειές μου καὶ ἐσεῖς καὶ οἱ περὶ ὑμῶν. Στοὺς ψευδεῖς καὶ προσβλητικοὺς ἰσχυρισμοὺς ποὺ ἀκούστηκαν γιὰ τὸ πρόσωπό μου (ὅπως ἀνισόρροπος ἀπὸ τὴν Ἡγουμένη) δὲν θὰ ἀπαντήσω, γιατὶ ἄλλος εἶναι ὁ Κριτὴς.
Ἐπιτρέψτε μου ὅμως νὰ ἀπαντήσω στοὺς ψευδεῖς καὶ προσβλητικούς ἰσχυρισμούς μὲ τοὺς ὁποίους ἀλλοιώνετε τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη.
Εἰπώθηκαν πολλὰ, ἐπικεντρώνομαι στὰ σπουδαιότερα:

Πρῶτον.
    Στὸ 1:08:14΄ τοῦ video τῆς σύναξής σας λέτε: «Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ΜΙΑ, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἱστορικοὺς καὶ ἁβροφροσύνης λέμε ὅτι ὑπάρχουν κι ἄλλες Ἐκκλησίες».πίσης εἴπατε: «Ἡ Ἐκκλησία μας, ἔλεγε τοὺς Ρωμαιοκαθολικούς «σχισματικούς» κι ὄχι «αἱρετικούς» (ἀπὸ εὐγένεια) ἐλπίζοντας κάποτε νὰ μετανοήσουν καὶ νὰ ἐπιστρέψουν».

Ἀπάντηση.
Ἀς δοῦμε ὅμως ἂν μᾶς εἴπατε τὴν ἀλήθεια:
Ὁ Χριστὸς ὀνόμασε τοὺς αἱρετικούς: «προβατόσχημους λύκους» (Ματθ.7,15), ἐνῷ ὁ Ἀπόστολος Πέτρος «ψευδοδιδάσκαλους» καὶ «κατάρας τέκνα» (Β΄Πετρ.2, 14). Ὁ Ἀπ. Παῦλος τοὺς ἀναθεματίζει (Γαλ.1,8-9) καὶ ὁ Ἀπ. Ἰωάννης τοὺς ὀνομάζει «ἀντίχριστους» (Α΄Ἰωάν. 2,18 καὶ Β΄Ἰωάν. 7). Ὁ Ἀπ. Ἰούδας στὴν ἐπιστολή του ἐξαπολύει μύδρους ἐναντίον τους. Στὴν ἴδια γραμμὴ κινοῦνται καὶ ὅλοι οἱ Πατέρες. Ὁ Μέγας Βασίλειος στὸν Α΄ Κανόνα του, τοὺς ὀνομάζει «ἐντελῶς χωρισμένους καὶ ξένους» ἀπὸ τὴν πίστη.[1] Ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος στὴν 39η ἑορταστικὴ του ἐπιστολὴ τοὺς ὀνομάζει «νεκρούς» πνευματικά,[2] ὁ δὲ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς στὸν πρῶτο του λόγο Περὶ ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, τοὺς ὀνομάζει «ὄργανα τοῦ διαβόλου», ὁ ὁποῖος διάβολος, «διὰ τῆς ἐκείνων (τῶν αἱρετικῶν) γλώττης τὸν οἰκεῖον κατὰ τῆς ἱερᾶς Ἐκκλησίας ἐπαφῆκεν ἰόν[3]
Ἄλλοι Πατέρες ἀποδίδουν σ’ αὐτούς, διαφόρους χαρακτηρισμοὺς ὅπως ἀκαθάρτους, ἀντιπάλους Χριστοῦ, ἱερόσυλους, ἀντικειμένους καὶ ἀντιχρίστους[4]. Ἐσεῖς τοὺς ὀνομάσατε «ἱστορικὲς ἐκκλησίες». Ἡ Ὀρθοδοξία ποὺ προβάλλεται ἀπὸ τοὺς Πατέρες εἶναι διαφορετική. Αὐτὴ ὅμως δὲν σας ἐξυπηρετεῖ γι’ αὐτὸ καὶ τὴν ἀποφεύγετε. Δὲν σας ἐξυπηρετεῖ νὰ ὑπενθυμίζετε τὸν Μέγα Ἀντώνιο ποὺ λέει : «Καμμία ἐπικοινωνία νὰ μὴν ἔχετε μὲ σχισματικοὺς καὶ αἱρετικούς. Εἴδατε πὼς καὶ ἐγὼ ἔφευγα ἀπὸ αὐτούς. Φροντίστε πολὺ νὰ εἶστε μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸ καὶ μετὰ μὲ τοὺς Ἁγίους, ὥστε μετὰ θάνατον νὰ σᾶς δεχθοῦν στὶς αἰώνιες σκηνὲς ὡς γνώριμοι φίλοι».[5]  Οὔτε τὸν Μ. Βασίλειο ποὺ χαρακτηρίζει τοὺς αἱρετικοὺς «ἀναίσχυντους περισσότερο τοῦ προδότου Ἰούδα».[6] Πῶς νὰ ἀποκαλέσετε τοὺς αἱρετικοὺς «χαμένους» ποὺ βρίσκονται «στὴν παλαίστρα τοῦ ψεύδους» ὅπως κάνει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Νύσσης, μὲ τὸν αἱρετικὸ Εὐνόμιο;[7] Ἢ νὰ τοὺς ἀποκαλέσετε «συκοφάντες καὶ κατήγορους τῆς ἀληθείας»,[8]  ὅπως ὁ Ἅγιος Ἀναστάσιος ὁ

Φόβος Θεού

Φόβος Θεού 

(Όσιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος)

Ο φόβος του Θεού είναι η ρίζα κάθε καλού έργου. Ούτε ένα λεπτό να μην απομακρύνεται από την καρδιά σας. Σαν το κερί ν’ ανάβει και να φωτίζει όλους τους λογισμούς, όλες τις εσωτερικές κινήσεις της καρδιάς σας.
Αυτός θα σας διδάξει να βαδίζετε σωστά, να εργάζεσθε το κάθε τι σαν έργο Θεού. Αυτός θα σας διδάξει να στέκεστε, όπως εκείνοι που βρίσκονται μπροστά στο βασιλέα. Αυτός θα σας διδάξει να προχωρείτε, όπως προχωρούν εκείνοι που κρατούν ένα ποτήρι γεμάτο νερό, από το οποίο δεν πρέπει να στάξει ούτε μια σταγόνα.
Όταν η εσωτερική ζωή πάρει αυτά τα χαρακτηριστικά, τότε θα συνειδητοποιείται κάθε απρεπής κίνηση του νου και της καρδιάς. Αμέσως τότε θ’ ανακρίνεται ενώπιον του Θεού και θ’ απομακρύνεται με τη μετάνοια και τον αποφασιστικό αγώνα για την κάθαρση.

“Ποθείτε τη σωτηρία σας, αλλά ξεσπάσματα του πάθους της κατακρίσεως ταράσσουν την εσωτερική σας ειρήνη. Το πρώτο είναι παρήγορο, το δεύτερο όμως φοβερό! Ο Κύριος πολύ αντιπαθεί την κατάκριση. Η κατάκριση γεννιέται από την αυταρέσκεια. Γι’ αυτό σε κάθε πτώση σας να εξετάζετε τις αιτίες που σας οδήγησαν σ’ αυτή. Έτσι θ’ αποφεύγετε να παίρνετε το ίδιο μονοπάτι. Όταν μάλιστα συγκρατηθείτε μερικές φορές και δεν κατακρίνετε, ο αγώνας σας μετά θα γίνει ευκολότερος. Συνήθως κατακρίνετε όταν παύετε να ελέγχετε τον εαυτό σας.
Μου γράφετε ότι δεν έχετε διαθέσιμο χρόνο. Δόξα τω Θεώ, αν συμβαίνει αυτό. Είναι σωτήριο να μη μένουμε ποτέ αργοί. Αλλά πραγματικά δεν έχετε διαθέσιμο χρόνο; Αξιοποιείτε σωστά τις ώρες σας; Για τα γεύματα, τις δεξιώσεις, τους στολισμούς του σώματος, τις αργολογίες και τις φλυαρίες δεν έχετε χρόνο; Σκεφτείτε καλύτερα μια άλλη δικαιολογία για την αμέλεια σας στη μελέτη των πνευματικών βιβλίων, και μην ισχυρίζεστε ότι δεν έχετε χρόνο. Εάν εκμεταλλεύεσθε σωστά τις ώρες σας, θα βρίσκετε χρόνο να θερμαίνετε το θείο ζήλο για την πνευματική καλλιέργεια. Δεν υπάρχει λόγος να διαβάζουμε πολλά, αρκεί να ζούμε αυτά που διαβάζουμε.
Μου υπενθυμίζετε πολλές φορές την απουσία του φόβου του Θεού! Αυτό αποτελεί τη ρίζα κάθε κακού. Ενδιαφερθείτε ν’ αποκτήσετε σύντομα αυτή τη βασική αρετή. Τότε η εσωτερική σας κατάσταση θα είναι καλή. Με το φόβο του Θεού σταθεροποιείται η απόφαση να μην επιτρέψουμε καμιά πτώση στον εαυτό μας. Ο φόβος του Θεού είναι ένα μαχαίρι που μας βοηθά να κόβουμε τις αδυναμίες μας και να προσφέρουμε τον εαυτό μας καθαρή και ευπρόσδεκτη θυσία ενώπιον Του”.

“Σας αξίωσαν να υπηρετείτε στο Ιερό! Σπουδαία και υψηλή διακονία! Χρειάζεται όμως ευλάβεια και σύνεση. Γνωρίζετε ασφαλώς ότι όλα μπορεί κανείς να τα χρησιμοποιήσει για την καταστροφή του. Ο Ιούδας και αυτό το αποστολικό αξίωμα το χρησιμοποίησε για την καταστροφή. Να το θυμάστε αυτό. Το διακόνημα που σας ανέθεσαν είναι πολύ ιερό, είναι όμως και επίφοβο.
Ζητήστε σοφία από τον εύσπλαχνο Θεό. Να φοβάστε την εξοικείωση με τα άγια αντικείμενα και να μην τα χρησιμοποιείτε σαν τα συνηθισμένα πράγματα του κελιού σας. Να προσεύχεσθε στο Θεό να μην επιτρέψει ν’ απομακρυνθεί ο φόβος του από την ψυχή σας σ’ όλη τη διάρκεια της υπηρεσίας σας.
Να συναισθάνεστε ό,τι κάνετε μέσα στο ναό. Να συγκεντρώνετε την προσοχή σας και να θερμαίνετε με θείο ζήλο την καρδιά σας. Κάθε φορά που αρχίζετε τη διακονία να σκέπτεστε ό,τι και την πρώτη φορά. Να υπηρετείτε με το ίδιο δέος και την ίδια ευλάβεια.
Πολλές αφορμές θα σας δοθούν για τη διάσπαση των λογισμών, αλλά αυτό δεν θα σας δικαιολογήσει καμιά απροσεξία. Αγωνιστείτε και θα κατορθώσετε να διατηρείτε απερίσπαστο το νου.
Οποιοδήποτε έργο κι αν κάνετε, να σκέπτεστε ότι το κάνετε ενώπιον του ιδίου του Κυρίου, ο οποίος πραγματικά δέχεται την υπηρεσία σας. Να προσεύχεσθε και ο Θεός θα ευλογήσει τη διακονία σας”.

(Από το βιβλίο «Απάνθισμα Επιστολών» Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου, Εκδόσιες Ιεράς Μονής Παρακλήτου, Ωρωπός Αττικής)

(Πηγή ηλ. κειμένου: diakonima.gr)