Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2016

Ἀλλη μία "πρώτη φορά": Επισήμως ο πατρ. Βαρθολομαίος αναγνωρίζει την οντότητα της Ουνίας! Και οι αντι-Οικουμενιστές επισήμως συνεχίζουν να κοινωνούν με τους Οικουμενιστές!

Ἀλλὰ καὶ νὰ κατηγοροῦν (δὲς Τελεβάντο) ὅσους ἀπομακρύνονται ἀπὸ τὴν αἵρεση, ὡς ἐκτὸς Ἐκκλησίας!


Γιώργος Παπαθανασόπουλος

Προβληματισμός
από φιλενωτικές ενέργειες



            Μια εν κρυπτώ ενέργεια «κοινωνίας» με τους ουνίτες του Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου προβληματίζει έντονα. Με επίσημη προσωπική επιστολή του ευχαρίστησε τον επικεφαλής των ουνιτών της Ουκρανίας Σβιάτοσλαβ (Σέβτσουκ) «για την υποστήριξη του προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο για την διοργάνωση της Συνόδου στην Κρήτη»! Η επιστολή δεν δόθηκε στη δημοσιότητα από το Φανάρι. Αποκαλύφθηκε από τους ουνίτες της Ουκρανίας και δόθηκε στα διεθνή ΜΜΕ από την

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ...

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ


ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ!!

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ


    Ο π. Παϊσιος Παπαδόπουλος από την ηρωική Φλώρινα αρνείται πλέον να μνημονεύει τον αιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τους συνεργάτες του στην πλάνη Μητροπολίτες επισκόπους και άλλους, (ἐδῶ) εγχώριους ή μη, που συμβιβάζονται με την παρασυνοδικώς εγκριθείσα πολυαίρεση του Οικουμενισμού και της Πανθρησκείας. (μίας «συνόδου» που συντελέστηκε με 10 μονάχα υπογραφές, λιγότερες και από ένα 15μελές ενός επαρχιακού Γυμνασίου).

   Αυτό που δεν έκαναν τόσα μεγάλα ονόματα Αγιότητος και αυθεντίας στον Ελληνικό Εκκλησιαστικό χώρο:
Αγιονορείτες Γεροντάδες με νοερές προσευχές και προοράσεις, Μοναστήρια ξακουστά, πανελλήνιοι συλλόγοι, Καθηγητάδες και προφέσορες και περι πολλού  θεματοφύλακες των σύγχρονων Αγίων: Οσίου Παϊσίου, Πορφυρίου κ.α. που κατακρατούν μεν τα λείψανα τους αλλά έχουν απωλέσει προ πολλού το ομολογιακό τους πνεύμα, καθώς και άλλοι που τόσα χρόνια μονοπωλούν την Ορθοδοξία και την γνησιότητα της πίστης,
ήρθε να ξαφνιάσει, να κάνει την διαφορά και να αντιπαραταχθεί μαζί με κάποιους μεμονωμένους ηρωικούς Μοναχούς και κελλιώτες του Αγίου Όρους,  ένας απλός Ιερομόναχος από την ακριτική Φλώρινα, ο π. Παϊσιος.

 -
  Δόξα τω Τριαδικώ Θεώ που επιτρέπει αυτές τις καταστάσεις για να ξέρουμε και ΄μεις στο εξής ποιους να εμπιστευθούμε και να καταθέσουμε την ψυχή μας.
   Προτιμούν τον ονειδισμόν του Χριστού παρά να λέγονται υιοί του Φαραώ Οικουμενισμού (Εβρ. ια΄24-26).
   Ευχόμαστε η τίμια και ειλικρινή τους αυτή στάση να αποτελέσει τις πρώτες σταγόνες για την γέννηση ενός ευλογημένου καταρράκτη που θα παρασύρει την αίρεση και την πλάνη και παράλληλα θα δροσίσει και ζωογονήσει τις ψυχές όσων διψάνε για Τον Χριστό και την αλήθεια Του.

   Ευτυχώς υπάρχουν και σήμερα παλικάρια που πάνω από μιά θεσούλα στο Δημόσιο και από τα παλαμάκια του κοινωνικού περίγυρου βάζουνε Τον Χριστό και το θέλημά Του!
  
  

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ 

Εις την αποτομήν της Ι. Κεφαλής τοῦ Προδρόμου


γιος Θεοδώρος Στουδίτης

 


Πνευματικ πανήγυρις


ντως λαμπρ κα θεϊκς χαρμοσύνης πλήρης σημεριν σύναξη, πο μς συγκέντρωσε λους μς, γαπητο Χριστιανοί, γι ν γιορτάσουμε σήμερα τ πνευματικ πανηγύρι. Κα δίκαια χαρακτηρίζεται λαμπρά, π ατ τ διο τ πώνυμο το γίου, το ποίου τελομε τν μνήμη, μι κα εναι κα θεωρεται «λύχνος φωτός». Χωρς μφιβολία δν πρόκειται γι λύχνο, πο περιαυγάζει τος σωματικούς μας φθαλμος μ γήϊνη κτινοβολία. Γιατ ατο το εδους λάμψη θ ταν παροδική, μ συνεχες διακοπς π κάθε μπόδιο, πο θ παρεμβαλλόταν σν σκιά. ντίθετα, πρόκειται γι φς, πο καταυγάζει μ τν κτινοβολία τς θείας Χάριτος τς καρδις λων κείνων, πο νέκαθεν χουν συναχθε στν ορτή, γι φς, πο νυψώνει τν νο στ θεωρία τς θλήσεως το δικαίου. Κι τσι, καθς μ τ

Ηγούμενος Παΐσιος Παπαδόπουλος: "Αναγκαζόμαστε να σας πούμε ότι ο πατριάρχης είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ όλων των εποχών! Τους Επισκόπους που υπέγραψαν δεν θα τους ακολουθήσουμε στην αίρεση. Εδώ χωρίζουν οι δρόμοι μας!

«Σὲ λίγες μέρες διακόπτω κι ἐγὼ τὸ μνημόσυνο, μαζὶ μὲ τοὺς Ἁγιορεῖτες Πατέρες, χωρὶς νὰ χρειαστεῖ νὰ τὸ δηλώσω. Καὶ μεταξὺ ἄλλων, θὰ διακόψω καὶ τὸ Μνημόσυνο τοῦ Θεόκλητου (Φλωρίνης), ὁ ὁποῖος εἶναι ἐνάρετος· ἀλλὰ τώρα δὲν θέλει νὰ εἶσαι μόνο ἐνάρετος, πρέπει νὰ εἶσαι καὶ παλικάρι· πρέπει νὰ ἀντισταθεῖς τώρα στὸν Πατριάρχη… Ὅσοι θέλετε νἄρχεστε. Προσέξτε ὅσοι θὰ μείνετε ἐδῶ κοντά μου, θὰ σᾶς λένε, αὐτὸς εἶναι σχισματικός, καθηρημένος, πλανεμένος. Νὰ μὴν πτοεῖσθε». 

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΙ ΚΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΦΥΛΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥΣ


 Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ
_____________

H AΛΦΑΒΗΤΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΡΟΝΕΣ Η΄ ΣΙΩΠΩΝΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ - ΙΕΡΕΙΣ - ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΟΥΣ

Οὐδέν ψεύδους δεινότερον, [ Δ΄] οὐδέν συκοφαντίας ἄχθους βαρύτερον τοῖς ἐνεργοῦσιν ἀλλ᾿ οὐ τοῖς πάσχουσιν. Οἱ μέν γάρ ἔσθ᾿ ὅτε καί δοκιμώτεροιγίνονται καί δι᾿ ὑπομονῆς τῶν οὐρανίων βραβείων ἐπιτυγχάνουσιν,«ἀπολεῖ δέ Κύριος πάντας τούς λαλοῦντας τό ψεῦδος». (Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς)

Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος, Ηγούμενος της Ι. Μ. Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα


Άστραψε και βρόντηξε ο διαδικτυακός τόπος. Οι οικουμενιστές έπαθαν πανωλεθρία! Δεν μπορούν να αντιπαρατάξουν ούτε επιχειρήματα ούτε ιστορικά προηγούμενα από την εκκλησιαστική ιστορία. Καταφεύγουν μόνο στην πνευματική τρομοκρατία. Εντοπίσατε τίποτα από άρθρα; Δεν είναι της έρευνας και της μελέτης. Στο θεολογικό πεδίο της μάχης το έβαλαν στα πόδια. Μόνο σχόλια ασχολίαστα στα οποία μας προσάπτουν την κατηγορία ότι θέλουμε –λέει– να κάνουμε σχίσμα! Ανήρτησαν μεταξύ άλλων και ξερό, χωρίς σχολιασμό, τον ιγ´ Κανόνα της Α΄ και Β´ λεγομένης (της πρωτοδευτέρας όπως λέγεται, δηλαδή) Συνόδου προκειμένου να μας κουνήσουν το δάκτυλο.
– Ξέρεις; Πρόσεχε μη μιλάς, διότι θα πας στα αζήτητα!
Βλέπετε σιγή οι επίσκοποι, τσιμουδιά. Οι ιερείς κακαρωμένοι από φόβο. Οι λίγοι αγωνιστές μοναχοί διώκονται και οι άλλοι βρίσκονται σε θεωρία! Η αίρεση οργιάζει, η μάχη μαίνεται, η συμπλοκή γίνεται πλέον σώμα με σώμα, με τις ξιφολόγχες, και την δίνουν λίγοι κυρίως όμως οι ευσεβείς λαϊκοί, αυτοί που πάντοτε ήταν ο φύλακας της πίστεως. Τώρα που τα δημοσιεύματα

Ο Τελεβάντος ως "θεός" κανονίζει ποιός είναι εκτός και ποιός εντός της Εκκλησίας!

   πενθυμίσαμε ἄλλη μιὰ φορὰ στὸν κ. Τελεβάντο τὶς ἀνακολουθίες του, τὰ ψεύδη καὶ τὶς συκοφαντίες του ἐναντίον τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν (ἐδῶ) καὶ ἐξεμάνη. Ἀντὶ ἀπαντήσεως (καὶ χωρὶς ἐπιχειρήματα, χωρὶς ἁγιοπατερικὲς ἀναφορές, στηριζόμενος μόνο στὸν λογισμό του, χωρὶς νὰ παραπέμψει στὸ κείμενό μου -στὸ ὁποῖο ἀναφέρεται- καὶ χωρὶς νὰ τὸ ἀναρτήσει) ἀποφαίνεται  -ὡς Πάπας-  ὅτι εὑρίσκομαι ἐκτὸς Ἐκκλησίας (ἐδῶ).
     Καλωσύνη του! Ὡς "θεὸς" κανονίζει ποιός εἶναι ἐκτὸς καὶ ποιός εἶναι ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας! Κάποτε θὰ τὸ καταλάβει (ἐλπίζω νὰ μὴν εἶναι γι’ αὐτὸν ἀργά, γιατὶ πολεμοῦμε τὶς ἰδεοληψίες καὶ κακοδοξίες του, ἀλλ' προσευχόμαστε γιὰ τὴ σωτηρία του) ὅτι δὲν εὑρίσκεται ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ὅποιος -παρὰ τὰ ὅποια λάθη του καὶ τὶς ἁμαρτίες του- ἐφαρμόζει τὴν διδασκαλία καὶ τοὺς Ἱερούς της Κανόνες στὰ θέματα τῆς Πίστεως καὶ ἀπομακρύνεται ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ποὺ μάλιστα ἐπεκύρωσαν ἐν Συνόδῳ τὴν αἵρεσή τους.
    Αὐτὸς καὶ πολλοὶ ἄλλοι δὲν θέλουν νὰ δεχθοῦν τὴν σχετικὴ διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων, ποὺ ὑπερβαλλόντως ἔχουμε καταχωρήσει σὲ χιλιάδες ἀναρτήσεις περὶ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου· ὅτι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, δὲν ἀποτελεῖ ἁπλῶς μιὰ διαμαρτυρία καὶ ἕνα ἔλεγχο, ἀλλὰ ἔχει σχέση μὲ τὴν σωτηρία μας.
  Ἐπαναλαμβάνουμε τὴν βασικὴ διδασκαλία τοῦ μέντορά του, π. Ἐπιφάνιου (παρότι σὲ ἄλλα σημεῖα της διαφέρει ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων) ὁ ὁποῖος γράφει:
   «Ἡ ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν δικαίωμα... Οἱ ἱεροὶ Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου...  Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).
                                                      Σημάτης Παναγιώτης

Ο ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΗΜΑΤΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αξιοθρήνητη τω όντι είναι η παρουσία του σχισματικού Παναγιώτη Σημάτη στα εκκλησιαστικά και θεολογικά μας πράγματα.

Άρχισε η πορεία του με την προσωπική διένεξη που είχε με τον Σεβ. Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο, οδηγήθηκε εξαιτίας αυτής της πικρίας του στο σχίσμα και έκτοτε αναλώνει όλες του τις δυνάμεις και τη φαιά ουσία για να πείσει τους ανθρώπους -και δη τους αντιοικουμενιστές- να προσχωρήσουν στο σχίσμα.

Τα αποτελέσματα της άχαρης εργώδους του προσπάθειας να προσεταιριστεί στο σχίσμα “ψυχές υπέρ ων Χριστός απέθανεν” είναι -ευτυχώς- μηδαμινά.

Ακόμη και μετά την Σύνοδο της Κρήτης, όχι μόνον η ηγεσία του αντιοικουμενιστικού αγώνα κωφεύει στις σχισματικές κραυγές του, αλλά και οι εν τω κόσμω πιστοί. Ο ίδιος ζει στον κόσμο των ψευδαισθήσεων του και μιλά για “βροχή αποτειχίσεων” οι οποίες, όμως, αριθμητικά συμποσούνται σε λίγες δεκάδες μεμονωμένους σχισματικούς πανορθοδόξως.

Αντί να συνετιστεί από τα θλιβερά αποτελέσματα της προσπάθειας του να ελκύσει τους πιστούς εκτός Εκκλησίας στο σχίσμα, θυμώνει και οργίζεται και συμπεριφέρεται σαν ταύρος εν υαλοπωλείω.

Αφιερώνει όλη την ικμάδα και τον ζήλο του για να προσηλυτίσει ανθρώπους στο σχίσμα και επιτίθεται με σκληρούς χαρακτηρισμούς -δείγμα όσων στερούνται επιχειρήματα- εναντίον όλων όσοι αρνούνται να τον ακολουθήσουν στην πορεία ολέθρου που ακολουθεί.

Έχει πνιγεί κυριολεκτικά στη χολή του ο δυστυχής και καθίσταται μέρα με τη μέρα περισσότερο δέσμιος του σχισματικού φρονήματος που υπηρετεί και του πατέρα των σχισμάτων του διαβόλου.

Πολλή προσευχή για την ψυχή του δυστυχούς αυτού αδελφού μας που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να βγάλει τους πιστούς εκτός Εκκλησίας και να τους οδηγήσει σε παρασυναγωγές καθηρημένων και σχισματικών κληρικών, ενώ προσποιείται ότι δεν κατανοεί τη διαφορά μεταξύ διακοπής μνημοσύνου και σχίσματος και τρέφει την ψευδαίσθηση ότι μάχεται υπέρ της πίστης μας.


http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_677.html

Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος στην ομιλία του Παπικού Αρχιεπισκόπου! Μ' αυτόν "κοινωνούν" και σ' αυτόν "υπακούουν" οι αγωνιστές "αντι-Οικουμενιστές"!

    Ὁ κ. Ἄνθιμος διδάχτηκε ἀπὸ τὸν Παπικὸ «ἐπίσκοπο» ὅτι «Νέος ευαγγελισμός σημαίνει να δοκιμάζουμε νέες θεωρητικές και πρακτικές εκφράσεις... Πρόκειται για μια νέα επιφοίτηση του Πνεύματος, για μια νέα Πεντηκοστή... Διδάχτηκε πὼς «αυτό που αυτή τη στιγμή ζούμε, είναι το τέλος μιας συγκεκριμένης πίστεως, το τέλος ενός συγκεκριμένου χριστιανισμού». 


Αρχιεπίσκοπος Κερκύρας και Αποστολικός Βικάριος Θεσσαλονίκης Ιωάννης Σπιτέρης:

«Ευαγγελισμός και Επανευαγγελισμός στην Ευρώπη του 21ου αιώνα»





Το έργο του ευαγγελισμού αποτελεί ένα ουσιώδες καθήκον της Εκκλησίας και υπαγορεύεται από την εντολή του Κυρίου: «πορευθέντες οὖν μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη» (Μτ 28,19). Πράγματι, η Εκκλησία υπάρχει για να ευαγγελίζεται, όπως έγραψε ο Πάπας Παύλος ΣΤ΄, στην εγκύκλιο Επιστολή  «Evangelii Nuntiandi» (§ 14). Στα 2000 και πλέον χρόνια ιστορίας της, λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικές και ιστορικές αλλαγές, η Εκκλησία παρέμεινε πάντοτε πιστή σε αυτή την εντολή του Κυρίου της.  Χρησιμοποιώντας και πάλι τα λόγια του Παύλου ΣΤ΄, θυμίζουμε ότι «Ευαγγελίζομαι σημαίνει αναγγέλλω το όνομα, τη διδασκαλία, τη ζωή, τις υποσχέσεις, τη Βασιλεία, το Μυστήριο του Ιησού της Ναζαρέτ, Υιού του Θεού» (ό.π., § 22).
Σήμερα, η Δυτική Εκκλησία κατανοεί τον ευαγγελισμό ως πορεία μύησης, που ερμηνεύεται ως επανευαγγελισμός ή νέος ευαγγελισμός περιοχών με μακρά χριστιανική

ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ!



    Όπως αναφέρουν πολλές ιστοσελίδες, την 4η Σεπτεμβρίου αναμένεται στην Ιερουσαλήμ Οικουμενιστική συνάντηση μεταξύ των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών στην οποία ο Πάπας Φραγκίσκος αναμένεται να αποκαλύψει όλη την αλήθεια για την ύπαρξη των  εξωγήινων και της εξωγήινης ζωής (ἐδῶ).
    Ας δούμε  όμως τι έλεγε προφητικά ο νέος Άγιος Γαβριήλ της Γεωργίας για τους «εξωγήινους» σε πλήρη αντίθεση με τα λεγόμενα του σημερινού Πάπα-θηρίου (Αποκ. ιγ΄11), ο οποίος  και συμβόλαιο να έκαμε με τον Ευαγγελιστή Ιωάννη δεν θα μπορούσε να είναι τόσο επακριβής και συνεπής στην προφητευόμενη Αντίχριστη συμπεριφορά του.
      «Ο Αντίχριστος  έχει για τον άνθρωπο 666 παγίδες.       Δηλαδή στα χρόνια του Αντιχρίστου οι άνθρωποι θα περιμένουν την σωτηρία από το Διάστημα. Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο τέχνασμα του Διαβόλου. Η ανθρωπότητα  θα ζητάει βοήθεια από τους  εξωγήινους, χωρίς να γνωρίζει ότι αυτοί στην πραγματικότητα είναι δαίμονες.-Πόσοι ουρανοί υπάρχουν;-Εννέα!Εμείς βλέπουμε το κομμάτι του σύμπαντος που είναι ορατό. Είναι το μέρος όπου έπεσαν τα πονηρά πνεύματα και τα οποία δεν μπορούν να ανέβουν πιο πάνω από τα αστέρια. Κάθε σκέψη για εξωγήινους  από Χριστιανούς Ορθόδοξους είναι απαράδεκτη.   Οι εξωγήινοι είναι δαίμονες, οι οποίοι υπήρξαν άγγελοι που έπεσαν στην αμαρτία. Κανένας άλλος πολιτισμός  δεν υπάρχει. Μόνον αυτόν τον κόσμο έφτιαξε ο Θεός για τους ανθρώπους.
 (Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ  ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ», Νάνα Μερκβιλάτζε. Ι. Ν. γ. Γεωργίου Μακρυγιάννη-κρόπολη. Σελ. 330-331).