Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου 2016

Οι ιδεολογικές αγκυλώσεις του κ. Ν. Φίλη...

Δελτίου τύπου

Οι ιδεολογικές αγκυλώσεις του κ. Ν. Φίλη
διαλύουν  την Ορθόδοξη Χριστιανική Αγωγή στην Ελλάδα

Με μεγάλη έκπληξη ακούσαμε τις ανακοινώσεις του κ. Ν. Φίλη που αφορούν στο μάθημα των Θρησκευτικών. Η έκπληξή μας οφείλεται στο γεγονός ότι ένας Υπουργός Παιδείας, αντί να στοιχειοθετεί τις πολιτικές αποφάσεις του με τεκμηριωμένα επιχειρήματα, προχωρεί σε συνθηματολογικές ανακοινώσεις που αποκαλύπτουν ένα σαφές επιστημονικό έλλειμμα και μια  διαστρεβλωμένη αντίληψη της πραγματικότητας.
Οι θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ) είναι ξεκάθαρες:
1) Ζητήσαμε και ζητάμε ουσιαστικό και υπεύθυνο διάλογο, με όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις ενός τέτοιου διαλόγου. Τέτοιος διάλογος για το μάθημα των Θρησκευτικών, ουδέποτε πραγματοποιήθηκε. Αν ο κ. Φίλης είχε στοιχειώδεις γνώσεις για τις αλλαγές Αναλυτικών Προγραμμάτων, θα ήξερε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις ο διάλογος προηγείται, δεν έπεται.
2) Ο Υπουργός Παιδείας, προφανώς ιδεολογικά προκατειλημμένος, συνθηματολογεί και δεν κυριολεκτεί όταν μιλάει για το μάθημα των Θρησκευτικών. Είναι εσφαλμένη, παραπλανητική και δεν έχει καμία σχέση με τη σχολική πραγματικότητα, η αφοριστική διατύπωση του κ. Φίλη, ότι το παρόν μάθημα των Θρησκευτικών είναι «κατηχητικό» και «ομολογιακό». Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται, κατά βάση, για

Είναι Νόμιμη και Συνταγματική η Μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών στα Σχολεία σε Θρησκειολογία;

Άρθρον υπό του κ. Πέτρου Ρηγάτου,
Δικηγόρου παρ΄Αρείω Πάγω
Μ.Δ.Ε., Νομικού Συμβούλου Ι.Μ.Π.



Στο Σύνταγμα στην προμετωπίδα, μετά τη φράση Σύνταγμα της Ελλάδος, διαβάζομε την πανηγυρική πρόταση-διακήρυξη «Εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».
Εν συνεχεία δε, μετά το 1ον τμήμα του πρώτου μέρους που αναφέρεται στη μορφή του πολιτεύματος, εις το 2ον τμήμα του 1ου μέρους του Συντάγματος και κάτω από τον πανηγυρικόν τίτλον «Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας», αναγράφεται το άρθρον 3 του Συντάγματος, εις την &1 του οποίου αναφέρεται ότι «Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό τηρεί απαρασάλευτα, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις.
Με την ανωτέρω διάταξιν θεσπίζεται το καθεστώς της «νόμω κρατούσης Πολιτείας», το οποίον στηρίζεται επί βάσεως δημοσίου δικαίου και το οποίον καθιστά την Εκκλησίαν αυτοκέφαλον οργανισμόν, ο οποίος έλκει τα δικαιώματά του από το Σύνταγμα. Με τον τρόπο αυτό η Εκκλησία της Ελλάδος καθιερώνεται ως προνομιούχον Ν.Π.Δ.Δ.
Είναι γεγονός ότι με την ανωτέρω Συνταγματικήν ρύθμισιν, η Ορθόδοξη Εκκλησία περιέρχεται σε προνομιακή θέσιν έναντι των άλλων θρησκειών.
Το καθεστώς αυτό στις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


     Επειδή πολλές διαφορετικές τοποθετήσεις και  φωνές κρίνουν και μιλούν για τα περί της εν Κρήτη προσφάτης Συνόδου, γεγονός που φέρει τον λαό Του Θεού σε συνειδησιακά και Θεολογικά διλλήματα  πίστεως, θεωρήσαμε σωστό και Ορθόδοξο να συμβουλευτούμε τους Αγιασμένους Γέροντες, Πνευματικούς και Ιερές Μονές που πιστεύουμε ότι έχουν Ορθό Θεολογικό κριτήριο προκειμένου να διαμορφώσουμε την σωστή τοποθέτηση στο προκύψαν αυτό γεγονός της Συνόδου της Κρήτης.

Ήδη έχουμε απευθυνθεί (30η Αυγούστου) στα πνευματικά τέκνα του Αγίου Παϊσίου, ήτοι:

1ον Στο Ι. Ησυχαστήριο Ευαγγ. Ιωάννου του Θεολόγου στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης,

2ον Στον Γέροντα Ευθύμιο στην Καψάλα του Αγίου Όρους,
και στις Ι. Μονές
 3ον  Αγίου Αρσενίου Χαλκιδικής και 4ον Τιμίου Προδρόμου Μεταμορφώσεως Χαλκιδικής.

    Πλέον αναφερόμαστε και απευθυνόμαστε και στο Γέροντα Εφραίμ τον Φιλοθεϊτη, άξιο συνεχιστή και θεματοφύλακα του Ορθοδόξου και Ομολογητικού πνεύματος του Οσίου Ιωσήφ του Σπηλαιώτου προκειμένου να μας διαφωτίσει περί του αναφερομένου και σημαντικοτάτου θέματος.

    Σε κάθε περίπτωση που οι παραλήπτες Πατέρες μας απαντούν  θα σας γνωστοποιούμε και τα κείμενα τους προς πληροφόρησή σας.


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 


1η Σεπτεμβρίου, εορτή του Οσίου Συμεών του στυλίτου,
αρχή της ινδίκτου.



ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ 


ΠΡΟΣ  ΓΕΡΟΝΤΑ

ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΝ ΦΙΛΟΘΕΪΤΗ

-ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΡΙΖΟΝΑΣ-



ΘΕΜΑ: Αίτημα για απάντηση δια τα περί της
«εν Κολυμπάρι Αγίας και Μεγάλης Συνόδου»

ΣΧΕΤΙΚΑ : Δημοσιεύματα στον ηλεκτρονικό Τύπο


ΑΠΟ
Ομάδα Προσκυνητών Αγίου Όρους Αργολίδος
Εκπροσωπουμένη από τον κ. Ιωάννη Καρυανό

  
ΠΡΟΣ
.
  Γέροντα Εφραίμ  Φιλοθεϊτης 
–Ιερά Μονή Αριζόνας
StAnthony's Greek Orthodox Monastery
4784 North StJoseph's Way
FlorenceAZ 85232-9399

 Αγαπητέ εν Χριστώ Πατέρα Εφραίμ  την ευλογίαν σας.

Γνωρίζοντας την άρρηκτη πνευματική σας σχέση, ακολουθία, εν Χριστώ υπακοή  και συνέχεια που είχατε την ευλογία να φέρετε με τον αγιασμένο και Οσιακώς βιώσαντα Γέροντα Ιωσήφ τον Ησυχαστή του Αγίου Όρους, γεγονός που σας καθιστά στην συνείδηση των Ορθοδόξων  πστών ως θεματοφύλακα, συνεχιστή και εγγυητή του πνεύματος και του ομολογιακού χαρακτήρος του Οσίου (όπως αυτό φαίνεται  τηλαυγώς από τις ευλογημένες επιστολές του) και εν μέσω μίας εποχής που εντείνει ακόμη περισσότερο, μεθοδικά και δυναμικά, τον πόλεμο κατά της Ορθοδόξου πίστεως και παραδόσεως μας, παρακαλούμε από υμάς όπως μας γνωστοποιήσετε:

-Ποία η θέση και άποψή σας για την πρόσφατη σύγκληση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου που έλαβε χώραν προσφάτως εις το Κολυμπάριον  της Κρήτης και τα ψηφισθέντα υπ΄αυτής κείμενα;

Προς τούτο σας αποστέλλουμε συνημμένα

1)ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ Ή ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης –ΤουΚυριάκου Κυριαζόπουλου, καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.
Και
 2) ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ «ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (19-26/7/2016) Καθηγητού κ.Δημητρίου Τσελλεγγίδη Α.Π.Θ (Τμήματος Θεολογίας-τομέως δογματικής Θεολογίας)

Παρακαλούμε θερμά και ενόσω το συγκεκριμένο θέμα τυγχάνει τόσο σοβαρής  σημασίας σε σημείο που ήδη πολλοί πιστοί, λαϊκοί, κληρικοί και Μοναχοί, εντός και εκτός Αγίου Όρους να αντιδρούν ομολογιακά, όπως μας απαντήσετε με πάσαν ειλικρίνεια βάζοντας το χέρι εις την υπό του Κυρίου ημών θερμαινόμενη καρδιά σας.

Η δική σας φωτισμένη εκτίμηση και στάση στο συγκεκριμένο ζήτημα θα βοηθήσει τα μέγιστα εις τον συνειδησιακό προσδιορισμό μας  δια το αναφερόμενο  και τόσο σοβαρό προκύψαν θέμα.


Μετά τιμής και απείρου σεβασμού
 Για την Ομάδα Προσκυνητών Αγ. Όρους.
Μετά τιμής, εν Χριστώ προσκυνητής

 Ιωάννης Καρυανός του Νικολάου (Α.Δ.Τ. ΑΗ233243)
Απόστρατος Αξιωματικός Σ.Ξ.
Εφέσου 14, Ναύπλιον
Τηλ.: 6972664871

Emailjok64@otenet.gr

Όταν ο Τελεβάντος ερωτά σιγονταροΟικουμενιστικά και επιμένει στις κακοδοξίες του!

  
     Ἐπισημάναμε τὶς αἱρετικὲς θέσεις τοῦ μητροπολίτη Φλωρίνης, ὁ ὁποῖος εἶπε ὅτι ἡ Θ. Λειτουργία εἶναι ἄκυρος, ὅταν δὲν μνημονεύεται Ἐπίσκοπος· ὁ κληρικὸς ποὺ κάνει διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι αἱρετικός «ἀκέφαλος»· πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοὴ στὸν Πατριάρχη καὶ νὰ τὸν μνημονεύουμε, κι ἂς ἔχουμε διαφορές πίστεως μαζί του, δηλ. ἂς εἶναι αἱρετικός! (ἐδῶ).
    Αὐτὲς οἱ θέσεις, βέβαια, εἶναι αἱρετικές, διότι ἀναιροῦν τὴ διδασκαλία καὶ τὴν πράξη τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ὁποῖοι, ὅταν ἐκηρύττετο αἵρεση, διέκοπταν τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου τους, ὅπως τοῦτο ἐπιβεβαιώνει ὁ π. Ἐπιφάνιος (ποὺ τὸν παρουσιάζει ὡς πνευματικό του ὁ Τελεβάντος):
«Ἡ ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν δικαίωμα... Οἱ ἱεροὶ Κανόνες παρέχουσι δικαίωμα παύσεως μνημοσύνου τοῦ αἱρετικὰς διδασκαλίας κηρύσσοντος Ἐπισκόπου ἢ Πατριάρχου...  Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ (π. Ἐπιφάνιου Θεοδωρόπουλου, «Τὰ Δύο Ἄκρα», σελ. 90).
   
   Ἀντί, λοιπόν, ὁ μετα-πατερικὸς Τελεβάντος νὰ ἐλέγξει –ὅπως κάνει σὲ ἄλλες περιπτώσεις Ἐπισκόπων– τὸν μητροπολίτη Φλωρίνης, ἐλέγχει τὸν π. Παΐσιο!!! Δὲν ἐλέγχει τὸν Φλωρίνης γιὰ τὶς τερατώδεις κακοδοξίες του (τερατώδεις γιὰ τὸν διάδοχο τοῦ Καντιώτη, ποὺ εἶχε διακόψει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατρ. Ἀθηναγόρα!)· τὸ σκοτισμένο μυαλό του δὲν διερωτᾶται —ἄρα ἐκεῖνο τὸ διάστημα ἦσαν ἄκυρα τὰ μυστήρια στὴ μητρόπολη Φλωρίνης; Ἀλλὰ ἐπιμένει νὰ ὑποστηρίζει τὶς μετα-πατερικὲς θέσεις τῶν «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν», καὶ σπεύδει νὰ ἐλέγξει τὸν π. Παΐσιο ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τὴν αἵρεση, μετὰ τῆς ὁποίας κοινωνεῖ ὁ Φλωρίνης Θεόκλητος· ὁ ὁποῖος, μάλιστα, φτάνει στὴν κατάντια νὰ χρησιμοποιεῖ –στὸ συγκεκριμένο κήρυγμά του– ἐπιχειρήματα τοῦ μεγάλου αἱρετικοῦ Ζηζιούλα, γιὰ νὰ δικαιώσει τὴν στάση του ἀπέναντι στὸν αἱρετικὸ Πατριάρχη!!!

   Αὐτὴ εἶναι ἡ «ὀρθοδοξία» τοῦ Τελεβάντου καὶ τῶν ἄλλων «ἀντι-Οἰκουμενιστῶν», οἱ ὁποῖοι σιωποῦν, παρότι μαθεύτηκε ὅτι κινοῦνται οἱ διαδικασίες καθαιρέσως τοῦ π. Παϊσίου!




ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΠΑΙΣΙΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Πανοσιολογιότατε π. Παίσιε!

Αναγγείλατε την απόφασή σας να διακόψετε το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη Φλωρίνης Θεόκλητου.

Σύμφωνα με τον ιε΄ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου η διακοπή του μνημοσύνου πριν συνοδική διαγνώμη επιτρέπεται (προσοχή επιτρέπεται όχι επιβάλλεται) ΜΟΝΟΝ όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή αίρεση.

Εσείς πότε ακούσατε τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να κηρύξει αίρεση -και μάλιστα οικουμενιστική αίρεση- γυμνή τη κεφαλή και θα προχωρήσετε σε διακοπή του μνημοσύνου του;

Πού, πότε και τι είπε ο Σεβ. Φλωρίνης που το θεωρήσατε προσχώρηση στον Οικουμενισμό ώστε πήρατε την απόφαση να διακόψετε το μνημόσυνό του;

Περί της "συμπροσευχής" του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού




Η Συμπροσευχή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού

(Μέρος α')


      Σεβαστοί και άγιοι Πατέρες και μητέρες, τιμιώτατοι αδελφοί, στο παρόν κείμενο θα ασχοληθούμε με «παραβάσεις» ή «αντικανονικές» ενέργειες ενός αγίου. Κάποιοι από άγνοια (;) χρησιμοποιούν ως επιχειρήματα ενέργειες αγίων, οι οποίες φαίνονται ή και είναι αντικανονικές, ώστε να εδραιώσουν Πατερικά τις θεωρίες τους. Εμείς στο προκείμενο θα ασχοληθούμε ειδικώς με έναν συγκεκριμένο άγιο και με χρήση του παραδείγματός του θα αναφερθούμε και σε όλες τις υπόλοιπες παρόμοιες επικαλούμενες ενέργειες αγίων, με σκοπό την άντληση ενιαίου συμπεράσματος. Η επεξεργασία του θέματος θα είναι εκτενής και γι’ αυτό θα προτιμήσομε την ανά τμήματα δημοσίευσή της.

Ένα από τα επιχειρήματα (κυρίως Οικουμενιστών), που επίμονα παραθέτουν είναι: «Γιατί διαμαρτύρεσθε για τις συμπροσευχές του Παναγιωτάτου, αφού και αυτός ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, που τόσο επικαλείσθε, συμπροσευχήθηκε με τους Λατίνους στην εναρκτήρια τελετή της συνόδου Φερράρας - Φλωρεντίας»;[i]. Τα δεδομένα του γεγονότος είναι δύο: Ότι ο Άγιός μας ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΕ, και ότι η Εκκλησία, οι Ιεροί Κανόνες, δηλαδή το Άγιο Πνεύμα, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς. Από την αξιολόγηση των δεδομένων αυτών, δύο συμπεράσματα δύνανται

Νέα επίθεση κατά των αμφισβητιών της Συνόδου της Κρήτης



ff71a3d66b6fcd09d36753ef4455db72_M.jpg
   Επίθεση στους απόντες της Συνόδου της Κρήτης και γενικά στους αμφισβητίες της περιέλαμβανε συνέντευξη του θεολογικού συμβούλου του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου Αρχιδιακόνου Ιωάννη Χρυσαυγη στο ιστολόγιο ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ. Από ότι φαίνεται, ιδίως μετά το άρθρο του ιδίου ιστολογίου που ζητά αφορισμό των Ζήση, Τσελεγγίδη και λοιπών που ταξίδεψαν στην Γεωργία, οι επιθέσεις κατά όσων έχουν αντίθετη άποψη με το "υψηλό ιερατείο" θα πολλαπλασιαστούν...
Συγκεκριμένα ανέφερε:
Για τις απουσίες Εκκλησιών:
Οι λόγοι δεν ήσαν ούτε οργανωτικοί, αλλα ούτε θεολογικοί ακόμη και αν οι δικαιολογίες μερικές φορές ήσαν ανάλογες. Οι πραγματικοί λόγοι πιθανώς έγκεινται στο γεγονός ότι υπήρξε μια άνιση εξέλιξη ή μη ισορροπημένη ανάπτυξη μεταξύ και ακόμη και ανάμεσα στις αδελφές Ορθόδοξες Εκκλησίες
Για Πατρ. Βουλγαρίας και Γεωργίας που απέχουν από το ΠΣΕ: 
Ακόμη και σήμερα θαυμάζονται από μερικούς για την αποχώρηση αυτή σαν να βαστούν θριαμβευτικά κάποια "σημαία" παραδοσιακότητας ή κάποιο "πιστοποιητικό" ορθοδοξίας
Για το αν η Σύνοδος της Κρήτης είναι Μεγάλη βάσει και των απουσιών: Στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια της δεύτερης χριστιανικής χιλιετίας υπήρξαν πολλές "μεγάλες" σύνοδοι στις οποίες οι Εκκλησίες εκπροσωπήθηκαν μονάχα από την Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης η οποία αποφάσιζε και ψήφιζε για λογαριασμό τους.
Για Ορθόδοξους & Ρ/καθολικούς: 
Μοιάζουμε περισσότερο με το σύστημα που εύκολα επικρίνουμε και ανεύθυνα καταγγέλουμε στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, η οποία σήμερα στην πραγματικότηττα κινείται μακριά από το μεσαιωνικό παπικό σύστημα αυταρχικής εξουσίας.
Για τη Ρωσική Εκκλησία και τη θεωρία της τρίτης Ρώμης: 
Ποτέ μου δεν κατάλαβα πως μπορούμε να κάνουμε λόγο για Τρίτη Ρώμη όταν δεν υπάρχει καν Δεύτερη Ρώμη, Υπάρχει μόνο η "νέα Ρώμη" που έρχεται σε αντιπαράθεση με την παλαιά Ρώμη.
Για τους αμφισβητίες της Συνόδου: 
Ακόμη και οι πιο συντηρητικοί κύκλοι που κατακρίνουν "την παναίρεση του οικουμενισμού" δεν πίστευαν πως η Σύνοδος θα διατυπώσει κάποιο νέο δογματικό όρο.
Για το αν θα πρέπει να αποκαλούμε τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο Εκκλησίες: 
Φέρνω στη μνήμη μου τον καθηγητή του στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, τον αείμνηστο Νικόλαο Νησιώτη, ο οποίος χαμογελώντας έλεγε: Στο κάτω κάτω τι θα έπρεπε να τις αποκαλούμε; Ποδοσφαιρικούς Συλλόγους; Επίσης σχολίασε τον εθνοφυλετισμό, τα κείμενα της Συνόδου, την αρχή της ομοφωνίας, τις μη υπογραφές κειμένων, το Ουκρανικό ζήτημα, τις Νέες Χώρες. Τέλος μίλησε για "ανθυγιεινή μορφή ανταγωνισμού για την αυθεντική ορθοδοξία σε ορισμένους (ή περιορισμένους) κύκλους, αλλά ακόμη και μεταξύ μερικών εκκλησιών"
Πηγή

Στο εξής όλα θα περιστρέφονται γύρω από την Κολυμπάριο Σύνοδο!

Διαχριστιανική Ημερίδα

στη Θεολογική Σχολή Χάλκης

για τη Σύνοδο Κολυμπαρίου Κρήτης


Με την συμμετοχή

συνέδρων από όλες τις χριστιανικές ομολογίες,

διεξάχθηκε η Ημερίδα στο Συνοδικό της Σχολής

όπου και διατυπώθηκαν απόψεις, εμπειρίες και συμπεράσματα

από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο,

που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο 2016 στην Κρήτη.






Πηγή: "Ἀκτίνες"

Εορτή της Αρχής της Ινδίκτου και Συναξάριο της α΄ Σεπτεμβρίου.


   
 Τι σημαίνει Ινδικτιών
  κκλησία τοῦ Χριστοῦ ορτάζει σήμερα τήν ρχή τῆς νδικτινοςπό τή λατινική λέξη «indictio», ποία σημαίνει ρισμός – δηλαδή τήν ναρξη τοῦ κκλησιαστικο τους. ρος προῆλθε πό τήν συνήθεια τῶν Ρωμαίων αὐτοκρατόρων νά ρίζουν διά θεσπίσματος γιά διάστημα δεκαπέντε χρόνων τό ποσό τοῦ τήσιου φόρου, πού εἰσέπρατταν αὐτή τήν ποχή γιά τή συντήρηση τοῦ στρα­τοῦ. Κατ’ πέκτασιν καθιερώθηκε νά νομάζονται νδικτινες καί οἱ δεκαπενταετεῖς αὐτοί κύκλοι πού ρχισαν πί Καίσαρος Αὐγού­στου, τρία χρόνια πρίν πό τή γέννηση τοῦ Χριστοῦ.

Γιατί ο Σεπτέμβριος θεωρείται αρχή του Εκκλησιαστικού έτους.
 πειδή Σεπτέμβριος εἶναι ποχή συγκομιδῆς καρπῶν καί προετοιμασίας γιά τό νέο κύκλο βλαστήσεως, ταίριαζε