Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Από ομάδα Αστυνομικών Θεσσαλονίκης!

 Προσκυνητές Ι.Μ. Μεγ. Λαύρας:

«Διαφωνούμε κάθετα με τις διώξεις Μοναχών»


Ιερά-Μονή-Μεγίστης_Λαύρας-2.jpg
Από ομάδα Αστυνομικών Θεσσαλονίκης, προσκυνητών Αγίου Όρους
Χαίρετε,
Με λύπη μας πληροφορηθήκαμε ότι οι διωγμοί Μοναχών και Γερόντων του Αγίου Όρους και ιδιαιτέρως της Ιεράς Μονής Μεγ. Λαύρας που έχουμε την ευλογία να είμαστε προσκυνητές, ξεκίνησαν και συνεχίζονται, δυστυχώς όχι από αλλοδόξους και πολέμιους της Ορθοδοξίας, αλλά από τον Παναγιώτατο Oικ. Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, γιατί είχαν το σθένος και το ανάστημα να αντιταχθούν ως οφείλουν στις εργασίες και αποφάσεις της Πανορθόδοξης Οικ. Συνόδου που έλαβε χώρα τον Ιούνιο στην Κρήτη.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις τις Συνόδου η Ορθόδοξη πίστη καθίσταται δέσμια του οικουμενισμού και της πανθρησκείας που προετοιμάζεται, δεχόμενη ως »Εκκλησίες» τις αιρέσεις που προηγούμενες Οικ. Σύνοδοι έχουν καταδικάσει. Εμείς ως απλοί πλην όμως ενημερωμένοι Λαϊκοί διαφωνούμε κάθετα με τις διώξεις Μοναχών και με τις ακολουθούμενες διαδικασίες, Μοναχών που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση τόσο με το ήθος όσο και με την εν γένει συμπεριφορά τους εντός και εκτός του Αγίου Όρους, καθώς και με την απαρέγκλιτη στάση και πορεία όσον αφορά τις διδαχές και παρακαταθήκες

Πολλοί Επίσκοποι παραπλανούν, χρησιμοποιώντας λόγια του Αγ. Ιγνατίου (Ιωάννου Ρίζου)


Επειδή δυστυχώς το ποίμνιο δεν ενδιαφέρεται να γνωρίσει την καθαρή Πίστη της Ορθοδοξίας, πολλοί επίσκοποι εκμεταλλεύονται αυτή του την άγνοια  και πετάνε συχνά πυκνά  –εν είδη φωτοβολίδος–  αγιογραφικές και αγιοπατερικές ρήσεις με τρόπο δόλιο άλλα πάντα κατάλληλο για την  συνειδησιακή χειραγώγησης του.
Έτσι λοιπόν ακούμε συχνά τους επισκόπους να επιχειρούν να τρομάξουν αυτούς που τολμούν να τους ελέγχουν με ρήσεις του αγίου Ιγνατίου. Λένε: «...Τον επίσκοπο πρέπει να τον βλέπουμε σαν τον Κύριο…», «…Χωρίς τον Επίσκοπο σας να μην κάνετε τίποτα…», «Όποιος κάνει κάτι κρυφά από τον Επίσκοπο λατρεύει τον διάβολο» κλπ.
Άς δούμε όμως κατ’ αλήθειαν και σύντομα πώς έχουν τα πράγματα.
Κατ’ αρχάς να πούμε ότι στην Αποστολική περίοδο «επίσκοπος» ονομαζόταν ο προϊστάμενος της σύναξης-ενορίας και δεν έχει σχέση με τον ύστερο θεσμό του μητροπολίτη.[1]
Λέει λοιπόν ο άγιος: «…Είναι λοιπόν σαφές ότι, τον επίσκοπο πρέπει να τον βλέπουμε σαν τον Κύριο».[2] Μιλά για κάθε επίσκοπο ο άγιος; Όχι βέβαια![3] Αμέσως μετά την παραπάνω πρόταση λέει ότι ο σεβασμός προς τον επίσκοπο είναι αναγκαίος γιατί: «διότι όλοι σας ζείτε σύμφωνα με την αλήθεια και καμία αίρεση δεν φωλιάζει ανάμεσα σας».[4] Με άλλα λόγια,  πρέπει να σέβεστε τον επίσκοπο σας σα να ήταν ο ίδιος ο Κύριος γιατί με τους κόπους του, την διδασκαλία του και  την φροντίδα του, σας εξασφάλισε να ζείτε χωρίς αιρέσεις. Και το να ζεί η σύναξη-ενορία χωρίς αιρέσεις είναι  για τον άγιο σπουδαιότατο γιατί: «Η κακοδιδασκαλία βρωμίζει τον χριστιανό. Κι αν αυτοί που φθείρουν το σώμα [ως ναό του Θεού] δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού, πόσο μάλλον όσοι φθείρουν με την κακή διδασκαλία την Πίστη του Θεού για την οποία ο Ιησούς Χριστός σταυρώθηκε; Ο τέτοιος άνθρωπος [δηλ. ο κακοδιδάσκαλος] έχοντας βρωμισθεί θα καταλήξει στην άσβεστη φωτιά, όπως και εκείνος που τον ακούει».[5]

Λέει αλλού ο άγιος: «Χωρίς τον επίσκοπο σας να μην κάνετε τίποτα»[6]. Όμως αυτό δεν το λέει για τον τυχόντα επίσκοπο, άλλα για αυτόν που «δεν απέκτησε μόνος του, ούτε μέσω ανθρώπων την διακονία».[7](!) Είναι εκπληκτική αυτή του η θέση γιατί σημαίνει ότι αναφέρεται στον επίσκοπο που εκλήθη από τον Θεό για αυτή την διακονία. Δηλαδή τον επέλεξε ο Θεός, τον Θεόκλητο, «τον άγιο»[8], «τον άξιο του Θεού επίσκοπο»[9] όπως διευκρινίζει αλλού.
Ο Θεοφόρος πατήρ  επιτάσσει  να είμαστε αχώριστοι από τον επίσκοπο άλλα μόνο αφού διαπιστώσουμε ότι η διδασκαλία του συμφωνεί με αυτήν των Αποστόλων. Να τι ορίζει: «Να είστε αχώριστοι με τον Θεό Ιησού Χριστό και τον επίσκοπο και τα διδάγματα των Αποστόλων».[10]

Άς προσέχουμε λοιπόν κι  εμείς και άς μη ξεγελάμε τους εαυτούς μας ότι είμαστε απλοϊκοί άνθρωποι. Ό Άγιος Θεοφύλακτος γράφει ότι «…δεν θα συγχωρεθείτε αν ξεγελιέστε από την απλότητα σας  και οι ψευδαπόστολοι σας ξεγελούν με την πανουργία τους».[11]



[1] Αποστολικοί Πατέρες, τ. Α΄, σελ.121, σημ.11, εκδ. Κέντρο Βιβλικών και Πατερικών Σπουδών «Η Αποστολική Πίστη».
[2] Προς Εφεσίους 6,1.
[3] Συγκεκριμένα μιλάει για τον επίσκοπο Άγιο Ονήσιμο.
[4] Ό.ά. 6,2.
[5] Ό.ά. 16,2
[6] Προς Φιλαδελφείς 7,2.
[7] Ό.ά. 1,1
[8] Μαγν. Κεφ. 3.
[9] Προς Σμυρναίους 12,1.
[10] Προς Τραλλιανούς 7,1.
[11] Αγ. Νικοδήμου, Ερμηνεία ΙΔ΄ επιστολών..., τ. Β΄, σελ.171.

Με δόντια και με νύχια προσπαθούν να αποτρέψουν την Διακοπή Μνημοσύνου του αιρετικού Πατριάρχου!


skiti kausokalibia
Πηγή: Romfea.gr


Ένα νέο κίνημα ζηλωτισμού φαίνεται να αναφύεται, όπως δείχνουν τα γεγονότα στην Ιερά Σκήτη των Καυσοκαλύβιων.
Η Σκήτη ζει στιγμές από την εποχή του π. Αντωνίου Μουστάκα, ο οποίος από το κελί του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου των Καυσοκαλυβίων υπήρξε ο καθοδηγητής όλων των ζηλωτών.
Συγκεκριμένα οχτώ (8) Καυσοκαλυβίτες πατέρες σε επιστολή με άλλους αγιορείτες, ζητούν την διακοπή μνημοσύνου του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.
Επίσης οι εν λόγω πατέρες αποκαλούν τον Πατριάρχη του Γένους αιρετικόν, ενώ προσπαθούν συνεχώς να συμπαρασύρουν και άλλους πατέρες.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι εν λόγω μοναχοί ενώ ζητούν να μην μνημονεύεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης, παρόλα αυτά συμμετέχουν στις λειτουργίες του Κυριακού της Σκήτης – «σχήμα οξύμωρον»
Χαρακτηριστική είναι η επιστολή - δήλωση του Γέροντος Γεωργίου Ιερομονάχου (Αλευρά) προς τον Δικαίον της Ιεράς Σκήτης Αγίας Τριάδος Καυσοκαλυβίων, ο οποίος ζητά να αποκατασταθεί αυτή η ακαταστασία της Σκήτης λόγω ζηλωτισμού.
Την εν λόγω επιστολή εξασφάλισε το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr και την δημοσιεύει προς ενημέρωση της κατάστασης που επικρατεί σε ένα ιερό τόπο, στον οποίο ασκήτευσε ο Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης του οποίου την αγιοκατάταξη έκανε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Δια λόγους ευθιξίας προς το παρόν δεν επιθυμώ να λειτουργώ στην εφημερία μου στο σεπτό Κυριακό της Ιεράς Σκήτης μας μέχρι να αποκατασταθεί αυτή η ακαταστασία που δημιουργήθηκε λόγω ζηλωτισμού, αφήνοντας μομφή ακόμη και κατά του Οικουμενικού Πατριάρχου ως αιρετικόν.
Ο Δηλών ενώπιον του Δικαίου Γεώργιος Ιερομόναχος
Γέροντας της Καλύβης Ζωοδόχου Πηγής Καυσοκαλυβίων

Πηγή

Είναι δυνατή η σωτηρία για τους ετερόδοξους και τους αιρετικούς;


Αγίου Ιγνατίου Μπριαντσιανίνωφ

(Αχρονολόγητη Επιστολή σε κάποιον γνωστό του)
Αξιοδάκρυτον θέαμα αληθώς είναι οι Χριστιανοί οι οποίοι δεν κατανοούν την ουσίαν της χριστιανικής πίστεως. Ένα θέαμα πού μαρτυρείται σχεδόν παντού εις τάς ημέρας μας. Είναι σπάνιον να παρηγορήση κανείς τους οφθαλμούς του από ένα αντίθετο φαινόμενο. Βλέποντας το πλήθος των λεγομένων «χριστιανών» σπανίως διακρίνει το βλέμμα σου κατ' όνομα και κατ' έργον αληθινόν χριστιανόν. 
Παρουσιάζω τώρα την έρώτησί σας: «Διατί δεν δύνανται οι ειδωλολάτραι - αλλόθρησκοι και άπιστοι, Μουσουλμάνοι και οι λεγόμενοι αιρετικοί να σωθούν;». Γράφετε ότι «ανάμεσα τους υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι. Εάν απεστέλαμεν εις την απώλεια τόσο καλούς ανθρώπους αυτό θα ήτο εναντίον εις το έλεος του Θεού... ναί πράγματι μιά τέτοια σκέψις είναι εναντία στην κοινήν αντίληψιν. Οι αιρετικοί εν τούτοις δεν είναι λιγότερο χριστιανοί. Λογίζοντας τον εαυτόν σας σεσωσμένο και τα μέλη μιας διαφορετικής πίστεως να είναι στην απώλεια είναι παραφροσύνη και άκρα υπεροψία». 
Θα προσπαθήσω να απαντήσω με ολίγα λόγια χωρίς να φθαρή η σαφήνεια της εξηγήσεως λόγω μακρυλογίας. 
Χριστιανοί μου! Μυθολογείτε γύρω από τήν σωτηρία αγνοούντες αυτήν και τον λόγο διά τον οποίον ο κόσμος έχει ανάγκην σωτηρίας και τελικά εσείς οι ίδιοι δεν γνωρίζετε τον Χριστόν ο οποίος είναι ο Μόνος διά του όποιου αποκτούμεν τήν σωτηρίαν. Ιδού λοιπόν η αληθινή διδασκαλία επί του προκειμένου, η διδασκαλία της Αγίας και Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας. Η σωτηρία συνίσταται εις τήν επιστροφήν του ανθρώπου εις ένωσιν με τον Θεόν. Αυτή η ενωσις ήτο χαμένη από όλο το ανθρώπινον γένος διά μέσου της πρώτης πτώσεως των προπατόρων μας. 
Έκτοτε η κοινή «μοίρα» όλων των ανθρώπων είναι η απώλεια ευσεβών και ασεβών, δικαίων και αδίκων. Συνελήφθημεν εν ανομίαις και εγεννήθημεν εν αμαρτίαις συμφώνως με τον ψαλμωδόν και ο Πατριάρχης Ιακώβ όσον αφορά τον εαυτόν του και τον αγνό και σώφρονα υιόν του Ιωσήφ λέγει: «Καταβήσομαι προς τον Υιόν μου πενθών εις Άδου» (γεν λς' 33). Οί άνθρωποι μετά το πέρασμα τους επί της γης, κατέβαιναν εις τον Άδην όχι μόνον οί αμαρτωλοί αλλά ακόμη και οί δίκαιοι της περιόδου της Παλαιάς Διαθήκης. 
Αυτή ήταν η δύναμις των καλών έργων της ανθρωπότήτος. Αυτή ήτο η αξία των αρετών της ξεπεσμένης μας φύσεως. Διά να επανέλθη η απωλεσθείσα ενωσις του ανθρώπου με τον Θεόν διά τήν σωτηρίαν του άνθρώπου ήτο αναγκαία η εξαγορά, η απολύτρωσις. Η λύτρωσις του ανθρωπίνου γένους δεν επετελέσθη από Άγγελον η Αρχάγγελον ή από κάποιο άλλο ανώτερο όν κτιστόν και επομένως περιωρισμένον. Η σωτηρία έπετελέσθη από τον ίδιο τον απεριόριστον Θεόν. Η τιμωρία του Άδου η μερίδα της ανθρωπότήτος κατηργήθηκε και αντικατεστάθη διά μέσου της του Χριστού καταδίκης. Η έλλειψις της ανθρωπίνης αξίας συνεπληρώθη με την δική του άπειρον αξίαν. 
Ό,τι ήτο αδύνατον να κατορθώσει το ανθρώπινον γένος με όλα τα καλά έργα εν τούτοις όμως τόσο αδύναμα ώστε κατέβαινεν με αυτά εις τόν Αδην, κατωρθώθη δι ενός δυναμικού έργου. Διά της πίστεως εις τον Κύριον μας Ίησούν Χριστόν. Οί Ιουδαίοι ηρώτουν τον Κύριον, και ο Κύριος τους απαντούσε: «είπον ούν προς Αυτόν τι ποιώμεν ίνα έργαζώμεθα τα έργα του Θεού; απεκρίθη Ιησούς και είπεν αύτοίς· τούτο εστίν το έργον του Θεού, ίνα πιστεύσητε εις ον απέστειλε εκείνος. (Ίωάν. στ' 28-29). 
Εν λοιπόν καλόν έργον είναι αναγκαίον διά την σωτηρίαν μας - ΠΙΣΤΙΣ -. 
Η πίστις είναι έργον. με την πίστιν και μόνον αυτήν μπορούμε να

Η «μαεστρία» της «εκ δεξιών» καταργήσεως της Διακοπής του Μνημοσύνου των αιρετικών!


Μια ακόμη «Σύνοδος» έχει καταγραφεί στην εκκλησιαστική μας ιστορία. Ποιο είναι το χρέος μας;


   Τὸ ἀντιαιρετικὸ γραφεῖο τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς (κι ὄχι ὁ κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος τηρεῖ μετὰ τὴν Σύνοδο “σιγὴν ἰχθύος”), ἐπιχειρεῖ,  ἐνδεδυμένο τὸν βαρύτιμο μανδύα τῶν σοῦπερ ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, νὰ ἀποσβέσει τοὺς κραδασμοὺς ποὺ προκάλεσε στὴν Ἐκκλησία ἡ Κολυμπάριος ληστρικὴ Σύνοδος καὶ νὰ ἀποτρέψει τὴν ἀπομάκρυνση τῶν πιστῶν ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὅσους συμπορεύονται μαζί τους!
   Πρὸς τὸ σκοπὸ αὐτὸ πλειοδοτεῖ σὲ κατηγορίες καὶ καταγγελίες (ὅλες αὐτὲς οἱ ἐπισημάνσεις σωστές) ὅσων ἐκεῖ ἀποφασίστηκαν.
τσι,
  ἀναφέρεται στοὺς ἤδη διακόψαντες τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη (ἀλλὰ δὲν ἀναφέρει λέξη γιὰ τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, ἴσως γιατὶ ὁ Πειραιῶς εἶναι μέλος τῆς Ἱ. Δ. Συνόδου ποὺ θὰ πάρει ἀπόφαση γιὰ τὴν τυχὸν τιμωρία του!)·
ἀναφέρεται στὸν καθηγητὴ Κυρ. Κυριαζόπουλο ποὺ μιλᾶ γιὰ τὶς παρατυπίες καὶ ἀντικανονικότητες τῆς Συνόδου·
  παραλληλίζει τὴν  Κολυμπάριο Σύνοδο μὲ τὴν Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας: «Όλα αυτά μας θυμίζουν τις δόλιες μεθοδεύσεις κατά την Ψευδοσύνοδο της Φεράρας- Φλωρεντίας και αποδεικνύουν τετραγωνικά ότι στη “Σύνοδο” αυτή δεν ήταν παρόν το άγιο Πνεύμα».
   ὑπενθυμίζει τὴν θέση τοῦ «του άγιου Μάξιμου του Ομολογητού, ότι «δεν αρκεί η ‘εξαφάνιση’ η ‘παρασιώπηση’ ενός κειμένου αιρετικού το οποίο εγκρίθηκε συνοδικά, αλλά απαιτείται η συνοδική καταδίκη του, ώστε να μη βλάπτει τις ψυχές όσων το διαβάσουν…».
   καὶ  καταλήγει  στὸ  συμπέρασμα  ὅτι  πρέπει νὰ παραμείνουμε …ἐγκλωβισμένοι στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ νὰ συνεχίσουμε νὰ κοινωνοῦμε μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς «ἄχρι καιροῦ», ἕως ὅτου δηλαδή, κάποια ἄλλη Σύνοδος ποὺ θὰ συγκροτήσουν οἱ 4 Ἐκκλησίες, καταδικάσουν τὶς 10 Ἐκκλησίες ποὺ συγκρότησαν και ἀπεδέχθησαν τὰ ἐκεῖ ἀποφασισθέντα!!! Ὡσὰν νὰ ἀγνοεῖ ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας βράζει στὸ ἴδιο Οἰκουμενιστικὸ καζάνι μὲ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο!
Ξεχνᾶ ὅμως
   ὅτι μετὰ τὴν Σύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας οἱ Ὀρθόδοξοι ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ ὅσους τὴν ἀποδέχτηκαν!
  Ξεχνᾶ ὅτι ὁ καθηγητὴς Κυριαζόπουλος (στοῦ ὁποίου τὶς θέσεις ἀναφέρεται) ζητᾶ μὲν τὴν συγκρότηση Συνόδου ποὺ θὰ καταδικάσει τὶς αἱρετίζουσες ἀποφάσεις τοῦ Κολυμπαρίου, ἀλλὰ ὀρθοδόξως πράττων, καὶ ἕως τότε, ἀποτειχίστηκε ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές!
    Ξεχνᾶ ὅτι ὁ ἅγιος Μάξιμος ἐπισημαίνει ὅτι ἕνα αἱρετικὸ Συνοδικὸ κείμενο βλάπτει τις ψυχές ὅσων τὸ διαβάζουν!!! Καὶ ξεχνᾶ ὅτι ὁ ἅγιος Μάξιμος ἀποτειχίστηκε ἀπὸ 4 Πατριάρχες καὶ τοὺς Ἐπισκόπους τους καὶ δὲν περίμενε πρῶτα νὰ συγκληθεῖ Σύνοδος γιὰ νὰ καταδικάσει τοὺς αἱρετικούς, ἀλλὰ συνέτεινε ΟΧΙ μὲ χαρτοπόλεμο, ἀλλὰ μὲ τὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τους στὴν καταδίκη τους!
   καί, ἐπίσης, ξεχνᾶ ὅτι ὅλα ὅσα περιγράφει στὸ ἄρθρο του (ὁ π. Παῦλος Δημητρακόπουλος τοῦ ἀντιαιρετικοῦ γραφείου Πειραιῶς) παραπέμπουν στὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς ΑΒ Συνόδου, παραπέμπουν στὶς περιόδους ἐκεῖνες τῆς Ἐκκλησίας, κατὰ τὶς ὁποῖες εἶχε ἐκφραστεῖ Συνοδικὰ μιὰ αἵρεση καὶ οἱ Ἅγιοι τῆς κάθε ἐποχῆς ἀποτειχίστηκαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς; Νὰ θυμίσουμε τὰ γεγονότα καὶ τὰ ὀνόματα τῶν Ἁγίων; Εἶναι γνωστότατα.
   Ἄρα, λοιπόν, ὁ π. Παῦλος, περιγράφει τὴν αἵρεση ποὺ διὰ τῆς Συνόδου ἐκφράστηκε καὶ ἤδη ἐφαρμόζεται, ἀλλὰ δόλια, ξεχνᾶ νὰ μᾶς πεῖ ὅτι οἱ Ἅγιοι σ’ αὐτὲς τὶς περιπτώσεις  ἀπομακρύνονταν  ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς γιὰ νὰ ἀποφύγουν τὸν συμφυρμό μαζί τους καὶ τὸν μολυσμὸ ἐκ τῆς αἱρέσεως καί, φυσικά, ζητοῦσαν νὰ γίνει Σύνοδο γὰ τὴν καταδίκη τῶν αἱρετικῶν.

     Τὰ συγκεκριμένα σημεῖα τῆς περιγραφῆς τῆς αἱρέσεως ὑπὸ τοῦ ἀντιαιρετικοῦ γραφείου Πειραιῶς (καὶ ὄχι ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Πειραιῶς, ποὺ μετὰ τὴν Σύνοδο ἔχει μιλήσει γιὰ πολλά θέματα, ἐκτὸς ἀπ’ αὐτό!).
       Γράφουν:
   «Οι φόβοι και οι ανησυχίες, που εκφράστηκαν στην μεγάλη και πολύ σημαντική, πανορθοδόξου εμβελείας, Ημερίδα, που διοργάνωσαν στις 23.3.2016 οι Ιερές Μητροπόλεις Πειραιώς, Γλυφάδας, Κυθήρων και  Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως και η «Σύναξη Κληρικών και Μοναχών” κατά τις εισηγήσεις των ομιλητών, ότι δηλαδή η μέλλουσα να συγκληθεί Σύνοδος δεν θα είναι γνήσια Ορθόδοξη Σύνοδος, αλλά μια οικουμενιστική “Σύνοδος”, δυστυχώς επαληθεύτηκαν! … Ότι η «Αγία και μεγάλη Σύνοδος», όπως την ονόμασαν οι θιασώτες της, δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια απόπειρα επαναλήψεως της Φεράρας–Φλωρεντίας… κατοχύρωσε και νομιμοποίησε συνοδικά την παναίρεση του Οικουμενισμού και αναγνώρισε ως Εκκλησίες τους ετεροδόξους… Κατεπάτησε και ακύρωσε στην πράξη θεοπνεύστους Ιερούς Κανόνες διαχρονικού κύρους… Προσκάλεσε εκπροσώπους των αιρετικών …ως τιμώμενα πρόσωπα».
   «Οι αποφάσεις ήταν προειλημμένες», κι αὐτὸ ἀποτελεῖ «κατ’ ουσίαν εμπαιγμό του αγίου Πνεύματος και ένα από τα χαρακτηριστικότερα γνωρίσματα της παναιρέσεως του Οικουμενισμού».
    «Από το ξεκίνημά της η Σύνοδος είχε οικουμενιστικούς στόχους, που όμως οι γενικότερες παγκόσμιες γεωπολιτικές  μεταβολές, οι αντιδράσεις του πιστού λαού του Θεού  και άλλα εξωτερικά εμπόδια, δεν επέτρεψαν την πραγματοποίησή της. Ωστόσο οι θιασώτες της έψαχναν να βρουν τις κατάλληλες συνθήκες. Και οι συνθήκες αυτές έγιναν ευνοϊκές μόλις φέτος το 2016». [σ.σ.: Μήπως ἔχει καμιὰ ἰδέα ὁ π. Παῦλος, γιατὶ μόλις στὸ 2016 βρῆκαν οἱ Οἰκουμενιστὲς τὶς κατάλληλες συνθῆκες; Μήπως (ἐκτὸς τῶν πολλῶν ἄλλων) ἐπειδὴ στὶς συμπεριφορὲς καὶ στὰ πρόσωπα τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, βρῆκαν τοὺς καλύτερους συμμάχους τους; Ἐκείνους δηλαδὴ ποὺ μὲ τὸν ἀγώνα τους δὲν τοὺς ἐνόχλησαν ἰδιαίτερα, ἀφοῦ ἦταν ἀγώνας ἰδιό-τροπος καὶ ὄχι ἁγιοπατερικός; Ἀγώνας λεκτικῶν ἀντιδράσεων (χαρτοπόλεμος) καὶ κατὰ τὰ ἄλλα, ὡς πρὸς τὶς πράξεις βρίσκονταν καὶ βρίσκονται κοινωνοῦντες μὲ ἐκείνους ποὺ ὀνομάζουν παναιρετικούς «ἐντός, ἐκτὸς καὶ ἐπὶ τὰ αὐτά»;].
  Ήταν μια «Σύνοδος» που εναρμονίστηκε πλήρως με τις αποφάσεις της Β΄ Βατικανής Συνόδου, την Εκκλησιολογία, της οποίας αντιγράφει με θαυμαστή ακρίβεια. Γι’ αυτό άλλωστε πανηγύρισε ο «Πάπας», όταν πληροφορήθηκε τις αποφάσεις της «Συνόδου». Ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος του Βατικανού και των απανταχού παπικών αφιέρωσε πλήθος άρθρων με επαινετικά σχόλια για τη «Σύνοδο» της Κρήτης. Καταλαβαίνει ο καθένας, τι σημαίνει αυτό, όταν πανηγυρίζουν οι εχθροί της Εκκλησίας και λυπούνται και θλίβονται τα μέλη Της!».
    «Και τώρα τίθεται το ερώτημα: Τι δέον γενέσθαι; Ποιο είναι το χρέος μας ως κλήρος και ως πιστός λαός του Θεού μετά την πραγματοποίηση αυτής της «Συνόδου»; Απλούστατα, καλούμαστε να μιμηθούμε τους αγίους Πατέρες μας και να αγωνιστούμε, όπως αγωνίστηκαν αυτοί σε παρόμοιες περιστάσεις…».
   «Πολύ σωστά επισημάνθηκε από πατέρες της “Συνάξεως” ο θεοφώτιστος λόγος του άγιου Μάξιμου του Ομολογητού, ότι «δεν αρκεί η ‘εξαφάνιση’ η ‘παρασιώπηση’ ενός κειμένου αιρετικού το οποίο εγκρίθηκε συνοδικά, αλλά απαιτείται η συνοδική καταδίκη του, ώστε να μη βλάπτει τις ψυχές όσων το διαβάσουν…».
    «Πολλοί κελιώτες μοναχοί, γύρω στους 300 μέχρι στιγμής, έχουν ήδη διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχου και ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται. Το Άγιον Όρος αυτή τη στιγμή μοιάζει με ένα καζάνι που βράζει και αυτό είναι κάτι που τρομάζει, και πολύ μάλιστα, το Φανάρι…». [Εἶναι καί …«ἀγαθοί»! Τί τὄθελαν νὰ τὸ γράψουν αὐτό! Ἀφοῦ διαπιστώνουν ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι ἡ μόνη τακτικὴ ποὺ «τρομάζει τὸ Φανάρι» (καὶ δὲν μποροῦσε νὰ εἶναι ἀλλιῶς, ἀφοῦ αὐτὴ εἶναι ἡ ἁγιοπατερικὴ ὁδός στάσεως κατὰ τῶν αἱρετικῶν) γιατί αὐτοὶ διαλέγουν νὰ ἀκολουθήσουν τὸν χαρτοπόλεμο; Γιατί δὲν ἀκολουθοῦν τοὺς Ἁγίους; Ἀκόμα κι ἂν εἶναι δυνητικὴ αὐτὴ ἡ στάση –ποὺ δὲν εἶναι- γιατί δὲν ἀποφασίζουν νὰ τὸ «τρομάξουν» -ἀκολουθώντας τοὺς Ἁγίους- ἀφοῦ βλέπουν ὅτι τὸν χαρτοπόλεμο τὸ Φανάρι δὲν τὸν ὑπολογίζει, ὅτι μὲ τὸν χαρτοπόλεμό τους προχωρεῖ ἀκάθεκτο;].

«Αυτό λοιπόν που κατά την ταπεινή μας γνώμη πρέπει να γίνει τώρα, είναι να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την συγκρότηση μιας νέας αληθινής Ορθοδόξου Συνόδου, η οποία θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό».

Ὅλο τὸ κείμενο:

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 9η Σεπτεμβρίου 2016


Έχουν περάσει δύο και πλέον μήνες από την σύγκληση της «Συνόδου» της Κρήτης, η οποία προβλήθηκε και διαφημίστηκε επί δεκαετίες από τους θιασώτες της ως η μέλλουσα να συνέλθει «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» και η αγωνία του πιστού λαού του Θεού και η προσδοκία του να πληροφορηθεί, να λάβει έγκυρες και αυθεντικές απαντήσεις σχετικά με την φύση της εν λόγω «Συνόδου», την νομιμότητα της συγκλήσεώς της, τον τρόπο οργανώσεώς της και την ορθότητα, η μη των αποφάσεών της, βρίσκεται στο αποκορύφωμά της.

 Οι φόβοι και οι ανησυχίες, που εκφράστηκαν στην μεγάλη και

ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!

ΠΡΟΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ :
ΟΤΑΝ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ 
ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ!
Προφητεία Ἁγίου Ἀνατολίου τῆς Ὄπτινα
http://diakonima.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/11/agion-oros.jpg 

http://www.pravmir.ru/wp-content/uploads/2009/10/25-1024_8.jpg
…Αλλά αλλοίμονο στους μοναχούς εκείνες τις ημέρες που θα καθηλωθούν από ιδιοκτησίες και πλούτη, οι οποίοι λόγω της αγάπης της ανάπαυσης θα είναι έτοιμοι να υποταχθούν στους αιρετικούς (Οικουμενιστές).

Θα αποκοιμίζουν την συνείδησή τους, λέγοντας "Εμείς διατηρούμε και σώζομε το Μοναστήρι και ο Κύριος θα μας συγχωρήσει". 

Οι ατυχείς και τυφλοί αυτοί δεν λογαριάζουν καθόλου ότι δια της αιρέσεως οι δαίμονες θα εισέλθουν στο Μοναστήρι, και κατόπιν δεν θα είναι ένα Άγιο Μοναστήρι, αλλά μόνο τοίχοι, από τους οποίους η Χάρη θα έχει απομακρυνθεί. 

Ο Θεός εντούτοις είναι ισχυρότερος από τον εχθρό, και δεν θα εγκαταλείψει ποτέ τους δούλους του. Οι αληθινοί Χριστιανοί θα παραμείνουν μέχρι το τέλος αυτής της περιόδου, μόνο θα προτιμήσουν να ζουν σε απομονωμένα ερημικά μέρη. 
Μη φοβηθείτε θλίψεις, μάλλον να φοβηθείτε την ολέθρια αίρεση, διότι μας γυμνώνει από τη Χάρη και μας απομονώνει από τον Χριστό


Διαβάστε καί αὐτό τό συναφές ἄρθρο ("kaiomenivatos")

ΝΕΟ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ





ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΣΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: proskinitesargolidas@gmail.com

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ

Επιστολή διαμαρτυρίας της ορθόδοξης αντιοικουμενιστικής κίνησης Βόλου. (Οι υπογραφές)

Αποτέλεσμα εικόνας για βολοσ παραλια ΑΓΙΟς ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟς

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ

«όπλω κυκλώσει σε η αλήθεια αυτού» (Ψαλμ. 90,4)


ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

Αναμφίβολα, ζούμε σε περίοδο εθνοαποδόμησης, διεθνιστικής διάλυσης, νέο-οθωμανικής υποταγής και, το χειρότερο, στο κλίμα της αποστασίας της Κρήτης, που κατοχύρωσε συνοδικά την παναίρεση του Οικουμενισμού.

Γράφει ο Απ. Παύλος στους Γαλάτες (1,7):
«Ο ουκ έστιν άλλο, ει μη τινεςεισιν οι ταράσσοντες υμάς και θέλοντας μεταστρέψαι το Ευαγγέλιον του Χριστού». Ταραχή μεγάλη και σήμερα, όπως τότε. Η σύνοδος της Κρήτης, πράγματι έχει μεταβάλλει το Ευαγγέλιο του Χριστού.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία, λέγει, δεν είναι η μοναδική Εκκλησία. Υπάρχουν, υποστηρίζει, και άλλες αληθινές Εκκλησίες (Παπισμός, Προτεσταντισμός κ.λ.π.).
Ο Ι. Χρυσόστομος στην ερμηνεία της επιστολής αυτής, μεταξύ άλλων γράφει: «Διότι όπως και εις τα βασιλικά νομίσματα, όποιος κόψει ολίγον ό,τι έχει χαραχθή επάνω, καθιστά κίβδηλον όλον το νόμισμα, έτσι και εκείνος ο οποίος διαστρέφει και το ελάχιστον από την υγιή πίστιν καταστρέφει τα πάντα».
Και λίγο παρακάτω ο Ι. πατήρ τονίζει: «Ας ακούουν τι λέγει ο Παύλος, ότι διέστρεψαν το Ευαγγέλιον και κατ’ ελάχιστον μόνο καινοτομούντες».
Όλοι μας έχουμε το πνευματικό και ιστορικό χρέος, να κινηθούμε στις πνευματικές γραμμές άμυνας που οριοθέτησαν οι Πατέρες.
Στις σελίδες της Αγίας Γραφής και της Πατερικής γραμματείας, βρίσκουμε πολλά αγωνιστικά κείμενα για το δύσκολο δρόμο της ομολογιακής ορθόδοξης μαρτυρίας.
Τέτοια κείμενα βρίσκουμε και στις σελίδες των τόμων 75 εως 79 της Ελληνικής Πατρολογίας, όπου υπάρχουν οι «ΔΙΑΛΟΓΟΙ» του Αγίου Γρηγορίου του Μεγάλου πάπα Ρώμης (540-604 μ.Χ.).
Είναι τα αιχμάλωτα κείμενα της Ορθοδοξίας, γραμμένα στη Λατινική διάλεκτο.
Είναι κείμενα ορθόδοξα και αποτελούν, πράγματι, το μεγαλύτερο έλεγχο κατά της σύγχρονης αίρεσης του Παπισμού. Αντίθετα, τα κείμενα των οικουμενιστών είναι επιδερμικά, μονομερή, αβαθή, αιρετικά και χωρίς αιιτιώδη σύνδεση με Αγία Γραφή και με την Πατερική διδασκαλία.
Στο 3ο βιβλίο των «ΔΙΑΛΟΓΩΝ» υπάρχει κεφάλαιο με τίτλο: «ο αγώνας για την πίστη».
Στο βιβλίο αυτό διαβάζουμε, για το μέγιστο θαύμα στα πρόσωπα ομολογητών Αφρικανών επισκόπων, που με κομμένη τη γλώσσα τους από τους αιρετικούς Αρειανούς, δεν έχασαν τη συνηθισμένη ομιλία τους.
Με κομμένες γλώσσες, διατύπωναν ολοκληρωμένα Ορθόδοξα επιχειρήματα.
Μόνο ένας, που αμάρτησε σαρκικά, έχασε το χάρισμα αυτό.
Ερώτημα: Μήπως η μόλυνση-ασέλγεια της διάνοιας με οικουμενιστικές ιδέες, είναι η αιτία που πολλές «ορθόδοξες» γλώσσες επισκόπων, ηγουμένων και Ι. Μονών, σιωπούν για την σύνοδο της αποστασίας;
Ας πάρουν θάρρος από τη διήγηση του Αγ. Γρηγορίου του Μεγάλου.

ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ

ΒΟΛΟΣ



______________________________________________
Σχόλια από τις "Ἀκτίνες"
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Εύγε στους Ορδοδόξους χριστιανούς του Βόλου για την ομολογιακή τους παρέμβαση και μαρτυρία!Σε μια ελεεινή και τρισάθλια εποχή στην οποία κυριαρχούν και δεσπόζουν ο ωχαδελφισμός, η αδιαφορία, η ραστώνη και ο συμβιβασμός κάποιοι δεν το βάζουν κάτω και μάχονται!Δυστυχώς η μητρόπολη στην οποία ανήκουν τα προαναφερθέντα μέλη της Εκκλησίας διαποιμαίνεται από ένα πρόσωπο γνωστό για τον οικουμενιστικό του προσανατολισμό, το οποίο, επί πλέον, βαρύνεται με την υπογραφή επαισχύντου προδοτικού κειμένου στα πλαίσια της συμμετοχής του στην Θ' Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ στο Porto Alegre της Βραζιλίας το 2006 καθώς και με την ίδρυση και λειτουργία της πατροκτόνου "ακαδημίας θεολογικών σπουδών" που απεργάζεται την αποδόμηση της γνησίας, Ορθοδόξου πατερικής Θεολογίας.Ας ελπίσουμε ότι και σε άλλες πόλεις της πατρίδας μας θα σχηματισθούν πυρήνες αντικουμενιστικής αντιστάσεως ειδικά μετά τη διαξαγωγή της ψευδοσυνόδου της Κρήτης!Λ.Ν.9 Σεπτεμβρίου 2016 - 10:45 μ.μ.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ενα μεγάλο μπράβο στόν Νικο Σακαλάκη για την ομολογία του και για την προσπάθειά του να φέρει σέ επικοινωνία τόσους πολίτες του Βόλου που συνειδησιακά εξεγέιρονται μέ όσα βλάσφημα ενεργεί και πράττει ο Δημητριάδος Η προσπάθειά του αφυπνιζει συνειδήσεις και ευχόμαστε να γίνει ένας πόλος αντίστασης Η φωνή μας γινεται πιο δυνατή ,όταν είμαστε ενωμένοι καί όχι κατακερματισμένοι Μακάρι να είχαμε όλοι την αντίληψι οτι ο λαός δέν πρέπει να στέκεται θεατής αλλά συντελεστης του διαμορφούμενου εκκλησιαστικού κλίματος ,οτι έχει μία αποστολή να υπερασπίζεται την πίστη του 
Λ.Ε.10 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:56 π.μ.

______________________________________________

Υ.Γ. Συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών διαμαρτυρίας για τις διώξεις των Αγιορειτών Πατέρων και όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνεί με το e-mailellas88@outlook.com
Το κείμενο υπογράφεται από τους παρακάτω 120 υπογράφοντες:

Η πανθρησκεία εδραιώνεται! --Συνέδριο για τους "ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΕΣ". Παρόντες και οι θρησκευτικοί απόγονοι, εκείνων που κατακρεούργησαν τους Αγίους μας!

 Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στην Κροατία


Историјска посета Цариградског патријарха Хрватској


Ζάγκρεμπ 9 Σεπτεμβρίου 2016.  Ο Οικουμενικός Πατριάρχης  Βαρθολομαίος, παρουσία του Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίου και του Μητροπολίτη Ζάγκρεμπ και Λιουμπλιάνας Πορφύριου, κήρυξε την έναρξη των εργασιών του επιστημονικού συνεδρίου με θέμα: "Νεομάρτυρες: Προοπτική Β" που λαμβάνει χώρα στο Σερβικό Ορθόδοξο Λύκειο "Катарина Кантакузина Бранковић".

Στο παρεκκλήσι του Αγίου Σάββα που βρίσκεται εντός του Ορθοδόξου Λυκείου,