Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2016

Όσοι φιλοξενούν Ορθόδοξους μοναχούς (αντι-Οικουμενιστές) δεν θα τους ...κοινωνώ!!!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ !

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ !

   Μάθαμε μετά λύπης πως γνωστός Ιερέας θα απαγορεύσει από εδώ και στο εξής την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας σε όσους έχουν πνευματικές σχέσεις και φιλοξενούν παραδοσιακούς Ορθόδοξους Μοναχούς της Εκκλησίας μας στα σπίτια τους.
  Από πότε δηλαδή οι Κληρικοί (θρησκευτική εξουσία) αποκτούν και εκτελεστική εξουσία και ως αστυφύλακες διαφεντεύουν και ελέγχουν  την ιδιωτική ζωή και τα σπίτια των πολιτών;
   Αλλά αφού είναι τόσο παλληκάρια, θα σταματήσουν άραγε και την Κοινωνία και Επικοινωνία με τους οικουμενιστές Επισκόπους που συμπροσεύχονται με αιρετικούς; (παρά τους γνωστούς Κανόνες των Συνόδων)

Η ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΔΟΞΑ!
   Ενημερώνουμε τους Ορθοδόξους πιστούς λοιπόν πως σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να κοινωνήσουν σε κάποια άλλη  Εκκλησία.
  Ο μόνος χαμένος θα είναι ο εν λόγω Ιερέας που θα δεί το παγκάρι και την τσέπη του με λιγότερα ευρώ, αφού θα χάσει τα πορτοφόλια των Χριστιανών και τα οποία είναι και τα μόνα που τους ενδιαφέρουν και όχι οι πνευματικές ανησυχίες του ποιμνίου τους.

Χ.Η.
Πηγή: http://proskinitesargolidas.blogspot.gr/


ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για φτωχοι μοναχοι


Σχετικά με τον Ιερέα που ανακοίνωσε από τον άμβωνα ότι δεν θα ξανακοινωνήσει όσους λαϊκούς φιλοξενούν στα σπίτια τους παραδοσιακούς αντιοικουμενιστές Μοναχούς ή Ιερομονάχους θέλουμε να του συστήσουμε  έναν καλύτερο τρόπο αντιδράσεως.

Υποχρεούται πάραυτα να διακόψει την μνημόνευση του οικείου Επισκόπου του αφού ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης κάνει το "ατόπημα" να επικοινωνεί και κοινωνεί Εκκλησιαστικά και Ευχαριστηριακά με τους Επισκόπους των συγκεκριμένων Ιερομονάχων και Μοναχών οι οποίοι με την σειρά τους επικοινωνούν και κοινωνούν Εκκλησιαστικά και Ευχαριστηριακά μαζί τους.
Είναι λοιπόν δυνατόν να κολάζονται όσοι  λαϊκοί φιλοξενούν στον ιδιωτικό τους χώρο κάποιους φτωχούς Ρασοφόρους (την στιγμή που ο καθένας μπορεί να φιλοξενήσει στην οικία του ακόμη και ένα πεταμένο σκυλάκι) και να μην κολάζεται ο εν λόγω Ιερέας που συγκοινωνεί έμμεσα στον κοινό Ποτήριο με τους δεδιωγμένους Μοναχούς και Ιεομονάχους;
Μπερδευτήκατε λίγο;
Δεν θέλει πολύ μυαλό ,αλλά και αυτό το λίγο που μας απέμεινε θέλουν κάποιοι Κληρικοί να το αφήνουμε απ΄εξω πριν  να εισέλθουμε στους Ναούς τους.
Έτσι θα γίνουμε πραγματικά προβατάρια της ποίμνης τους
Αποτέλεσμα εικόνας για προβατα


ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ !


Α.Σ.Νέα Κίος


Πηγή: http://proskinitesargolidas.blogspot.gr/

Κάποιοι ηγούμενοι δεν προσχώρησαν μεν στην αίρεση, αλλά ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ τους αιρετικούς.

Τι τους απάντησε ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης;;;


Κάποιοι ηγούμενοι επί αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου, δεν είχαν μεν προσχωρήσει στην αίρεση, αλλά, ενώ παρέμεναν στα Μοναστήρια τους, όμως μνημόνευαν τους αιρετικούς
Παρά ταύτα ενόμιζον, ότι πράττουν έργον θεάρεστον και διακριτικόν! 

Προς αυτούς έγραψε ο Όσιος Πατήρ: 

     «Και τώρα δέξαι μου, τιμιώτατε πάτερ, ομιλούντα πιο ελεύθερα. 
Δέν τυγχάνει εκτός ευθύνης, το να συλληφθής, δηλαδή από ανθρώπους τού βασιλέως και να παραμείνης παρά ταύτα ελεύθερος... 
     Εάν η οσιότης σου ουδέν έπαθε εκ των ανωτέρω (των βασάνων δηλαδή που υπεβάλοντο οι πιστοί), μετά τήν σύλληψιν, συγχώρα με, αλλά επλανήθης αδελφέ. 
   Και μή μου δικαιολογήσαι, πως διατηρείς ασφαλείς τας εκκλησίας και τάς άγιογραφίας των ναών, ως καί τό μνημόσυνον του πατριάρχου. 
     Τα παρόμοια και άλλοι πεπτωκότες φλυαρούσιν.
   Τα ανωτέρω δεν δύνανται να διατηρηθούν, εκτός, εάν εγένετο προδοσία της ορθοδόξου ομολογίας. 
     Διότι σε παρακαλώ, ποια η ωφέλεια, όταν εμείς που λεγόμεθα και είμεθα ναός του Θεού, έχουμε καταστραφή (δια της μη ομολογίας), με το να περιποιούμεθα άψυχους ναούς;...
   Αλλοίμονον, άλλοι να αποθνήσκουν, άλλοι να εξωρίζονται, άλλοι να μαστιγώνονται, άλλοι να φυλακίζωνται, άλλους να φιλοξενούν τα όρη, αι ερημίαι, οι βράχοι και τα σπήλαια, και εμείς διαμένοντες στα σπίτια μας να νομίζωμεν, ότι θα παραμείνωμεν αβλαβείς. 
     Ουδόλως...».
   Ταύτα είπα από αγάπη προς σε και ως υπενθύμισιν, ότι οι τα τοιαύτα πράττοντες είναι άξιοι τιμωρίας...».
Σχόλιο:
Όπως βλέπετε -πάντα το γράφουμε - η ιστορία επαναλαμβάνεται. 
Τόσο, μα τόσο προκλητικά ίδια.


Θα συνεχίσουμε να τους κοιτάμε αδρανείς;;;

Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Διάψευση περί ακοινωνησίας του Πρωτ. Ματθαίου Βουλκανέσκου

Ι.Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ, Διάψευση περί ακοινωνησίας του Πρωτ. Ματθαίου Βουλκανέσκου


20.jpg
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 15 Σεπτεμβρίου 2016
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Κατόπιν ἠθελημένης ἤ ἀθελήτου παρερμηνείας ἀνακοινώσεως τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Μουντένιας καί Ντόμπροτζας τοῦ Πατριαρχείου Ρουμανίας πού ἀφορᾶ στήν μή παροχή κανονικῆς ἀδείας στόν Αἰδεσιμ. Πρωτοπρεσβύτερο Ματθαῖο Βουλκανέσκου, Κληρικό τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱ. Μητροπόλεως γιά τήν τέλεση ἱεροπραξιῶν στήν κανονική της δικαιοδοσία μέ τόν φαιδρό τίτλο:
«Σέ ἀκοινωνησία Κληρικός τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς ἀπό τό Πατριαρχεῖο Ρουμανίας» διευκρινίζουμε ὅτι προδήλως συγχέεται ἡ κανονική ποινή τῆς ἀκοινωνησίας μέ τήν ἁπλή ἄρνηση τοῦ ἐπιχωρίου Ἐπισκόπου νά παράσχη τήν κανονική του ἄδεια γιά τήν ἱεροπαραξία ἑνός ξένου Κληρικοῦ στά ὅρια τῆς Κανονικῆς του δικαιοδοσίας.
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ  

  Σχόλιο: Παρὰ τὴν διευκρίνηση ἡ οὐσία παραμένει: Οἱ Οἰκουμενιστὲς εἶναι ἀποφασισμένοι νὰ φτάσουν στὰ ἄκρα!


Και ἡ ἀπάντηση:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ "ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑΣ"...



Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Η Μητρόπολις Πειραιώς μετά το κείμενό μας «Σε ακοινωνησία κληρικός της Μητροπόλεως Πειραιώς από το Πατριαρχείο Ρουμανίας», έσπευσε πανικόβλητη να εκδώσει μια ανακοίνωση δια της οποίας σαφώς εκτίθεται. 

Η ανακοίνωση έχει ως εξής: 
᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 15ῃ Σεπτεμβρίου 2016 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν 
Κατόπιν ἠθελημένης ἤ ἀθελήτου παρερμηνείας...

Φαίνεται πως ο ρουμανικής καταγωγής κληρικός της Μητροπόλεως Πειραιώς Ματθαίος Βουλκανέσκου, ξέχασε (;) τα ρουμανικά του! Αλλιώς δεν εξηγείται η «ερμηνεία» της Μητροπόλεως Πειραιώς. 
Μήπως λησμόνησε να πει στην προϊσταμένη του αρχή τι αναφέρει το σκεπτικό του κειμένου της Μητροπόλεως Μουντένιας και Ντόμπροτζας για την ακοινωνησία στην οποία ετέθη; Μήπως λησμόνησε να αναφέρει ότι πρόκειται για σύνοδο των

Η σύγχυση των καιρών ως συνοδὸς και αρωγὸς της παναίρεσης του οικουμενισμού

Αποτέλεσμα εικόνας για ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΑΚΤΙΝΕΣ

Ἡ σύγχυση τῶν καιρῶν
ὡς συνοδὸς καὶ ἀρωγὸς
τῆς παναίρεσης τοῦ οἰκουμενισμοῦ

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός

 «Οὐαὶ οἱ λέγοντες τὸ πονηρὸν καλὸν καὶ τὸ καλὸν πονηρόν, οἱ τιθέντες τὸ σκότος φῶς καὶ τὸ φῶς σκότος, οἱ τιθέντες τὸ πικρὸν γλυκὺ καὶ τὸ γλυκὺ πικρόν. Οὐαὶ οἱ συνετοὶ ἐν ἑαυτοῖς καὶ ἐνώπιον αὐτῶν ἐπιστήμονες» (Ησαΐας ε΄ 20-21).

   Γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ κατανοήσουμε τὴν διδασκαλία καὶ τὸν πραγματικὸ χαρακτήρα τῆς Ἐκκλησίας ἀπαιτεῖται «σοφία» ὄχι κοσμική, ἀνθρώπινη, ἀλλὰ θεία· ἀπαιτεῖται «νοῦς», «νοῦς Χριστοῦ» [Α΄ Κορ. β΄ 16 ], δηλαδή χάρισμα ἐξ οὐρανῶν καὶ προϊὸν καθαρῆς καὶ ἁγνῆς πίστης, ταπείνωσης, πνευματικῶν ἀγώνων καὶ ἀγαθῆς προαίρεσης, μὲ τὰὁποῖα θὰ μπορέσει νὰ γνωρίσει κανείς, παρὰ τὶς ἁμαρτίες του -διότι οὐδεὶς ἀναμάρτητος- τὴν Ἀλήθεια καὶ νὰ ἀποφύγει τὴν διαστρέβλωση καὶ τὴν σύγχυση. Δυστυχῶς ὅμως ἀκόμα καὶ γιὰ τοὺς πλέον ἀκατήχητους εἶναι πιὰ γεγονός ἀδιαμφισβήτητο, ὅτι στὶς μέρες μας ἐπικρατεῖ ἐντὸς τοῦ χώρου τῆς Ἐκκλησίας μία πρωτοφανὴς σύγχυση ὡς πρὸς τὰ δόγματα καὶ τὸν σωτηριολογικὸ χαρακτήρα Της καὶ ὡς πρὸς τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων. Σύγχυση καὶ ἀπάτη. “Σημεῖα” τῶν ἐσχατολογικῶν χρόνων, τοῦἈντιχρίστου, σύμφωνα μὲ τὶς προφητικὲς ἐπισημάνσεις τοῦ ἀποστόλου τῶν Ἐθνῶν Παύλου «Ἐν ἐσχάταις ἡμέραις ἐνστήσονται καιροὶ χαλεποί· ἔσονται γὰρ οἱ ἄνθρωποι φίλαυτοι, βλάσφημοι, ἀνόσιοι, ἄστοργοι, ἄσπονδοι, διάβολοι, τετυφωμένοι, κατεφθαρμένοι τὸν νοῦν, ἀδόκιμοι περὶ τὴν πίστιν. πονηροὶ δέ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι» (Β΄ Τιμ. κεφ. 3). Αὐτὴ ἡ διχάζουσα καὶ παραπλανοῦσα σύγχυση ἀρχίζει ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὲς “ποιμένες” τῆς Ἐκκλησίας (τοὺς Ἱεράρχες), καὶ λειτουργεῖ διαβρωτικὰ στὸ γεμάτο ἀγαθὴ ἐμπιστοσύνη ἀλλὰ καὶ πολλὲς φορὲς ἄβουλο καὶ ἀκατήχητο ποίμνιο.
    Ἡ σύγχυση αὐτὴπαίρνει ἐπικίνδυνο βαθμό, ὅταν πολλὲς φορὲς τὸ ποίμνιο παρακολουθεῖ ἄφωνο τὰ μέλη τῆς Ἱεραρχίας νὰ ἐκφράζουν διαφορετικὲς ἀπόψεις πάνω σὲθεμελιώδεις θέματα τῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας ποὺ εἴτε ἔχουν λυθεῖ ἀπὸ τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους, εἴτε ἔχουν ἀποφανθεῖ γιὰ αὐτὰ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματιοἱ πραγματικοὶ Θεόπτες καὶ Θεολόγοι τῆς Ἑκκλησίας, οἱ Ἅγιοι Πατέρες. Ἡ σύγχυση εἶναι πάντα ἡ πιὸ πιστὴ ἀρωγὸς τῆς αἵρεσης, πόσῳ μᾶλλον τῆς παναίρεσης τοῦ οἰκουμενισμοῦ. Ἡ σύγχυση προκαλεῖται συνειδητὰ τόσο ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστές, γιὰ νὰ καλύψουν την πλάνη καὶ γιὰ νὰ συνεχίζουν νὰ πλανεύουν, ὅσο καὶ ἀπὸ τοὺς δειλοὺς καὶ ἀνεύθυνους, γιὰ νὰ καλύψουν τὶς ἀδυναμίες τους καὶ να συνεχίσουν νὰ ἀπολαμβάνουν τὰ ἀγαθά τους. Ἡ σύγχυση συνδέεται ἄμεσα μὲ τὸ ψέμα, τὴν συκοφαντία, τὴν διπροσωπία, τὴν διαστρέβλωση τῆς ἀλήθειας, ἐδῶ τῆς Μίας Ἀλήθειας. Τὸ ἀποτέλεσμά της εἶναι ὁ διχασμός, οἱ ἔριδες, ἡ ἀγωνιστικὴ καὶ ὁμολογιακὴ ἀπαξίωση, ἡ ἀπώλεια τῆς σωτηρίας μας.
   Γιατὶ τί ἄλλο ἐκτός ἀπὸ σύγχυση καὶ τὰ ἀποτελέσματά της προκαλοῦν δηλώσεις ἱεραρχῶν ὅπως,
ὅτι πρέπει να ὑπακοῦμε στοὺς ἐπισκόπους, ὅπως στὸν πρόεδρο τῆς δημοκρατίας, ὅταν οἱ Ἅγιοι μας ὅπως ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης, ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ ὁμολογητής,ὁ Μέγας Βασίλειος, ὁ Μέγας Ἀθανάσιος καὶ τόσοι ἄλλοι, ἐν ἁγίᾳ “ἀνυπακοῇ”, δὲν ἀγωνίσθηκαν μόνο ἐναντίον

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ» ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ; Του Κυρ. Κυριαζόπουλου


ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ
Ή ΗΜΙ-ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ» ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ
 Ή ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ;

Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου
καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Α.Π.Θ.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ;
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΛΑΝΩΣ ΘΕΟΛΟΓΕΙΝ (Ή ΑΛΑΘΗΤΟ) ΣΤΗ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ «ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ» ΟΝΤΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ, ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΙΣΧΥ,  Ή ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΕΣ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ;
ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

………………………………………

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

          Διαπιστώσαμε ιδίως από τον μη έγκυρο για τους λόγους τους οποίους εξηγούμε στην περίληψη κανονικο-δογματικής μελέτης μας με θέμα «Αξιολόγηση της λεγόμενης ‘Αγίας και Μεγάλης Συνόδου’» (ἐδῶ)  Κανονισμό της λεγόμενης «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» της Κρήτης (17/6-27/6/2016) τη λειτουργία μιας δήθεν «Πανορθόδοξης Συνόδου», η οποία δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το γνήσιο συνοδικό θεσμό, αλλά δεν είναι τίποτε περισσότερο από ένα Συνέδριο Αυτοκέφαλων Εκκλησιών, το οποίο στην πραγματικότητα έχει μόνο συμβουλευτικό χαρακτήρα και καμία απολύτως συνοδική εξουσία.
          Η διαπίστωση αυτή μας οδήγησε στη εξέταση όλων των μορφών τέτοιων Συνεδρίων Αυτοκέφαλων Εκκλησιών τα οποία, μετά την Οικουμενιστική Εγκύκλιο του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του 1920, λειτούργησαν και λειτουργούν στην πράξη μετονομασμένα ψευδεπίγραφα ως «Πανορθόδοξες ή Ημι-πανορθόδοξες Σύνοδοι», τα πορίσματα της οποίας εξέτασης αναπτύσσουμε στα οικεία κεφάλαια της παρούσας μελέτης. Διότι το Συνέδριο Αυτοκέφαλων Εκκλησιών μετονομασμένο έτσι λειτουργεί στην πράξη ως η Ανώτατη Αρχή της Ορθόδοξης Εκκλησίας εν γένει (σαν «Αγία Έδρα ή Βατικανό» της Ορθόδοξης Εκκλησίας).


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ;
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΛΑΝΩΣ ΘΕΟΛΟΓΕΙΝ (Ή ΑΛΑΘΗΤΟ) ΣΤΗ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

Η Συνοδική Λειτουργία της Εκκλησίας, κατά τους Αποστόλους και τους Πατέρες,  στηρίζεται στα δύο βασικά δόγματα της Εκκλησίας, το Τριαδολογικό και το Χριστολογικό. Όπως τα Τρία Πρόσωπα της Μίας ως προς την ουσία Της Τριάδος  λειτουργούν συνοδικά, έτσι και η στρατευομένη Εκκλησία πρέπει να λειτουργεί συνοδικά (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, Τριαδική Συνοδικότητα, η Εκκλησία ως Μυστήριο του Χριστού, Ορθόδοξη Φιλοσοφία της Αλήθειας – Δογματική της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τομ. 4, σελ. 187-188, γαλλική έκδοση). Όπως στο Πρόσωπο του Δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τριάδος, δηλ. του Κυρίου Ιησού Χριστού,  λειτουργούν συνοδικά οι δύο φύσεις Του (Αγ. Μαξίμου του Ομολογητή, Επιστολή 5, Ελληνική Πατρολογία, τομ. 91, σελ. 484), έτσι και στο Σώμα του, και ειδικότερα στη στρατευομένη Εκκλησία Του, πρέπει να λειτουργούν συνοδικά ο θείος και ο ανθρώπινος παράγοντας, το Άγιο Πνεύμα και οι πιστοί, οι οποίοι στις διάφορες μορφές Εκκλησιαστικών Συνόδων [1) της Συνόδου της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας, 2) της Τοπικής ή Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ή 3) της Οικουμενικής Συνόδου], εκπροσωπούνται από τους Επαρχιούχους Επισκόπους των κατά τόπους Εκκλησιών ή Επισκοπών τους, οι οποίοι έχουν την αποστολική εξουσία και διακονία να αποφασίζουν ψηφίζοντας όλοι τους, Μαζί με το Άγιο Πνεύμα -αλλά όχι με εμπαιγμό του Αγίου Πνεύματος (όπως έπρατταν οι ψευδο-σύνοδοι που αναφέρονται στην Εκκλησιαστική Ιστορία)- επί δογματικών και ποιμαντικών θεμάτων των αντίστοιχων εκκλησιαστικών περιφερειών, ενώ οι πιστοί (λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) έχουν, δυνάμει της ειδικής ή της γενικής ιερωσύνης τους, το δικαίωμα και το καθήκον να αποδέχονται ή να απορρίπτουν ιδίως τις συνοδικές αποφάσεις που αφορούν σε θέματα πίστεως (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, ο.π., σελ. 192-196. Επίσης, Ι. Καρμίρης, Η διοργάνωσις της επιγείου Εκκλησίας και η σχέσις αυτής προς την επουράνιον, Εκκλησιολογία, σελ. 365-808).

Ως προς την ισότητα των Επαρχιούχων Επισκόπων στις Συνόδους, ο Καθηγητής Ιωάννης Καρμίρης παρατηρεί τα εξής:
1 - Κάθε τοπική Εκκλησία υπό τον τελούντα την Ευχαριστία Επίσκοπό της κατέχει το πλήρωμα της Εκκλησίας και πραγματοποιείται ως Σώμα Χριστού στη Θεία Ευχαριστία. Στην ενότητα και την ισότητα και την ταυτότητα της Χάρης, της Πίστεως και της Δομής των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών (δηλ. των Επισκοπών) βρίσκεται η μια Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Έκφραση της ενότητάς της είναι η Πανορθόδοξη ή Οικουμενική

Υπακοή στο Σύνταγμα ή στους "Καιροσκόπους";

Θα δεχθούμε οι θεολόγοι να διδάξουμε
τις προτεινόμενες ιδεοληψίες
ή την Ορθόδοξη Παράδοση
που κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα;


Διδακτικά εργαλεία για το νέο μάθημα Θρησκευτικών (1)

Ο επιστημονικός υπεύθυνος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα νέα προγράμματα στα Θρησκευτικά, Σταύρος Γιαγκάζογλου, μιλώντας στο «Έθνος» πριν λίγες μέρες ανέφερε μεταξύ άλλων ότι "Ηδη είναι έτοιμα, μαζί με τα νέα προγράμματα, προτεινόμενα διδακτικά εργαλεία για κάθε τάξη καθώς και πολυσέλιδοι οδηγοί για τους εκπαιδευτικούς".
Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΙΕΠ δημοσιεύτηκαν ήδη μαζί με τα κείμενα των Προγραμμάτων Σπουδών για τα Θρησκευτικά πολυσέλιδα κείμενα, βίντεο, αρχεία ήχου και άλλο υλικό υποστήριξης του νέου μαθήματος των Θρησκευτικών. Το πολύ αυτό υλικό δεν είναι παρά «λίθοι και πλίνθοι και ξύλα και κέραμοι ατάκτως ερριμμένα». Ή για να μιλήσουμε με όρους σύγχρονης τεχνολογίας προϊόν αναζήτησης στο google και το YouTube που συγκεντρώθηκε σε αρχεία word. Ανάμεσα στο υλικό αυτό υπάρχουν αξιόλογα κείμενα αγίων, πατέρων κλπ. χωρίς βέβαια την απαραίτητη επεξεργασία που θα τα καθιστούσε κατάλληλα εργαλεία διδασκαλίας. Αλλά στο ίδιο υλικό δίπλα στα σημαντικά αυτά κείμενα βρίσκει κανείς λαϊκά άσματα, αποσπάσματα από ταινίες, βίντεο μεγάλων στιγμών της παναίρεσης του οικουμενισμού και άλλα πολλά που είναι απορίας άξιον από ποιους επιλέχτηκαν και από ποιους τελικά εγκρίθηκαν και περιλήφθηκαν στο προτεινόμενο για χρήση υλικό. Θα παρουσιάσουμε μερικά από αυτά. Είμαστε βέβαιοι ότι θα

«Ήλθον γαρ διχάσαι»!

ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
Θα καταθέσουν οι Οικουμενιστές!


  
Μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα στον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν θα καταθέσουν όλοι οι Οικουμενιστές Πατριάρχες, Δεσποτάδες, ρασοφόροι και μη, ως ηθικό αυτουργό για ρατσιστικές συμπεριφορές, φανατισμό, πόλωση και διχασμό της ανθρωπότητος και της ιστορίας.

   Όπως αντιπροσωπευτικά γράφει ένας Οικουμενιστής σε σχόλιό του: 
«Πρεπει να 'στε στενομυαλοι για να μην καταλαβαινετε οτι η ειρηνη στο κοσμο θα ερθει μονο οταν αφησουν πισω τους οι λαοι οτι τους χωριζει.
 Ενα εμποδιο ειναι και ο θρησκευτικος φανατισμος που υπαρχει …»!

   Αφού λοιπόν ο Χριστός χωρίζει την ανθρωπότητα σε Ορθοδόξους και αιρετικούς, σε αλήθεια και ψέμα, σε φως και σκοτάδι, πρέπει να φύγει από την μέση το γρηγορότερο  και να δώσει τόπο στην ανατέλλουσα ενότητα της ψευδοαλήθειας και του αληθοψέματος της Πανθρησκείας.
 Προτιμότερη  για αυτούς είναι η φαντασιακή και ονειρική ενότητα της πλάνης παρά ο διχασμός που αναπόφευκτα έρχεται από την ομολογία Του Χριστού

Αυτός ο Κύριός μας άλλωστε παραδέχεται ο ίδιος ότι:
  "Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν.
  Ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς·
   καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ" (Ματθ.-34, 36).

Ξεχνούνε όμως πως μόνο η αλήθεια είναι ενωτική, ενώ το ψέμα, όσο και αν το εξωραΐζεις είναι τελικά διχαστικό! 


Δ.Κ. Λυγουριό Αργολίδος

Οι Οικουμενιστές αρχίζουν να δείχνουν τα δόντια τους! Νέα δίωξη κληρικού!

   
  Οἱ Οἰκουμενιστὲς ἀρχίζουν νὰ δείχνουν τὰ δόντια τους ἐναντίον ὅσων ὑπερασπίζονται τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη!
  Εἴχαμε τοὺς πρώτους προειδοποιητικοὺς διωγμούς–καθαιρέσεις τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ καὶ π. Σταύρου Βάϊο.
  Ἀκολούθησαν οἱ ἀπειλὲς κατὰ τῶν συνταξάντων τὴν «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ». 
  
   Προχώρησαν στὴν προσπάθεια φίμωσης δύο ἱερέων τῆς μητροπόλεως Βεροίας, οἱ ὁποῖοι ἀναγκάστηκαν νὰ μετακομίσουν στὴν μητρόπολη Πειραιῶς, γιὰ νὰ μὴν ἀκολουθήσει ἡ τιμωρία τους.
    
 Στὴν συνέχεια –καὶ μετὰ τὴν Σύνοδο στὸ Κολυμπάρι τῆς Κρήτης– ἄρχισαν οἱ διώξεις μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, (τοῦ π. Σάββα Λαυρεώτη καὶ τῶν μοναχῶν τῆς Ἱ. Μ. Χιλανδαρίου), ἀλλὰ καὶ τοῦ π. Παϊσίου Παπαδόπουλου ἀπὸ τὸν μητροπολίτη Φλωρίνης, ἐπειδὴ  διέκοψαν τὸ Μνημόσυνο τοῦ αἱρετικοῦ Πατριάρχη.

  Σήμερα μαθαίνουμε γιὰ ἄλλη μιὰ ἐνέργεια τῶν Οἰκουμενιστῶν τῆς Ρουμανίας κατὰ Ρουμάνου κληρικοῦ, ποὺ ὅμως ἀνήκει στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς!
 Τὴν εἴδηση αὐτὴ μᾶς τὴν δίνει ὁμοϊδεάτης τοῦ Οἰκουμενιστῆ Πατριάρχη Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, μὲ τὴν σημείωση ὅτι ὁ συγκεκριμένος ἱερέας «δημιουργεῖ προβλήματα» στοὺς Οἰκουμενιστές, καθὼς συμβάλλει  στὴν ἀποκάλυψη τῶν κακοδοξιῶν τους! Καὶ γιὰ τοῦτο γιὰ τοὺς Οἰκουμενιστές θεωρεῖται «σκανδαλοποιός»!


Σε ακοινωνησία κληρικός της Μητροπόλεως Πειραιώς από το Πατριαρχείο Ρουμανίας

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου

  Πριν δύο χρόνια τέτοιες μέρες –αρχές Σεπτεμβρίου 2014– ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ επισκεπτόταν την Ιερά Αρχιεπισκοπή Τόμιδος (Κωστάντζα) στην Ρουμανία, προσκεκλημένος του Σεβ. Αρχιεπισκόπου Τόμιδος Θεοδοσίου. Φυσικά ο Σεβ. Πειραιώς μίλησε περί «τοῦ συγκρητιστικοῦ διαθρησκειακοῦ καί διαχριστιανικοῦ οἰκουμενισμοῦ», περί «αντιχρίστου», «Νέας Εποχής» και τα τοιαύτα. 
   Είχε προηγηθεί, τον Φεβρουάριο του 2014, ο εορτασμός στο Καθεδρικό Ναό Πειραιώς, της μνήμης των 383 Πατέρων της εν Κωνσταντινουπόλει επί Ιερού Φωτίου συγκροτηθείσης Συνόδου κατά τα έτη 879/880, προεξάρχοντος του Αρχιεπισκόπου Τόμιδος Θεοδοσίου. Στην Θεία Λειτουργία ο Μητροπολίτης Πειραιώς παραχώρησε στον Ρουμάνο ιεράρχη μέχρι και το Σύνθρονο, που είναι το κατ’ εξοχήν προνόμιο του οικείου επισκόπου.
   Ποιος θα περίμενε πως λίγους μήνες μετά την επίσκεψη του Πειραιώς στην Κωστάντζα, ο Τόμιδος Θεοδόσιος θα υπέγραφε φαρδιά–πλατιά την ακοινωνησία του ρουμάνου την καταγωγή, κληρικού της Μητροπόλεως Πειραιώς Ματθαίου Βουλκανέσκου.
  Ο εν λόγω κληρικός έχει προσκολληθεί στην ομάδα των «αντιοικουμενιστών» (Ζήσης, Γκοτσόπουλος, Τσελεγγίδης, Χιρς κ.α.) και δημιουργεί προβλήματα στην Εκκλησία πριν και μετά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδοξίας. Αποπέμφθηκε από τον Μητροπολίτη Βεροίας Παντελεήμονα για την αντιεκκλησιολογική δράση του και βρήκε καταφύγιο στην Μητρόπολη Πειραιώς.
   Στις 8 Μαρτίου 2015 ο Μητροπολίτης Πειραιώς χειροθέτησε τον σκανδαλοποιό κληρικό πρωτοπρεσβύτερο και πνευματικό, στον Ι. Ναό Παναγίας της Οδηγήτριας Λόφου Βώκου Πειραιώς, και στις 23 Ιουλίου 2015, η Σύνοδος της Μητροπόλεως Μουντένιας και Ντόμπροτζας, επέβαλε ακοινωνησία στον εν λόγω κληρικό.
    Με δεδομένο ότι έχουν προκληθεί ταραχές από την συμπεριφορά και την δράση του ιερέα Ματθαίου Βουλκανέσκου, από την ενορία της Παναγίας Οδηγήτριας στον Πειραιά της Ελλάδας, σε επαρχίες του Πατριαρχείου Ρουμανίας, η Σύνοδος των επισκόπων της Μητρόπολης Μουντένιας και Ντόμπροτζας, πήρε την εξής απόφαση:
   Ο συγκεκριμένος ιερέας να μην γίνεται δεκτός σε καμία ενορία, μοναστήρι ή σκήτη στη ζώνη των επαρχιών της Μητρόπολης Μουντένιας και Ντόμπροτζας και να μην ασκεί οποιαδήποτε ιεροπραξία. Η όλη δράση του δημιούργησε προβλήματα ακόμα και μεταξύ ιεραρχών και μια όχι καλή εικόνα της Ρουμανικής Εκκλησίας τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Η απόφαση εστάλη σε όλες τις επαρχίες της Μητροπολιτικής Περιφέρειας, της οποίας – σημειωτέον – ο Μητροπολίτης είναι ο ίδιος ο Πατριάρχης Ρουμανίας Δανιήλ. Φυσικά αυτή η δυναμική ενέργεια του Πατριαρχείου Ρουμανίας δεν έγινε γνωστή στην Ελλάδα.

   Η δική μας, προσωπική θέση συμπίπτει με την πρακτική του Πατριαρχείου Ρουμανίας. Επιβολή επιτιμίου, ακοινωνησίας (και τελικά καθαίρεσης), έστω και μονομερώς, δηλ. από μία άλλη Εκκλησία (η οποία έχει συγκεκριμένους λόγους) και όχι από αυτήν στην οποία ανήκει τώρα ο όποιος ταραχοποιός κληρικός. Γι’ αυτό –προφανώς– και το Πατριαρχείο Ρουμανίας μετέφρασε και ανήρτησε το σχετικό κείμενό μας για την καθαίρεση των κληρικών εκείνων που σπείρουν συστηματικά και κατ΄ εξακολούθηση ζιζάνια στο σώμα της Εκκλησίας.