Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016

ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΟΙ...

Ο Διαθρησκειακός Οικουμενισμός δια του μαθήματος των Θρησκευτικών!

 Ηρακλής Ρεράκης

.

 «Κατήχηση ειδώλων»

Αποτέλεσμα εικόνας για Ηρακλής Ρεράκης

Ηρακλής Ρεράκης, Καθηγητής Παιδαγωγικής–Χριστιανικής
Παιδαγωγικής Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ

ΘΕΜΑ:
«Κατήχηση ειδώλων στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο:
Η απόσχιση των μαθητών από την Ορθόδοξη Πίστη
η ένταξή τους σε μια πολύ-θρησκευτική θρησκευτικότητα,
ως στόχος του νέου Πιλοτικού Προγράμματος Σπουδών»


1. Η μετατροπή του ορθόδοξου Μαθήματος των Θρησκευτικών σε μάθημα για τις θρησκείες

  Το 2011 εγκρίθηκε ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) για τα Θρησκευτικά από την πρώην Υπουργό Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου[1], συγγραφείς του οποίου φέρονται να είναι τα μέλη μίας 15μελούς ομάδας Θεολόγων. Το νέο Πρόγραμμα, το οποίο εφαρμόζεται από τότε πιλοτικά σε 120 περίπου Δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας, μετατρέπει τον ορθόδοξο χαρακτήρα και περιεχόμενο του Μαθήματος των Θρησκευτικών (ΜτΘ) σε πολυθρησκειακό[2]. Ο χαρακτηρισμός της κατεύθυνσης του νέου ΠΣ ως πολυθρησκειακής θεωρείται από κάποιους εσφαλμένος ή ακόμη και συκοφαντικός. Σκοπός της παρούσας εισήγησης είναι να επαληθεύσει αυτόν τον χαρακτηρισμό, μέσω της χρήσης ελάχιστων μόνον από τα πολυπληθή τεκμήρια που υπάρχουν στο νέο ΠΣ, τα οποία βεβαιώνουν τον πολυθρησκειακό του χαρακτήρα, δικαιολογώντας ταυτόχρονα και τον τίτλο που επέλεξα να δώσω σ΄ αυτή την εισήγηση.
Αρχικά, γίνεται φανερό, μέσα από την ανάγνωση των σελίδων του, ότι το νέο ΠΣ για το ΜτΘ αποκλείει την ορθόδοξη διδασκαλία στα σχολεία ως μονοθρησκευτικότητα και εισάγει την πολυθρησκευτικότητα:
  «Με το νέο ΠΣ για πρώτη φορά επιχειρείται η διδασκαλία των θρησκειών στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Οι όποιες αντιστάσεις και αρνητικές επιφυλάξεις υπονοούν τη διατήρηση της αντίληψης ενός στενά ομολογιακού ΜτΘ, το οποίο πρέπει να ασχολείται αποκλειστικά με το Χριστιανισμό. Στο νέο ΠΣ, επιχειρείται η υπέρβαση αυτών των επιφυλάξεων και πραγματοποιείται ένα προσεκτικό πρώτο βήμα στην κατεύθυνση της διδασκαλίας των θρησκειών και στους τρεις κύκλους της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Το κύριο σώμα στο νέο ΠΣ παραμένει ο Χριστιανισμός, ενώ σταδιακά επιχειρείται η προσέγγιση άλλων έξι θρησκειών: του Ιουδαϊσμού, του Ισλάμ, του Ινδουισμού, του Βουδισμού, του Ταοϊσμού και του Κομφουκιανισμού»[3].
    «Ένα ΜτΘ που στοχεύει αποκλειστικά και μόνο στην εξοικείωση των μαθητών σε μια μόνο ιδιαίτερη θρησκευτική παράδοση έχει πλέον φτάσει στα όριά του»[4].
 Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς, ένας νέος σχεδιασμός της πολυθρησκειακής αγωγής επιβάλλεται αυταρχικά και μάλιστα με αφορισμούς, αφού δεν στοιχειοθετείται

Η κοσμική διάσταση του Οικουμενισμού

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου
   
   
ἑδραίωση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι -δυστυχῶς- πιὰ γεγονός. Τὸ ἀναμφισβήτητο καὶ ἡ ἐγκυρότητα τῆς Θεϊκῆς Ἀποκάλυψης τῆς Μίας Ἀλήθειας εἶναι πιὰ πλήρως ἀπαξιωμένα ἀπὸ τοὺς ὑπηρέτες τῶν ἐντολῶν τῆς «πνεύματος τῆς νέας ἐποχῆς». Ἡ πνευματικὴ ὀμίχλη ποὺ ἔχει περιβάλει τὸν ἄνθρωπο γίνεται ὅλο καὶ πιὸ πυκνή, ἐκμεταλευόμενη καὶ τὸ γεγονός, ὅτι οἱ σημερινοὶ ἄνθρωποι θέλουν τὴν ὀμίχλη γιὰ νὰ μὴν ἐπιτρέψουν στο φῶς νὰ ἀποκαλύψει τὶς ἁμαρτίες τους.
    Ὁ νέος Ἀδὰμ χρησιμοποιεῖ ὡς φύλλον συκῆς καὶ ἑδραιώνει τὸν Οἰκουμενισμό, γιὰ νὰ ἀποκρύψει τὴν πτώση του. Μέχρι τώρα ἔχει ἀναδειχθεῖ ἡ θεολογικὴ διάσταση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, λίγοι ὅμως ἔχουν ἀναφερθεῖ στὴν κοσμικὴ διάστασή του.
     Ὁ Πιλάτος ρώτησε τὸν Χριστὸ «τί ἐστιν ἀλήθεια;» (Ιω. 18,37-38). Αὐτὴ ἡ ἐρώτηση ἐξελίχθηκε διαχρονικά, μετατράπηκε στὸ «δὲν ὑπάρχει ἀλήθεια» τοῦ Νίτσε καὶ κατέληξε στὸ μεταμοντέρνο  "ἀξίωμα" «δὲν ὑπάρχει ἀπόλυτη ἀλήθεια, ὅλα εἶναι σχετικὰ καὶ γι΄αὐτὸ ἀνεκτά». Αὐτὸ τὸ "ἀξίωμα", ποὺ προωθεῖ τὴν σχετικότητα, ἀλλὰ εἶναι ἀπὸ τὴν φύση

Η "ψευτοσύνοδος" των Χανίων και η επιχειρούμενη μεταλλαγή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε θρησκειολογικό

 Τοῦ θεολόγου Θεόδωρου Ν. Γάλλου


Αποτέλεσμα εικόνας για ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

Η «ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΣ» ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗ ΜΕΤΑΛΛΑΓΗ, ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΚΟ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ – ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ
ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙ-ΣΤΑΣΕΙΣ

Εισήγηση στη Σύναξη Θεολόγων Ν. Ιωαννίνων (22-09-2016)




   Ποιοι ευθύνονται για την, μέσω των νέων Προγραμμάτων σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, επιχειρούμενη εκρίζωση των θεμελίων της Παιδείας και του Γένους;

    Πριν ακριβώς δύο χρόνια 25-09-2014, σε ανάλογη σύναξη μας, μεταξύ άλλων ανέφερα, «διαισθάνομαι ότι άγριες θύελλες απειλούν να πλήξουν και την Εκκλησία μας όπως ήδη πλήττουν το έθνος μας».
   Περισσότερο όλων όμως, η Παλαιά και η νέα τάξη πραγμάτων κατά το Νόαμ Τσόμσκι, επιθυμεί και αγωνίζεται, στα πλαίσια της καλά σχεδιασμένης πολυπολιτισμικής μας κοινωνίας, όχι να καταργήσει αλλά να μεταλλάξει  τη Χριστιανική θρησκεία. Να μεταβάλλει τις θρησκείες σε αχταρμά, σε «σούπα», σε μια πολτοποιημένη θρησκευτική Βαβυλωνία. Σε μια Παγκόσμια Λέσχη

Μιά άλλη παράμετρος της διώξεως του π. Παϊσίου, καθηγουμένου της Ι. Μ. Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.

Πόσο εὐθύνεται ἡ «Σύναξη τῆς Γατζέας» γιὰ τὴν τιμωρία τοῦ π. Παϊσίου;

  
  πως μάθαμε στὴν ἀντι-Οἰκουμενιστικὴ «Σύναξη τῆς Γατζέας», (ποὺ λειτουργεῖ ὑπὸ τὴν ἄγρυπνη "σκέπη" τοῦ Οἰκουμενιστῆ Πατριάρχη Βαρθολομαίου) κληρικὸς τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Φλωρίνης διαβεβαίωσε μὲ ἔμφαση τοὺς Συναξιακοὺς ὅτι ἀποτελεῖ δημοσιογραφικὴ παραπληροφόρηση ἡ εἴδηση ὅτι ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος τιμώρησε τὸν π. Παΐσιο.

   Ἐπίσης μάθαμε ὅτι ὁ π. Παΐσιος ποὺ ἦταν παρών, ἐπιβεβαίωσε ὅτι πράγματι δὲν εἶχε τιμωρηθεῖ ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη (ἕως τότε). Φαίνεται ὅμως ὅτι ὁ δημοσιογράφος κάτι περισσότερο ἤξερε καὶ ὅτι ὁ π. Παΐσιος διαισθανόταν τὴν ἀναμενόμενη τιμωρία, γι’ αὐτὸ παρακάλεσε τὸν π. Θεόδωρο Ζήση (ποὺ διηύθυνε τὴν συζήτηση) καὶ τοὺς ἐκεῖ Πατέρες νὰ τὸν στηρίξουν στὴν «Ὁμολογία» ποὺ θὰ συντάξουν. Καὶ ὁ π. Θεόδωρος, ποὺ ἦταν καὶ ὁ συντάκτης (ἢ ἕνας ἐκ τῶν συντακτῶν) τῆς «Ὁμολογίας», δυστυχῶς δὲν κάμφθηκε ἀπὸ τὴν παράκληση τοῦ π. Παϊσίου!
     Ἄλλοι «ὑπολογισμοὶ» ὑπερίσχυσαν!  Παρότι ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ
τὸ δοῦν τὸ θέμα! Κυριολεκτικὰ «ἄδειασε» τὸν π. Παΐσιο κι ἔδωσε "σῆμα" στὸν Φλωρίνης νὰ προχωρήσει στὴν συνέχιση τῆς δίωξης τοῦ π. Παϊσίου! Διαβάζουμε στὴν «Ὁμολογία»:
«Ἤδη μερικοὶ ἔχουν προχωρήσει στὴν διακοπὴ μνημοσύνου καὶ πρὸ τῆς συνόδου τῆς Ἱεραρχίας, εἰς δὲ τὸ Ἅγιον Ὄρος ἀπολύτως δικαιολογημένα τὸ ἔχουν πράξει πολλοὶ κελλιῶτες ἱερομόναχοι καὶ μοναχοί, ἐφ᾽ ὅσον ἐκεῖ ἄμεσος ἐπίσκοπός των εἶναι ὁ πρωτεργάτης καὶ κήρυξ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, τοῦ ὁποίου τὸ ὄνομα δὲν θέλουν νὰ μνημονεύεται στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες. Διαπράττουν μεγάλο κανονικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ λάθος ὅσοι, ἀντὶ νὰ ἐπαινοῦν, καταδιώκουν τοὺς μοναχοὺς ποὺ τηροῦν τὴν πατερική, ἱεροκανονικὴ καὶ ἁγιορειτικὴ Παράδοση».
   Καμιὰ ἐμφανὴς ἀναφορὰ στὸν π. Παΐσιο, καμιὰ στήριξη. Ἔκαναν ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο ἀπ’ ὅ,τι ἐκεῖνος παρακαλοῦσε! Τὸ νόημα ὅσων εἶχε πεῖ ὁ π. Παΐσιος ἦταν περίπου τὸ ἑξῆς:
Σᾶς παρακαλῶ στὴν ἀναφορά σας περὶ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου, νὰ μὴν πάρετε ἄλλη θέση γιὰ τοὺς Ἁγιορεῖτες κι ἄλλη γιὰ μᾶς ποὺ διακόψαμε τὸ Μνημόσυνο στὸν κόσμο. Μὴν ἀφήσετε ὑπονοούμενο ὅτι οἱ Πατέρες τοῦ Ἁγίου Ὄρους δικαιοῦνται νὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνο, ἐπειδὴ ὑπάγονται στὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο κι ἐμεῖς ὄχι, γιατὶ θὰ μὲ βλάψετε πολύ.

     Μήπως ὅσα γράψαμε, π. Θεόδωρε Ζήση, παραποιοῦν τὸ νόημα ὅσων ἐλέχθησαν στὴ «Σύναξη τῆς Γατζέας»; Εἶναι σίγουρο πὼς ὄχι, γιατὶ ἡ πηγή μας εἶναι ἀδιάψευστη. Μήπως ἡ στάση σας αὐτὴ ἔχει σχέση μὲ διαφωνία ποὺ εἴχατε, κατὰ τῆς γραμμῆς τοῦ π. Παϊσίου, σὲ μοναστήρι τῆς Ἱ. Μ. Φλωρίνης;
      Ἄρα, ἂν ἑρμηνεύουμε ὀρθὰ τὰ πράγματα, μήπως εὐθύνονται καὶ οἱ Πατέρες τῆς «Συνάξεως τῆς Γατζέας» γιὰ τὴν τιμωρία τοῦ π. Παΐσιου, ἀφοῦ τὸν ἄφησαν ἀβοήθητο στὰ χέρια τοῦ Μητροπολίτη Φλωρίνης, τοῦ ὑποβοηθοῦντος τὰ οἰκουμενιστικὰ σχέδια τοῦ κ. Βαρθολομαίου;
   Οἱ ἄλλοι Πατέρες τῆς «Συνάξεως» συμφωνοῦν, ἐκ τῶν ὑστέρων, μὲ αὐτοὺς τοὺς χειρισμοὺς τοῦ στρατηγοῦ τῆς «Συνάξεως»;

Σημάτης Παναγιώτης


Μᾶς ἐστάλη:

xrysa politi 
    Από ότι φαίνεται οι της Γατζέας σύνεδροι σε συνεννόηση με τον πατριάρχη ή φίλα διακείμενων με αυτόν επισκόπων έχουν χωρίσει τις δικαιοδοσίες τους. Επομένως, στα του Αγίου όρους ζητήματα άμεσος διαχειριστής θα είναι ο πατριάρχης με εντολοδόχους τους ηγουμένους των Ι.Μ. και στις ''έκτροπες'' συμπεριφορές (βλ. αποτειχίσεις ιερέων και ιερομονάχων) εντός της αντιοικουμενιστικής δικαιοδοσίας της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι οι π. Ζήσης και λοιποί οι οποίοι ως γνήσιοι υπονομευτές -καθώς φαίνεται λόγω της ατολμίας και υποκρισίας που επιδεικνύουν- και αυτοανακηρυχθέντες στρατηγοί του αντιοικουμενιστικού αγώνα  αν δεν δώσουν εντολή δεν θα πρέπει να αντισταθεί κανένας και σε περίπτωση  κάποιος το κάνει δεν αναγνωρίζουν τον αγώνα του γιατί τον αυτονομεί από το πλαίσιο εξουσίας-δεσποτισμού που μάλλον αρέσκονται στο να ασκούν. Το παπικό πρωτείο και η προτεσταντική σκέψη φαίνεται να έχει μολύνει οικουμενιστές και αντιοικουμενιστές γιατί και τα δύο στρατόπεδα αποπλαισιώνουν την ερμηνεία του ευαγγελίου από την αγιοπατερική παράδοση και επομένως ο καθένας το ερμηνεύει κατά το δοκούν και επιπλέον επιθυμούν να επιβάλλεται η θέση τους δεσποτικώ τω τρόπω. Ιδού τα αποτελέσματα του ''αχρικαιρισμού''....

ΕΙΚΟΝΑ του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ δακρύζει!

ΕΙΚΟΝΑ του ΑΓΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ δακρύζει λίγες ώρες πριν την πρόθεση του Ερντογάν να αναθεωρήσει την συνθήκη της Λωζάνης



Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Εκτός από την τρέχουσα επικαιρότητα υπάρχει και η επικαιρότητα του Ουρανού.
Πολλές φορές η δεύτερη προηγείται της πρώτης.
29 Σεπτεμβρίου το πρωί δέχτηκα στο κινητό μου ένα τηλεφώνημα...
Φυσικά υπάρχουν και τα τηλέφωνα που σήμερα καταγράφουν τα πάντα για να μπορέσω και εγώ να καταθέσω τα παρακάτω διότι περισσότερες λεπτομέρειες είναι στην

Το σημαντικότερο σχολικό μάθημα είναι τα Θρησκευτικά


Το σημαντικότερο σχολικό μάθημα είναι τα Θρησκευτικά


του Στρατή Ανδριώτη

έχει δεχθεί επανειλημμένα το στα σχολεία και κατ’ επέκταση η , διότι εκείνη είναι ο στόχος! 
Υπουργοί και παρατρεχάμενοι, επιλεγμένοι με βασικά προσόντα την αθεΐα τους, τον ανθελληνισμό, τον απατεωνίστικο πρότερο βίο, την δεδηλωμένη ομοφυλοφιλία, την αμορφωσιά και οτιδήποτε άλλο προσθέτει «μόρια» στην πολιτική κατάταξη, εξαπολύουν διατεταγμένες επιθέσεις κατά της χριστιανικής πίστης, διεισδύοντας και στα σχολεία, φοβούμενοι ακόμα και την προσευχή των μαθητών, που όπως λέει ο Άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι η ζωή της ψυχής...
Επιθέσεις αρχικά με τη μορφή της σταδιακής αλλοίωσης του μαθήματος των Θρησκευτικών, παρεισφρέοντας θέματα αιρέσεων και ξένων, ακόμα και άσχετων κακοδοξιών, με τελικό στόχο την εξάλειψη του μαθήματος, αφού πρώτα το καταστίσουν με την προπαγάνδα τους «βαρετό» και… χάσιμο χρόνου! Αγνοώντας όλοι αυτοί οι εγκάθετοι, ότι το μάθημα των Θρησκευτικών, ως Ορθόδοξο μάθημα διδασκαλίας, είναι η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ!!! Ενός μαθήματος που στην Ορθόδοξη Χριστιανική του διάσταση, διδάσκει την ύπαρξη του Αληθινού Θεού, που Αποκαλύφθηκε με την Ενανθρώπησή Του, επαληθεύοντας όλες τις Προφητείες στο όνομα του Μεσσία Ιησού Χριστού και Θεού. Ενός μαθήματος που Διδάσκαλος είναι ο Ίδιος ο Χριστός, ως Σωτήρ, Ανάστασις, Ζωή και Θεός του παντός!

Η εμμονή για αλλοίωση και κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών, με το πρόσχημα της δημιουργίας πολιτών και όχι πιστών, δηλαδή άπιστων πολιτών, αντανακλάται κυρίως στην κοινωνία. Αν δει κανείς συνολικά την σημερινή νεολαία σε όλες τις

Από μόνοι τους προδίδουν την σχέση μεταξύ νέων μεταλλαγμένων «θρησκευτικών» και της «Μεγάλης Συνόδου» των Οικουμενιστών!

 Ο «πεμπτοφαλαγγίτης» κ. Καλαϊτζίδης βγήκε από το καβούκι του και ξαναχτυπά!


Θυμίζουμε στους αναγνώστες μας: Βασικό «εργαλείο» στα ανίερα σχέδια του Φίλη είναι ο καθηγητής Γιαγκάζογλου και η ομάδα του. Αυτοί σχεδίασαν τις απαράδεκτες αλλαγές στα Θρησκευτικά!

Από κοντά η ομάδα θεολόγων ΚΑΙΡΟΣ, που με αριστερίζουσα λογική προσέγγισε το θέμα και θέλησε να εμφανιστεί ως... επικρατούσα τάση εντός της Εκκλησίας. 

Ολοι αυτοί οι «τύποι» έκαναν τη μεγαλύτερη ζημιά και έδωσαν το δικαίωμα στον Φίλη να υπερηφανεύεται στη Βουλή ότι «συμφωνούν μαζί του οι σοβαροί θεολόγοι...».

Τεράστιες όμως είναι οι ευθύνες και της θεσμικής -διοικούσας Εκκλησίας.
· Πρώτον, άργησε να «ξυπνήσει»·