Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Εκατέρωθεν τακτικισμοί και παραπομπή του προβλήματος των Θρησκευτικών εις τας Καλένδας!

(Ἀνομολόγητος στόχος: Να μην απολογηθεί
ο Αρχιεπίσκοπος και οι Επίσκοποι για την
προδοσία στην Κολυμπάριο Σύνοδο!)

Στον απόηχο της Ιεραρχίας
Οκτώβριος 2016



  Η τακτική συνέλευση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος διεξήχθη από τις 4 έως και τις 7 Οκτωβρίου 2016. Ασχολήθηκε με δύο θέματα, το ένα ήταν το νέο πρόγραμμα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών και το δεύτερο η εκλογή Μητροπολίτου Άρτης. Για το μάθημα των θρησκευτικών και τη διένεξη με την κυβέρνηση το συμπέρασμα, το λεχθέν στην Ιεραρχία από τον Μητρ. Μεσογαίας κ. Νικόλαο, παρόντα στη συνάντηση με τον πρωθυπουργό, είναι ότι «δεν υπάρχει συμπέρασμα»... Ως προς

Αν είχε γίνει Διακοπή Μνημοσύνου έγκαιρα, θα είχε διακοπεί αυτή η πορεία προς τον Οικουμενισμό! (Βίντεο)

Συζητώντας ὁ π. Σάββας Λαυριώτης μὲ τὸν π. Ματθαῖο Βουλκανέσκου εἶπε μεταξὺ πολλῶν ἄλλων:

Κάναμε λάθος ποὺ ἀργήσαμε νὰ κόψουμε τὸ μνημόσυνο τοῦ αἱρετικοῦ Βαρθολομαίου, γιατὶ τοῦ δώσαμε τὴν εὐκαιρία νὰ φτάσει στὴ διεξαγωγὴ τῆς Συνόδου, ποὺ κατοχύρωσε Συνοδικὰ τὸν Οἰκουμενισμό!

Ἂν εἶχε γίνει Διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν ἔγκαιρα, θὰ εἶχε διακοπεῖ αὐτὴ ἡ πορεία πρὸς τὸν Οἰκουμενισμό! Τώρα ὅμως ὑπάρχει Συνοδικὴ ἀπόφαση γιὰ νὰ ἀκολουθᾶμε τὸν Οἰκουμενισμὸ ἐπίσημα. Ὁπότε ὁ πιστὸς λαὸς θὰ πρέπει νὰ ζητήσουν ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους νὰ μὴν ἀκολουθήσουν τὴ Σύνοδο, νὰ διακόψουμε τὸ Μνημόσυνό του καὶ νὰ καταδικάσουν τὸν Βαρθολομαῖο ὡς αἱρετικό. Δὲν μπορεῖ ἕνας ἄνθρωπος νὰ ἁλωνίζει στὴν Ἐκκλησία. Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι τσιφλίκι κανενός.

Καὶ ἐνῶ ἀκούστηκαν αὐτὰ ἀπὸ τὸν π. Σάββα, κλείνοντας ὁ π. Ματθαῖος ἐκθείασε τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ποὺ δὲν κάνει τίποτα ἀπ’ αὐτά, ἀλλ' ἀντίθετα …συμπορεύεται μὲ τὴν αἵρεση μνημονεύοντας τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία κοινωνεῖ μὲ τὸν Πατρ. Βαρθολομαῖο καὶ τοὺς ἄλλους ὀκτὼ Προκαθημένους! Μήπως ἔπρεπε ἐδῶ ὁ π. Σάββας νὰ τοῦ θυμίσει ὅτι δὲν περιμένουμε ἁπλῶς κάτι "παραπάνω", ἀλλὰ τὸ οὐσιαστικό, ποὺ εἶναι ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές; Διότι συνύπαρξη αἱρέσεως καὶ ἀληθείας, ὅπως ἔχει ἐπιλέξει ὁ κ. Σεραφεὶμ καὶ οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές, δὲν νοεῖται στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.


Despre Sinodul talharesc, despre ce ar fi trebuit sa faca staretii atoniti si ce ce nu au facut. Despre Gheron Gavriil si despre faptul ca la chilia sa patriarhul Bartolomeu nu e pomenit la Sf Liturghie. Despre frica instaurata in Athos. Despre monahii si ieromonahii care au intrerupt pomenirea. Despre persecutiile pe care le sufera aghioritii din partea unor mari manastiri athonite partase cu SS Bartolomeu.

ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!

Καλὰ οἱ μεταπατερικοὶ καὶ οἱ "ἄθεοι" θεολόγοι. Ἀλλὰ θὰ ὑπάρξουν Ὀρθόδοξοι θεολόγοι ποὺ θὰ δεχθοῦν νὰ ἐφαρμόσουν τὸ ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ καὶ ὅ,τι Παν-θρησκειακὸ κρύβεται πίσω του;


Ελένη Βασσάλου: 

«Το Πρόγραμμα του “Παγκοσμίου Δικτύου   Θρησκειών   για Παιδιά” (GNRC ) της ARIGATOU ως πρότυπο των ελληνικών Προγραμμάτων Σπουδών για τα Θρησκευτικά».

«Η ιστορία εκτυλίσσεται ως εξής:
Εν μέσω σκόπιμης πρόκλησης αναταραχής στα σχολεία, κυρίως της Μέσης Εκπαίδευσης, εξαιτίας των  εγκυκλίων[1] του 2008, που αφορούν στις απαλλαγές από το μάθημα των Θρησκευτικών, τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή, το 2011, το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στα Θρησκευτικά Δημοτικού και Γυμνασίου, το οποίο αλλάζει ριζικά τον προσανατολισμό του μαθήματος. Εγκαταλείπεται η ισχύουσα μέχρι σήμερα γνώση της Ορθόδοξης πνευματικότητας και η γνωριμία των θρησκειών σε χωριστές ενότητες, αντί

Κατεδικάσθη για συκοφαντική δυσφήμηση, ο συκοφάντης προσώπων, αλλά κυρίως ο συκοφαντών αδιαλείπτως την αγιογραφική στάση της διακοπής μνημοσύνου των Οικουμενιστών!

ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ ΣΕ ΦΥΛΑΚΙΣΗ
Ο κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ
.

ΣΕ ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΡΙΕΤΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΓΙΑ «ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ»
του π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Ο κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ!

    Τό Δ΄ Μονομελές Πλημμελειοδικεῖο Ἀθηνῶν μέ τήν ὑπ’ ἀριθμ. 89550/2016 Ἀπόφασή του ἐδίκασε ἐρήμην στίς 29 Σεπτεμβρίου 2016  καί κατεδίκασε τόν κ. Παναγιώτη Τελεβάντον τοῦ Μιχαήλ, κάτοικο Ν. Ὑόρκης (Η.Π.Α.), 35η ὁδός 2376 ΑΣΤΟΡΙΑ, σέ φυλάκιση δώδεκα μηνῶν μέ τριετῆ ἀναστολή καί ἐπιβολή τῶν ἐξόδων τῆς Δίκης, γιά «κατ’ ἐξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη .
   Ἀρχικά ἡ δίκη εἶχε ὁρισθεῖ γιά τίς 3 Δεκεμβρίου 2015 ἀλλά ἀνεβλήθη λόγω παραλείψεων τῆς Εἰσαγγελίας σχετικά μέ τήν νομότυπη εἰδοποίηση τοῦ κ. Τελεβάντου καί διεξήχθη τελικῶς στίς 29 Σεπτεμβρίου 2016.
  Ἡ ἀπόφαση, ἡ ὁποία ἐλήφθη μέ ὁμοφωνία Εἰσαγγελέως καί Προέδρου, στηρίχθηκε στά κατά τοῦ π. Βασιλείου παντελῶς ἀστήρικτα ἠλεκτρονικά δημοσιεύματα τῆς Ἱστοσελίδος τοῦ κ. Τελεβάντου, σέ συσχετισμό μέ τήν μεταξύ τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη καί τοῦ κ. Τελεβάντου ἠλεκτρονική ἀλληλογραφία.
   Ὡς Μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε ὁ κ. Λέων Μπράνγκ, διδάκτωρ τῆς Θεολογίας καί Κοσμήτωρ τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων (Π.Ε.Θ.), ὁ ὁποῖος ἔχει γράψει διδακτορική διατριβή γιά τό πρόσωπο καί τό ἔργο τοῦ Ἀποστόλου Μακράκη καί ἀπέδειξε συκοφαντικό τόν χαρακτηρισμό «Μακρακιστής», πού γραπτῶς ἐξετόξευσε πλειστάκις ὁ κ. Τελεβάντος κατά τοῦ π. Βασιλείου Βολουδάκη.
  Ἡ ἀνωτέρω Δικαστική Ἀπόφαση ἀποτελεῖ ἠθική δικαίωση τοῦ π. Βασ. Βολουδάκη, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ ἐξήντλησε ὅλα τα πνευματικά μέσα καί συνήντησε τήν ἀδιαλλαξία τοῦ κ. Τελεβάντου, κατέφυγε στήν Δικαιοσύνη, ὄχι γιά τό πρόσωπό του –ὅπως διευκρίνησε κατά τήν ἀκροαματική διαδικασία– οὔτε γιά τά πνευματικά του παιδιά καί τούς ἐνορίτες του, πού τόν γνωρίζουν ἀπό κοντά, ἀλλά γιά τήν ἄρση τοῦ σκανδαλισμοῦ ὅλων ἐκείνων, τῶν εὑρισκομένων μακράν καί ἐκτός Ἑλλάδος, πού δέν τόν γνωρίζουν προσωπικά ἀλλά τόν διαβάζουν καί ἀκούουν τίς διαδικτυακές ὁμιλίες του.
    Ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης ἐπιφυλάσσεται ὅλων τῶν ἀπορρεόντων ἐκ τῆς ὡς ἄνω Ἀποφάσεως  νομικῶν δικαιωμάτων του.

ΑΘΗΝΑ 8 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ «ΥΠΑΚΟΗ»

Έναν υπέρμαχο της ευθανασίας προβάλλουν τα νέα Θρησκευτικά


Έναν υπέρμαχο της ευθανασίας, των δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων και του δικαιώματος στις εκτρώσεις προβάλλουν τα νέα Θρησκευτικά 

Η 3η Θεματική Ενότητα της Γ΄ Γυμνασίου στα νέα Προγράμματα Σπουδών για τα Θρησκευτικά έχει τίτλο «Σύγχρονες θρησκευτικές μορφές στην Ορθοδοξία και στον κόσμο». Μεταξύ των μορφών που προβάλλουν οι σχεδιαστές των Προγραμμάτων Σπουδών είναι και ο Ντέσμοντ Τούτου, Αγγλικανός πρώην «Επίσκοπος» του Γιοχάνεσμπουργκ.

Για τον «κύριο» αυτό δίνονται στο παρεχόμενο μέσω διαδικτύου βοηθητικό υλικό γραπτά κείμενα, κυρίως τα βιογραφικά του στοιχεία και αποφθέγματά του (τα δημοσιεύουμε παρακάτω) αλλά και τρία βίντεο για τη δράση του υπό τον τίτλο «Μ. Ντ. Τούτου. Ο υπερασπιστής της ισότητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μέριμνα για τους πάσχοντες από AIDS», τα δύο από τα οποία είναι στα αγγλικά (τα δημοσιεύουμε και αυτά παρακάτω).
Δυστυχώς οι σχεδιαστές του νέου μαθήματος των Θρησκευτικών δεν πρόλαβαν να ενσωματώσουν στο υλικό για τον Ντέσμοντ

Μιλούν για την δυσσωδία-βρώμα του Οικουμενισμού, αλλά τους αρέσει να την αναπνέουν!

Τὸ ἱστολόγιο Τελεβάντος ἔσπευσε νὰ ὑποστηρίξει τὴν ἐνέργεια τοῦ Τσελεγγίδη (ἐδῶ). Ξέχασαν καὶ ὁ ἕνας ποὺ τὸ ἀποκάλυψε καὶ ὁ ἄλλος ποὺ τὸ δημοσίευσε, τί ἔλεγε ὁ ἅγιος Γέρων Ἐφραὶμ ὁ Κατουνακιώτης γιὰ τὴ βρῶμα-δυσσωδία ποὺ ἀναδύει ὁ Οἰκουμενισμός. Ἀφοῦ τοὺς

Λόγος εις την ανάστασιν του υιού της χήρας

Κυριακή Γ΄ Λουκά:

Λόγος εις την ανάστασιν του υιού της χήρας

(Ιωάννου Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως του Ξιφιλίνου)



Η Ευαγγελική περικοπή της Θείας Λειτουργίας.

Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον, Κεφ. Ζ΄ 11 – 16.
Τω καιρώ εκείνω, επορεύετο ο Ιησούς εις πόλιν καλουμένην Ναΐν, και συνεπορεύοντο αυτώ οι μαθηταί αυτού ικανοί, και όχλος πολύς. ως δέ ήγγισε τη πύλη της πόλεως, και ιδού εξεκομίζετο τεθνηκώς υιός μονογενής τη μητρί αυτού, και αύτη ήν χήρα, και όχλος της πόλεως ικανός ήν σύν αυτή. και ιδών αυτήν ο Κύριος, εσπλαγχνίσθη επ’ αυτή και είπεν αυτή, μή κλαίε, και προσελθών ήψατο της σορού’ οι δέ βαστάζοντες έστησαν, και είπε, νεανίσκε, σοί λέγω, εγέρθητι. και ανεκάθισεν ο νεκρός και ήρξατο λαλείν, και έδωκεν αυτόν τη μητρί αυτού. έλαβε δέ φόβος πάντας και εδόξαζον τον Θεόν, λέγοντες ότι προφήτης μέγας εγήγερται εν ημίν, και ότι επεσκέψατο ο Θεός τον λαόν αυτού.

Απόδοση:

Εκείνο τον καιρό, πήγε ο Ιησούς σε μια πόλη που λεγόταν Ναΐν. Μαζί του ήταν αρκετοί μαθητές του και πολύ πλήθος. Την ώρα που πλησίαζαν στην πύλη της πόλης, έβγαζαν ένα νεκρό, το μονάκριβο γιο μιας μάνας, που μάλιστα ήταν χήρα. Κόσμος πολύς από την πόλη τη συνόδευε. Όταν είδε τη χήρα ο Κύριος, τη σπλαχνίστηκε και της είπε: «Μην κλαις. Έπειτα προχώρησε, ακούμπησε τη σορό, και αφού στο μεταξύ αυτοί που βαστούσαν το φέρετρο σταμάτησαν, είπε: «Νεαρέ, σε διατάζω να σηκωθείς». Ο νεκρός ανακάθισε, κι άρχισε να μιλάει. Ο Ιησούς τότε τον παρέδωσε στη μητέρα του. Όλους τους κυρίεψε δέος και δόξαζαν το Θεό: «Μεγάλος προφήτης», έλεγαν, εμφανίστηκε ανάμεσά μας!» και: «Ο Θεός ήρθε να σώσει το λαό του!».
(Επιμέλεια κειμένου: Νικολέτα – Γεωργία Παπαρδάκη)


Ομιλία του Ιωάννου του Ξιφιλίνου
Πατριάρχου Κων/πόλεως 
περί της αναστάσεως του υιού της χήρας

Το μέγα μυστήριον της Αναστάσεως το διδασκόμεθα από τον Σωτήρα μας και Θεόν τόσον με λόγια, όσον και με τα ίδια του τα έργα. Και στα παραγγέλματα και στις διδαχές και στις θαυματουργίες του, ο Κύριος αρχίζει από τα κατώτερα, και προχωρεί προς τα μεγαλύτερα. Σαν με κάποια σκαλοπάτια ανεβαίνει από τα χαμηλότερα στα υψηλότερα, και σιγά-σιγά ανυψώνει το ανθρώπινον γένος στην δόξα και την γνώση και την έννοιαν της Θεότητός του. Μπορεί κανείς να το ιδεί αυτό και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, ιδιαιτέρως όμως στην προκειμένην υπόθεση. Διότι πρώτα ο Κύριος υπέδειξε και προανήγγειλε την