Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2016

Σε ποιον λοιπόν ανήκουν οι άνθρωποι; --Επίγεια και ουράνια ανισότητα! (Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς)

Κυριακή Ε΄ Λουκά (Λουκ. ιστ’ 19-31):


Η παραβολή του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου

Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Οι άνθρωποι αγωνίζονται για τα υπάρχοντά τους εδώ στη γη. Οι εξαντλητικοί και ανώφελοι διαπληκτισμοί τους δεν έχουν τέλος. Αχ, άνθρωποι! Πού ανήκετε; Είστε κοπάδι που μάχεστε για ένα βοσκοτόπι. Ο ιδιοκτήτης τόσο του κοπαδιού όσο και του λιβαδιού στέκεται και κοιτάζει με έκπληξη το κοπάδι του να διαπληκτίζεται για τη βοσκή του, όταν τόσο το κοπάδι όσο και η βοσκή ανήκουν σ’ εκείνον. Οι άνθρωποι θυμούνται πολλά πράγματα. Ένα μόνο πράγμα δε θυμούνται ποτέ, όσο συχνά και να τ’ ακούνε: πως έρχονται γυμνοί σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να κουβαλάνε τίποτα μαζί τους, και γυμνοί ξαναφεύγουν. Οι άνθρωποι μοιράζουν τη γη αυτή, αν και ποτέ σχεδόν δεν καταφέρνουν να το κάνουν σωστά. Προστατεύουν τα όρια της γης τους με τη ζωή τους. Και παρ’ όλα αυτά, τα σύνορα μετακινούνται. Το πιο φτηνό πράγμα συνήθως καταλήγει πολύ ακριβότερο. Οι άνθρωποι δε διαφωνούν σ’ αυτό, αλλά δίνουν στο τρομερό κόστος τα επίθετα «δικαιοσύνη» ή «πατριωτισμός» ή κάποιο άλλο βολικό όνομα. Το μόνο που δε λένε ποτέ, είναι πως συνιστά παραφροσύνη να πεθαίνουν πρόβατα για μια αγκαλιά χόρτα, όταν τα χόρτα είναι εκεί για να στηρίξουν τη ζωή, όχι για άλλο λόγο. Το ζήτημα της ιδιοκτησίας, σε τελευταία ανάλυση, είναι ζήτημα χόρτου. Όλα όσα τρώνε και ντύνονται οι άνθρωποι είναι χορτάρι ή κάτι πιο νεκρό από το χορτάρι. Στο πρώτο κεφάλαιο της Αγίας Γραφής αναφέρεται πώς ο Θεός έδωσε στους ανθρώπους και στα ζώα φυτά και χόρτα για τροφή (Γέν. α΄ 29-30). Αν ρωτήσεις τους ανθρώπους να σου πούνε: «τι αξίζει περισσότερο, το χορτάρι ή οι άνθρωποι;», θ’ ακούσεις μόνο μια απάντηση: οι άνθρωποι. Με τις πράξεις τους όμως οι άνθρωποι δείχνουν πως λογαριάζουν πιο πολύτιμο το χορτάρι από τον άνθρωπο και γι’ αυτό θυσιάζουν και τη δική τους ζωή και των άλλων για το ευτελές χόρτο. Αν το πρόβλημα της ιδιοκτησίας είναι πρόβλημα του χορταριού, τότε αυτό είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο, ο «λίθος προσκόμματος» της ζωής του ανθρώπου στη γη. Μόνο εκείνοι που έχουν αποκτήσει το πνεύμα του Θεού δεν σκαλώνουν στο εμπόδιο αυτό, αλλά το παρακάμπτουν ειρηνικά κι αφήνουν σε άλλους την περιουσία τους. Για όλους τους άλλους το εμπόδιο αυτό είναι αιτία φιλονικίας, αντεγκλήσεων, ατέρμονου μόχθου και ιδρώτα· το πρόβλημα και το περιεχόμενο όλης της ζωής τους και τελικά της μνήμης τους. Πού είναι ο πλούτος του Κροίσου; Πού είναι τα συμπόσια του Λούκουλλου; Πού η αυτοκρατορία του Καίσαρα; Πού η δύναμη του Ναπολέοντα; Απ’ όλους τους έμειναν κάποια ίχνη, με τη μια ή την άλλη μορφή, που όμως δεν είναι ικανά ν’ απαντήσουν στο ερώτημα: Πού είναι τώρα ο πλούσιος Κροίσος; Πού ο κοιλιόδουλος Λούκουλλος; Πού οι φιλοκυρίαρχοι Καίσαρες; Πού ο παντοδύναμος Ναπολέων;
   Αξίζει πολύ περισσότερο να μάθουμε πού βρίσκονται οι άνθρωποι, όχι πού βρίσκονται οι κτήσεις κι η περιουσία τους. Αυτό όμως δεν μπορούμε να το μάθουμε, προτού ανακαλύψουμε πού ανήκουν οι άνθρωποι. Σε ποιον λοιπόν ανήκουν οι άνθρωποι; Αυτός που θα βρει την απάντηση στο ερώτημα αυτό, θα βρει

ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ







ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

διάλεξη: Κυριάκου Κυριαζόπουλου
προλογίζει: ο κ. Γεώργιος Βλαμάκης
υπό την αιγίδα:
του Ορθόδοξου Κέντρου Πατερικών Μελετών «Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός» και των Ορθοδόξων ΚρητώνΧανιά, 21-5-2016

Ποινικό αδίκημα διαπράττουν οι Θεολόγοι καθηγητές!!! Θα ακολουθήσουν την ...συνταγή του Πάπα;

Νέα Γνωμοδότηση ΦΩΤΙΑ:

 Ποινικό αδίκημα διαπράττουν οι Θεολόγοι καθηγητές
.
που εφαρμόζουν στο σχολείο τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών


Krippas.JPG

Και δεύτερη Γνωμοδότηση για τα Θρησκευτικά, μετά από αυτή του κ. Απόστολου Βλάχου, αυτή τη φορά του κ. Γ. Κρίππα ο οποίος, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την επιχειρηματολογία του κ. Απ. Βλάχου, υποστηρίζει εμφαντικά ότι οι Θεολόγοι καθηγητές που εφαρμόζουν στο σχολείο τα νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα των Θρησκευτικών, διαπράττουν ποινικό αδίκημα (αξιόποινη πράξη).
Γνωμοδοτήσεις που μπορούν να επικαλούνται οι Θεολόγοι καθηγητές σε όσους τους αντιτείνουν ή τους εκφοβίζουν ότι είναι παράνομοι αν δεν εφαρμόζουν τα νέα Προγράμματα Σπουδών του κ. Φίλη και του ΚΑΙΡΟΥ.

Ο "ορθόδοξοι" οικουμενιστές έχουν πιάσει το νόημα και ήδη εφαρμόζουν τις ...συνταγές του Πάπα!

Πάπας Φραγκίσκος:

Κοινές προσευχές,   έργα ελέους
.
                                 και εκπαίδευση.

για να πετύχει ο Οικουμενισμός


st_peter_view_rome_italy.jpg
Του Μανώλη Κείου

Τη… συνταγή προκειμένου να επιτύχει το έκτρωμα του Οικουμενισμού έδωσε απροκάλυπτα ο Πάπας Φραγκίσκος σε συνέντευξή του στο περιοδικό των Ρ/Καθολικών Ιησουίτων «La Civilta Cattolica». Ο ποντίφικας παραδέχεται πως πρέπει να συνεχιστούν οι θεολογικοί διάλογοι ανάμεσα στα δόγματα, αλλά δεν εμφανίζεται αισιόδοξος για την εξέλιξή τους συνεπώς αντιπροτείνει συχνότερες κοινές προσευχές και έργα ελέους!
Στο πλαίσιο της συνέντευξης που δόθηκε με αφορμή το ταξείδι του στη Σουηδία ρωτήθηκε για το πώς το Οικουμενικό κίνημα μπορεί να προχωρήσει μπροστά. Εκείνος απάντησε λέγοντας πως «ο θεολογικός διάλογος πρέπει να συνεχιστεί,» πρόσθεσε όμως πως «δεν θα είναι εύκολο να προχωρήσει λόγω των διαφορετικών τρόπων κατανόησης ορισμένων θεολογικών ζητημάτων»
«Προσωπικά, πιστεύω ότι πρέπει να στραφεί ο ενθουσιασμός μας προς την κοινή προσευχή και τα έργα του ελέους – να εργαστούμε από κοινού για να βοηθήσουμε τους αρρώστους, τους φτωχούς, και τους φυλακισμένους,» είπε ο Πάπας και συμπλήρωσε «Το να κάνουμε κάτι μαζί είναι μια μεγάλη και αποτελεσματική μορφή διαλόγου. Επίσης σκέφτομαι την εκπαίδευση. Είναι σημαντικό να συνεργαστούμε όχι με σεκταριστικό τρόπο. Υπάρχει μια σαφής πολιτική που πρέπει να είναι ξεκάθαρη σε κάθε περίπτωση: το να προσηλυτίζουμε σε εκκλησιαστικό πεδίο είναι αμαρτία «.
Κατά τα λοιπά ο Πάπας Φραγκίσκος χαρακτήρισε τον πόλεμο στο όνομα της θρησκείας «σατανικό» και «βλασφημία».
Ο Πάπας αναφέρθηκε και στην πρόσφατη διαθρησκευτική συνάντηση για την ειρήνη στην Ασίζη, την οποία αποκάλεσε «πολύ σημαντική».
«Εμείς μαζί μιλήσαμε με ισχυρό λόγο για την ειρήνη, αυτό που πραγματικά θέλουν οι θρησκείες» τόνισε.
Όταν ρωτήθηκε για τα δεινά των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή, ο Πάπας χαρακτήρισε την περιοχή «γη των μαρτύρων».
Σκοπός του ταξιδιού στη Σουηδία είναι να σηματοδοτήσει την 500η επέτειο από την έναρξη της Προτεσταντικής Μεταρρύθμισης, κατά συνέπεια, ο Πάπας ρωτήθηκε τι θα μπορούσαν να μάθουν οι Ρωμαιοκαθολικοί από τους Λουθηρανούς.
«Δύο λέξεις έρχονται στο μυαλό μου:«μεταρρύθμιση» και «Αγία Γραφή» είπε -«Μεταρρύθμιση και Αγία Γραφή είναι δύο πράγματα που μπορούμε να εμβαθύνουμε κοιτάζοντας την Λουθηρανική παράδοση» κατέληξε…