Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2016

Πώς θα καταλάβουμε αν τα εμπόδια είναι από τον Θεό;…

.ταπεινά αγριολούλουδα

Ο ΘΕΟΣ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ
(Αγίου Παϊσίου)

Μερικὲς φορὲς ξεκινᾶμε νὰ κάνουμε μιὰ δουλειὰ καὶ παρουσιάζονται ἕνα σωρὸ ἐμπόδια. Πῶς θὰ καταλάβουμε ἂν τὰ ἐμπόδια εἶναι ἀπὸ τὸν Θεό;
-Νὰ ἐξετάσουμε ἂν φταῖμε ἐμεῖς. Ἂν δὲν φταῖμε, τὸ ἐμπόδιο θὰ εἶναι ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ τὸ καλό μας. Γι’ αὐτὸ δὲν πρέπει κανεὶς νὰ στενοχωριέται, ἂν δὲν ἔγινε ἡ δουλειὰ ἢ ἂν καθυστέρησε νὰ τελειώση.
Μιὰ φορὰ κατέβαινα βιαστικὸς ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μονὴ Στομίου, νὰ πάω στὴν Κόνιτσα γιὰ μιὰ ἐπείγουσα δουλειά. Σὲ ἕνα δύσκολο σημεῖο τοῦ δρόμου –Γολγοθᾶ τὸ ἔλεγα– συνάντησα ἕναν γνωστὸ τοῦ μοναστηριοῦ, τὸν μπαρμπα-Ἀναστάση, μὲ τρία ζῶα φορτωμένα. Ἀπὸ τὴν πολλὴ ἀνηφόρα εἶχαν ἀναποδογυρισθῆ τὰ σαμάρια τους καὶ ἕνα ζῶο ἦταν κοντὰ στὸν γκρεμὸ καὶ κόντευε νὰ πέση κάτω. «Ὁ Θεὸς σ’ ἔστειλε, Πάτερ», μοῦ εἶπε ὁ μπαρμπα-Ἀναστάσης. Τὸν βοήθησα νὰ τὰ ξεφορτώσουμε καὶ νὰ τὰ ξαναφορτώσουμε, τὰ βάλαμε καὶ στὸν δρόμο καὶ τὸν ἄφησα. Ὅταν προχώρησα ἀρκετά,

"Με τα ΝΠΣ ο ορθόδοξος μαθητής αντιμετωπίζεται ως ουδετερόθρησκος και όχι ως μέλος της Εκκλησίας". ______Οι εκπ/κοί "δικαιούνται και υποχρεούνται να αρνηθούν την εφαρμογή των παραπάνω υπουργικών αποφάσεων".



Ενώπιον Παντός Αρμοδίου Δικαστηρίου και Πάσης Αρχής

Ανοικτή Επιστολή Διαμαρτυρίας - Εξώδικη Δήλωση - Πρόσκληση     Πολιτών της Καβάλας  Γονέων και Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών 


Προς
Τους κ. βουλευτές της  Καβάλας στο Ελληνικό Κοινοβούλιο    
Τον κ. Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Τον κ. Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Τους Διευθυντές  όλων των   Δημοτικών Σχολείων της  Καβάλας
Τους κ. Γυμνασιάρχες του Νομού Καβάλας
Τους κ. Λυκειάρχες του Νομού  Καβάλας
Τον κ. Πρόεδρο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας   παράρτημα Καβάλας
Τον κ. Πρόεδρο της Ο.Λ.Μ.Ε Καβάλας
Τους  κ. Δασκάλους και Θεολόγους της Καβάλας 

        Αξιότιμοι κύριοι,
  Τον τελευταίο καιρό   διαπιστώνουμε  ότι γίνεται μία συστηματική προσπάθεια αλλοιώσεως του μαθήματος των θρησκευτικών καθώς  το νέο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών:
   1. Μετατρέπει τα Θρησκευτικά σε ένα πολυθρησκειακό μάθημα, το οποίο αναμειγνύει και πολτοποιεί, με εντελώς αντιεπιστημονικό, αντιπαιδαγωγικό και εξωθεολογικό τρόπο, τον ορθόδοξο Χριστιανισμό με τις χριστιανικές ομολογίες και τις θρησκείες.
 2. Αποπροσανατολίζει τους ανήλικους ορθόδοξους μαθητές, διδάσκοντάς τους, ως ορθόδοξη διδασκαλία, ένα συνονθύλευμα θρησκευτικών και κοσμικών στοιχείων, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται έτσι η πίστη τους.
   3. Αντιμετωπίζει τον ορθόδοξο μαθητή ως ουδετερόθρησκο και όχι ως πιστό μέλος της Εκκλησίας.
   4. Με τις αντισυνταγματικές και παράνομες ρυθμίσεις του, δεν αναπτύσσει τη θρησκευτική συνείδηση, στο πλαίσιο της ορθόδοξης χριστιανικής πίστεως.
 5. Δημιουργεί θέμα ρατσιστικής ανισονομίας, έναντι των ορθοδόξων μαθητών, διότι, ενώ αναφέρει ότι «απευθύνεται όχι μόνο στους Έλληνες η στους ορθόδοξους, αλλά σε όλους τους μαθητές, ανεξαιρέτως εθνικής καταγωγής η θρησκευτικής και ομολογιακής ταυτότητας», δεν εφαρμόζεται στους μαθητές των άλλων θρησκευτικών κοινοτήτων, οι οποίοι διδάσκονται (και καλώς) αμιγώς τη δική τους πίστη, ενώ εφαρμόζεται, αποκλειστικά και μόνον, στους Έλληνες ορθόδοξους μαθητές. Άλλωστε η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών κάθε ετεροδόξου, ετεροθρήσκου η αθέου προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και τηρείται ευλαβώς (!) στη σχολική πράξη, ενώ όλες οι μη ορθόδοξες θρησκευτικές κοινότητες απολαύουν, ως γνωστόν, του δικαιώματος να διδάσκουν στα παιδιά τους ακραιφνώς και ομολογιακώς το θρησκευτικό τους δόγμα.
   Όπως μαρτυρείται, άλλωστε, στο ίδιο το νέο ΠΣ, σκοπός αυτής της συναφειακής θρησκευτικής αγωγής, δεν είναι η καλλιέργεια της πίστης στον Θεάνθρωπο Χριστό, αλλά η συμβολή του ΜτΘ στη δημιουργία μίας σύγχρονης πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
  Το νέο ΠΣ, δεν προτείνει τυχαία και άσκοπα την ταυτόχρονη διδασκαλία όλων των θρησκειών σε κάθε διδακτική ενότητα, διότι φαίνεται πως δεν στοχεύει σε μία απλή πληροφόρηση των μαθητών για τις θρησκείες, αλλά σε μία υπαρξιακή και βιωματική προσέγγισή τους. Σύμφωνα με τα παραπάνω, ο θεολογικός σκοπός του ΜτΘ στο σχολείο αλλάζει, αφού ανατρέπεται η συνταγματική επιταγή για «ανάπτυξη της θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών» καθώς και η, σύμφωνα με τον ισχύοντα εκπαιδευτικό νόμο 1566, άρθρ. 1, υποβοήθησή τους, προκειμένου «να διακατέχονται από πίστη στα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παραδόσεως».
  Σημειώνουμε επίσης ότι στο σχολικό ΜτΘ διδάσκονται οι μαθητές μέχρι και σήμερα οι θρησκείες αλλά κάθε μία σε ξεχωριστά κεφάλαια και μόνον ως πληροφορίες και ως ουδέτερες γνώσεις και όχι ως διδασκαλίες προς βίωση και κατήχηση. Ποτέ και σε κανένα Αναλυτικό Πρόγραμμα από το 1836 έως σήμερα, δεν διδάχτηκαν στο ελληνικό σχολείο οι άλλες θρησκείες με ενσυναίσθηση και βίωμα και μάλιστα με μια πολτοποιημένη και συναφειακή μορφή και μέσα από ένα συγκρητιστικό τρόπο, όπως συμβαίνει στο νέο ΠΣ.
 6. Οι Ορθόδοξοι μαθητές, εξ απαλών ονύχων, δέχονται αντισυνταγματικά ωμό και βάναυσο προσηλυτισμό, τη στιγμή που ούτε οι Ισραηλίτες, ούτε οι Μωαμεθανοί, ούτε οι Ρωμαιοκαθολικοί, εντός Ελλάδας, έχουν στα αντίστοιχα προγράμματα σπουδών τους παρόμοια διαθρησκειακή ύλη».

           Αξιότιμοι κύριοι
 Ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες, που σας εμπιστευόμαστε ότι αγνότερο έχουμε στην οικογένειά μας, δηλαδή τα παιδιά μας 

Για τον λόγο αυτό   ΖΗΤΟΥΜΕ
  1. Από τους κ. βουλευτές και τους λοιπούς υπηρεσιακούς παράγοντες  του Υπουργείου Παιδείας στην Καβάλας να μεσολαβήσετε για να ανασταλεί η εφαρμογή των Ν.Π.Σ.  και, να αρχίσει διάλογος ουσίας από μηδενική βάση με τους αρμόδιους φορείς και κυρίως με την Εκκλησία της Ελλάδος  που έχει  άμεσο λόγο και την εμπιστευόμαστε και μέσα από μία γόνιμη και καλοπροαίρετη συνεργασία να προκύψει ο,τι καλύτερο υπέρ των ορθοδόξων Ελλήνων μαθητών αναφορικά με το θρησκευτικό τους μάθημα.
   2.  Από τους δασκάλους και τους  θεολόγους να μην εφαρμόσουν τα νέα αντιστυνταγματικά και παράνομα προγράμματα σπουδών μετά την έκδοση της Γνωμοδότησης του επιτίμου προέδρου εφετών Αποστόλου Βλάχου, η οποία αναφέρει  ότι επειδή τα προγράμματα αυτά είναι αντισυνταγματικά οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, που καλούνται, να τα διδάξουν, δικαιούνται και υποχρεούνται να αρνηθούν την εφαρμογή των παραπάνω υπουργικών αποφάσεων  χωρίς να έχουν έννομες συνέπειες.
Τελειώνοντας,  ρωτάμε λοιπόν τον κ. Φίλη:
 Γιατί ενεργεί  αντισυνταγματικά, παράνομα, ρατσιστικά, υποτιμητικά και με διακρίσεις απέναντι στα ορθόδοξα παιδιά και τους επιβάλλει, με το νέο πρόγραμμα για το μάθημα των Θρησκευτικών, να διδάσκονται έναν αχταρμά η πολτό θρησκειών; Πως είναι δυνατόν επίσης ο κ. Φίλης από τη μια μεριά να χαρακτηρίζει το έως τώρα μάθημα των Θρησκευτικών για τα σχολεία της χώρας ως ομολογιακό, κατηχητικό, ξεπερασμένο και να το απορρίπτει ως ακατάλληλο για τη διδασκαλία των ορθοδόξων μαθητών -αν και, ως γνωστόν, περιλαμβάνει αρκετές διδακτικές ενότητες για τις άλλες θρησκείες και ομολογίες-, όταν, από την άλλη μεριά, αναγνωρίζει και εγκρίνει, μετά επαίνων, το απολύτως αμιγώς ομολογιακό μωαμεθανικό  η ρωμαιοκαθολικό η εβραϊκό πρόγραμμα για τα παιδιά των αντίστοιχων θρησκευτικών κοινοτήτων της χώρας; Το ένα είναι ομολογιακό και τα άλλα δεν είναι; Στην πράξη δηλαδή τι γίνεται; Γιατί ο κ. Φίλης και η σοφή ομάδα του ΙΕΠ εφαρμόζουν το πολυθρησκειακό πρόγραμμά τους μόνον στους ορθόδοξους μαθητές και όχι σε όλους τους μαθητές, αφού, όπως αναφέρει ρητά το ίδιο το νέο πρόγραμμα, μία από τις καινοτομίες του είναι ότι απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές (ανεξάρτητα από την πίστη τους).
    Ο κ. Υπουργός πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά, ότι αρμόδιο για την ερμηνεία του Συντάγματος είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Και η ερμηνεία αυτής της διατύπωσης «ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης» έχει δοθεί με απόλυτη σαφήνεια στις αποφάσεις του ΣτΕ 3356/1995 και 2176/1998 και στην τελεσίδικη απόφαση του ΔιοικητικούΕφετείου Χανίων 115/2012. Σύμφωνα με τις αποφάσεις αυτές ο όρος «θρησκευτική συνείδηση» ερμηνεύεται λόγω του προοιμίου του Συντάγματος, δηλ. της επίκλησης της Αγίας Τριάδος και λόγω του άρθρου 3 όπου ορίζεται η Ορθόδοξη Ανατολική Εκκλησία ως επικρατούσα θρησκεία, ως η Ορθόδοξη χριστιανική συνείδηση.

Εν κατακείδι
    Καλούμε,  όλες  τις ενώσεις των Γονέων, τους συλλόγους γονέων και όλους τους πολίτες να αντιδράσουν σε αυτή την κατάφορη αδικία εις βάρος των παιδιών μας. Είναι απαραβίαστο δικαίωμα από τις διεθνείς συνθήκες να διδαχθούν τα παιδιά μας την πίστη των γονέων τους.
    Καλούμε όλους τους Έλληνες να συνεχίσουν τους αγώνες για την απόσυρση αυτών των παράνομων προγραμμάτων σπουδών που προσβάλλουν την Ορθοδοξία μας, δίνοντας όλοι από κοινού  Ομολογία Πίστεως  που την χρωστάμε άλλωστε σε Εκείνον που για την αγάπη μας έχυσε το Τίμιο Αίμα του για μας.

Έφοδοι και συλλήψεις σε τζαμιά στην Ελβετία: «Είναι φωλιές τζιχαντιστών!»


Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 
Δημοσιογράφος – Συγγραφέας - Τουρκολόγος 

  Την οργή της Άγκυρας προκαλεί η είδηση ότι στην Ελβετία έχει αρχίσει κυριολεκτικά ένα πογκρόμ κατά των μουσουλμανικών τζαμιών, ενώ συνεχίζονται οι συλλήψεις ιμάμηδων που σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της ελβετικής αστυνομίας, κάνουν απροκάλυπτα συνεχώς προπαγάνδα υπέρ του ISIS.
   Όπως αναφέρεται στην περιοχή Wıntertur κοντά στην Ζυρίχη της γερμανόφωνης Ελβετίας, την χθεσινή μέρα έγινε κυριολεκτικά έφοδος στο τοπικό τζαμί και αφού διέκοψαν τις δραστηριότητες του, συνέλαβαν οχτώ ιμάμηδες με την κατηγορία της προπαγάνδας υπέρ του ισλαμικού κράτους και των δολοφόνων Τζιχαντιστών.
   Συγκεκριμένα ο υπεύθυνος ιμάμης του εν λόγω τεμένους στις 21 Οκτωβρίου είχε εξαπολύσει από το βήμα του τζαμιού πύρινους

Έκτακτη σύγκληση της Ι. Σ. της Εκκλησίας (23-24 Νοεμβρίου) με θέμα την Σύνοδο της Κρήτης



Τρίτη Συνεδρία της Δ.Ι.Σ. για το μήνα Νοέμβριο 


(3/11/2016)


Συνήλθε σήμερα, Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016, στην τρίτη Συνεδρία Της για τον μήνα Νοέμβριο, η Διαρκής Ιερά Συνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 160ής Συνοδικής Περιόδου, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης

Φανταστείτε τί γίνεται σήμερα, π.χ. με τα Θρησκευτικά, την παράβλεψη του Οικουμενισμού ως παναιρέσεως από Επισκόπους κ.λπ.!




 KRIPAS
  Με την παρακάτω επιστολή ενός διακεκριμένου Νομικού πού υπηρέτησε σε ύψιστες Κρατικές θέσεις αποκαλύπτεται ότι πίσω από την επιχειρουμένη προσπάθεια κατάργησης του Νόμου περί κακόβουλης βλασφημίας δεν κρύβονται μόνο εχθροί του Θεού, εχθροί του καλού, της ηθικής καί του πολιτισμού της κοινωνίας αλλά κρύβονται και μεγάλα συμφέροντα διακίνησης ταινιών και ιδεών για άφθονο και αισχρό χρήμα…

Αθήνα
1)  Εξοχότατον κ. Προκόπην Παυλόπουλο, Πρόεδρον της Δημοκρατίας

    Αξ. κ. Νικόλαο Παρασκευόπουλο, υπουργόν Δικαιοσύνης
    Αξ. κ. Δημήτρη Παπαγγελόπουλον, αναπλ. υπουργόν Δικαιοσύνης,

«…Λαμβάνω την τιμήν να θέσω υπ' όψιν σας την κάτωθι περίπτωση, την οποία αντιμετώπισα και παλαιότερον ως Κρατικός λειτουργός (τότε διευθυντής του Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως), την οποίαν εκείνοι που προσπάθησαν να την «περάσουν» επεδίωξαν να με δωροδοκήσουν, πράγμα που ο ίδιος κατήγγειλα αρμοδίως και εις την υπηρεσία μου και εις τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Πρόκειται περί του εξής:
Υπήρξα διευθυντής του Γραφείου Νομοθετικού Συντονισμού και

Το ΘΑΥΜΑ των εικόνων της Αγιάς Σοφιάς που άφησε άφωνους τους Τούρκους

Γράφει Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος


Μια καταπληκτική ιστορία που δείχνει το μέγεθος της ορθόδοξης αγιοσύνης στο μεγαλύτερο αρχιτεκτονικό της δημιούργημα που χαρακτηρίστηκε σαν ένα από τα μεγαλύτερα θαύματα του ανθρωπίνου πολιτισμού, στον ναό της Αγίας Σοφίας της Κωνσταντινούπολης, έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ίδιος ο τουρκικός τύπος, (εφημερίδα Radikal, δημοσιογράφος, Ömer Erbil), καταμαρτυρώντας άλλο ένα ισχυρό σημάδι παρουσίας της Ορθόδοξης αγιοσύνη της στην γειτονική χώρα.

Η ιστορία αναφέρεται στην κλοπή 11 πολύτιμων χριστιανικών εικόνων επενδυμένες με χρυσό από τον ναό της Αγίας Σοφίας πριν

«Η κατανόηση της ουσίας του Θεού...».


ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΜΠΡΙΑΝΤΣΑΝΙΝΩΦ.

Ό άγιος Ιωάννης ό Χρυσόστομος λέει: «Ή κατανόηση τής ουσίας του Θεού υπερβαίνει σέ βαθμό άσύγκριτο τή σοφία καί των άνθρώπων καί των άγγέλων καί των άρχαγγέλων καί, γενικά, κάθε κτίσματος».


Ο Θεός είναι ύπαρξη υπερτέλεια, πού δέν έχει τίποτα τό κοινό μέ τίς κτιστές υπάρξεις. Είναι ένας καί είναι ή κατεξοχήν Ύπαρξη. «Εγώ είμαι Εκείνος πού υπάρχει» είπε ό Θεός Πατέρας στον Μωυσή. «Εγώ είμαι ή ζωή» είπε ό Κύριος. «Όπως ό Πατέρας είναι πηγή ζωής, έτσι έκανε καί τόν Υιό πηγή ζωής». Ή ύπαρξη καί ή ζωή τών λογικών πλασμάτων διαφέρουν άπό τήν ύπαρξη καί τή ζωή τού Θεού, όπως διαφέρει τό φώς τών πλανητών, πού τούς φωτίζει ο ήλιος (ετερόφωτοι αστέρες), από τό φώς του ίδιου του ήλιου, της πηγής του φωτός (αυτόφωτος άστέρας). Η ύπαρξη καί η ζωή των πλασμάτων είναι μιά άδύναμη άντανάκλαση τής ύπάρξεως καί τής ζωής, πού αποτελούν κατεξοχήν θείες ιδιότητες. 
Ο όσιος Ιωάννης ό Δαμασκηνός γράφει: «Ο αγαθός καί πανάγαθος καί υπεράγαθος Θεός, πού είναι όλος αγαθότητα, έξαιτίας τής υπερβολικής αγαθότητάς Του, δεν ήθελε νά υπάρχει μόνο ή δική Του αγαθή φύση καί κανείς νά μή μετέχει σ’ αυτήν. Γι' αυτό, λοιπόν, πρώτα δημιούργησε τίς νοερές καί ουράνιες δυνάμεις, έπειτα τόν ορατό καί αισθητό κόσμο καί μετά τόν άνθρωπο, πού αποτελείται καί από νοερό καί από αισθητό στοιχείο. Όλα όσα δημιουργήθηκαν απ’ Αυτόν μετέχουν στή δική Του αγαθότητα, όσον αφορά στήν ύπαρξή τους· γιατί Αυτός τούς χάρισε τήν ύπαρξη, αφού τά δημιουργήματα υπάρχουν απ’ Αυτόν, όχι μόνο επειδή Αυτός τά έφερε από τήν άνυπαρξία στήν ύπαρξη, άλλά καί επειδή ή ένέργειά Του συντηρεί καί συγκροτεί τά δημιουργήματά Του. Περισσότερο βέβαια (κοινωνούν μαζί Του) τά ζωντανά πλάσματά Του, γιατί μετέχουν στο αγαθό καί λόγω της υπάρξεώς τους καί λόγω τής μετοχής τους στο γεγονός τής ζωής. Τά λογικά όντα, πάλι, μετέχουν πολύ περισσότερο, καί ως πρός τά παραπάνω αλλά καί ως πρός τή λογική, επειδή συγγενεύουν πιό πολύ μ’ Αυτόν, άν καί βέβαια Αυτός τά ξεπερνά σέ ασύγκριτο βαθμό». 
Παρόμοια εκφράζονται καί οι άλλοι άγιοι πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 
Ο άγιος Αθανάσιος ο Μέγας γράφει: «Είναι παράλογο τά ανόμοια ως πρός την ουσία νά τά συνονομάζουμε καί νά τά συνδοξάζουμε. Γιατί τί τό κοινό ή ποιά ομοιότητα ύπάρχει ανάμεσα στο κτίσμα καί στον Κτίστη;» 
Ο άγιος Βασίλειος ο Μέγας έπισημαίνει: «Όσα είναι κοινά στην

Υπάρχει Θεός;