Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2016

Η Εκκλησία της Βουλγαρίας απορρίπτει την σύνοδο της Κρήτης;

 Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο:


Ιστολόγιον Κατάνυξις: Σύμφωνα με αποκλειστικές και καλά πληροφορημένες πηγές του Ιστολογίου μας, η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου της Βουλγαρίας, έλαβε την προηγούμενη εβδομάδα, συνοδικώς, μια Ιστορική απόφαση, σχετικά με τη λεγόμενη “Αγία και Μεγάλη Σύνοδο του Κολυμπαρίου Κρήτης”.

Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση της Βουλγαρικής Εκκλησίας απορρίπτει την σύνοδο της Κρήτης συνολικά και χαρακτηριστικά αποφαίνεται πως αυτή δεν ήταν “ούτε Αγία, ούτε Μεγάλη, ούτε Σύνοδος”.
Η ιστορική απόφαση της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, έχει ήδη κοινοποιηθεί σε όλους τους Προκαθημένους των υπολοίπων Ορθοδόξων Εκκλησιών.
Αναμένεται η επίσημη δημοσίευσή της στο διαδίκτυο τις επόμενες ημέρες, οπότε και αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις.

Υ.Γ. Ευχόμαστε και η Εκκλησία της Ελλάδος, εν όψει της συγκλήσεως της έκτακτης Ιεραρχίας του Νοεμβρίου, να λάβει ανάλογη απόφαση, ώστε να αποφευχθούν οι όποιες τραγικές συνέπειες θα έχει μια διαφορετική απόφαση, σχετικά με την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου Κρήτης. 

Γιατί ξαφνικά ονομάστηκαν οι αιρέσεις «εκκλησίες»; (Αδαμάντιου Τσακίρογλου)


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

  Εἶναι ὀδυνηρὴ ἡ συνειδητοποίηση τοῦ γεγονότος ὅτι τὶς τελευταῖες δεκαετίες εἴχαμε βυθιστεῖ σὲ μιὰ τέτοια πνευματικὴ «ὕπνωση» ποὺ δὲν ἀντιληφτήκαμε τὶς φοβερὲς ἀντιπνευματικὲς διεργασίες –κατεδαφιστικὲς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως– ποὺ συνέβαιναν γύρω μας. Καὶ τώρα σὰν νὰ ξυπνᾶμε ἀπὸ ἕνα βαθὺ ὕπνο ἀποκαλύπτεται μπροστά μας ἡ τραγικὴ πραγματικότητα.
   Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἦλθε, ἑδραιώθηκε πιὰ συνοδικά, οἱ αἱρέσεις ὀνομάσθηκαν «ἐκκλησίες» καὶ πολλοὶ ἀγουροξυπνημένοι ρωτοῦν ἀκόμα· μὰ ποῦ εἶναι τὸ κακό; Κι ἄλλοι· μὰ πῶς ἔγινε αὐτό; Ἂν δοῦμε ὅμως τὴν ἐξέλιξη τῆς πολιτικῆς τοῦ Βατικανοῦ, τὶς δόλιες μεθόδους μὲ τὶς ὁποῖες μᾶς ἀποκοίμησε –χρησιμοποιώντας ὡς ὄργανα ποιμένες ποὺ «ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, ἀλλ’ οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν»– θὰ βροῦμε τὴν ἀπάντηση.
   Τὸ Βατικανὸ αὐτοπροσδιοριζόταν (καὶ τὸ κάνει μέχρι σήμερα) ὡς ἡ «Μία Καθολικὴ Ἐκκλησία» καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι, καὶ κυρίως οἱ Ὀρθόδοξοι, ἀποτελοῦσαν τὸ ὑπόλοιπο τοῦ κόσμου, ποὺ ἔπρεπε νὰ ὑποταχθεῖ στὴν ἐξουσία τοῦ «ἀντιπροσώπου» τοῦ Θεοῦ ἐπὶ γῆς Πάπα. Μετὰ ὅμως μία πλειάδα πανηγυρικῶν ἀποτυχιῶν τῆς παπικῆς ἐξουσιομανίας καὶ κατάδειξης τοῦ πραγματικοῦ χαρακτῆρα τοῦ Παπισμοῦ παρέμενε τὸ πρόβλημα, πῶς ἐπιτέλους θά ὑποταχθοῦν αὐτοὶ οἱ ἄλλοι καὶ μάλιστα ἀποκαταστῶντας τὸν «καλὸ» χαρακτῆρα τοῦ Παπισμοῦ, εἰρηνικὰ καὶ οἰκειοθελῶς.

Τολμά να ζητά "περιφρούρηση" της αιρέσεως! Για να δούμε θα την περιφρουρήσουν οι Ποιμένες;


bath agia sinodo

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΠΟΛΥΓΕΝΗΣ


Να κρατήσουν στο ακέραιο τις αποφάσεις της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Κρήτης καλεί τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος έστειλε την επιστολή με αφορμή την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου

Όταν "κοινωνούμε τοις ακοινωνήτοις" ευνοούμε την εν Χριστώ ενότητα ή την "διαίρεση" πάτερ;

"Οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος δὲν ἐκπροσώπησαν τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ τὸν ἑαυτό τους".
Πρωτοπρεσβύτερος Πέτρος Χιρς


Η Πανορθόδοξη Συνεργασία θα ανθίσει όταν ξεπεραστεί η βαθύτερη αιτία των διαιρέσεων.



    Συνέντευξη με τον Πρωτοπρεσβύτερο Πέτρο Χιρς, από τον Sergei Chapnin για το περιοδικό "Λοδκα" (Μόσχα)  lodka.sreda.org/
    
1) Πώς αξιολογείτε, σε γενικές γραμμές, τα αποτελέσματα της "Πανορθόδοξης Συνόδου"; Ανταποκρίνονται στις προσδοκίες σας;
     Δυστυχώς, η αποτυχία αυτής της Συνόδου προκαθορίστηκε από την αντι-συνοδική, ανορθόδοξη μεθοδολογία, η οποία ακολουθήθηκε πριν από τη Σύνοδο και εφαρμόστηκε στη διάρκειά της. Δεν ακολουθήθηκε ούτε εκφράστηκε η Οδός και η Αλήθεια του Κυρίου μας και των Οικουμενικών Συνόδων (ιδίως σε ο,τι αφορά την εκκλησιολογία).
   Παραδείγματος χάριν, παρακολουθήσαμε τις αναθεωρήσεις της τελευταίας στιγμής στο προβληματικό κείμενο «Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον υπόλοιπο κόσμο» και την απόκρυψη των προτεινόμενων κειμένων -όχι μόνον από τους πιστούς, αλλά και από τις Τοπικές Συνόδους- και τη μη κοινοποίησή τους, παρά μόνον αφότου ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες διεξαγωγής της Συνόδου, προετοιμάζοντας μ’ αυτόν τον τρόπο το έδαφος για την τελική αποχώρηση αρκετών Τοπικών Εκκλησιών. Επιπλέον, περιφρονήθηκε τόσο η ανάγκη εγκρίσεως της «Συνόδου της Κρήτης» από τις Τοπικές Συνόδους, όσο και περιφρόνηση των αντιρρήσεων των Εκκλησιών της Γεωργίας και της Αντιοχείας.
  Αλλά το ερώτημα είναι: έπρεπε η Σύναξη στην Κρήτη να ονομαστεί «Σύνοδος», όταν μόνον δέκα επίσκοποι (οι Προκαθήμενοι) είχαν δικαίωμα ψήφου επί των Κειμένων, ενώ επίσης μόνον το ¼ όλων των επισκόπων είχε προσκληθεί και τέσσερις από τις 14 συνολικά Τοπικές Εκκλησίες, οι οποίες εκπροσωπούν περισσότερο από το ήμισυ όλων των Ορθοδόξων, δεν ήταν παρούσες;
  Μία Ορθόδοξη Σύνοδος προϋποθέτει τη συμμετοχή (και το δικαίωμα ψήφου) όλων των Ορθοδόξων επισκόπων. Η σύναξη στην Κρήτη θα έπρεπε μάλλον να αναφέρεται ως μία ακόμη σύναξη Προκαθημένων… απλώς, αυτή τη φορά, προσελθόντων μετά της συνοδείας τους. Συνεπώς, ως τέτοια, οι αποφάσεις της ουδεμία δεσμευτική ισχύ έχουν για την Εκκλησία, ανά την οικουμένη. Μολαταύτα, στον βαθμό που ορισμένοι Ορθόδοξοι επίσκοποι υιοθέτησαν τις αποφάσεις της συνάξεως αυτής, απαιτείται μία απάντηση συλλήβδην απ’ το Σώμα της Εκκλησίας, ως προς την Ορθόδοξη ή μή στάση τους.

2) Τι πιστεύετε για τα Κείμενα της Συνόδου αυτής; Θεωρείτε ότι δίνουν επαρκή απάντηση στις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου; Παρακαλώ να μας δώσετε συγκεκριμένα παραδείγματα.
  Δεδομένου ότι, η μεγαλύτερη πρόκληση για την ενότητα της Εκκλησίας σήμερα είναι ο εκκλησιολογικός σχετικισμός, η «Κρητική Σύνοδος» υπήρξε μια θλιβερή αποτυχία. Τα Κείμενά της δεν θυμίζουν Πατερικά κείμενα, αλλά μάλλον κείμενα που παρήχθησαν στο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών». Δεν μας εκπλήσσει επομένως το γεγονός ότι, οι ιεράρχες στην Κρήτη αγνόησαν τον «ελέφαντα στο δωμάτιο», όπως λέει η παροιμία, έκαναν δηλαδή πως δεν είδαν το ορατό μεγάλο πρόβλημα: την προώθηση της νέας «οικουμενικής εκκλησιολογίας» και τα συμπαρομαρτούντα –την αντικανονική προσευχή με εκπροσώπους, συνοδικώς καταδικασμένων, αιρετικών ομολογιών.

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ

 (Βίντεο)



4274909804a295edec23fd1340425dad

Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Σύμφωνα με έναν Αμερικανό ερευνητή, τον Anders, σε ένα δημοσίευμα του στις 15 Νοεμβρίου στην εφημερίδα “The Times of Israel” αποκαλύπτει πως η εβραϊκή τάξη των Σανχεντρίν ήταν αυτή που συνέβαλε καθοριστικά στην εκλογή του Τραμπ.
Η επιδίωξη των Σανχεντρίν είναι ο Ντόναλντ Τραμπ σε συνεργασία με τον Βλαδίμηρο Πούτιν, (???)  να βοηθήσουν τους Εβραίους στην οικοδόμηση του ναού του Σολομώντος στην Ιερουσαλήμ, το αρχαίο αυτό όνειρο που ακολουθεί τους Εβραίους εδώ και 2000 χρόνια.


Όπως αναφέρεται από την εβραϊκή παράδοση η ανοικοδόμηση του ναού του Σολομώντος θα σημάνει την οριστική παντοκρατορία των σιωνιστών και θα ανοίξει τον δρόμο για την εμφάνιση του Μεσσία των Εβραίων, δηλαδή τον Αντίχριστο.
Οι Σανχεντρίν είναι μια πολύ ισχυρή ομάδα Φαρισαίων στο ανώτατο ιερατείο των Εβραίων και είναι αυτοί που κατά την παράδοση πρωτοστάτησαν στην σταύρωση του Ιησού Χριστού. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Anders, ο Τραμπ θεωρήθηκε ως ο πιο κατάλληλος σαν πρόεδρος των ΗΠΑ για να υποστηρίξει το σχέδιο τους με τις φιλοισραηλινές του θέσεις. Για αυτό και τον στήριξαν

Η πρόνοια του Θεού και οι θλίψεις στην ζωή μας. Το παράδειγμα του Ιωσήφ.

    Εἶναι γνωστὴ ἡ ἱστορία τοῦ Ἰωσὴφ ποὺ περιέχει ἡ Π. Διαθήκη. Ὅπως σημειώνει ὁ ἀείμνηστος θεολόγος Νικόλαος Βασιλειάδης στὰ εἰσαγωγικὰ σχόλια περὶ Ἰωσήφ,
  «ἡ ἱστορία του παρουσιάζει μεγάλο ἐνδιαφέρον, διότι ὁ Ιωσήφ εἶναι ὁ ὡραιότερος τύπος τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Ἰωσὴφ εἶναι ὁ τελειότερος τύπος τοῦ Κυρίου μας, τόσον ὡς ἀντικείμενον τῆς ἀγάπης τοῦ πατρός του Ἰακώβ, ὅσον καὶ ὡς ἀντικείμενον φθόνου καὶ μίσους τῶν ἰδικῶν του, τῶν ἀδελφῶν του. Εἶναι κατ’ ἐξοχὴν τύπος τοῦ Ἰησοῦ τόσον εἰς τὴν ταπείνωσίν του, τὰ παθήματά του καὶ τὴν ἀνεξικακίαν του, ὅσον καὶ εἰς τὴν ἐξύψωσιν καὶ τὴν δόξαν του. Ἐπί πλέον ὁ Ιωσήφ εἶναι καὶ ὑπόδειγμα τῶν πιστῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, οἱ ὁποῖοι καλοῦνται νὰ εἰσέλθουν εἰς τὴν δόξαν τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ “διὰ πολλῶν θλίψεων” (Πράξ. ιδ΄ 22)».
   Στὸ κεφάλαιο μα΄ τῆς Γενέσεως περιγράφεται ἡ ἀνύψωση τοῦ Ἰωσήφ. Ἀπειλήθηκε ἡ ζωή του, πωλήθηκε ἀπὸ τὰ ἀδέλφια του, χρημάτησε δοῦλος, πειράστηκε καὶ νίκησε τὸν πειρασμό, συκοφαντήθηκε καὶ στὴ συνέχεια φυλακίστηκε. Ὅμως ἡ αἴσθηση τῆς παρουσίας τοῦ Θεοῦ, ἡ πρὸς Αὐτὸν πίστη του καὶ ἡ ὑπομονὴ τὸν ἔβγαλαν νικητή. Δικαιώθηκε, ἔστω κι ἂν ὑπέμεινε χρόνια πολλὰ τὶς δοκιμασίες.
    Οἱ παρακάτω σελίδες ἀποτελοῦν τὰ εἰσαγωγικὰ ἑρμηνευτικὰ σχόλια τοῦ ἀείμνηστου Νικολάου Βασιλειάδη στὸ ΜΑ΄ κεφάλαιο τῆς Π. Διαθήκης.



Νικολάου Βασιλειάδη

Ἡ Παλαιὰ Διαθήκη μετὰ συντόμου ἑρμηνείας


Διακοπή Μνημοσύνου Επισκόπων

ΙΕ΄ Κανών Α΄ καὶ Β΄ Συνόδου

(2η Ομιλία)

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης

_________________

________________