Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

"Συμπορεύεσθε με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και με τις αιρετικές του δοξασίες ή με τη Αγία μας Εκκλησία;"

Μνήμη  αποστόλου Ανδρέα του πρωτοκλήτου
Καρδίτσα 30-11-2016


Ανοικτή επιστολή πιστών
της Ι. Μητροπόλεως Θεσσαλιώτιδος

      και Φαναριοφερσάλων

προς τον Σεβασμιώτατο μητροπολίτη

                                      κ. Τιμόθεο


Σεβασμιώτατε,
    Ως πιστά τέκνα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του ΧΡΙΣΤΟΥ, θα θέλαμε να σας καταθέσουμε τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μας ως ορθόδοξοι πιστοί Χριστιανοί.
    Είμαστε κατασκανδαλισμένοι με την αφωνία σας σε θέματα δόγματος και -τώρα τελευταία- με την στάση σας να μην ενημερώνετε το ποίμνιό σας, για το τί ψηφίσθηκε στην λεγομένη «Αγία και μεγάλη» Σύνοδο και για τα αιρετικά ανοίγματα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Γι’ αυτό το λόγο, επειδή ἡ σιωπή σε θέματα πίστεως είναι ενοχή, και -κατά τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά- είναι το τρίτο είδος αθεΐας, σας θέτουμε καθηκόντως ως Χριστεπώνυμο πλήρωμα της τοπικής Εκκλησίας τις εξής ερωτήσεις:
α) Συμφωνείτε να χαρακτηρίζονται οι αιρέσεις ως Εκκλησίες;
β) Συμφωνείτε με την αποδοχή τον μεικτών γάμων καταλύοντας έτσι κανόνες Οικουμενικών συνόδων;
γ) Συμφωνείτε ότι ο παπισμός είναι αίρεση και ο  Οικουμενισμός παναίρεση; 
δ) Συμφωνείτε με τα οικουμενιστικά ανοίγματα του πατριάρχη Βαρθολομαίου και τις συμπροσευχές με τούς κάθε είδους αιρετικούς και αντίχριστους;

Σας παραθέτουμε τις απόψεις του για την περίπτωση που δεν τις γνωρίζετε.

Και ο εξουνιτισμός προχωρεί, ενώ οι "αντι-Οικουμενιστές" τον ραίνουν με πολύχρωμο χαρτοπόλεμο!

«Ενότητα  "εν τη καθόλου Εκκλησία"  μέσω του Διαλόγου και σε συνδυασμό με τις αποφάσεις της Αγίας και μεγάλης Συνόδου»!!!

Κωνσταντινούπολη, πρωί 30ής Νοεμβρίου 2016, στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου εν . Πατριαρχική Λειτουργία προεστώτος του επί τη μνήμη του ιδρυτού της Μεγάλης Εκκλησίας Αγίου Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου.


Ομίλησε από άμβωνος ο Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος, περί της σημασίας της Ενότητος εν τη καθόλου Εκκλησία μέσω του Διαλόγου μεταξύ των ετεροτήτων, σε συνδυασμό με τις αποφάσεις της Αγίας και μεγάλης Συνόδου της εν τη νήσω Κρήτη.

Το πρωί "λειτουργία" και το απόγευμα ο ιμάμης μπροστά στην εικόνα του Χριστού ψέλνει το Αλλαχού Ακμπάρ στον Μωάμεθ!

muslim-and-christian-praying.jpg

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΧΟΥ ΑΚΜΠΑΡ (Βίντεο)


Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη
Έχει παρατηρηθεί τον τελευταίο καιρό το φοβερό φαινόμενο, σε πολλούς ναούς κυρίως των παπικών και των ευαγγελιστών το πρωί να γίνεται χριστιανική λειτουργία και το απόγευμα ο ιμάμης μπροστά από την εικόνα του Χριστού να ψέλνει το Αλλαχού Ακμπάρ και οι μουσουλμάνοι να προσεύχονται στον Μωάμεθ. Έτσι κατάντησαν τον ιερό ναό να βολεύεται κάθε καρυδιάς καρύδι και να κάνουν την θρησκεία κλοτσοσκούφι για χάρη της νεοταξικής παγκοσμιοποίησης.

Η Θεοπτία κατά τον Άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν

Ομιλίαι εις την αίθουσαν της Π.Ο.Ε.

Γεώργιος Καραλής:

«Η Θεοπτία κατὰ τον Άγιον Γρηγόριον τον Παλαμάν»

Θεολογική και εκκλησιολογική ...αφασία!

"Και τώρα σας ερωτώ· Ποιά είναι η σπουδαιότερη ώρα της δικής σας ζωής;"

Τοῦ ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ πρωτοκλήτου

Τοῦ Μητρ. Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


ΑΝΔΡΕΑΣ Ο ΠΡΩΤΟΚΛΗΤΟΣ

Η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ


Αποστολος ΑνδρεαςΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, ἡ ἁγία μας Ἐκκλησία ἑορτάζει τὴ μνήμη τοῦ ἀποστόλου Ἀνδρέα.
Ὁ Ἀνδρέας εἶνε ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μαθητὰς τοῦ Χριστοῦ. Ἡ παράδοσις λέει, ὅτι μετὰ τὴν ἀνάληψι τοῦ Χριστοῦ καὶ τὴν Πεντηκοστή, κήρυξε τὸ εὐαγγέλιο στὴ Σκυθία ἢ στὴν Κολχίδα. Ὑπάρχουν δὲ γραπτὲς μαρτυρίες, ὅτι κήρυξε στὴ Βιθυνία καὶ στὸν Εὔξεινο Πόντο, στὴν Προποντίδα, στὴ Χαλκηδόνα καὶ στὸ Βυζάντιο, στὴ Μακεδονία, στὴ Θρᾴκη, στὴ Θεσσαλία καὶ στὴν Ἑλλάδα καὶ μέχρι τὴ Χερσῶνα. Ἀπὸ τὴ Χερσῶνα γύρισε πάλι στὸ Βυζάντιο καὶ ἀφοῦ χειροτόνησε ἐκεῖ ἐπίσκοπο τὸν Στάχυ, ἦρθε στὴν Πελοπόννησο. Στὴν Πάτρα τὸν συνέλαβε ὁ ἀνθύπατος Αἰγεάτης καὶ τὸν σταύρωσε μὲ τὸ κεφάλι πρὸς τὰ κάτω.
Αὐτὸ εἶνε τὸ τέλος τοῦ ἁγίου. Καὶ ποιά ἦταν ἡ ἀρχή; Σήμερα διαβάζεται ἡ εὐαγγελικὴ ἐκείνη περικοπή, ποὺ μιλάει γιὰ τὴν