Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Μετα-Κολυμπάριος εποχή: συνεχίζονται απρόσκοπτα καὶ "ευλογημένα" πλέον από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο τα ολέθρια βήματα των Οικουμενιστών! Όπως συνεχίζεται και ο χαρτοπόλεμος των αντι-Οικουμενιστών!

Με ευλάβεια και τιμή η Γιορτή της Μητρόπολης Βοστώνης

Ο Μητροπολίτης Βοστώνης κ. Μεθόδιος και ο Ρωμαιοκαθολικός καρδινάλιος Βοστώνης κ. Sean O'Malley στον Εσπερινό της Θρονικής Εορτής της Μητρόπολης Βοστώνης. Φωτογραφία Ιερά Μητρόπολη Βοστώνης.

ΒΟΣΤΩΝΗ. Με ευλάβεια [σ.σ.: ευλάβεια λέμε τώρα τις συμπροσευχές με αιρετικούς!] γιορτάστηκε η Θρονική Γιορτή της Μητρόπολης Βοστώνης, επί τη μνήμη του Αγίου ενδόξου Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου. Το βράδυ της Τρίτης τελέστηκε Πανηγυρικός στο Παρεκκλήσιο του Καθεδρικού Ναού, το οποίο βρίσκεται δίπλα ακριβώς στο Μητροπολιτικό Κέντρο των γραφείων χοροστατούντος του Μητροπολίτη Βοστώνης κ. Μεθοδίου, συμπαριστάμενου από ιερείς της Μητρόπολης.
   Παρευρέθηκαν ιερείς από διάφορες κοινότητες της Νέας Αγγλίας και πιστοί από την περιοχή μείζονος Βοστώνης. Την Θρονική Γιορτή της Μητρόπολης Βοστώνης τίμησε με την παρουσία του ο Ρωμαιοκαθολικός καρδινάλιος Βοστώνης κ. Sean O’Malley, επί σειρά αρκετών ετών, ενώ ο Μητροπολίτης κ. Μεθόδιος ανταποδίδει την επίσκεψη κατά τη Θρονική Γιορτή της Εκκλησίας της Ρώμης.
  Ο Μητροπολίτης κ. Μεθόδιος καλωσόρισε με εγκαρδιότητα τον καρδινάλιο κ. Sean O’Malley, λέγοντας στην προσφώνησή του ανάμεσα στα άλλα, πως «αποτελεί ξεχωριστή τιμή και χαρά που σας καλωσορίζω απόψε, καθώς γιορτάζουμε στην εορτή του Αγίου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου, αδελφού του Αγίου Αποστόλου Πέτρου, αμφότεροι είναι στύλοι και φωτοβόλοι ακτίνες που λάμπουν στις καρδιές των πιστών σε αμφότερες σε Ανατολή και Δύση».
  Σε άλλο σημείο, ο Μητροπολίτης κ. Μεθόδιος είπε: «καθώς γνωρίζετε είχα την τιμή να αντιπροσωπεύσω τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο στην Θρονική Εορτή της Εκκλησίας της Ρώμης τον περασμένο Ιούνιο. Ηταν μία εμπειρία η οποία θα παραμείνει χαραγμένη για παντοτινά στην ψυχή μου, διότι είχα την ευκαιρία να βρεθώ στην παρουσία του Πάπα Φραγκίσκου, έναν αληθινά αφοσιωμένο άνθρωπο του Θεού».
  Περιγράφοντας την εμπειρία του από τη συνάντηση του με τον Πάπα Φραγκίσκο, σε άλλο σημείο της προσλαλιάς του προς τον καρδινάλιο κ. Sean O’Malley, ο Μητροπολίτης κ. Μεθόδιος είπε πως «στη διάρκεια της συναντήσεώς μας ο Αγιώτατος υπογράμμισε την ανάγκη όλοι εμείς, Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί, μαρτυρήσουμε την αγάπη του Θεού στον Κόσμο στον οποίον ζούμε. Υπογράμμισε πως η επιδίωξη της ενότητας ανάμεσα στους Χριστιανούς είναι ένα επείγον έργο. Πράγματι, είναι επιτακτική ανάγκη, διότι ο κόσμος μας διψά για αλήθεια, για αγάπη και ελπίδα, για ειρήνη και ενότητα και λαχταρά να ακούσει τους Ορθόδοξους και τους Ρωμαιοκαθολικούς να εξαγγέλλουν με μία φωνή το ‘Ευαγγέλιο’».
  Σε άλλο σημείο τόνισε πως «ο Θεός έχει ευλογήσει τις δύο Εκκλησίες μας με δύο οραματιστές ηγέτες στα πρόσωπα του Πάπα Φραγκίσκου και του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Προσεύχονται αδιαλείπτως δια πρεσβειών των Αγίων Πέτρου και Ανδρέα όπως ο Παντοδύναμος Θεός αγκαλιάσει τους πιστούς Χριστιανούς ανά τον Κόσμο, ιδιαίτερα τους φτωχούς και εκείνους που υφίστανται διωγμούς λόγω της πίστης τους».
  Κατέληξε λέγοντας πως «εμείς εδώ σ’ αυτό το παρεκκλήσιο ευχαριστούμε τον Θεό για σας, Σεβασμιώτατε, και την εξαίρετη διακονία την οποία προσφέρετε όχι μόνο στα μέλη της Αρχιεπισκοπής σας, αλλά σε όλους τους Χριστιανούς και επίσης στους ανθρώπους αμφοτέρων των φύλων όλων των θρησκειών. Προσευχόμαστε στον Θεό να είναι πολλά τα έτη σας».
   Ακολούθησε δεξίωση στο παρακείμενο Μητροπολιτικό Κέντρο.

"Αντι-Οικουμενιστικά" ιστολόγια διαστρέφουν την Ορθόδοξη Παράδοση!

Η Θρονική γιορτή στο Οικουμενικό Πατριαρχείο


ARXH-SYNODOU-3-e1474283622829.jpg


Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Έχοντες σταθερά και ανυποχώρητη στάση απέναντι στις μεθοδεύσεις της οικουμενιστικής πτέρυγας στην Ορθόδοξη εκκλησία, με πόνο ψυχής, θα κάνουμε μια απλή αναφορά στις εκδηλώσεις της θρονικής εορτής του πατριαρχείου για εφέτος, δημοσιεύοντας ένα άρθρο την ομογενειακής εφημερίδος "Εθνικός Κήρυκας", στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. 


Η θρονική εορτή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτοκλήτου, είναι πλέον συνείδηση του οικουμενικού μας Πατριάρχη, δεν μπορεί να εορτασθεί αν απουσιάζουν οι αιρετικοί! Η άποψη αυτή, η προσωπική του πεποίηθηση για τις σχέσεις που επιδιώκει με τους αιρετικούς, επιβάλλεται με τον γνωστό "Πατριαρχικό τρόπο" και βαφτίζεται τούτη η προσωπική του άποψη, θέση της μητέρας Εκκλησίας και όσοι διαφωνούν, αντιδρούν και διαμαρτύρονται απειλούνται από τον Πατριάρχη με διακοπή επί-κοινωνίας. Αυτό επιδιώκεται και με τη σύνοδο του Κολυμπαρίου: η προσωπική του άποψη για τον οικουμενισμό και τους αιρετικούς, να γίνουν συνοδική απόφαση της Εκκλησίας.

Είναι ελεύθερος να φέρνει αιρετικούς, να ανταλλάσσουν ασπασμούς στη μέση του Πατριαρχικού ναού, να ευλογούν, να τους πολυχρονίζει. Εμείς θα εκφράζουμε τη διαφωνία μας, θα ομολογούμε πως ο παπισμός είναι αίρεση και ο οικουμενισμός παναίρεση.
Τὸ ἄρθρο τῆς ἐφημερίδος "Εθνικός Κήρυκας" ποὺ δημοσιεύει ἡ "Κατάνυξις" ἐδῶ: Πηγή

   ΣΧΟΛΙΟ "Π.Π.": Νά, λοιπόν, πῶς ὁ Οἰκουμενιστικὸς ἰὸς μολύνει κι αὐτοὺς ποὺ νομίζουν πὼς πολεμοῦν τὴν Παναίρεση! Τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις», ἀκολουθώντας τὴν «γραμμὴ» τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, μᾶς δηλώνει ὁλοκάθαρα ὅτι ἀλλοιώνει, ΑΛΛΑΖΕΙ ἐντελῶς τὴν γραμμὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων στὴν περίπτωση τῆς διδασκαλίας αἱρετικῶν διδασκαλιῶν μέσα στὴν Ἐκκλησία!
   Ἢ μᾶλλον -γιὰ νὰ ἐκφραστοῦμε καλύτερα- ὄχι ἁπλῶς στὴν περίπτωση τῆς διδασκαλίας κακόδοξων θεωριῶν ἀπὸ κάποιους Ἐπισκόπους, ἀλλὰ ἀκόμα καὶ στὴν περίπτωση ἐπίσημης κατοχύρωσης αὐτῆς τῆς διδασκαλίας ἀπὸ ΣΥΝΟΔΟ, ἀκόμα καὶ τότε, διακηρύσσει ἡ “Κατάνυξις” τὸ ἑξῆς φρικαλέο: ὅτι
    «Είναι ελεύθερος ὁ Πατριάρχης να φέρνει αιρετικούς, να ανταλλάσσουν ασπασμούς στη μέση του Πατριαρχικού ναού, να ευλογούν, να τους πολυχρονίζει. Εμείς θα εκφράζουμε τη διαφωνία μας, θα ομολογούμε πως ο παπισμός είναι αίρεση και ο οικουμενισμός παναίρεση»!!!
   Ἔτσι λοιπόν,  κατὰ τὴν «λογικὴ» τῆς “Κατάνυξις”,  εἶναι ἐλεύθερος ὁ Πατριάρχης νὰ αἱρετίζει! Κανένα πρόβλημα! Ἀρκεῖ ὁ πιστὸς νὰ διαμαρτύρεται, ἀφοῦ κατὰ τὸν ἴδιο τρόπο εἶναι κι αὐτὸς ἐλεύθερος νὰ διαφωνεῖ ἁπλῶς καὶ νὰ καταδικάζει τὴν αἵρεση καὶ συγχρόνως νὰ κοινωνεῖ μὲ τοὺς αἱρετικούς, καὶ νὰ ὁμολογεῖ ὅτι μαζί τους ἀποτελεῖ τὴν …ΜΙΑ Ἐκκλησία!!!
     Νά, λοιπόν, ἡ «νέα» ὁμολογία (κατόρθωμα τῆς διδασκαλίας τοῦ π. Νικολάου Μανώλη, ὁ ὁποῖος ἔχει δηλώσει ὅτι διαφωνεῖ μὲ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ ὅτι θὰ εἶναι ὁ τελευταῖος ποὺ θὰ τὸ κάνει).  Ἡ «νέα» ὁμολογία τῆς “Κατάνυξις” λέγει: καταγγέλλουμε τοὺς αἱρετικούς, τοὺς ἐχθροὺς τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ κοινωνοῦμε μαζί τους!
      Ἀκόμα καὶ τὰ «ἄχρι καιροῦ» πᾶνε περίπατο!

Ο Πανηγυρικός λόγος, η «ΝΕΑ» ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ και οι ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Σ’ ΑΥΤΗΝ!


    «Πανηγυρικὸς Λόγος» ποὺ ἐκφώνησε χθὲς στὸν Πατριαρχικὸν Ναὸν τοῦ Φαναρίου ὁ Μητροπολίτης Σηλυβρίας Μάξιμος κατὰ τὴν Συνοδικὴν Θ. Λειτουργίαν, παρόντων τῶν αἱρετικῶν Παπικῶν, ξεκινᾶ μὲ τὶς ἑξῆς προσφωνήσεις:


«Παναγιώτατε Δέσποτα,
Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Ἀρχιερεῖς,
Τιμιώτατοι ἐκπρόσωποι τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης,
Λαὲ τοῦ Θεοῦ»!     (ἐδῶ)


λήθεια, ἀπὸ πότε μέσα σὲ Ὀρθόδοξο Ι. Ναὸ προσφωνοῦνται πρὶν ἀπὸ τοὺς Ὀρθόδοξους πιστοὺς οἱ αἱρετικοί;  Πότε ἐθεωροῦντο ἀνώτεροι οἱ ἀβάπτιστοι Παπικοί, ἀπὸ τοὺς βαπτισμένους πιστούς, τὸ «βασίλειον ἱεράτευμα»;  Πότε οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας  δέχονταν –ἢ ἀνέχονταν  ἔστω– τὴν παρουσία τῶν αἱρετικῶν μέσα στοὺς Ἱερούς μας Ναούς;
 ΠΟΤΕ.
Γι’  αὐτὸ καὶ ποτὲ δὲν προσφώνησαν «τιμιωτάτους»  τοὺς αἱρετικούς;
 Μήπως, λοιπόν, ὅσοι παρευρίσκονται στοὺς Ἱ. Ναοὺς ποὺ λειτουργοῦν Οἰκουμενιστὲς μὲ τὴν θέλησή τους, ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ καὶ ΕΞΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ μὲ τὴ θέλησή τους μὲ τοὺς αἱρετικούς;
Μήπως παρευρίσκονται ἐκεῖ, γιατί ἀδιαφοροῦν γιὰ τὸ ἂν εὑρίσκονται μέσα στὸ Ναὸ αἱρετικοὶ “πρώτης” ἢ “δεύτερης” κατηγορίας;
Μήπως ἔχουν ἀποδεχτεῖ –καὶ γι’ αὐτὸ τοὺς ἀφήνει ἀδιάφορους τὸ γεγονὸς τῆς παρουσίας αἱρετικῶν στὴν Θ. Λειτουργία– τὴν πραγματικότητα τῆς «νέας» Ἐκκλησίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία χωράει καὶ ἀνέχεται τὰ πάντα;
Δυστυχῶς αὐτὴ εἶναι ἡ πραγματικότητα. Ἀμφιβάλλει γι’  αὐτὸ κάποιος Ὀρθόδοξος; Πιστεύω πὼς ΟΧΙ.
Ἐκεῖνοι ποὺ θὰ ἀμφιβάλλουν εἶναι οἱ λεγόμενοι «ἀντι- Οἰκουμενιστές», οἱ ὁποῖοι ἀνέχονται τὴν ταχεία διαμόρφωση καὶ ἐξάπλωση τῆς «νέας» Οἰκουμενιστικῆς Ἐκκλησίας, συγκοινωνοῦντες ἐκκλησιαστικὰ μαζί τους καὶ μνημονεύοντάς τους! Κοροϊδεύουν ἑαυτοὺς καὶ ἀλλήλους ὅτι ἀγωνίζονται ἐναντίον τῆς αἱρέσεως. Ἀγωνίζονται, ὅμως, ΟΧΙ ἐναντίον τῶν πραγματικῶν  παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀλλὰ ἐναντίον τοῦ φαντάσματός τους!
Γιατί κι αὐτοί, δυστυχῶς, ἀνήκουν -στὴν πράξη- σ’ αὐτὴ τὴν «νέα»  Ἐκκλησία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!



Λόγος Πανηγυρικός εἰς τόν Ἅγιον Ἀπόστολων Ἀνδρέαν τόν Πρωτόκλητον,
Ἐκφωνηθείς κατά τήν Πατριαρχικήν καί Συνοδικήν Θείαν Λειτουργίαν τῆς Θρονικῆς Ἑορτῆς
τῆς Ἁγίας τοῦ Χριστοῦ Μεγάλης Ἐκκλησίας,
ὑπό τοῦ Μητροπολίτου Σηλυβρίας Μαξίμου
 (Φανάριον, 30 Νοεμβρίου 2016)

Ἐν πανηγυρικῇ καί λειτουργικῇ ἀτμοσφαίρᾳ ἑορτάζει σήμερον ἡ πρωτόθρονος Ἐκκλησία τῶν Πανορθοδόξων, τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον, ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τόν ἱδρυτήν καί προστάτην αὐτῆς, τόν Πρωτόκλητον μαθητήν καί μιμητήν τοῦ πάθους τοῦ Χριστοῦ, τόν Ἀπόστολον Ἀνδρέαν, τόν ἐπώνυμον τῆς ἀνδρείας καί οἰκουμενικόν διδάσκαλον, ὁ ὁποῖος διέτρεξεν ἀνά τά πέρατα τῆς τότε οἰκουμένης καί ἐκήρυξεν ἐν μέσῳ μεγάλων δυσκολιῶν, περιπετειῶν καί βασάνων, τελειωθείς μάλιστα μαρτυρικῶς εἰς Πάτρας, τόν Ἀναστάντα Κύριόν του καί τό Εὐαγγέλιoν Αὐτοῦ, τά χαρμόσυνα νέα τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ, ἕνα νέον τρόπον ὑπάρξεως καί ζωῆς, ὁ ὁποῖος ἐπραγματοποιεῖτο καί πραγματοποιεῖται εἰς τάς ἱδρυθείσας ὑπ' αὐτοῦ Ἐκκλησίας, μεταξύ τῶν ὁποίων συγκαταλέγεται καί ἡ πανηγυρίζουσα σήμερον Ἁγία τοῦ Χριστοῦ Μεγάλη Ἐκκλησία. 

Παναγιώτατε Δέσποτα, 
Σεβασμιώτατοι ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, 
Τιμιώτατοι ἐκπρόσωποι τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης
Λαέ τοῦ Θεοῦ, 
Ὁ σήμερον ἑορταζόμενος Ἅγιος Ἀνδρέας ἐκήρυξε καί διέδωσε τό Εὐαγγέλιον, ἱδρύων Ἐκκλησίας-εὐχαριστιακάς κοινότητας καί χειροτονῶν Ἐπισκόπους, ὡς ἐπί παραδείγματι τόν Στάχυν εἰς Κωνσταντινούπολιν, διότι τό Εὐαγγέλιον εἶναι ἡ ζωή τῆς Ἐκκλησίας καί ἡ Ἐκκλησία εἶναι τό σωτηριῶδες μήνυμα τοῦ Εὐαγγελίου.
Ἡ Ἐκκλησία εἶναι κατά τόν Ἀπόστολον Παῦλον, τό σῶμα τοῦ Χριστοῦ, τό ὁποῖον πραγματοποιεῖται εἰς ἑκάστην εὐχαριστιακήν σύναξιν καί εἰς τό ὁποῖον οἱ πάντες ἑνούμεθα εἰς Πνεύματος Ἁγίου

ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΑΤΑΙ.


Τα «νέα» Προγράμματα Σπουδών στο μάθημα των Θρησκευτικών ακατάλληλα για τον οποιονδήποτε

Εὐάγγελος Στ. Πονηρός Δρ Θ., Μ.Φ., Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ01 Πειραιῶς, Δ΄ Ἀθηνῶν, Κυκλάδων

  Τό ὀρθόδοξο χριστιανικό μάθημα θρησκευτικῶν, ὅπως τό γνωρίζαμε ἐδῶ καί διακόσια περίπου χρόνια στό ἐλεύθερο ἑλληνικό κράτος, εἶναι ἀπολύτως κατοχυρωμένο συνταγματικῶς (ἄρθρα 3, 16, 13 του Συντάγματος), ὅσο καί νομικῶς (ἄρθρα 1, 6 τοῦ Ν. 1566/1985). Τό μάθημα αὐτό δέν ὑποκαθιστᾶ τήν ἐκκλησιαστική κατήχηση ἀλλά καί δέν τήν ἀντιστρατεύεται.
Τό σύστημα religious literacy, τό ὁποῖο ἐδῶ καί πενταετία ἐπιχειρεῖται νά μεταφερθεῖ ἀπό τό ἐξωτερικό στήν Ἑλλάδα, δέν εἶναι νομικῶς κατοχυρωμένο κατά κανένα τρόπο. Ἡ δέ ἐπιβολή του θίγει ἀνεπανόρθωτα τά ἀνθρώπινα δικαιώματα τόσο τοῦ ὀρθοδόξου χριστιανοῦ μαθητῆ, ὅσο καί τοῦ ὁποιουδήποτε. Πιλοτικές ἐφαρμογές προγραμμάτων βασισμένων στό religious literacy ἀπέτυχαν, πλήν ὅμως ἡ ἀποτυχία δέν ἀποτέλεσε ἀνασχετικό παράγοντα στήν περαιτέρω ἀπόπειρα ἐπιβολῆς! Ἀπό 13/9/2016 δημοσιεύθηκαν σέ ΦΕΚ τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας, «νέα» προγράμματα σπουδῶν στά θρησκευτικά δημοτικοῦ, γυμνασίου καί λυκείου. Αὐτά ἀκολουθοῦν τό ξενόφερτο σύστημα religious literacy καί ἐπίσης δέν εἶναι νομικῶς κατοχυρωμένα. Περιλαμβάνονται σέ

π. Παΐσιος Παπαδόπουλος προς Επίσκοπο Φλωρίνης Θεόκλητο:

    Δεν πρόκειται να με αναγκάσετε να μνημονεύω τον παρεκκλίνοντα από την Ορθόδοξο Πίστη Πατριάρχη, έστω κι αν με τιμωρήσετε!

  Σεβασμιώτατε, διαπιστώνω ότι έχετε υποστεί πνευματική μετάλλαξη και ακολουθείτε τον κατήφορο στην αίρεση...


Σεβασμιώτατε!


     Γνωρίζοντας την μεγάλη ανησυχία σας, αν και ασθενής από χθες, σπεύδω να απαντήσω στην επιστολή σας ανοιχτά και δημόσια. Κατ’ αρχήν όπως επεσήμανα επανειλημμένως η διακοπή της μνημονεύσεώς σας κατά τις ακολουθίες και κατ’ εξοχήν στην αγία Αναφορά δεν έχει χαρακτήρα προσωπικής αντιπαραθέσεως. Υπάρχει σοβαρό θέμα παρέκκλισης από την ορθόδοξο πίστη με όλα αυτά που κάνει και λέει ο οικουμενικός πατριάρχης και ως εκ τούτου δεν είναι δυνατό να έχουμε μαζί του εκκλησιαστική κοινωνία. 
  Έχουν αναρτηθεί και δημοσιευθεί πολλά άρθρα που αποδεικνύουν την δογματική εκτροπή του προκαθημένου, ο οποίος λόγω θέσεως μέσα στην Εκκλησία συμπαρασύρει και τις άλλες τοπικές Εκκλησίες,  μεταξύ αυτών και την Εκκλησία της Ελλάδος όπως αποδείχθηκε με την προσφάτως  συγκληθείσα  Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
    Αν εσείς διακρίνετε στις ενέργειές μου πλάνη επειδή θέλω να κρατήσω την πίστη των αγίων Πατέρων πραγματικά λυπούμαι. Διαπιστώνω ότι έχετε υποστεί πνευματική μετάλλαξη και ακολουθείτε στον κατήφορο και τους υπολοίπους που δεν είχαν το σθένος να αντιπαραταχθούν στην αίρεση.  Στην πορεία σας αυτή εφ’ όσον δεν θελήσατε να ακολουθήσετε τον Γέροντα προκάτοχό σας αείμνηστο π. Αυγουστίνο δεν θα σας ακολουθήσουμε.  Έχετε το ελεύθερο να κινήσετε εναντίον μας όποιες διαδικασίες νομίζετε κατάλληλες, «Κύριος μερίς της κληρονομίας μου»!


Με τον προσήκοντα σεβασμό


Αρχιμ. Παΐσιος Παπαδόπουλος

Πηγή: http://agonasax.blogspot.gr/2016/12/blog-post.html