Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Καλαβρύτων Αμβρόσιος: "Η πλάνη επικράτησε! Υπάρχουν πλέον πολλές Εκκλησίες!". --Παρά ταύτα κοινωνεί με αυτούς που καταγγέλλει!


   Ἕνας ἀντιφατικός, ἀντι-ομολογιακὸς καὶ ἀντι-πατερικὸς Ἀμβρόσιος ἀποκαλύπτεται διὰ τοῦ τελευταίου ἄρθρου του μὲ τίτλο «Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΜΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ. ΡΙΠΕΣ – ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ – ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ– ΑΠΟΡΙΕΣ!». Ἕνας Έπίσκοπος ποὺ γνωρίζει νὰ φτιασιδώνει καὶ νὰ σερβίρει τὸ Οἰκουμενιστικό του προφὶλ μετατρέποντάς το σὲ προφὶλ Ὀρθοδόξου ἀγωνιστῆ! Αὐτὸ τὸ ἄρθρο του τὸ προβάλλουν ἐπαινετικὰ διάφορα ἱστολόγια!
Περιοδ. «Θεοδρομία», Οκτ.-Δεκ.
2001, τ. 4ο, σελ. 144.
   Καὶ γιατί ἄραγε τὸν προβάλλουν τὰ ἱστολόγια; Ἐπειδὴ μὲ τὸ ἄρθρο του ἔδωσε κάποιες πληροφορίες γιὰ τὸ κλίμα ποὺ ἐπικράτησε στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Νοεμβρίου καί… κάρφωσε κάποιους συναδέλφους του, μετὰ τῶν ὁποίων κολυμπᾶ στὸν ἴδιο οἰκουμενιστικὸ  καζάνι!
   Ὁ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος, λοιπόν, στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας ἐσιώπησε! Ἐκεῖ, στὸ πεδίο τῆς μάχης, ποὺ ἔπρεπε νὰ ἀγωνιστεῖ, λούφαξε· ἐφεῦρε δικαιολογίες, στὴν ἐπινόηση τῶν ὁποίων εἶναι τεχνίτης, καὶ δὲν ὑπάρχει ἀμφιβολία ὅτι κι αὐτὲς καὶ ὅσες θὰ προσκομίσει θὰ εἶναι ...«πειστικές»! Ἐκεῖ λοιπόν, ποὺ ἔπρεπε νὰ μιλήσει δὲν μίλησε κι ἄφησε μόνο του τὸν μητροπολίτη Ναυπάκτου Ἱερόθεο νὰ κονταροχτυπιέται καὶ νὰ προπηλακίζεται ἀπὸ τοὺς ἐν Ἑλλάδι «Ἡρακλεῖς» (ὅπως ὁ ἴδιος ὁ Καλαβρύτων τοὺς ὀνομάζει στὴν σημερινή του ἀνάρτηση) τοῦ παναιρετικοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου!
    Γράφει στὸ ἐν λόγῳ ἄρθρο (ὅλο τὸ ἄρθρο ἐδῶ):
  «Όταν, λοιπόν, άρχισε να αναφέρεται σε μερικά “αδύνατα” σημεία των εν Κρήτη αποφασισθέντων (ὁ Ναυπάκτου Ἱερόθεος στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας), τότε  όλως αιφνιδίως ένας εκ των αρχαιοτέρων κατά τα πρεσβεία της αρχιερωσύνης Ιεράρχης “ώρμησε”, λεκτικώς εννοείται, κατά του ομιλητού και με ύφος ανάδελφο τον διέκοπτε συνεχώς ισχυριζόμενος, ότι “δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε τις Αποφάσεις της Κρήτης…”. Το γεγονός αυτό ερέθισε την ταπεινότητά μας», συνεχίζει ὁ Καλαβρύτων. Καὶ τί ἔκανε ἡ ἐρεθισμένη ταπεινότητα τοῦ Καλαβρύτων; Ἁπλῶς κατέθεσε μία …Δήλωση! Γράφει: «οπότε με κατατεθείσα γραπτή Δήλωσή μας, εδηλώσαμεν, ότι υπό τοιαύτας συνθήκας και σε ένδειξη διαμαρτυρίας ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ!»!!!
   Τώρα, λοιπόν, ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς, καὶ ἀφοῦ πέρασε στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας ἡ γραμμὴ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου καὶ τοῦ ἀρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη, κάνει τὸν γενναῖο! Δὲν ἐντρέπεται κιόλας νὰ τὸ δηλώσει καὶ νὰ ἐπιχειρεῖ τὴν δικαιολόγηση τῆς στάσεως τοῦ Οἰκουμενιστῆ Ἀρχιεπισκόπου! Δὲν ἔπρεπε, λέγει, νὰ περιέλθει σὲ δύσκολη θέση ὁ Μακαριώτατος καὶ νὰ δυσαρεστήσει ἢ νὰ «“ερεθίση” τα πνεύματα»! Εἶναι προτιμότερο νὰ ἀλλοιώνεται καὶ νὰ καταποντίζεται ἡ πίστη, παρὰ νὰ ταράσσεται ἡ ...μακαριότητα τῶν Ἐπισκόπων! Συγκεκριμένα γράφει: «Ο Αρχιεπίσκοπος δεν έπρεπε να “ερεθίση” τα πνεύματα των Ιεραρχών Συνέδρων. Γενικώς όμως η ατμόσφαιρα ήταν ήρεμη, έτσι ώστε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος καί Πρόεδρος  κ. Ιερώνυμος να μή περιέλθη σε δύσκολη θέση  έναντι του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου»!!!
    Καὶ μᾶς πληροφορεῖ ὅτι ἔκανε δηλώσεις διὰ νὰ μείνουν στήν …ἱστορία! (Τί νὰ μείνει; Ἡ «ὀρθόδοξη» στάση του;). Δὲν ἀγωνίστηκε, λοιπόν, γιὰ τὴν Πίστη! Νὰ τὰ λόγια του: «θά ἤθελα διά τήν ἱστορίαν καί μόνον νά σημειώσω σκέψεις τινας»!
  Αὐτὸς εἶναι ὁ τρόπος ποὺ ἀγωνίζεται ὁ Καλαβρύτων. Καταγγέλλει ἁπλῶς γιὰ νὰ …καταγγέλλει καὶ νὰ πουλάει” Ὀρθοδοξία!
   Πρὶν τὴν Σύνοδο διερωτᾶτο: «Μήπως οι Αποφάσεις της «Μεγάλης» Συνόδου της Κρήτης, μήπως, λέγω, αλλοιώνουν το Σύμβολο της Πίστεως;». Καὶ ἀπαντοῦσε θετικά: «Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου στο Κολυμπάρι της Κρήτης το Σύμβολο της Πίστεως, δυστυχώς, έχει αλλοιωθεί. Τώρα πλέον «Εκκλησία» δεν είναι μόνον η Ορθόδοξος, αλλά και η Ρωμαιοκαθολική και η Προτεσταντική και η Αγγλικανική και όποια άλλη! …Η αλήθεια πληγώθηκε! Η πλάνη επικράτησε! Ως εκ τούτου όσοι απ’ εδώ και εμπρός θα αναγνωρίσουν, θα αποδεχθούν και θα εφαρμόσουν τις Αποφάσεις της Κρήτης ΔΕΝ ΗΜΠΟΡΟΥΝ πλέον να λέγουν: «Εις Μίαν….. Εκκλησίαν». Οι Εκκλησίες γι’ αυτούς τώρα πια είναι περισσότερες! Είναι τρείς, τέσσερες ….δεκατέσσερες και βάλε!... Φρικτά πράγματα! Αδύνατο να τα αποδεχθεί η φιλόθεος και Ορθόδοξος ψυχή μας». Καὶ ποιοί τὸ ἀλλοίωσαν τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, ποιοί ψήφισαν αὐτὰ τὰ «φρικτά πράγματα», ποὺ εἶναι «αδύνατο να τα αποδεχθεί η φιλόθεος και Ορθόδοξος ψυχή» του, ὅπως δηλώνει ὁ κ. Ἀμβρόσιος;
     Ἀσφαλῶς, ἀσφαλέστατα τὰ «φρικτά πράγματα», τὰ ἔπραξαν ὅσοι συμμετεῖχαν στὴν Σύνοδο τῆς Κρήτης καὶ ψήφισαν τὶς ἀποφάσεις αὐτὲς τὶς κακόδοξες! Ἀλλὰ καὶ οἱ ἴδιοι αὐτοὶ Ἐπίσκοποι (καὶ κάποιοι ἀκόμα), ποὺ ἐπανέλαβαν τὴν προδοδία στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Νοεμβρίου, εἴτε ἐκ πεποιθήσεως, εἴτε ἐκ φόβου τῆς τιμωρίας ἀπὸ τὸν αἱρεσιάρχη Πατριάρχη!
    Αὐτοὶ βοήθησαν καὶ βοηθοῦν στὴν ἐπικράτηση καὶ ἐπέκταση τῆς πλάνης. Καὶ βέβαια, πρωτίστως βοηθεῖ ὁ καημένος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, ποὺ κατὰ τὸν Καλαβρύτων δὲν “ἔπρεπε”  «να “ερεθίση” τα πνεύματα των Ιεραρχών Συνέδρων»· ὁ ὁποῖος δέχτηκε προχθὲς τὸν αἱρετικὸ Πατριάρχη τῶν Κοπτῶν ὡς ἀρχηγὸ Ἐκκλησίας! (ἐδῶ)
    Ἢ μήπως δὲν εἶναι ὅλα αὐτὰ «φρικτά πράγματα», «προδοσία», «ἀλλοίωση τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως», «ἐφαρμογὴ» τῶν ἀποφάσεων τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου;
   Καὶ τί ἔκανε ὁ κ. Ἀμβρόσιος μπροστὰ σὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ ὁ ἴδιος καταδίκασε ὡς καταστροφὴ τῆς Πίστεως; Σιώπησε στὴ Σύνοδο, ἔκανε μιὰ δήλωση καὶ θὰ κάνει κάποιες ἀκόμα ἀνακοινώσεις!!! Ἀντὶ νὰ ἐφαρμόσει τὴν διαχρονικὴ στάση τῶν Ἁγίων Πατέρων. Δηλαδή:
1. Ἀντὶ νὰ ζητήσει συγγνώμη γιατὶ μόλις τὸ 2001 δήλωνε ὅτι «δὲν θὰ σᾶς διδάξω ΠΟΤΕ ὅτι ὁ Παπισμὸς εἶναι αἵρεση. Εἶναι Ἐκκλησία, μὲ μυστήρια»!!!  καὶ ἄρα θεωροῦσε ὁ ΙΔΙΟΣ Ἐκκλησία τοὺς Παπικούς! Ἀντὶ νὰ ζητήσει συγγνώμη ποὺ διδάσκει ὅτι οὔτε οἱ Προτεστάντες εἶναι αἱρετικοί! Ἀντὶ νὰ ζητήσει συγγνώμη ποὺ δὲν γνωρίζει οὔτε τί πιστεύουν οἱ Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ, καὶ παρὰ ταῦτα κάνει τὸν Ποιμένα, διαφωτίζοντάς μας ἐντελῶς λανθασμένα ὅτι οἱ Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ πιστεύουν ὅτι ὁ Χριστὸς γεννήθηκε ἄνθρωπος καὶ μετὰ ἔγινε ...Θεός!!! Δεῖτε τὸ βίντεο καὶ θὰ δεῖτε σὲ λίγα λεπτά πόσα κραυγαλέα θεολογικὰ λάθη κάνει! 



2. Ἀντὶ νὰ ζητήσει συγγνώμη ἀπὸ τὸ Ποίμνιό του, γιατὶ εἶχε κουβαλήσει μὲ τὸ ἔτσι θέλω στὴν Μητρόπολη γιὰ νὰ μᾶς εὐλογεῖ καὶ νὰ μᾶς διδάσκει ἕναν βετεράνο Οἰκουμενιστή, ἡγετικὸ παράγοντα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ μοναχὸ τῆς Παπικῆς Μονῆς Bose (τὸν Σηλυβρίας Αἰμιλιανό) καὶ ἐπιπροσθέτως μᾶς τὸν πρόβαλε ὡς Ἅγιο1  καὶ  παράδειγμα Ὀρθοδοξίας καὶ ζωῆς2.



3. Ἀντὶ νὰ δώσει τὴν μάχη μέσα στὴν Σύνοδο καὶ νὰ δηλώσει ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ συλλειτουργεῖ μὲ αὐτοὺς ποὺ πρόδωσαν τὴν Πίστη, μὲ αὐτοὺς ποὺ ἀλλοίωσαν τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως· μὲ αὐτοὺς ποὺ πιστεύουν ΟΧΙ σὲ ΜΙΑ, ἀλλὰ σὲ ΠΟΛΛΕΣ Ἐκκλησίες!

4. Ἀντὶ νὰ ζητήσει δημόσια συγγνώμη γιὰ τὴν παπική του συμπεριφορὰ καὶ τὸν κατατρεγμό, τὴν κλήση σὲ Ἀπολογία καὶ τὶς διώξεις κατὰ τοῦ ἀείμνηστου ἀντι-Οἰκουμενιστὴ Ἀρχιμανδρίτη, τοῦ π. Κωνσταντίνου Παλαιολογόπουλου (ἔστω μετὰ τὸν θάνατο τοῦ παπα-Κώστα), ὁ ὁποῖος γιὰ τὴν φιλοπαπικὴ συμπεριφορά του ἀναγκάστηκε -ὅσο ἦταν ὑγιής- νὰ διακόψει τὸ Μνημόσυνό του!
     
ὁ κ. Ἀμβρόσιος δὲν ἔκανε τίποτα ἀπ’ ὅλα αὐτά, παρά, μιμούμενος τὴν χαρτοπολεμικὴ τακτικὴ κάποιων ἄλλων, κατέθεσε δηλώσεις καὶ θὰ δημοσιεύσει ἐπίσης ἄλλες δηλώσεις, ἀλλὰ θὰ συνεχίσει νὰ συλλειτουργεῖ καὶ νὰ μνημονεύει αὐτούς, μετὰ τῶν ὁποίων –ὅπως λέει– διαφέρει στὴν Πίστη, ἀφοῦ αὐτοὶ ἔχουν καὶ πιστεύουν σὲ ἄλλο Σύμβολο Πίστεως!
           Φτάνει ἡ ὑποκρισία, Δέσποτα! Ἀρκετά!
   
   Δικαιούμαστε ἄραγε νὰ ἔχουμε μιὰ ἐλπίδα; Τὴν ἐλπίδα μήπως στὶς ἑπόμενες δηλώσεις του, μᾶς ἐπιφυλάσσει ὡς ἔκπληξη τὴν μετάνοιά του καὶ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν;
      Ὁλόψυχα τὸ εὐχόμεθα.

Η ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ ΜΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ


  ΡΙΠΕΣ-ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ-ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ-ΑΠΟΡΙΕΣ!

_________Η συνέλευση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας μας (Ι.Σ.Ι.)  συνήλθε τον Νοέμβριο με ένα και μοναδικό θεμα: να κρίνη, να εγκρίνη ή να απορρίψη τις Αποφάσεις της λανθασμένως αυτοκληθείσης με το ηχηρό τίτλο «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ» στο Κολυμπάρι της Κρήτης. 
_______Το εκδοθέν Ανακοινωθέν της 24ης Νοεμβρίου κατά την λήξη των εργασιών της Ι.Σ.Ι. ενεφάνισεν τά πράγματα απολύτως

Γενική αφωνία στην μητρόπολη Πειραιώς για το κορυφαίο θέμα της Πίστεως: Την επίσημη αναγνώριση του Οικουμενισμού!

     Μήπως ὁ Σεραφεὶμ Πειραιῶς κατήργησε καὶ τὸ Ἀντιαιρετικὸ Γραφεῖο τῆς Μητροπόλεως;
  Τελευταίως ἔχει σιγήσει, μαζὶ μὲ τὸν Μητροπολίτη του! Οὔτε μία Ἀνακοίνωση, ἕνα Ἄρθρο, μιὰ Δήλωση!
   Αὐτὸς εἶναι ὁ «λέων» τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν!
  Μόλις ἀπείλησε ὁ Πατριάρχης, βουβάθηκε ὁ λαλίστατος Πειραιῶς καὶ τὸ ἐπιτελεῖο του! Τρανὴ ἀπόδειξη: Ἄφησε μόνο του τὸν Ναυπάκτου νὰ ἀγωνίζεται στὴν Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας κατὰ τῶν κακοδόξων ἀποφάσεων Βαρθολομαίου καὶ Ζηζιούλα!
    Νὰ τὸν χαίρονται ὅσοι τὸν ὑποστήριζαν καὶ τὸν ὑποστηρίζουν!

 Ἤδη στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς ἁλωνίζουν οἱ Οἰκουμενιστὲς πρός ...«ἐνημέρωση τοῦ ποιμνίου», μὲ πρῶτον τὸν Μητροπολίτη Μεσσηνίας! (ἐδῶ).
  Μᾶς ἔλεγαν ὅτι δὲν κάνουν Διακοπὴ Μνημοσύνου, γιατὶ πρέπει πρῶτα νὰ  προετοιμαστεῖ τὸ ποίμνιο, νὰ ἐνημερωθεῖ γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, κι ἀντὶ γιὰ ἐνημέρωση κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπιτρέπουν τὴν ἐνημέρωση ὑπὲρ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀπὸ τὸν καριερίστα Οἰκουμενιστὴ κ. Χρυσόστομο Σαββᾶτο!

Παλικαρίσια λόγια καταπρόσωπο ενός λαγωού Δεσπότη! ---Διέκοψα το μνημόσυνό σου γιατί μνημονεύεις τον Πατριάρχη που δεν "ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας"!


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ;


Αρχιμ. Παϊσίου Παπαδόπουλου

Αποτέλεσμα εικόνας για Παϊσίου Παπαδόπουλου
  Όταν με την Χάρη του Τριαδικού μας Θεού στο ξεκίνημα της πνευματικής μου πορείας πλησίασα τον τότε Σεβασμιώτατο Φλωρίνης, αείμνηστο πλέον, π. Αυγουστίνο κατηχηθήκαμε κοντά του, καθώς και πλησίον των πνευματικών του τέκνων, τα σχετικά με την ορθόδοξο πίστη της Αγίας μας Εκκλησίας. Κοντά του μάθαμε πολλά αλλά είδαμε περισσότερα. Γνωρίσαμε έναν Πατέρα της Εκκλησίας με ορθόδοξη διδασκαλία, αγιότητα βίου καθώς, βέβαια, και με αναγνώριση της προσφοράς του από το ευρύ χριστεπώνυμο πλήρωμα και όχι μόνο από την τοπική Εκκλησία.
   Στους αγώνες επειδή έμπαινε πάντα ο ίδιος μπροστά δεν χρειαζόταν εμείς οι ιερείς να αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες στα αντιαιρετικά. Μας άφησε μια υψίστη παρακαταθήκη να κρατήσουμε την αμώμητη πίστη μας ως τον σπουδαιότερο θησαυρό μας και μας εμπιστεύθηκε την άγρυπνη συνείδησή του να ελέγχουμε πρώτα την ζωή μας και έπειτα τα εκκλησιαστικά πράγματα, τα οποία όταν αφορούν την πίστη δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη κανενός εφόσον δεν εκφράζει τον κανόνα πίστεως της Εκκλησίας. Το μοναδικό κριτήριό μας είναι η Αγία Γραφή και η Πατερική Παράδοση  -που ερμήνευσε αυθεντικά τα θεόπνευστα λόγια- καθώς και η ζωή και το παράδειγμα των αγίων στους αγώνες υπέρ της ορθοδοξίας. Γι’ αυτό γνώμονας μας προσωπικά στην συνέχεια της πνευματικής  μας πολιτείας υπήρξε διαχρονικά όσο ακόμη ζούμε το Αποστολικό: «ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην» (Γαλ. 1,10), τώρα, δηλαδή, ανθρώπους ζητώ να πείσω ή να ευαρεστήσω τον Θεό, διότι αν ήθελα να φανώ αρεστός στους ανθρώπους δεν θα ήμουν  δούλος του Χριστού.
   Ο Μέγας  Αντώνιος εύστοχα σημειώνει για τους πραγματικά πιστούς που θέλουν να είναι φιλόθεοι, και γι’ αυτό δεν είναι μόνο κλητοί αλλά και εκλεκτοί: «Αυτοί οι άνθρωποι ούτε αρέσουν στους πολλούς, ούτε και αυτοί αρέσκονται με τους πολλούς». 
   Όλο το χριστεπώνυμο πλήρωμα που έχει αγαθή προαίρεση να ακούσει την αλήθεια, και όχι όσα ψευδώς και ανεύθυνα κοινοποιούνται όσον αφορά τα οικουμενιστικά δρώμενα, πρέπει να γνωρίζει ότι οι προθέσεις όσων θέλουν να μας οδηγήσουν στην αίρεση του Οικουμενισμού είναι η σκοπιμότητα να μας ενώσουν διαχριστιανικά με τις αιρέσεις. Έπειτα, σε μια δεύτερη φάση με όλες τις θρησκείες. Θέλουν δηλαδή αρχικά να μας εξισώσουν με τις αιρέσεις του παπισμού, του προτεσταντισμού, του μονοφυσιτισμού και με τόσες άλλες… που αποτελούν το δαιμονικό συναπάντημα, σαν να μην υπάρχει διαχρονικά η μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία ως το μοναδικό σώμα της μοναδικής κεφαλής του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού αλλά σαν να πρόκειται, τώρα, με την ένωση να προκύψει η Εκκλησία.
    Γίνεται λοιπόν μια προσπάθεια από κύκλους του Οικουμενικού Πατριαρχείου αλλά και της Εκκλησίας της Ελλάδος να μας πείσουν ότι η ένωσή μας με τους παπικούς και τις άλλες ομολογίες ότι είναι κάτι καλό και ενδεδειγμένο. Η προσπάθεια έχει πρωτεργάτες∙ έχει όμως και άλλους. οι οποίοι ενώ δεν θέλουν κάτι τέτοιο, είτε γιατί φοβούνται να έρθουν σε αντιπαράθεση με τους οικουμενίζοντες, είτε γιατί θέλουν να έχουν καλές σχέσεις με αυτούς, όχι μόνο δεν ομιλούν και δεν ενημερώνουν το ποίμνιο, αλλά και δεν αφήνουν τους υπόλοιπους που θέλουν να κάνουν τον αγώνα τους μέσα στην Εκκλησία διαστρέφοντας τις προθέσεις τους. Σε αυτή την περίπτωση ανήκει και ο Δεσπότης μου!

Μητροπ. Φλωρίνης Θεόκλητος
  Έχω κουραστεί να εξηγώ ότι έχω παύσει την μνημόνευση του Μητροπολίτη Φλωρίνης όχι για προσωπικούς λόγους αλλά για να διακόψω με αυτό τον τρόπο την εκκλησιαστική μου κοινωνία με τον αιρεσιάρχη του Οικουμενισμού, Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, διότι δεν μας πείθει πλέον κανείς, ότι ορθοτομεί  στην αλήθεια της πίστεως! Αν ο Μητροπολίτης Φλωρίνης παύσει να μνημονεύει τον Οικουμενικό Πατριάρχη και αναλάβει αγώνα κατά του οικουμενισμού όχι με αόριστα γενικόλογα αλλά ελέγχοντας λεχθέντα και πραχθέντα των οικουμενιστών, προσωπικά  θα τον μνημονεύσω την επόμενη στιγμή και θα συνταχθώ μαζί του. Εν όσω όμως προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες σε μας, που αγωνιζόμαστε εναντίον της δέσμευσης των τοπικών Εκκλησίων στις αποφάσεις της Κολυμβαρίου ψευτο-συνόδου, ας μην προσδοκά ότι θα υποχωρήσουμε κατ’ ελάχιστον. Λυπούμαι για τους ατυχείς συσχετισμούς των εγκυκλίων καθώς και τις ομιλίες σε συγκεκριμένες ενορίες, ιδιαίτερα στο χωριό μου, όπου οι συγχωριανοί μου κατάλαβαν ότι εξωμότησα και έγινα ψευδομάρτυρας του Ιεχωβά. Αυτό είναι κατάντια! Και δυστυχώς οι ιερείς που παρίσταναν τους αγωνιστές συμβιβάστηκαν με την προδοσία της πίστεως. Θα μιλήσει όμως ο Θεός! 

    Ο Φλωρίνης  ισχυρίζεται ότι ο λόγος που παύω τη μνημόνευση δεν είναι πρόβλημα να απαντήσει ένας μόνος του και ούτε είναι πρόβλημα της Ιεράς μας Μητροπόλεως. Δόθηκαν όμως περί αυτού αξιόλογες απαντήσεις από άλλους αρθογράφους. Προσωπικά δεν με αφορά τι πράττει ο καθείς. Από την Α΄ προς Κορινθίους επιστολή γνωρίζω, σύμφωνα με τον λόγο του Αποστόλου Παύλου,  ότι ο καθένας γνωρίζει τις προθέσεις του εαυτού του: «Τίς γὰρ οἶδεν ἀνθρώπων τὰ τοῦ ἀνθρώπου εἰ μὴ τὸ πνεῦμα τοῦ ἀνθρώπου τὸ ἐν αὐτῷ; (Α΄ Κορ.2,11). Καθένας έχει: (α) συνείδηση, τον έμφυτο λόγο της ψυχής και ανάλογα με το πώς εξετάζει τα πράγματα, τις πληροφορίες -αν ενημερώνεται  επαρκώς-  και διακρίνει με την  διάνοια, συλλογιζόμενος και αναλογιζόμενος και διαλογιζόμενος, ποιο είναι το δέον. Σε αυτό τον βοηθά (β) ο νούς όταν είναι εστραμμένος προς τον Θεό και επομένως είναι φωτισμένος να παρακολουθεί τις εσωτερικές ενέργειες της ψυχής και, άρα, να έχει εσωτερική διαύγεια ώστε να διακρίνει ορθώς. (γ) το πνεύμα, η θέληση στον άνθρωπο είναι αυτό που θα ενεργήσει κάποιος αφού πρώτα έκρινε τα πράγματα. 

Πότε κρίνει όμως κανείς ορθά; 
Όταν έχει ενημέρωση
Όταν δεν έχει προκατάληψη
Όταν δεν επηρεάζεται από τους άλλους
Όταν δεν αλλοτριώνεται από σκοπιμότητες
Όταν εξετάζει τα κίνητρά του
Όταν  δεν αγνοεί σχετικά ιστορικά προηγούμενα
Όταν γνώμονα έχει τον λόγο του Θεού
Όταν θέλει να ταυτίσει τα θέλω του με το θέλημα του Θεού και το ζητά προσευχόμενος
Για  όποιον θέλει να τοποθετείται σωστά μέσα στην  Εκκλησία αυτά είναι βασικές προϋποθέσεις! «ὁ γὰρ διακρινόμενος ἔοικε κλύδωνι θαλάσσης ἀνεμιζομένῳ καὶ ριπιζομένῳ. διότι εκείνος που αμφιβάλλει και κλονίζεται, μοιάζει με κύμα θαλάσσης, που δέρνεται από τον άνεμο και πηγαίνει εδώ και εκεί κατά την φοράν του ανέμου. 7 μὴ γὰρ οἰέσθω ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος ὅτι λήψεταί τι παρὰ τοῦ Κυρίου. Διότι ας μη νομίζει ο άνθρωπος αυτός, ο ολιγόπιστος και ακατάστατος, ότι θα πάρει από τον Κύριον κάτι από όσα του ζητεί. 8 ἀνὴρ δίψυχος ἀκατάστατος ἐν πάσαις ταῖς ὁδοῖς αὐτοῦ. Ο άνθρωπος αυτός είναι δίβουλος και δίγνωμος, ακατάστατος και ευμετάβολος εις όλην την πορείαν της ζωής και συμπεριφοράς του (Ιακ. 1, 6-8).

   Το να αγωνιστεί ο χριστιανός για την πίστη δεν είναι θέμα ηθικοπλαστικής θεώρησης αλλά προσωπικών βιωμάτων πίστεως στην εν Χριστώ ζωή. Στις μέρες πλήθυναν στο εκκλησιαστικό μας χώρο τα λόγια, τα βιβλία, τα περιοδικά, οι εφημερίδες, τώρα και οι αναρτήσεις, αλλά μειώθηκαν -για να μην πω εξαφανίστηκαν- τα βιώματα. Το άσχημο δεν είναι ότι μετατοπίσθηκε το κέντρο βάρους από την εμπειρία της πίστεως «Ἐστὶ δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων» (Εβρ. ια΄ 1) στην εξ ακοής πίστη «…ἡ πίστις ἐξ ἀκοῆς, ἡ δὲ ἀκοὴ διὰ ρήματος Θεοῦ» (ι, 17), αλλά ότι δεν κρατούμε καν την παρακαταθήκη της πίστεως, καθώς διαπιστώνεται από την ψευτοσύνοδο του Κολυμβαρίου, την προσφάτως συγκληθείσα Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και την στάση του πληρώματος της Εκκλησία, κληρικών και λαϊκών, απέναντι σ’ αυτές για ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον. Θα έπρεπε οι ιερείς μας να καταπίνουν τέτοιες ανοησίες και να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν; Τότε δεν έπρεπε να μπουν στον κλήρο! Κληρικός σημαίνει μπροστάρης. Σε περίοδο πολέμου αν υποθέσουμε ότι ένας στρατηγός μετρίων δυνατοτήτων έχει ικανούς επιτελείς οπωσδήποτε θα ανταπεξέλθει νικηφόρα στις μάχες και δεν θα εκτεθεί. Κάπως έτσι συμβαίνει και με το ανοσοποιητικό στον οργανισμό μας. 

  Όταν είμαστε υγιείς, ο οργανισμός μας αντιμετωπίζει κάθε μικρόβιο που εισβάλλει στο εσωτερικό μας αναπτύσσοντας άμυνα με το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Για να διατηρηθεί η ευεξία  στο σώμα μας δεν χρειάζονται μόνο τα ερυθρά αιμοσφαίρια που οξυγονώνουν τα διάφορα κύτταρα μας στους ιστούς, αλλά χρειάζονται και τα λευκοκύτταρα που θα αναπτύξουν αμυντική δράση ώστε να αποσοβηθεί ο κίνδυνος. Και ενώ λοιπόν θα ακουγόταν παράλογο να θέλουμε στον οργανισμό μας μόνο ερυθρά αιμοσφαίρια δεν είναι εξωφρενικό να ζητούμε στον αγιοπνευματικό οργανισμό της Εκκλησίας να μην υπάρχουν αντισώματα και αμυντικά κύτταρα; Μήπως λοιπόν ο εκκλησιαστικός οργανισμός παρουσίασε αυτοάνοσο νόσημα και φονεύει αυτά που χρειάζεται; Τότε όμως ποιά θα είναι η κατάληξή του; Οπωσδήποτε θα τερματίσει! Θα μου πείτε, βέβαια, για την Εκκλησία «καί πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς» (Μθ. 16,18) και εγώ θα σας πώ ότι η Εκκλησία σαφώς δεν θα χαθεί όμως εμείς αν δεν αγωνισθούμε θα χάσουμε την σωτηρία, διότι δεν κρατήσαμε την πίστη μας. Δεν σας προβληματίζει αυτό που λέει ο Κύριος μας, ότι, όταν θα έρθει κατά την Δευτέρα του Παρουσία,  αν θα βρει την πίστη; «πλὴν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν ἆρα εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς»;

Απίστευτη διαστροφή λόγων του ι. Χρυσοστόμου από τον αδίστακτο αιρετικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο!


ΕΛΕΟΣ  ΠΑΤΕΡΕΣ!  ΕΛΕΟΣ!




   Στὴν ἐπιστολὴ τοῦ Πατριάρχου Κπόλεως πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν (μὲ ἡμερομηνία 18 Νοεμβρίου 2016) μεταξὺ τῶν πολλῶν θαυμαστῶν ἀναφέρονται καὶ τὰ κάτωθι:

  «Τυγχάνει πανθομολογούμενον, ότι η Αγία ημών Ορθόδοξος Εκκλησία, η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική, αποφαίνεται και αποφασίζει τα κατά το δόγμα και το πολίτευμα αυτής εν Ιεραίς Συνόδοις, τοπικαίς, ευρυτέραις, Μείζοσιν ή Αγίαις και Μεγάλαις, και εν Οικουμενικαίς, αι δε δια της επικλήσεως και εν Πνεύματι Αγίω λαμβανόμεναι Συνοδικαί αποφάσεις αποτελούσι μίαν φωνήν, ως αποφαίνεται και ο Ιερός Χρυσόστομος, γράφων ότι "μίαν εν Εκκλησία, δει φωνήν είναι αεί" (Εις Α’ Κορινθίους ΛΣΤ , P.G. 61, 315)».

    Στὴν ἑρμηνεία τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου τῆς Α΄ πρὸς Κορινθίους ἐπιστολῆς, στὸν λστ΄ Λόγον ὁ ἅγιος ἀναφέρει τὴν παραπάνω μνημονευόμενη φράση.
         «Καὶ γὰρ μίαν ἐν ἐκκλησίᾳ δεῖ φωνὴν εἶναι ἀεί».
  Χρησιμοποιεῖται ἡ φράσις αὐτὴ ἀπὸ τὸν κειμενογράφο τῆς παραπάνω ἐπιστολῆς γιὰ νὰ ἀποδείξει ὅτι ὅταν ἡ ἐκκλησία ἀποφαίνεται σὲ συνόδους

Ἐπιτρέπεται νὰ θεολογοῦν καὶ νὰ ἐλέγχουν οἱ πιστοὶ τοὺς ποιμένες τους καὶ γενικά, ὅποιον φαίνεται νὰ καινοτομεῖ ὡς πρὸς τὴν διδασκαλία τῶν Πατέρων;

Σε αὐτοὺς τοὺς δύσκολους καιροὺς τῆς ἐπικράτησης τῆς αἵρεσης βλέπουμε τὸ λυπηρὸ φαινόμενο νὰ πολεμοῦνται καὶ νὰ ὑβρίζονται συνήθως χωρὶς ἐπιχειρήματα, ὅσοι σχολιάζουν καὶ ἐλέγχουν κείμενα, κυρίως Ἐπισκόπων, ποὺ ἀποκλίνουν ἀπὸ ἢ διαστρεβλώνουν τὴν πατερικὴ διδασκαλία.

Οἱ ἐπιτιθέμενοι εἶναι συνήθως ἄνθρωποι τοῦ Κλήρου καὶ τοῦ πανεπιστημιακοῦ χώρου, ποὺ ὑποστηρίζουν μὲ λίγα λόγια καὶ δυστυχῶς χωρὶς πατερικὰ χωρία, ὅτι δὲν μπορεῖ ὁ κάθε ἕνας νὰ θεολογεῖ καὶ νὰ σχολιάζει κείμενα, πόσῳ μᾶλλον ὅταν πρόκειται γιὰ κείμενα τῶν λεγομένων «αὐθεντιῶν». Τὸ γεγονός, ὅτι κάποιος ἀγωνίζεται γιὰ τὴν πίστη του, δὲν τὸν βάζει αὐτόματα στὸ ἀπυρόβλητο καὶ δὲν τὸν προφυλάσει ἀπὸ ὀλισθήματα πνευματικά. Αὐτὸ ἰσχύει γιὰ ὅλους, καὶ πρῶτα γιὰ μένα.

Ὅμως ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Μαξίμοβιτς δίδασκε, ὅτι ὁ καθένας ἀπὸ ἐμᾶς, τοὺς Ὀρθοδόξους, εἶναι ὑπεύθυνος μὲ τὰ λόγια του καὶ τὶς πράξεις του γιὰ ὅλην τὴν Ὀρθοδοξία συνολικά. Ἄρα εἶναι ὑποχρέωση καὶ καθῆκον ἱερὸ τοῦ κάθε Χριστιανοῦ, ποὺ μὲ τὸ

Άγιος Σπυρίδων: Προστάτης των Φτωχών, Πατέρας των Ορφανών, Δάσκαλος των Αμαρτωλών


Ας ακολουθήσουμε τον Άγιο Σπυρίδωναστο δρόμο του Κυρίου«τῆς ἀγάπης ῥεῖθρον μὴ κενούμενον» και με τις πρεσβείες τουκαι τη Χάρη Του Τριαδικού Θεού θα φτάσουμε στο τέλος Του Φωτεινού Μονοπατιού


1. Κόντογλου Φώτης: Ο Άγιος Σπυρίδων.

O άγιος Σπυρίδωνας είναι ένας από τους πλέον τιμημένους αγίους της Oρθοδόξου Eκκλησίας, που τον επικαλούνται οι χριστιανοί στις περιστάσεις όπως τον άγιο Nικόλαο, τον άγιο Γεώργιο και τον άγιο Δημήτριο. Tο τίμιο λείψανό του το έχει η Kέρκυρα, όπως η Zάκυνθος έχει το λείψανο του αγίου Διονυσίου κ' η Kεφαλληνία τον άγιο Γεράσιμο.

Γεννήθηκε στον καιρό του αυτοκράτορος Kωνσταντίνου του Mεγάλου στο νησί της Kύπρου, από γονιούς φτωχούς. Γι' αυτό στα μικρά χρόνια του ήτανε τσομπάνης και φύλαγε πρόβατα. Ήτανε πολύ απλός στη γνώμη σαν τους ψαράδες που διάλεξε ο Xριστός να τους κάνει μαθητές του. Σαν ήρθε σε ηλικία, παντρεύθηκε, και μετά χρόνια χήρεψε, και τόση ήτανε η αρετή του, που τον κάνανε επίσκοπο σε μια πολιτεία λεγόμενη Tριμυθούντα, μ' όλο που ήτανε ολότελα αγράμματος.

Παίρνοντας αυτό το πνευματικό αξίωμα έγινε ακόμα απλούστερος και ταπεινός, και

"Αντι"οικουμενιστικές δικαιολογίες ... Αντι-οικουμενιστικές "κολοτούμπες"!

Ἡ ἱστορία γιὰ τοὺς «πεπτωκότες» γιὰ

μία ἀκόμη φορὰ ἐπαναλαμβάνεται.

Ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο "Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ"

     ..................................................................

Στην εκκλησιαστική ιστορία πάντα υπήρχαν και οι "πεπτωκότες". 
 
Διαβάζουμε ενδεικτικά  εδώ:



Για μεγάλο αριθμό Χριστιανών ο διωγμός του Δεκίου ήταν απροσδόκητος. (...)
Πολλοί Χριστιανοί, που έγιναν μέλη της Εκκλησίας σε καιρό ειρήνης, 
φάνηκαν την ώρα του κινδύνου τελείως απροετοίμαστοι να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις· (...). 
Γι’ αυτό πολλοί ήταν και οι πεσόντες ή αρνηθέντες την πίστη τους, οι πεπτωκότες (lapsi), όπως επεκράτησε να λέγονται. (...)

Πολλοί Χριστιανοί πριν ακόμη να συλληφθούν και ανακριθούν αρνούνταν την πίστη τους. 
Ήδη νικούνταν πριν από τη μάχη μη δυνάμενοι να πολεμήσουν … 
Οι δημόσιες αρχές δεν επαρκούσαν να καταγράφουν τους αποστάτες Χριστιανούς (De lapsis, κεφ. 7,8). (...)
Ανάμεσα στους πεπτωκότες υπήρχαν, κατά τη μαρτυρία του Κυπριανού, και κληρικοί (Κυπριανού, Επιστολή 14, κεφ. 1).


Τα έζησαν όλα αυτά οι Άγιοι ομολογητές μας. 
Είδαν τις εκκλησίες τους να περνάνε στα χέρια των αιρετικών. Είδαν τους στρατιώτες να τους σέρνουν στην εξορία. Ιωάννης Χρυσόστομος, Γρηγόριος Θεολόγος, και ... και ...

Η ιστορία μία ακόμη φορά επαναλαμβάνεται.
Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι εύκολο σήμερα,
ένας ιερέας ή ιερομόναχος να τολμήσει σε μια μέρα να αποφασίσει ότι θα ζήσει την υπόλοιπη ζωή του ΧΩΡΙΣ μισθό, ΧΩΡΙΣ ασφάλιση, ΧΩΡΙΣ ναό, ΧΩΡΙΣ αίθουσες ομιλιών, ΧΩΡΙΣ "τυχερά",  ... ίσως και καθηρημένος από τους αιρετικούς Οικουμενιστές,
να ρισκάρει τα πάντα για τον Χριστό και να εμπιστευθεί το μέλλον του σε Αυτόν, με ΚΑΘΕ θυσία.

Πριν λίγες βδομάδες διαβάσαμε κείμενο του αγωνιστή -το εννοούμε και δεν το γράφουμε ειρωνικά-  π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου

Πηγή κειμένου

όπου γράφει:


"... Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.
Ἀσφαλῶς, 


δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, 
οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου."


Δεν είναι ο π. Αναστάσιος ιερέας; Δεν είναι και θεολόγος; 
Γιατί γράφει ότι ΔΕΝ είναι αρμόδιος να κρίνει τις αποφάσεις της (ψευδο)Συνόδου; 
Και γιατί δεν είναι "τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου";
Έτσι αντέδρασαν οι πιστοί μετά την Σύνοδο της Φερράρας Φλωρεντίας;
Προφασιζόταν "ασφαλώς",  "αναρμοδιότητα"  ή ότι "δεν είναι του παρόντος";;;


Στο ίδιο μήκος κύματος δυστυχώς ένας ακόμη αντι-οικουμενιστής -επίσης δεν το γράφουμε ειρωνικά- ιερωμένος,  ο π. Πέτρος Χίρς.

Πέτυχε και απομόνωσε ένα χωρίο του π. Σεραφείμ Ρόουζ, γραμμένο για τελείως άλλες εκκλησιαστικές καταστάσεις, για να

Να, λοιπόν, πού οδηγεί ο α-πνευμάτιστος "χριστιανισμός" του Πάπα! Αναγγέλλει γεγονότα που συνδέονται με την εποχή του Αντίχριστου!

Συγκλονιστικό: Το Βατικανό θα προβεί σε αποκαλύψεις για ΑΤΙΑ και εξωγήινους – Μετά την Χ.Κλίντον νέα σημαντική αναφορά (Βίντεο)


Ανώτεροι καρδινάλιοι και άλλοι αξιωματούχοι του Βατικανού αναφέρουν ότι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία είναι έτοιμη να αποκαλύψει πληροφορίες σχετικά με τους εξωγήινους σε μερικούς μήνες με την διενέργεια μάλιστα και συνεδρίου! Yπενθυμίζουμε ότι και η Χίλαρι Κλίντον είχε εκφράσει προ μηνών  απόψεις για την ύπαρξη εξωγήινων, επαναλαμβάνοντας ότι είναι διατεθειμένη να αποκαλύψει τα μυστικά της περιβόητης «Area 51» (Περιοχή 51), στην οποία πιστεύεται από πολλούς ότι φιλοξενούνται και εξετάζονται ως πειραματόζωα εξωγήινες μορφές ζωής.
Ο ίδιος ο Πάπας Φραγκίσκος  έχει υπαινιχθεί πολλές φορές στο παρελθόν ότι η Γη έχει «δεχθεί» επισκέψεις από εξωγήινους, και ο ίδιος έχει υποσχεθεί την πλήρη δημοσιοποίηση αυτών των πληροφοριών σε κάποια στιγμή στο μέλλον.
Ο José Gabriel Funes,  σημερινός διευθυντής του Αστεροσκοπείου του Βατικανού, δήλωσε χωρίς το παραμικρό περιορισμό ότι η θρησκεία δεν «διαβλέπει» σύγκρουση μεταξύ της πίστης στο Θεό και της ύπαρξης εξωγήινης ζωής.

Ο ίδιος ο Ιερέας  υποστήριξε σε  συνέδριο ότι «υπάρχει ένα πλήθος πλασμάτων  στη Γη, έτσι είναι πιθανό και το σύμπαν να είναι σπαρμένο με πολλές μορφές ζωής, πιο εξελιγμένη από την δική μας . Σύντομα οι άνθρωποι θα πρέπει να προετοιμαστούν για να γνωρίσουν τους συναδέλφους  αλλοδαπούς», κατέληξε ο ίδιος.
Αυτό συνιστά η ελευθερία της δημιουργίας και ο Θεός σίγουρα έχει δημιουργήσει  διάφορες μορφές ζωής σε διαφορετικούς πλανήτες στο σύμπαν, υποστηρίζουν καθολικοί ιερείς.
Ένας άλλος εκπρόσωπος του Βατικανού, ο ιερέας Guy Consolmagno είπε  ότι υπάρχουν εξωγήινοι και ότι είναι στην πραγματικότητα σωτήρες της ανθρωπότητας.
«Όταν θα φτάσουν  επισήμως στη Γη, τα πράγματα θα αλλάξουν δραματικά και  θα υποστούμε σημαντικές αλλαγές στην προοπτική  στη ζωή μας , αλλά και στην αντίληψη για τον  Θεό», κατέληξε ο ίδιος.
Αυτές οι απόψεις όμως είναι εντελώς σοκαριστικές, επειδή καταδεικνύουν ενδεχομένως  ότι το Βατικανό γνωρίζει περισσότερα για την εξωγήινη ζωή και την δημιουργία, τα οποία κρύβει επιμελώς  στις υπόγειες βιβλιοθήκες του.
Πολλοί «ειδικοί» επιστήμονες τονίζουν ότι….. «με την έναρξη μιας νέας εποχής, οι πληροφορίες αυτές θα πρέπει να δημοσιοποιηθούν για να προετοιμάσουν  την κοινή γνώμη για το πότε θα αποκαλυφθεί η «αλήθεια». Αυτή η αλήθεια μπορεί να είναι όμως παράξενη, γιατί μπορεί να διαλύσει   τις υπάρχουσες θρησκείες, αλλά και την ιδέα περί Θεού», καταλήγουν οι «αρχιερείς» του σκότους  που φλομώνουν του πολίτες του κόσμου στο ψέμα .
Το πιο επικίνδυνο όμως  είναι  ότι το Βατικανό έχει ξεκινήσει μια μεγάλη εκστρατεία σε πολίτες με καλή μόρφωση, για την έλευση των εξωγήινων  πολιτισμών, ενώ ετοιμάζεται  μια νέα διάσκεψη, όπου θα αποκαλυφθούν υποτίθεται νέα στοιχεία.
Η αναγγελία τέτοιων γεγονότων  σημαίνει ότι είμαστε πλέον  κοντά στις ημέρες αποκάλυψης του αντιχρίστου και  όλων αυτών που έχουν προφητευτεί από τους Άγιους πατέρες  της ορθοδόξου εκκλησίας.
Οφείλουμε όλοι μας να έχουμε τα μάτια και τα αυτιά μας ανοικτά και να μην πιστεύουμε όλα όσα αναφέρουν τα ΜΜΕ…εδικά αυτό το διάστημα.


πηγή