Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ θέλουν να ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ και το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!





   Δημοσιεύουμε την βλάσφημη πρόταση που εστάλη από το «συμβούλιο των γυναικών χριστιανών της Γερμανίας» μέλη της ACK "Εργασιακής Ομάδας των Εκκλησιών" ως συμπλήρωση των υπαρχόντων κειμένων για τον εορτασμό της γιορτής του περιβάλλοντος την 1η Σεπτεμβρίου στο Luebeck της Γερμανίας, η οποία διαφημίσθηκε σε ορθόδοξες ενορίες (όπως αυτή του Βruehl, βλέπε εδώ).
   Δεν μεταφράσαμε όλο το κείμενο (για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει ολόκληρο στο τέλος). Αυτό όμως που μεταφράσαμε φθάνει για να αποδείξει, ότι οι οικουμενιστικοί κύκλοι είναι κύκλοι αιρετικών, και δη παναιρετικών, είναι βουτηγμένοι στην αίρεση!  Στους κύκλους αυτούς συμμετέχουν χωρίς διαμαρτυρίες και χωρίς κανέναν ενδοιασμό οι "ορθόδοξοι" του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

   Στο κείμενο αυτό αρκούν οι ακόλουθες επισημάνσεις (στο γερμανικό κείμενο είναι τονισμένες με μαύρο):
   Στην "λειτουργία" αυτή υπάρχει χορός με το ακόλουθο τυπικό: Ο ένας πίσω από τον άλλο σε μία σειρά, το δεξί χέρι στον αριστερό ώμο του μπροστινού, το αριστερό χέρι στο κέντρο της κοιλιάς. Δεξί πόδι μπροστά, αριστερό, δεξί και πάλι πίσω στο αριστερό. Το δεξί πόδι ελευθερώνεται και πάλι από την αρχή.
   Στην "λειτουργία" αυτή αναφέρεται ως προσευχή: Ευλόγησε μας Θεέ της ζωής, Πάτερ και Μήτηρ, Υιέ και αδελφέ  και συ πνευματική δύναμη. Αμήν!
    Στην "λειτουργία" αυτή το Άγιο Πνεύμα αναφέρεται παντού ως πνευματική δύναμη!

    Δεν ξέρουμε αν υιοθετήθηκαν όλες οι παράμετροι αυτής της προτάσεως. Εκείνο που μπορούμε να θεωρήσουμε σίγουρο είναι το γεγονός πως, όταν υπάρχουν τέτοιες προτάσεις και δεν γνωστοποιείται καμιά αντίδραση, τούτο αποδεικνύει το παναιρετικό πνεύμα, που επικρατεί σε αυτούς τους κύκλους με συμμετοχή των Ορθοδόξων (και των γνωστών και μη εξαιρετέων ιερωμένων κ. Φραγκουλάκη, κ. Μύρων, κ. Αυγουστίνου Γερμανίας κλπ.).
   Σίγουρο επίσης είναι ότι στο κήρυγμα αναφέρθηκαν, ως παράδειγμα προς μίμηση, λόγια του Μαχάτμα Γκάντι και υπήρχαν διαφορετικές ορχήστρες πνευστών και κρουστών και χορωδίες ακόμα και από την Κορέα. Οι Ορθόδοξοι νομίζουν ότι, επειδή απαγγέλθηκε το Σύμβολο της Πίστεως της Νικαίας χωρίς το "φιλιόκβε", έκαναν το καθήκον τους!
    Ποιές άλλες αποδείξεις χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε την μέγιστη πτώση των Οικουμενιστών μετά των οποίων κοινωνούμε; Μπορεί, κι ο πιο ευφάνταστος νους, να φανταστεί ότι κάτι τέτοιο θα δεχόταν ο Κύριος Ιησούς Χριστός και Θεός μας, οι Ομολογητές Πατέρες και οι Άγιοί μας; Όσοι δέχονται ό,τι ο Κύριος δεν θα εδέχετο, μπορεί να θεωρούνται μέλη του πανακήρατου Σώματός Του και μάλιστα Ποιμένες της Εκκλησίας του;
   Δυστυχώς κ. Φραγκουλάκη (για να επαναλάβουμε τη δική σου φράση): "Την πάτησες ρε φίλε"!!
Δ.Π.


Ακολουθεί η πρόταση των "γυναικών Χριστιανών" και το κείμενο που τελικά επιλέχθηκε (;)
1 Gottesdienstvorschlag des Christinnenrates zum Ökumenischen
Tag der Schöpfung 2017 So weit Himmel und Erde ist… 
(Psalm 148,13) Dieser meditative Gottesdienst wurde von Sr. Bernadette Dunkel, Deutsche Ordensobernkonferenz (DOK), erarbeitet und ist ein Vorschlag zur Ergänzung der Materialien der ACK. Begrüßung „Die Liebe Gottes umgibt uns von allen Seiten. Gottes Liebe ist das Wasser, das wir trinken, die Luft, die wir atmen und das Licht, das wir schauen.“ (Ernesto Cardenal) Lobe die Weisheit 1. Lobe die Weisheit, die göttliche Kraft ohne Ende, lobe sie, Menschheit, erhebe zu ihr deine Hände, folg ihrem Wort, sie schenkt euch Rat immerfort, öffnet euch ganz ihrer Spende. 
2. Lobe die Weisheit, die alles so liebevoll leitet, die unsre Herzen in Hoffnung und Zutrauen weitet, die uns befreit, die in Verfolgung und Leid über uns Flügel ausbreitet. 
3. Lobe die Weisheit, von Anbeginn Quelle und Segen, du bist aus ihr, und in dir ist sie freundlich zugegen, Raum, Meer und Land trägt sie, wie dich in der Hand, will uns zum Lieben bewegen. 
4. Lobe die Weisheit, ja sing ihren Namen und Tanz, sie bindet Leben und Sterben zum heiligen Kranze; sie ist das Licht, das unsre Ängste durchbricht, weckt uns ins göttliche Ganze. 
(Christa Peikert-Flaspöhler, Rechte bei der Autorin zu singen nach EKG 317 Lobe den Herren, den mächtigen König der Ehren) 
Liturgische Eröffnung Wir beginnen unseren Gottesdienst Im Namen unseres Gottes, 2 der uns in Liebe und zum Lobpreis geschaffen hat, im Namen Jesu Christi, der uns in der Liebe und im Lobpreis begegnet, und im Namen der Heiligen Geistkraft, die uns zur Liebe und zum Lobpreis befähigt. 
Einführung „So weit Himmel und Erde sind…waltet Gottes Hoheit.“ Der Psalmist stellt uns Gott in diesem Psalm als Schöpfer vor, der alles geschaffen hat und des Lobpreisens würdig ist. Wenn ich diese Schöpfung sehe und wahrnehme, erkenne ich in ihr die Schönheit und die Kreativität einer Frau. Gott, der in sich beides vereint, zu dir kann ich sagen: Die ganze Schöpfung singt unseren Gott. Himmel und Erde, Pflanzen und Tiere, alle Menschen aus allen Völkern preisen Gott und Gott waltet, sorgt für die Schöpfung. „Zwischen Himmel und Erde ist der Mensch ausgespannt, leben wir Menschen“. Wir Menschen brauchen den Himmel und die Erde, alles was Gott geschaffen hat ist zu unserem Wohl. Im Eingangslied in der 
3. Strophe heißt es: „Lobe die Weisheit – die Geistkraft – Raum, Meer und Land trägt sie, wie dich, in der Hand, will uns zum Lieben bewegen.“ Nur durch einen guten, liebevollen Umgang mit der Schöpfung können wir diese bewahren, schützen und weiterentwickeln. Text von Louis Evely: (kann als Gebet von mehreren Personen gesprochen oder von einer Person gesprochen werden zu einem passenden Bild oder mit meditativer Musik.) 
Gott hat die Welt so sehr geliebt! Wir gehören Gott nicht wirklich an, wenn wir nicht diese Erde und alles, was sich auf ihr befindet, liebend und glühend bedauern, nicht genügend auf ihr beten und schaffen können, um sie ganz neu zu erheben, ganz zu läutern, ganz in Liebe und Freude zu durchdringen. Gott wollte uns nötig haben. Gott wollte, dass wir bedeutend mehr tun, als nur auf den Himmel warten und ihn erhoffen. Gott will, dass wir den Himmel errichten, indem wir die Erde zu einem Ort wandeln, 3 wo die Gerechtigkeit herrscht und wir einander lieben. Lied Gott gab uns Atem, damit wir leben… GL 468 
Oder: als Alternativvorschlag–Eine Handvoll Erde (Text: Reinhard Bäcker, Melodie: Detlev Jöcker Aus: Buch/CD – „Viele kleine Leute“ Menschenkinder Verlag, Münster) 
Lesung aus dem Buch Genesis 1,26 – 31a 26 Dann sprach Gott: Lasst uns Menschen machen als unser Abbild, uns ähnlich. Sie sollen herrschen über die Fische des Meeres, über die Vögel des Himmels, über das Vieh, über die ganze Erde und über alle Kriechtiere auf dem Land. 27 Gott schuf also den Menschen als sein Abbild; als Abbild Gottes schuf er ihn. Als Mann und Frau schuf er sie. 28 Gott segnete sie und Gott sprach zu ihnen: Seid fruchtbar und vermehrt euch, bevölkert die Erde, unterwerft sie euch und herrscht über die Fische des Meeres, über die Vögel des Himmels und über alle Tiere, die sich auf dem Land regen. 29 Dann sprach Gott: Hiermit übergebe ich euch alle Pflanzen auf der ganzen Erde, die Samen tragen, und alle Bäume mit samenhaltigen Früchten. Euch sollen sie zur Nahrung dienen. 30 Allen Tieren des Feldes, allen Vögeln des Himmels und allem, was sich auf der Erde regt, was Lebensatem in sich hat, gebe ich alle grünen Pflanzen zur Nahrung. So geschah es. 31 Gott sah alles an, was er gemacht hatte: Es war sehr gut. Bewegung zum Lob Gottes Einen Tanz mit bunten Tüchern, z.B. zum „Halleluja“ aus der Finnischen Messe (beschwingt), oder einer anderen entsprechenden Musik. Schön wäre es wenn sich die einzelnen Tänzerinnen oder Tänzer frei zum Lob Gottes bewegen. Wir beten in Anlehnung an Psalm 148 Singt mit, alle Stimmen! Alles, was ist, rühme unseren Gott. Stimmt ein, singt mit, ihr, die oben sind, in der Höhe! Singt mit, ihr Engel, das Heer der himmlischen Diener. Singt mit, Sonne und Mond, singt mit, ihr leuchtenden Sterne! Singt mit, ihr Welten, ihr unendlichen Räume im All! Denn Gottes Werk seid ihr, geschaffen von der gütigen Hand. Stimmt ein, singt mit hier auf der Erde. Singt mit in der Tiefe des Meeres 4 und an den Wolken des Himmels. Singt mit, Gewitter und Hagel, singt mit, Schnee und Nebel. Sing mit, du Sturmwind der sein Wort ausrichtet. Singt mit, ihr Berge und Hügel, ihr Fruchtbäume und ihr Zedern, ihr Feldtiere, ihr Tiere im Haus, ihr Tiere der Erde, Ihr Vögel am Himmel. Stimmt ein, singt mit, ihr Völker, ihr Könige, ihr Richter der Erde. Singt mit, Frau und Mann, Greis und Kind. Rühmt und lobpreiset euren Gott, denn Gott allein ist würdig des Ruhmes. So weit Himmel und Erde sind, waltet Gottes Hoheit. Singt mit allen euren Stimmen, stimmt an den Lobpreis ihr Frauen und Männer, ihr Kinder, große und kleine, ihr Völker der Erde. Halleluja! (Quelle unbekannt) Lied Gott loben in der Stille… GL 399 
Fürbitte 
Gott, wir beten heute für die Erde, von der wir alle leben wie von einer Mutter; Wir beten für die Luft, die uns umhüllt und atmen lässt. Wir beten für das Wasser, das uns erfrischt und stärkt. Wir beten für das Feuer, das uns wärmt und leuchtet. Wir beten für das Land, dass es gut und fruchtbar bleibt. Wir beten für unsere Mitgeschöpfe, die Blumen, Tiere, Bäume und Pflanzen, dass wir sie lieben und achten lernen. Wir beten für uns Menschen, dass wir uns untereinander nicht gering schätzen, verachten, beneiden und schaden, sondern gut für alle und alles sorgen. Lehre uns, aus deinen Schöpfungshänden mit Dankbarkeit zu empfangen. (Heidrun Gut, aus: Hintersberger/Kett/Keul/Spendel (Hgg.), 
Du bist der Atem meines Lebens. Das Frauengebetbuch. Ostfildern 2006) Gebet Vater unser…. 
5 Tanz (evtl. mit allen die Freude am Tanz haben) 
Pilgertanz – Musik: Air – von: Johann Sebastian Bach 
Durch diesen Tanz, der eine sehr einfache Schrittfolge hat, sind wir herausgerufen aus uns selbst und gehen in die Welt, in die Schöpfung, vertrauend auf Gottes Verheißung des Lebens in Fülle für alle, wenn wir aufeinander achten und mit allem Geschaffenen gut und achtsam umgehen. Aufstellung: hintereinander in einer Schlange, rechte Hand wird auf die linke Schulter der vorderen Person gelegt, linke Hand liegt auf dem Bauchzentrum. Schrittfolge rechter Fuß vor, linker Fuß vor, rechter Fuß vor und wieder zurück auf den linken (= Wiegeschritt). Der rechte Fuß wird wieder frei und der Schritt beginnt von vorne. 
Gebet 
Öffne meine Augen Öffne meine Augen, Gott, Deine Herrlichkeit in der Vielfalt von Pflanzen und Blumen zu sehen Öffne meine Ohren, Gott, Deine Stimme im Vogelgesang und im Rauschen der Blätter zu hören. Öffne mein Herz, Gott, Deine Liebe in der Fülle von Früchten und Samen zu erahnen. Öffne meine Hände, Gott, Deine Schöpfung zu pflegen und zu bewahren. Öffne mein Leben, Gott, und mach mich fähig, Dich in allem zu erkennen. (Andrea Rehn-Laryea, aus: Hintersberger/Kett/Keul/Spendel, Hgg. Du bist der Atem meines Lebens. Das Frauengebetbuch. Ostfildern 2006) 
Lied 
Wo Menschen sich vergessen… GL 861 (GL Anhand der Diözese Rottenburg-Stuttgart und Freiburg) – Gibt es auch in anderen Liederbüchern!) 1. Wo Menschen sich vergessen, die Wege verlassen und neu beginnen, ganz neu, 6 da berühren sich Himmel und Erde, dass Friede werde unter uns, da berühren sich Himmel und Erde, dass Friede werde unter uns. 2. Wo Menschen sich verschenken, die Liebe bedenken und neu beginnen, ganz neu, da berühren sich Himmel und Erde, dass Friede werde… 3. Wo Menschen sich verbünden, den Hass überwinden und neu beginnen, ganz neu, da berühren sich Himmel und Erde, dass Friede werde… Segen Einmal das Blickfeld wechseln sich aus allen Wolken nicht nur aus „Wolke 7“ fallen lassen – mit Mut – ohne Übermut, mit Wagnis – ohne Waghalsigkeit, mit Leichtigkeit – ohne Leichtfertigkeit, sich trauen sich etwas zutrauen sich dem Himmel und der Erde anvertrauen täglich. (Klaus Jäkel-Anzeiger für die Seelsorge, 5-‘17) 
Dazu segne uns du Gott des Lebens, du Vater und Mutter, du Sohn und Bruder und du heilige Geistkraft. Amen. Zusammengestellt von: Sr. Bernadette Dunkel SSpS Deutsche Ordenskonferenz (DOK) Christinnenrat

Το κείμενο που τελικά επιλέχθηκε το βλέπετε εδώ: 


7 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/9/17, 9:36 π.μ.

    Το "ορθόδοξες" ενορίες σε εισαγωγικά παρακαλώ.
    Μας λέτε ότι συμμετέχουν μόνο οι "Ορθόδοξοι" του Φαναρίου.
    Δηλαδή κατ' εσάς οι υπόλοιποι επίσκοποι και πατριάρχες ανά τον κόσμο που έχουν κοινωνία εκκλησιαστική, δηλαδή πίστεως με τον Βαρθολομαίο δεν είναι σε αίρεση;
    Όπως κι οι ιερείς που τους μνημονεύουν, όπως κι οι λαϊκοί που τους ανέχονται και τους φιλουν τα χέρια; Η μήπως οι ιερείς και οι μοναχοί που παριστάνουν τους συνοδικοτερους των Συνόδων και αποφασίζουν μόνοι τους ότι οι αιρετικοί οικουμενιστες έχουν Μυστήρια, αγνοώντας πληθώρα Αγίων όπως ο Μέγας Βασίλειος που λέει ότι ούτε οι αιρετικοι, ούτε οι σχισματικοί έχουν Βάπτισμα (δηλαδή Μυστήρια); Ανοίξτε το Πηδάλιο να δείτε τι λέει μέσα για τις οικονομίες που έγιναν και αναγνωρίστηκαν κάποια βαπτισματα. Αυτό αποφασίστηκε από Σύνοδο και μετά που υποχώρησε η αίρεση.
    Πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι γράφετε δημοσίως για σοβαρότατα θέματα πίστεως, ένας να πλανηθει από τα γραφόμενα σας θα δώσετε φοβερό λόγο.
    Φιλικά
    Αποτειχισμενοι από Αγγλία

    ΥΓ: πέραν των ανωτέρω εξαιτίας της στάσης των "οικονομολόγων" δεν έχουμε ναούς και ιερείς να πάμε να λειτουργήθουμε.
    Κρατάτε το λαό σε λήθαργο με τις υποτονικές και πλανεμενες θεωρίες σας περί οικονομίας και δεν αντιδρά όπως θα έπρεπε. Και φυσικά έχουμε κι εμείς ευθύνη. Αν αντιδρουσαμε σωστά και δυναμικά θα είχαμε περισσότερους ιερείς.
    Ο Θεός να μας βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζω " ... Ανοίξτε το Πηδάλιο να δείτε τι λέει μέσα για τις οικονομίες που έγιναν και αναγνωρίστηκαν κάποια βαπτισματα. Αυτό αποφασίστηκε από Σύνοδο και μετά που υποχώρησε η αίρεση...."
      Ναι ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΓΑΙ ΟΣΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ με την έννοια οτι η θεία χάρις τα ασθενή θεραπεύει και τα ελλείποντα αναπληροί. Και το σωστό και ασφαλές είναι να βαπτίζονται και όχι να "οικονομουνται" με μπαλώματα ...

      Ποτέ η εκκλησία δεν αναγνώρισε μυστήρια σε ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑΝ .

      Η εκκλησία ουδέποτε αναγνώρισε σωτηρία , μυστήρια και θεία χάρη στην αίρεση και το σχίσμα ,σε ετερόδοξους ... σε ότι ήταν εκτός των ορίων της .

      Και αυτή είναι η καινοτομία στο Κολιμπάρι . Οτι για πρώτη φορά στο Κολιμπάρι βλέπουν συνοδικά εκκλησία , σωτηρία , μυστήρια και θεία χάρη κτλ στο σχίσμα και την αίρεση .

      Λέτε επίσης "Κρατάτε το λαό σε λήθαργο με τις υποτονικές και πλανεμενες θεωρίες σας περί οικονομίας και δεν αντιδρά όπως θα έπρεπε. .."

      Ετσι είναι . Αμα του λές και με την εκκλησία του Βαρθολομαίου σώζεσαι γιατί να χάσει την βολή του και να μπεί στα δύσκολα της ομολογίας ?

      Α και για το " Κι όπως και σε άλλες εκκλησιαστικές περιόδους οι Άγιοι ανέχονταν κατ’ οικονομία κάποιες καταστάσεις, ειδικά για τους αγνοούντας, έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς. Δεν αποφασίζουμε ατομικά για την εγκυρότητα ή όχι των Μυστηρίων λοιπόν, αλλ’ αυτό περιμένουμε να το κάνει μια Ορθόδοξη Σύνοδος, η οποία και έχει τέτοιες αρμοδιότητες. "

      Εαν σύνοδος έχει αρμοδιότητα αμετανόητους αιρετικούς να κάνει τέτοιες οικονομίες Ε ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΛΙΜΠΑΡΙ οπότε εσείς γιατί τα βάζετε με το Κολιμπάρι ?

      Καμία σύνοδος δεν είχε , δεν έχει και δεν θα έχει την αρμοδιότητα και την δυνατότητα να κάνει κατι τέτοιο απλά γιατί έρχεται αντίθετο στο ένας Κύριος, η μία πίστη, το ένα βάπτισμα και είναι άρνηση της απαξ παραδοθείσας πίστης .Εαν το έκανε θα ήταν απο χέρι ληστρική όπως ακριβώς και είναι το Κολιμπάρι .

      Οσο για το " Για θυμηθείτε· υπάρχει κάποια Σύνοδος που αμφισβήτησε την εγκυρότητα των μυστηρίων που τελέστηκαν σε ανάλογες περιόδους; Τότε δηλαδή (ἐπί Αρειανισμού, Νεστοριανισμού, Μονοθελητισμού κ.λπ.) που στον ένα Επισκοπικό θρόνο κατελάμβανε αιρετικός Επίσκοπος, στη διπλανή μητρόπολη Ορθόδοξος, στην παραπέρα ένας κρυφο-αρειανιστής, στην άλλη ένας … και αυτή η κατάσταση εναλλασσόταν σχεδόν σε όλες τις τοπικές Εκκλησίες;"

      Ναι υπέρχουν αναφορές που Αγιοι δεν έκαναν μνημόσυνο στο παιδί τους γιατι στην αιρεση αοεβίωσε . Αλλά και στις νεαρές τα αγια γράμματα , τις διαταγές λέγω των ΑΓΙΩΝ Αυτοκρατόρων σαφώς αιρετικά τέκνα δεν κληρονομούσαν χριστιανούς και οι αιρετικοί ΑΚΟΜΑ και μετά θάνατο αναθεματιζόταν και τα οστά τους διασκορπιζόταν ...
      Αυτά τα αγαπουλίστικα περί ανοχής κτλ των αιρετικών είναι οικουμενιστικά ψέματα .

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/9/17, 11:05 π.μ.

    Λέει ο Κρίσνα:
    "Εγώ είμαι ιεροτελεστία, Εγώ η θυσία, ο Μάντρα Εγώ. Εγώ η σπονδή, εγώ η φωτιά...
    Εγώ του κόσμου τούτου είμαι ο πατέρας, η μάννα, ο χορηγός, ο Προπάτορας, το αντικείμενο της γνώσης, ο Εξαγνιστής... κι ακόμα ο Ρινγκ Βέδα, ο Σάμα Βέδα και ο Γιάτζιους Βέδα, ο σκοπός, το στήριγμα, ο Κύριος... Η αθανασία κι ο θάνατος και το ον και το μη ον, Εγώ είμαι ω Αρτζούνα" Μπαγκαβάτ Γκιτά κεφάλαιο 9ο στίχοι 16-19.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχετε δίκιο. Το «ορθόδοξες ενορίες» σε εισαγωγικά. Όμως το άρθρο έχει υπογραφή: Δ.Π. Θα έπρεπε να επέμβουμε σε κείμενο ξένο και να το διορθώσουμε; Οι θέσεις μας στο θέμα είναι γνωστές, αν και κάποιες φορές μας ξεφεύγουν κάποια πράγματα. Αν ανατρέξετε στις αναρτήσεις μας, θα δείτε εκατοντάδες φορές να επαναλαμβάνεται αυτό που κι εσείς γράφετε. Ότι δηλαδή, «οι υπόλοιποι επίσκοποι και πατριάρχες ανά τον κόσμο που έχουν κοινωνία εκκλησιαστική, δηλαδή πίστεως με τον Βαρθολομαίο είναι σε αίρεση».
    Ως προς τα μυστήρια των μη κεκριμένων αιρετικών, μην είστε τόσο εύκολοι σε αποφάνσεις. Καλώς κάνετε και υπενθυμίζετε την Ακρίβεια και την ακολουθείτε, και διαφωτίζετε γι’ αυτήν. Όμως την απόφαση για ένα τέτοιο μεγάλο θέμα, μόνο μια ορθόδοξη Σύνοδος έχει αρμοδιότητα πάρει.
    Όπως κι εσείς, έτσι κι εμείς, επειδή ακριβώς δεχόμαστε την διδασκαλία των Αγίων, έχουμε αποτειχισθεί για να αποφύγουμε τον μολυσμό της Παναιρέσεως, ο καθένας προσωπικά (αφού πρωτίστως για τον εαυτό μας έχουμε ευθύνη) ακολουθώντας και υπακούοντας στους Αγίους τους οποίους αναφέρετε. Όμως είμαστε σε εποχή συγχύσεως τεραστίων διαστάσεων, εσχατολογική εποχή, και πλήθος ιερωμένων και πιστών (αιχμάλωτοι μιας αρρωστημένης και εξουσιαστικής γεροντοκρατίας και δεσποτοκρατίας) δεν ξέρουν τι να κάνουν και ποιούς ν' ακούσουν. Κι όπως και σε άλλες εκκλησιαστικές περιόδους οι Άγιοι ανέχονταν κατ’ οικονομία κάποιες καταστάσεις, ειδικά για τους αγνοούντας, έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς. Δεν αποφασίζουμε ατομικά για την εγκυρότητα ή όχι των Μυστηρίων λοιπόν, αλλ’ αυτό περιμένουμε να το κάνει μια Ορθόδοξη Σύνοδος, η οποία και έχει τέτοιες αρμοδιότητες. Για θυμηθείτε· υπάρχει κάποια Σύνοδος που αμφισβήτησε την εγκυρότητα των μυστηρίων που τελέστηκαν σε ανάλογες περιόδους; Τότε δηλαδή (ἐπί Αρειανισμού, Νεστοριανισμού, Μονοθελητισμού κ.λπ.) που στον ένα Επισκοπικό θρόνο κατελάμβανε αιρετικός Επίσκοπος, στη διπλανή μητρόπολη Ορθόδοξος, στην παραπέρα ένας κρυφο-αρειανιστής, στην άλλη ένας … και αυτή η κατάσταση εναλλασσόταν σχεδόν σε όλες τις τοπικές Εκκλησίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/9/17, 1:16 μ.μ.

      Εν ημέρα κρίσεως δεν θα έχουμε πού να κρυφτούμε, είσαστε τα ΜΜΕ του Αντίχριστου, διαφημίζεται την Εκκλησία του.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/9/17, 4:03 μ.μ.

      Αγαπητό ιστολόγιο,
      Ευχαριστώ κατ'αρχας που δημοσιεύσατε το σχόλιο μου, όπως και για την απάντηση σας.
      Σχετικά με αυτά που αναφέρετε έχω να παρατηρήσω ότι κατά την Ορθόδοξη διδασκαλία, είναι άλλο η συνοδική καταδίκη, "παρά των αγίων Συνόδων ή Πατέρων κατεγνωσμένην" Αίρεση και άλλο η συνοδική καταδίκη των αιρετικών.
      Ο Μέγας Αθανάσιος σύμφωνα με την Απόφαση της Α' Οικουμενικής Συνόδου που καταδίκασε την Αίρεση του Αρειανισμού, (Βλέπε Παναίρεση Οικουμενισμού)-
      "ο Οικουμενισμός εμπίπτει στην απαίτηση του 15ου Κανόνος της Πρωτοδευτέρας, συμφώνως μέ τήν οποία η κηρυσσόμενη αιρεση από τόν επίσκοπο πρέπει νά ειναι «παρά των Αγίων Συνόδων ή Πατέρων κατεγνωσμένη..."
      (Π. Θεόδωρου Ζήση)-
      δεν είχε ουδεμία Εκκλησιαστική επικοινωνία με τους μη καταδικασμένους και μη καθηρημένους Συνοδικά Αρειανούς(Βλέπε Οικουμενιστές), Ψευδεπισκόπους και δεν δεχόταν ως έγκυρα τα μυστήρια τους.

      "Και για να μιλήσουμε συγκεκριμένως, ο Μέγας Αθανάσιος αποκηρύττει το βάπτισμα των Αρειανών, καίπερ ετηρείτο κατ' αυτό ο υπό του Κυρίου ορισθείς τύπος της τριαδικής επικλήσεως.
      Επειδή δηλαδή δεν εδέχοντο τον Υιόν ομοούσιον προς τον Πατέρα, δια τούτο ουχί «εις Πατέρα και Υιόν» έδιδον το βάπτισμα, «αλλά εις κτίστην και κτίσμα, εις ποιητήν και ποίημα.
      Ου γαρ ο λέγων απλώς Κύριε, ούτος και δίδωσι, αλλά ο μετά του ονόματος και την πίστιν έχει ορθήν.
      Πολλαί γουν και άλλαι αιρέσεις λέγουσαι τα ονόματα μόνον, μη φρονούσαι δε ορθώς μηδέ την πίστιν υγιαίνουσαν έχουσαι, αλυσιτελές έχουσι το παρ' αυτών διδόμενον ύδωρ, λειπόμενον ευσέβεια· ώστε και τον ραντιζόμενον παρ' αυτών ρυπαίνεσθαι μάλλον εν ασέβεια ή λυτρούσθαι» ".
      (Π. Τρεμπέλα, Δογματική της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας).

      Μόνο κατά οικονομία μπορούμε να δεχτούμε τα μυστήρια των Αιρετικών Οικουμενιστών Ψευδοεπισκόπων της Αντίχριστης Συνόδου της Κρήτης και όσων έχουν εκκλησιαστική επικοινωνία με αυτούς, διότι οι Αιρετικοί καθώς λέει ο Ιερός Κανόνας της Εκκλησίας, μήτε Εκκλησία είναι, μήτε θυσιαστήριο έχουν, μήτε Άγιον Πνεύμα,
      "τα υπ' αυτών (δηλαδή των αιρετικών) γινόμενα, ψευδή και κενά υπάρχοντα, πάντα εστίν αδόκιμα.
      Ου γαρ δύναται τι δεκτόν και αιρετόν είναι πάρα τω Θεώ των υπ' εκείνων γινομένων.
      Όθεν και ημείς συνιέναι οφείλομεν, και νοείν, ως... δυνατοί ουκ ειεν χάριν δούνε τω Κυρίω.
      Και δια τούτο ημείς οι συν Κυρίω οντες, και ενότητα Κυρίου κρατούντες, και κατά την αξίαν αυτού χορηγούμενοι, την ιερατείαν αυτού εν τη εκκλησία λειτουργούντες, όσα οι αντικείμενοι αυτω, τουτέστι πολέμιοι και αντίχριστοι ποιούσιν, αποδοκιμάσαι και αποποιήσαι και απορρίψαι, και ωςβέβηλα έχειν οφείλομεν"
      (Α' Κανών Σύνοδος Καρχηδόνας επί Ιερομάρτυρος Κυπριανού).

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/9/17, 4:04 μ.μ.

      Συνέχεια:
      Τουτέστιν όσοι αδελφοί μας επιστρέφουν εν μετανοία στην Εκκλησία, τους δεχόμαστε όπως είναι, χωρίς να κάνουμε αναβαπτισμούς, αναμυρώσεις, αναχειρωτονίες κλπ, διότι τότε θα αναγάγουμε τους εαυτούς μας σε "Υπερ-Σύνοδο και Υπέρ - Εκκλησία", και όταν γίνει μια Ορθόδοξος Σύνοδος που δεν θα γίνει ποτέ διότι ζούμε στα έσχατα χρόνια, θα αποφασίσει αυτή για τα μυστήρια τους.

      Διαφορετική είναι η συμπεριφορά των Αγίων της Εκκλησίας προς τους Αιρετικούς όταν κηρύσσεται Αίρεση και γίνονται Ομολογιακοί αγώνες και διαφορετική όταν επανέρχεται η Ορθοδοξία και καταδικάζονται Συνοδικώς - τυπικώς οι Αιρετικοί λαμβάνοντας τέλος και οι Ομολογιακοί αγώνες.
      Διαφορετική είναι επίσης η συμπεριφορά των Αγίων Πατέρων μας προς τους αμετανόητους διώκτες Αιρετικούς και όσων έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς και διαφορετική προς τους επιστρέφοντας στην Εκκλησία μετανιωμένους.

      Η Εκκλησία αποδέχθηκε Συνοδικώς και κατά οικονομία, χωρίς δηλαδή να επαναλάβει τα μυστήρια όχι μόνο μη καθαιρεμένων Αιρετικών Ψευδοϊερέων που μετανόησαν αλλά ακόμη και από καθαιρεμένων παμπάλαιων Ψευδοϊερέων Αιρετικών που μετανόησαν, ευρισκομένων ομοίως εκτός Εκκλησίας.
      (Βλέπε 95' Κανών ΣΤ' Οικουμενικής Συνόδου).
      Κατά τον Μέγα Βασίλειο, δια της πράξεως της αυτής η Εκκλησία προσπαθούσε να διευκολύνει την προσέλευση των μετανοούντων Αιρετικών στο σώμα της.
      (Αρχ. Βασ.Παπαδάκη).

      Το γενικό συμπέρασμα σύμφωνα πάντοτε με την Πράξη της Εκκλησίας είναι ότι η "οικονομία" στο θέμα των μυστηρίων των πλανεμένων κατά το δόγμα Αιρετικών, γίνεται να εφαρμοστεί σε όσους εν μετανοία επιστρέφουν στην Εκκλησία, ενώ για τους εκτός Εκκλησίας παραμένοντας στην Αίρεση τους, η εφαρμογή της "οικονομίας" είναι αδύνατη.

      Δεν υπάρχει ούτε ένα παράδειγμα, ούτε ένας Ιερός Κανόνας είτε απο Αγίους Πατέρες είτε κάποιας Απόφασης Τοπικής ή Οικουμενικής Συνόδου που να δέχεται ως έγκυρα τα μυστήρια αιρετικών που παραμένουν αμετανόητοι μέσα στον βόθρο της Αιρέσεως.

      Τέλος για το Θέμα των Μυστηρίων ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς αναφέρει :
      " Η διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Θεανθρώπου Χριστού, διατυπωθείσα υπό των αγίων Αποστόλων, υπό των αγίων Πατέρων, υπό των αγίων Συνόδων, περί των αιρετικών είναι η εξής :
      Αι αιρέσεις δεν είναι Εκκλησία, ούτε δύνανται να είναι Εκκλησία.
      Δια τούτο δεν δύνανται αυταί να έχουν τα άγια Μυστήρια, ιδιαιτέρως δε το Μυστήριον της Ευχαριστίας, το Μυστήριον τούτο των μυστηρίων.
      Διότι ακριβώς η Θεία Ευχαριστία είναι το παν και τα πάντα εν τη Εκκλησία... "

      Φιλικά,
      Ιωάννα

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.