Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

Αποδεκτοί από το Φανάρι, ακόμα και σχισματικοί(!), αρκεί να αποδέχονται την Κολυμπάριο Σύνοδο!!!

⇨ Ἀντίθετα,  ἐχθροὶ  τοῦ  αἱρεσιάρχη,
ὅσοι ἀρνοῦνται τὶς κακοδοξίες τῆς ληστρικῆς Συνόδου!

Παίζει με τη "φωτιά" ο Πατριάρχης;

 "Οι Σχισματικοί (της Ουκρανικής Εκκλησίας) δήλωσαν ότι σε αντίθεση με την Ρωσική Εκκλησία, αποδέχθηκαν τις αποφάσεις της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου"!!!

   Την περασμένη εβδομάδα σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr με ευλογία του σχισματικού Πατριάρχη Φιλάρετου του λεγόμενο "Πατριαρχείου του Κιέβου", αντιπροσωπεία από την Ουκρανία πραγματοποίησε συνάντηση και διάλογο με εκπροσώπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Φανάρι.


Η Ουκρανική πλευρά εκπροσωπήθηκε από τον λεγόμενο Πατριαρχικό Επίτροπο, Μητροπολίτη Επιφάνιο, τον Μητροπολίτη Δημήτριο του Λβιβ, τον Αρχιγραμματέα της Συνόδου Αρχιεπίσκοπο Ευστράτιο και τον Πρύτανη της Θεολογικής Ακαδημίας του Κιέβου, Πρωθιερέα Αλεξάντερ Τροφιμλιούκ.
Να αναφερθεί ότι πριν από την συνάντηση οι σχισματικοί Ιεράρχες

Οι συμπροσευχές πλέον πραγματοποιούνται με τις ..."ευλογίες" της Κολυμπαρίου Συνόδου!

Οικουμενι(στι)κή Βραδιά Συμπροσευχής

 για την Ενότητα των Χριστιανών

στη Θεσσαλονίκη 


Φωτογραφίες  από το 2013
Την Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017 ξεκινάει η Παγκόσμια Εβδομάδα Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών.
Στα πλαίσια της Εβδομάδας αυτής, το Σάββατο, 21 Ιανουαρίου και ώρα 19:00,θα λάβει χώρα στον Ρωμαιοκαθολικό Ναό της Αμιάντου Συλλήψεως (στην οδό Φράγκων), Οικουμενική Βραδιά Συμπροσευχής, με θέμα: «Συμφιλίωση – Η αγάπη του Χριστού μάς σπρώχνει» (Β΄ Κορ 5, 14-20).
Ομιλητής θα είναι ο αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ Παναγιώτης Υφαντής.


Σ’ αυτήν την οικουμενιστική φιέστα, η μάνα χάνει το παιδί και το παιδί τη μάνα...


Διαβάζω στην ιστοσελίδα Orhodox Christian Laity την ανακοίνωση ότι τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί «προσευχή Ορθοδόξων και Καθολικών για την ενότητα και τη ζωή». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε δύο παπικούς ναούς: St. John Nepomucene και St. Frances Xavier Cabrini.

Το ‘μεγάλο αυτό γεγονός’ στηρίζεται από την προαναφερθείσα ενορία των παπικών, την Ορθόδοξη Εκκλησιαστική Σχολή Αγίου Βλαδίμηρου [ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για την Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ !!] και από την ενορία St. Vincent Ferrer και St. Catherine of Siena του Τάγματος των

Έδωσαν χρόνο στοὺς Οικουμενιστές να φτάσουν έως το Κολυμπάρι· συνεχίζουν να κοινωνούν με τους Κολυμπαριώτες· και ταυτόχρονα διαμαρτύρονται για όσα συνεχίζουν να κάνουν οι Οικουμενιστές!

.
Μητρόπολη Βελγίου:

Εσπερινός για την έναρξη της εβδομάδας προσευχής υπέρ Ενότητος των Χριστιανών


Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Πριν από το Κολυμπάρι της Κρήτης και τις αποφάσεις του, που επιχειρείται να επιβληθούν, τέτοιου είδους συμπροσευχές, μεθοδεύονταν κρυφά. Έπειτα φανερά για τις τοπικές κοινωνίες, που θεωρήθηκαν περισσότερο "δουλεμένες" στον Οικουμενισμό και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να διαφημίζονται. 
Αν ρωτήσουμε κάποιον από τους πρωταγωνιστές, γιατί δεν κάνει υπακοή

Γέροντας Γαβριήλ αγιορείτης



– Πολλοί Πατριάρχες και Δεσπότες γέροντα ακούμε να λένε πώς ο Πάπας είναι όντως Εκκλησία. Εμείς τί πρέπει να κάνουμε; Πρέπει να κάνουμε υπακοή σε αυτούς;

Οφείλουμε υπακοή στους Δεσποτάδες μας, στους πνευματικούς μας, όταν ορθοτομούν τον λόγο της αληθείας. Όταν όμως δεν ορθοτομούν το λόγο της αλήθειας και λένε αιρετικά πράγματα, όχι μόνο σέ αυτούς δεν πρέπει να κάνουμε υπακοή, αλλά και σέ ένα

Ναυπάκτου Ιερόθεος: «Μία είναι η Εκκλησία, μία είναι η Κεφαλή ο Χριστός και δεν μπορεί να έχει πολλά σώματα»!

Πῶς γίνεται, Σεβασμιώτατε Ναυπάκτου, νὰ συνυπάρχετε στή Μία Ἐκκλησία, ἀπὸ τὴ μιὰ Ἐπίσκοποι ποὺ πιστεύετε ὅτι ὑπάρχει Μία Ἐκκλησία, με Ἐπισκόπους ποὺ πιστεύουν σὲ πολλὲς Ἐκκλησιες;



   "Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος μιλάει γιὰ τὴ Θεολογία τῶν Προφητῶν, τῶν Ἀποστόλων, καὶ τῶν Πατέρων, ὡς αὐθεντικὴ Θεολογία, καὶ τὴν θεολογικὴ παράδοση τῆς μίας Ἁγίας, Ἀποστολικῆς καὶ Καθολικῆς Ἐκκλησίας μας. Καί διαφόρων ρευμάτων καὶ τάσεων ποὺ προέκυψαν στὸ διάβα τῶν αἰώνων".

   κφέρει στὸ παραπάνω βίντεο ὁ κ. Ἱερόθεος, ἀσφαλῶς πολὺ σωστά, τὴν ὀρθόδοξη διδασκαλία περὶ Μίας Ἐκκλησίας. Λέγει ὅμως στὴν συνέχεια ὅτι:
    Σήμερα στὸν ὀρθόδοξο χῶρο «παρουσιάζονται ἀπὸ τὴν μιὰ μεριὰ οἱ γνήσιοι ἐκφραστὲς τῆς Πατερικῆς θεολογίας καὶ ἄλλοι ποὺ ἔχουν μιὰ στοχαστικὴ, ἠθικιστικὴ καὶ πολιτιστικὴ θεολογία ποὺ διαφοροποιεῖται ἐν πολλοῖς ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων… Τὰ βλέπουμε τὰ ρεύματα αὐτά, δὲν χρειάζεται τώρα ἐγὼ νὰ κάνω κάποια συγκεκριμενη ἀνάλυση τῶν θεμάτων αὐτῶν…»!
   Πῶς δὲν χρειάζεται, κ. Ἱερόθεε; Χρειάζεται καὶ παραχρειάζεται αὐτὸ κυρίως νὰ ἀναλύσετε. Χρειάζεται, π.χ. νὰ μᾶς ἐξηγήσετε, γιατὶ ὁμιλεῖτε «ἀκαδημαϊκὰ» περὶ τῆς ὑπάρξεως τῶν ρευμάτων αὐτῶν μόνο. Δὲν εἶστε πανεπιστημιακός καθηγητής. Ποιμένας εἶστε. Χρειάζεται, λοιπόν, νὰ μᾶς πεῖτε αὐτὰ τὰ αἱρετικὰ ρεύματα (ποὺ “κρυώνουν” τὴν Ὀρθοδοξία):
Ποιοί τὰ ἔχουν ἐγκολπωθεῖ τὰ ρεύματα αὐτά;
     Κάποια ἀνώνυμοι πολίτες;
     Κάποιοι ἀνώνυμοι καθηγητές;
   Ἢ μήπως ἐπώνυμοι ἀκαδημαϊκοί, τοὺς ὁποίους χρησιμοποιεῖτε ἐσεῖς, ἐκεῖ στὴν Σύνοδο, νὰ σᾶς ἐκπροσωπήσουν στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους;
   Ἢ  ἀκόμη, μήπως καὶ κάποιοι Μητροπολίτες –συνάδελφοί σας– τὰ ἔχουν ἐγκολπωθεῖ;
   Δυστυχῶς, ναί! Καθημερινὰ συνάδελφοί σας, βγαίνουν καὶ ὑπερασπίζονται τὸν Πατριάρχη καὶ τὶς ἀποφάσεις τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου, ἡ ὁποία υἱοθέτησε συνεσκιασμένα, ἀλλὰ οὐσιαστικά, τὴν οἰκουμενιστικὴ θεωρία περὶ πολλῶν Ἐκκλησιῶν!
  Ἄρα, τὸ θέμα δὲν εἶναι ἀκαδημαϊκό. Εἶναι θεολογικό, ἐκκλησιολογικό, ποιμαντικό, κανονολογικό. Μὲ αὐτοὺς τοὺς Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους καὶ Πατριάρχες συλλειτουργεῖτε καὶ αὐτοὺς μνημονεύετε. Μὲ αὐτοὺς συναποτελεῖτε τὴν Ἱερὰ Σύνοδο. Καὶ πῶς γίνεται νὰ συνυπάρχετε  στή Μία Ἐκκλησία, ἀπὸ τὴ μιὰ ἐσεῖς, οἱ Ἐπίσκοποι δηλ. ποὺ πιστεύετε ὅτι ὑπάρχει Μία Ἐκκλησία, μὲ ἐκείνους τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ πιστεύουν σὲ πολλὲς Ἐκκλησίες;

Ένας Αυτοκράτορας που έγινε Άγιος υπερασπιζόμενος την Ορθόδοξη Πίστη!

Ὁ Ἅγιος Λέων Μακέλλης ὁ Μέγας 

    Ὁ Ἅγιος αὐτοκράτωρ ἀντέδρασε στὴν προσθήκη «ὁ σταυρωθεὶς δι’ ἡμᾶς» στὸν ὕμνο «ἅγιος, ἅγιος, ἅγιος Κύριος», ποὺ θεωρήθηκε ὡς κακόδοξη.   

   Οἱ σύγχρονοι Ἐπίσκοποι καὶ Ποιμένες δὲν ἀντιδροῦν -ἀλλὰ σιωποῦν- ὄχι σὲ μιὰ μικρὴ προσθήκη, ἀλλὰ στὴν κατεδάφιση τῆς Πίστεως ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενιστές, ἀποδεχόμενοι οὐσιαστικὰ καὶ προλειαίνοντες τὸν δρόμο τοῦ Ἀντίχριστου!

    Ἅγιος Λέων καταγόταν ἀπὸ τὴν Θράκη καὶ βασίλευσε περὶ τὸ 457 μ.Χ. μέχρι τὸ 474 μ.Χ. Διαδέχθηκε στὸν θρόνο τοῦ Βυζαντίου τὸν Μαρκιανὸ (450 – 457 μ.Χ.). Ὁ Λέων ὁ Α΄ ἀναγορεύτηκε αὐτοκράτορας στὶς 7 Φεβρουαρίου τοῦ 457 μ.Χ. στὸ Ἕβδομο, μὲ τὴν παρουσία τοῦ Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Ἦταν εὐσεβέστατος καὶ προασπίστηκε τὴν Ὀρθόδοξη πίστη κατὰ τῶν αἱρετικῶν.

Στὴν Ἀντιόχεια, ὅπου οἱ Μονοφυσίτες ἀποκτοῦσαν πάλι σιγά – σιγὰ τὴν παλαιά τους δύναμη, ἕνας πρεσβύτερος, γνωστὸς ὡς Πέτρος ὁ Γναφεύς, εἶχε κατορθώσει νὰ γίνει Πατριάρχης τὸ 469 ἢ 470 μ.Χ., χάρη στὴν ὑποστήριξη τοῦ Ζήνωνος, κόμητος τῶν

Ὁ Ὅσιος Εὐθύμιος ὁ Μέγας



Ὁ Ὅσιος Εὐθύμιος ὁ Μέγας γεννήθηκε στὴ Μελιτηνὴ τῆς Ἀρμενίας τὸ ἔτος 377 μ.Χ. κατὰ τοὺς χρόνους τῆς βασιλείας τοῦ Γρατιανοῦ (375 – 383 μ.Χ.). Οἱ γονεῖς του Παῦλος καὶ Διονυσία, ἀνῆκαν σὲ ἐπίσημη γενιά. Ἄτεκνοι ὄντες, ἀξιώθηκαν νὰ ἀποκτήσουν παιδί, τὸ ὁποῖο ἀφιέρωσαν στὴ διακονία τοῦ Θεοῦ στὸ ὁποῖο καὶ κατὰ θεία ἐπιταγὴ ἔδωσαν τὸ ὄνομα Εὐθύμιος, ἀφοῦ μὲ τὴν γέννησή του τοὺς χάρισε τὴν εὐθυμία, τὴ χαρὰ καὶ τὴν ἀγαλλίαση.
Σὲ ἡλικία μόλις τριῶν ἐτῶν ὁ Εὐθύμιος ἔχασε τὸν πατέρα του. Τότε ἡ χήρα μητέρα του τὸν παρέδωσε στὸν εὐλαβὴ Ἐπίσκοπο τῆς Μελιτηνῆς Εὐτρώϊο, ὁ ὁποῖος, μαζὶ μὲ τοὺς ἀναγνῶστες Ἀκάκιο καὶ Συνόδιο ποὺ ἔγιναν ἀργότερα Ἐπίσκοποι Μελιτηνῆς, τὸν ἐκπαίδευσε καλῶς καί, ἀφοῦ τὸν κατέταξε στὸν ἱερὸ κλῆρο, τὸν τοποθέτησε ἔξαρχο τῶν μοναστηρίων.
Ἀπὸ τὴ Μελιτηνὴ ὁ Ὅσιος μετέβη, περὶ τὸ 406 μ.Χ., στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ κλείσθηκε στὸ σπήλαιο τοῦ Ἁγίου Θεοκτίστου, ὅπου καὶ ἀσκήτευε μὲ αὐστηρότητα καὶ