Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Μια ακόμα πλάνη!

 Πλάνη ὁ καθαγιασμὸς δύο Ἁγίων Ποτηρίων εἰς μίαν θ. Λειτουργίαν.

Λογικῶς καί θεολογικῶς ἀπαράδεκτος καινοτομία.


174.1.p.BEB


Ἕνας παλαιός μαθητής μου στό Ἐκκλησιαστικό Λύκειο Ἀθηνῶν, καί σήμερα πρωτοπρεσβύτερος σέ ὅμορη Μητρόπολη τῶν Ἀθηνῶν, μέ πολύ συνειδητοποιημένη ποιμαντική διακονία, μέ εἶχε ρωτήσει πρίν ἀπό δύο χρόνια ἄν εἶναι δυνατόν νά καθαγιάζονται δύο ἤ περισσότερα Ἅγια Ποτήρια σέ μιά Θ. Λειτουργία, γιατί ὁ ἴδιος εἶχε ἰδεῖ μέ τά μάτια του σέ ἐνορίες τῆς Καστοριᾶς καί τοῦ λεκανοπεδίου τῆς Ἀττικῆς νά εἰσοδεύονται κατά τήν Μεγάλη Εἴσοδο δύο Ἅγια Ποτήρια! Τοῦ εἶχα ἀναπτύξει τότε προφορικά τήν ἐπιχειρηματολογία μου, ἀποδεικνύοντας  ὅτι αὐτό εἶναι ἀπαράδεκτο, καί λογικά καί θεολογικά καί ἐκεῖνος μέ παρεκάλεσε νά δημοσιεύσω αὐτά διότι –ὅπως μοῦ εἶπε– ἔχει προκληθεῖ μεγάλη σύγχυση ἐπί τοῦ προκειμένου.
Τότε, δέν θεώρησα τό θέμα ἐπεῖγον, μοῦ φάνηκε, μάλιστα, καί ὑπερβολικός ὁ φόβος του γιά τήν ἐξάπλωση μιᾶς τόσο αὐτονόητα παράλογης καί ἀθεολόγητης τελετουργικῆς πράξεως, καί, δεδομένων τῶν πολλῶν ὑποχρεώσεών μου, τό πρᾶγμα ἔμεινε σέ ἐκκρεμότητα.
Ὅμως, πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες, πληροφορήθηκα καί ἀπό ἄλλα πρόσωπα ὅτι ἡ ἀπίστευτη

ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!

«ΕΜΦΥΛΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ»:

ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ



Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχιμ. Αυγουστίνος Μύρου
    Ἡ ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας γιὰ τὴν ὑλοποίηση στὸ Γυμνάσιο Θεματικῆς Ἑβδομάδας Ἐνημέρωσης καὶ Εὐαισθητοποίησης σὲ ζητήματα Διατροφῆς, Ἐθισμοῦ-Ἐξαρτήσεων καὶ Ἐμφύλων Ταυτοτήτων προκάλεσε πανελλήνιο σάλο γιὰ τὸν τρίτο ἄξονά της, τὸν σχετικὸ μὲ τὶς «Ἔμφυλες Ταυτότητες», ἀφοῦ θεωρήθηκε ἐπιχείρηση ἀποδόμησης τῆς ὀντολογικῆς ὑπόστασης τοῦ ἀνθρώπου.

    Στὴ συνέχεια ἡ προσπάθεια νὰ γίνουν διευκρινίσεις γιὰ τὸ συγκεκριμένο ζήτημα ἀποκάλυψε τὴν ὑποκρισία, μὲ τὴν ὁποία οἱ ὑπεύθυνοι διαχειρίζονται καὶ προωθοῦν ἐξουσιαστικὰ καὶ καταναγκαστικὰ τὴν ἐπιβολὴ ἀντιλήψεων, ὄχι μόνο ἀντιθέτων πρὸς τὴν πίστη καὶ τὴν παράδοση τοῦ λαοῦ, ἀλλὰ καὶ ἀστήρικτων ἐπιστημονικά.

Η Ασφάλεια αναζητεί τον μητροπολίτη Πειραιώς!

Η ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ Μ.Μ.Ε. ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ, ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΕ - 
 Οι Αστυνομικοί αν και αναζήτησαν τους καταγγέλλοντες δεν τους εντόπισαν. Ο αρμόδιο Εισαγγελέας που ενημερώθηκε, ζήτησε οι καταγγέλλοντες να εντοπιστούν.


Διαψεύδει τοσο η Ι.Μ. Πειραιώς όσο και η ΕΛ.ΑΣ, «πληροφορίες» που δημοσιοποιήθηκαν και ανέφεραν ότι η Ασφάλεια Πειραιά αναζητά τον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ στο πλαίσιο του αυτοφώρου.
Συμφωνα με το ρεπορτάζ του nantiareport.gr, με πληροφορίες από την ΕΛ.ΑΣ – και επιβεβαίωση απο την Ι.Μ. Πειραιώς –  καμία Αστυνομική Υπηρεσία (ούτε το Τμήμα Ασφάλειας Πειραιά) δεν αναζητά στο πλαίσιο του αυτοφώρου το Μητροπολίτη Πειραιώς, και ως εκ τούτου καμία σύλληψη δεν επίκειται.
Άλλωστε δεν υφίσταται αυτόφωρο αδίκημα μετά από 60 και πλέον ώρες. Ενώ είναι άλλη η διαδικασία που ακολουθείται ύστερα απο υποβολή καταγγελίας -αναφοράς όπως φάινεται πως έγινε στην προκειμένη περίπτωση και άλλη η διαδικασία με την υποβολή μηνυτήριας αναφοράς- έγκλησης, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει.
Νωρίς το απόγευμα (05/01) είχε αναπαραχεί και δημοσιοποιηθεί η μεταφορά πληροφορίας σύμφωνα με την οποία, φερόταν, «η Ασφάλεια Πειραιά, να αναζητά το Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ στο πλαίσιο του αυτοφώρου για παράβαση του Νόμου 927-79 περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών που αποσκοπούν σε φυλετικές διακρίσεις», έπειτα από τις δηλώσεις του Μητροπολίτη σε τηλεοπτική εκπομπή (03/02) για τις «έμφυλες ταυτότητες».
Μετά από αυτές τις δηλώσεις του Ιεράρχη, οργανώσεις, μεταξύ αυτών το «Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι» και εκπρόσωπος του «Αthens Gay Pride», απέστειλαν email  – καταγγελία στο τμήμα Δίωξης Ρατσιστικής Βίας της Ασφάλειας Αττικής.
Οι Αστυνομικοί αν και αναζήτησαν τους καταγγέλλοντες για να καταθέσουν και να υποβάλλουν  μήνυση για τις αναφορές τους στο email, δεν εντοπίσθηκαν. Με την προβλεπόμενη διαδικασία, οι Αστυνομικοί ενημέρωσαν τον αρμόδιο Εισαγγελέα, ο οποίος ζήτησε οι καταγγέλλοντες να εντοπιστούν, να ληφθούν οι σχετικές καταθέσεις και όταν ολοκληρωθεί η δικογραφία να διαβιβαστεί αρμοδίως.


 ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ;  Ω καιροί:

.

Η Ασφάλεια αναζητεί τον μητροπολίτη Πειραιώς, Σεραφείμ, γιατί εξέφρασε αρνητική άποψη για τους γκέι! (βίντεο)



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναζητείται από την Ασφάλεια στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ο Μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ, για παράβαση του Νόμου 927-79, περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών που αποσκοπούν σε φυλετικές διακρίσεις.
 
Την μήνυση φέρεται να υπέβαλαν το Ελληνικό Παρατηρητήριο Συμφωνιών του Ελσίνκι, αλλά και ο εκπρόσωπος του Athens Pride, μετά τη μετάδοση της εκπομπής «Φτιάξε καφέ να στα πω», της Κατερίνας Καινούριου, το πρωί της Παρασκευής έχοντας καλεσμένο τον Μητροπολίτη Πειραιά.
 
Όταν αναφέρθηκε στους ομοφυλόφιλους ξεκίνησε η ένταση και ανέβηκαν κατακόρυφα οι τόνοι της συζήτησης.
 
«Για την Εκκλησία αυτές οι συμπεριφορές αποτελούν θανάσιμες καταστάσεις. Είναι μια συμπεριφορά αντιανθρώπινη! Η ομοφυλοφιλία είναι μια τραγωδία! Μια σεξουαλική τραγωδία! Είναι ψυχοπαθολογική εκτροπή», είπε χαρακτηριστικά ο μητροπολίτης.
 
Η παρουσιάστρια ακούγοντας τις δηλώσεις του Μητροπολίτη πήρε θέση: «Τι λέτε τώρα; Πώς μπορείτε να λέτε κάτι τέτοιο; Μα συγκρίνετε την ομοφυλοφιλία με την παιδεραστία και την κτηνοβασία;». Όταν η δημοσιογράφος της εκπομπής Ανθή Βούλγαρη ανέφερε πως υπάρχουν ομοφυλόφιλοι ιερείς ο Μητροπολίτης έγινε έξαλλος: «Είστε συκοφάντρια! Αν τους ξέρετε να τους καταγγείλετε! Είναι εγκληματίες!». Στη συνέχεια πέταξε τα μικρόφωνα και αποχώρησε.
 
Δείτε το βίντεο με το στιγμιότυπο της εκπομπής:
pronews

Ελαττώνονται ή αυξάνουν οι Οικουμενιστές;


Οι οικουμενιστὲς ιερωμένοι διαστρεβλώνουν οικτρά την πραγματικότητα!

Του Αδαμάντιου Τσακίρογλου
.
Οἱ οἰκουμενιστὲς ἱερωμένοι
–διαστρεβλώνοντας οἰκτρὰ τὴν πραγματικότητα καὶ τὴν Πίστη–
συναγωνίζονται, ποιός θὰ ἀποκτήσει τὴν εὔνοια τοῦ γκουροὺ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου!

«Πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν
ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι».
 Ἀπὸ τὸν σημερινὸ Ἀπόστολο, (προς Τιμόθεον Β΄, γ΄10-15).

  Διαβάζοντας τὰ διάφορα κείμενα τῶν οἰκουμενιστῶν λυκοποιμένων ρασοφόρων, κυρίως ἀρχιμανδριτῶν ἄνευ μάνδρας μὲ προοπτικὴ ἐπισκοπικῆς καριέρας, διακρίνουμε, ὅτι τὰ κείμενά τους αὐτὰ ἔχουν, ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον, ὡς σκοπὸ τὴν εὔνοια τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Τὰ κείμενα αὐτὰ χαρακτηρίζονται ἀπὸ τὴν ἔλλειψη ἁγιοπατερικῶν χωρίων, ἀπὸ τὴν ἔλλειψη τῆς διαχρονικῆς διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας, ἀπὸ τὴν ἔλλειψη ὀρθοδόξου μαρτυρίας ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὴν πληθώρα αἱρετικῶν ἀπόψεων, βλασφήμων σκέψεων καὶ ἀπὸ τὴν ἀναφορὰ λόγων τοῦ Πατριάρχη καὶ τῶν οἰκουμενιστῶν ἀρωγῶν του σὲ ἕνα ἀνίερο ἀγῶνα δρόμου, ποιός θὰ φανεῖ πιὸ αἱρετικός.
  Σὲ αὐτὰ τὰ κείμενα γκουροὺ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀρχι-αιρεσιάρχης Βαρθολομαῖος ἐμφανίζεται ἀπροκάλυπτα ὡς «προφήτης», «πατέρας», καὶ «διδάσκαλος» τῆς Ἐκκλησίας. Ἕνα τέτοιο κατάπτυστο κείμενο, ἀπομίμηση τῆς ρητορικῆς τῶν ρητόρων ποὺ ζοῦσαν στὴν αὐλὴ τοῦ αὐτοκράτορα μὲ μόνη τους ἀσχολία τὸν ἐγκωμιασμό του, εἶναι τὸ πρόσφατο κείμενο τοῦ γνωστοῦ ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα γιὰ τὴν ποιότητα τοῦ λόγου του ἀρχιμανδρίτη Γ. Φραγκουλάκη μὲ τίτλο «Διαθρησκειακὸς καὶ Οἰκουμενικὸς Διάλογος» (ἐδῶ).
  Στὸ κείμενο αὐτὸ προσπαθεῖ ἐν λόγῳ Ἀρχιμανδρίτης ἀπεγνωσμένα καὶ ἀθεολόγητα νὰ ἀποδείξει, ὅτι οἱ οἰκουμενιστικὲς πρακτικὲς τῶν λυκοποιμένων τῆς Παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι θεάρεστες καὶ ἀνάλογες μὲ τὴν φύση καὶ τὴν διδασκαλία τῆς Ὁρθοδόξου Ἐκκλησίας.
    Στὸ κείμενο αὐτὸ γίνεται φανερό ὅτι:

"Εαυτούς ταπεινώσωμεν..."



Τι σημαίνει "περίοδος Τριωδίου"; +π. Συμεών Κραγιόπουλου

 

 +π. Συμεών Κραγιόπουλου:

(Σχόλιο στην Κυριακή του Τελώνη και του Φαρισαίου)

«Τριώδιο»: Η ετυμολογία της λέξεως

 Σήμερα, όπως τό ξέρουμε όλοι, είναι η Κυριακή του Τελώνου και Φαρισαίου, και αρχίζει το Τριώδιο. Είναι η Κυριακή που μας εισάγει στο Τριώδιο, στην περίοδο του Τριωδίου.

Καίτοι τα έχουμε πει και άλλη φορά, με πολύ λίγα λόγια να σας πω τι σημαίνει Τριώδιο, και από που πήρε αυτήν την ονομασία η περίοδος αυτή, για να το γνωρίζετε και να μην μπερδεύεστε. Οι περισσότεροι θα το ξέρετε, αλλά ίσως μερικοί δεν το ξέρετε. Γιατί αρκετοί όταν ακούν Τριώδιο, εννοούν χορούς και τέτοια. Ακόμη και το ραδιόφωνο και η τηλεόραση αναφέρονται στην περίοδο του Τριωδίου σαν περίοδο χορών και διασκεδάσεων.

Η περίοδος αυτή είναι ειδική περίοδος και έχει ειδικό σκοπό. Ονομάζεται Τριώδιο από το βιβλίο που η Εκκλησία μας άρχισε να χρησιμοποιεί από χθες το απόγευμα στον εσπερινό. Μαζί με την Παρακλητική, που έχει τα αναστάσιμα, χρησιμοποίησε η Εκκλησία μας χθες στον εσπερινό και σήμερα στον όρθρο το βιβλίο που λέγεται Τριώδιο. Από σήμερα μέχρι το Μέγα Σάββατο χρησιμοποιεί η Εκκλησία μας το Τριώδιο. Επομένως, όλη αυτή η περίοδος, από σήμερα μέχρι το Μέγα Σάββατο, είναι περίοδος Τριωδίου.

Λέγεται Τριώδιο το βιβλίο, όπως το είπαμε και άλλη φορά, αλλά πιθανόν μερικοί ή να μη θυμούνται ή και να μην το έχουν ακούσει, διότι οι κανόνες που περιέχονται στο βιβλίο αυτό έχουν συνήθως τρεις ώδές. Δηλαδή σε κάθε όρθρο, είτε είναι Κυριακή είτε είναι καθημερινή, διαβάζουμε τον έξάψαλμο, ψάλλουμε τα καθίσματα, την «Τιμιωτέραν», τους αίνους, την δοξολογία, αλλά ψάλλουμε και κανόνες. Οι κανόνες είναι μία ομάδα τροπαρίων, και σε κάθε ορθρο μπορεί να λέγονται δύο-τρεις κανόνες. Ο κάθε κανόνας έχει εννέα ωδές. Δηλαδή τρία-τέσσερα τροπάρια αποτελούν την πρώτη ωδή. Άλλά τόσα τροπάρια αποτελούν τη δευτέρα ωδή. Άλλα τόσα τροπάρια την τρίτη ωδή μέχρι και την ενάτη ωδή. Οι ωδές αυτές έγιναν με βάση τις ωδές της Παλαιάς Διαθήκης.

Ωδή θα πει ύμνος. Ο Μωυσής, αν θυμάστε, μόλις πέρασαν την Ερυθρά θάλασσα δόξασε τον Θεό. Η αδελφή του η Μαριάμ πήρε τις γυναίκες, και αυτός είχε τους άνδρες, και όλοι μαζί έψαλαν και δόξασαν και ύμνησαν τον Θεό. Τότε έκαναν έναν ύμνο. Αυτός ο ύμνος