Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

«Αρνούμαι να υλοποιήσω το σύνολο της "θεματικής εβδομάδας"» (καθηγητής Στέργιος Ζυγούρας)

   Θεωρώντας την «θεματική εβδομάδα» ως το σοβαρότερο θέμα των τελευταίων δεκαετιών στην παιδεία, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον προβληματισμό, την ενημέρωση και την αιτιολόγηση της στάσης που θα κρατήσω, με δεδομένα και τα όσα ειπώθηκαν στις προηγούμενες δυο συνεδριάσεις.

Ο στόχος της θεματικής εβδομάδας
 εντοπίζεται στον γενικόλογο τίτλο του 3ου άξονα «έμφυλες ταυτότητες» που φέτος εξειδικεύεται (σύμφωνα με το έγγραφο Φ20.1/220482/Δ2/23-12-2016) στις ενότητες «διάκριση βιολογικού από το κοινωνικό φύλο, αποδόμηση έμφυλων στερεοτύπων, ομοφοβία, τρανσφοβία». Το θέμα που εμφανίζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό σχολείο ήταν αναμενόμενο. Το projectεξελίσσεται σε  παγκόσμια κλίμακα και με μεγάλη ένταση. Υποστηρίζεται από ιδιωτικούς φορείς και διεθνείς οργανισμούς όπως ο ΟΗΕ και η ΟΥΝΕΣΚΟ, χρηματοδοτείται μέσω ΜΚΟ. Είναι ένα πρότζεκτ απόλυτα ψευδεπίγραφο (στο εξωτερικό τιτλοφορείται «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση»). Με δόλιο και εκφοβιστικό τρόπο στοχεύει στην αντιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού ως προς την ανθρώπινη προσωπικότητα,

Υποχρεωτικά, υποχρεωτικότατα πετάνε στα σκουπίδια το Νόμο του Θεού, για χάρη των αρνητών του!

.

Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου:


Η θεματική εβδομάδα που θα γίνει στα Γυμνάσια, είναι κάτι που είναι υποχρεωτικό να γίνει, υποχρεωτικότατο!



09-02-17 Ο Κώστας Γαβρόγλου για την Επιτροπή Οικονομικών της Παιδείας και για Θεματική Εβδομάδα

Για την θεματική εβδομάδα ο υπουργός τόνισε:

«Τελευταίο θέμα στο πλαίσιο στο οποίο συζητάμε σε αυτό το Ν/Σ είναι η θεματική εβδομάδα.
Η θεματική εβδομάδα είναι κάτι που το είχε επεξεργαστεί η προηγούμενη πολιτική ηγεσία, είναι κάτι που θα γίνει στα Γυμνάσια, είναι κάτι που είναι υποχρεωτικό να γίνει, υποχρεωτικότατο. Η μία εβδομάδα όπως λέει πολύ καθαρά η Εγκύκλιος δίνει τεράστια ευελιξία στο Σύλλογο Καθηγητών που μπορούν να την κάνουν μία μέρα, να την εντάξουν και στα μαθήματα που γίνονται, υπάρχει μία τεράστια ευελιξία, είναι ένα πράγμα από το οποίο κανένας γονέας δεν μπορεί, νομικά, να αποσύρει τα παιδιά του. Έχουμε εξαιρετικές ενδείξεις από εκπαιδευτικούς που το έχουν πάρει στην πλάτη τους και θέλω να το χαιρετήσω αυτό το γεγονός, ότι οι εκπαιδευτικοί θα σηκώσουν το βάρος αυτής της υπόθεσης. Γι’ αυτό να προσέξουν ορισμένοι να μην ταυτιστούν με τις αντιδράσεις τους με στρατόπεδα που δεν θα ήθελαν ποτέ οι ίδιοι να εμπλακούν.
Η θεματική εβδομάδα έχει όπως γνωρίζετε τα θέματα της διατροφής, του εθισμού, που δεν είναι μόνο στις ουσίες αλλά και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια, στα κινητά, στο facebook, θέματα αποκοινωνικοποίησης, πολλές φορές, των νέων, και βεβαίως έχει μέσα το θέμα των σχέσεων ανάμεσα στα φύλα. Και μου κάνει τρομερή εντύπωση που έχει απομονωθεί το κομμάτι που αφορά τους ειδικά τους γονείς, γιατί το πρόγραμμα έχει και την επιμόρφωση των γονέων, συζήτηση με τους γονείς, με υλικό που υπάρχει αναρτημένο δημοκρατικά και μπορεί κανείς να το κατεβάσει, και που ορισμένοι φοβούνται και τρέμουν στο ενδεχόμενο να μπορέσουμε να συζητήσουμε θέματα που όλη η κοινωνία τα συζητά, τα αποδέχεται και αποτελούν καθεστώς σε όλον τον κόσμο».

Δούρειος Ίππος του οικουμενισμού και της πανθρησκείας οι…

  ανησυχίες για την σύγχρονη δουλεία


Patr-Bartholomew-Archbishop-Justin-Welby.jpg
Του Μανώλη Κείου
Με επαίσχυντα κόλπα και ποταπές μηχανορραφίες το Φανάρι και οι “αδελφές του εκκλησίες” επιχειρούν να εγκαθιδρύσουν στην συνείδηση του ποιμνίου την εντύπωση πως υπάρχουν πολλοί λόγοι… ενότητος μεταξύ τους θέτοντας σε δευτερεύουσα θέση τις σημαντικές κανονικές διαφορές.

Μετά τις κοινές ανησυχίες για το περιβάλλον ή για το προσφυγικό, με έναν ακόμη Δούρειο Ίππο επιχειρούν να αλώσουν το κάστρο της μιας και μοναδικής αληθινής πίστης.
Χθες και προχθές, λοιπόν, πραγματοποιήθηκε στο Φανάρι φόρουμ με αντικείμενο τις σύγχρονες μορφές δουλείας υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, και συγχρηματοδοτούμενο τόσο από το Οικουμενικό Πατριαρχείο όσο και από την Αγγλικανική Εκκλησία.
Όπως αναφέρεται στο επίσημο πρόγραμμα “σκοπός αυτής της συγκέντρωσης ήταν να φέρει σε επαφή διακεκριμένους επιστήμονες, επαγγελματίες και φορείς χάραξης πολιτικής από όλο τον κόσμο για να συζητήσουν τα προβλήματα της σύγχρονης δουλείας και για να τονίσουν την προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και της ελευθερίας ως ζωτικής σημασίας για την Εκκλησία, καθώς και των θρησκευτικών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων των κοινοτήτων σε όλο τον κόσμο .”
Μάλιστα γίνεται και ειδική αναφορά στην Σύνοδο της Κρήτης λέγοντας πως ακριβώς αυτή είναι η “προτεραιότητα σαφώς καθορισμένη στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Κρήτη (Ιούνιος 2016)”.
Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Οικουμενικός Πατριάρχης παρατήρησε: «Η Ορθόδοξη Εκκλησία συχνά κατηγορείται ότι παραμελεί τον κόσμο για χάρη της λειτουργικής λατρείας και της πνευματικής ζωής, αγνοώντας τις προκλήσεις του παρόντος. Στην πραγματικότητα, όμως, ό, τι λέει η Εκκλησία, ό, τι η Εκκλησία κάνει, γίνεται στο όνομα του Θεού και για χάρη της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Είναι αδύνατο η Εκκλησία να κλείσει τα μάτια στο κακό, να είναι αδιάφορη για την κραυγή των απόρων, για τους καταπιεσμένους και τους εκμεταλλευόμενους. Η αληθινή πίστη είναι μια πηγή μόνιμου αγώνα ενάντια στις δυνάμεις της απανθρωπιάς ».
Με λίγα λόγια ο κ. Βαρθολομαίος μας λέει να αφήσουμε στην άκρη την πνευματική ζωή και την λειτουργική λατρεία και να ασχοληθούμε με τις προκλήσεις του παρόντος… Δηλαδή τις…κοινές προκλήσεις με τα άλλα δόγματα;;
Ο κ. Βαρθολομαίος και Αγγλικανός Αρχιεπίσκοπος Justin Welby υπέγραψαν κοινή δήλωση, «καταδικάζοντας κάθε μορφή ανθρώπινης σκλαβιάς ως την πιο αποτρόπαια των αμαρτιών, καθόσον παραβιάζει την ελεύθερη βούληση και την ακεραιότητα του κάθε ανθρώπου που δημιουργήθηκε κατ “εικόνα του Θεού.”
Επίσης, στην κοινή δήλωση «ενθάρρυνουν τους αρχηγούς των κρατών να βρουν κατάλληλουςς και αποτελεσματικούς τρόπους για τη δίωξη εκείνων που εμπλέκονται στην εμπορία ανθρώπων, την πρόληψη όλων των μορφών σύγχρονης δουλείας, καθώς και την προστασία των θυμάτων της»
Τέλος, ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος του Canterbury αποφάσισαν να συσταθεί μια κοινή ομάδα δράσης για τη σύγχρονη δουλεία.

Προφάσεις εν αμαρτίαις

Όλα αυτά βέβαια αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις, ένα συντονισμένο θέατρο, όπως η επίσκεψη με τον Πάπα στην Λέσβο για τους πρόσφυγες.
Το ζήτημα της σύγχρονης δουλείας, που τώρα ξέθαψαν Βαρθολομαίος και Γουέλμπι , απασχόλησε και πριν δύο χρόνια τις οικουμενιστικές συναντήσεις!
Στις 2 Δεκεμβρίου 2014 δεκαπέντε εκπρόσωποι των μεγαλύτερων θρησκευτικών δογμάτων υπέγραψαν στο Βατικανό διακήρυξη με την οποία έλεγαν λίγο-πολύ τα ίδια με την χθεσινή και δεσμεύονταν να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για την εξάλειψη της «σύγχρονης δουλείας» και της «εμπορίας ανθρώπων» έως το 2020, χαρακτηρίζοντάς τα»εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας».
Τότε παρόντες ήταν εκτός από τον Πάπα Φραγκίσκο, ο αρχηγός της Αγγλικανικής Εκκλησίας, αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι Τζάστιν Γουέλμπι, ο ραβίνος Ντέιβιντ Ρόζεν της Αμερικανικής Εβραϊκής Επιτροπής, εκπρόσωποι του Μεγάλου Ιμάμη του σουνιτικού πανεπιστημίου Αλ-Αζχάρ, του σιιτικού Ισλάμ, των ορθόδοξων χριστιανών, των ινδουιστών και των βουδιστών.
Εκ μέρους του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, την χάρτα κατά της δουλεμπορίας υπέγραψε τότε ο Μητροπολίτης Γαλλίας Εμμανουήλ.
Άραγε τι άλλαξε από τότε;
Επομένως καθίσταται σαφές πως όλα αυτά γίνονται για το θεαθήναι και ο πραγματικός σκοπός είναι η…σύσφιξη των εκκλησιαστικών διπλωματικών σχέσεων μεταξύ των αρχηγών των θρησκειών και των δογμάτων με έναν και απώτερο σκοπό…..
Και ο νοών νοείτω ….


 Οικουμεμικό Πατριαρχείο και Αγγλικανική Εκκλησία μαζί σε επιστημονικό συμπόσιο (ΦΩΤΟ)

Σχόλιο Ιστολογίου Κατάνυξις: Κάπως έτσι χάνεται η ουσία και προάγεται ένα νέο αξιακό πλαίσιο, πέρα και πάνω από το Χριστό. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης της Ορθοδοξίας, δεν έχει καμμία "υποχρέωση", να βάζει υπογραφές, για το θέμα της "δουλείας". Έχει βάλει υπογραφή με το μαύρο του το ράσο και την ορθοτόμηση της αληθείας του Κυρίου. Το Ευαγγέλιο έχει λύσει τα σύγχρονα προβλήματα, πρίν από 2000 χρόνια. Είναι λοιπόν αυτονόητη η θέση του για θέματα όπως και αυτό της "δουλείας". 

Παραμένει όμως το ερώτημα: "Ποιος σκοπός υπηρετείται από τέτοιες πρακτικές;" Η απάντηση είναι απλή και ξεκάθαρη: "Υπηρετεί τη συνοδική θεσμοθέτηση του Οικουμενισμού στην Ορθοδοξία". Όποιος εξακολουθεί να

Ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος για τη γαστριμαργία

 
  Τί εἶναι ἡ γαστριμαργία; Εἶναι ἡ ἀκόρεστη ἐπιθυμία ποὺ ἔχουμε γιὰ φαγητό. Μικροὶ καὶ μεγάλοι, ἀπὸ τὸ πρωὶ ποὺ θὰ ξυπνήσουμε μέχρι τὸ βράδυ ποὺ θὰ κοιμηθοῦμε, τὸ μυαλό μας τὸ ἔχουμε στὸ φαγητό.
 Ὁ ἅγιος Ἰωάννης τῆς «Κλίμακος» λέει ὅτι εἶναι ἀξιοθαύμαστο, ἐὰν κάποιος κατόρθωσε νὰ ἀπαλλαγεῖ ἀπὸ τὴ γαστριμαργία, πρὶν κατοικήσει στὸν τάφο (Λόγος ΙΔ΄, α΄).
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος γιὰ τὴ γαστριμαργίαἩ λέξη «γαστριμαργία» εἶναι σύνθετη ἀπὸ τὸ οὐσιαστικὸ «γαστὴρ» ποὺ σημαίνει τὴν κοιλιακὴ χώρα καὶ ἀπὸ τὸ ἐπίθετο «μάργος» ποὺ σημαίνει «ἄπληστος». Γιὰ τὴν ἀκρίβεια μάργος εἶναι ὁ μαινόμενος, αὐτὸς ποὺ κάνει σὰν τρελός. Ὅπως ὁ μαινόμενος εἶναι ὁρμητικός, ἔτσι καὶ ὁ γαστρίμαργος ἔχει μανία νὰ παραγεμίζει τὴν κοιλιά του μὲ ποικιλία πλήθους

Φιλάδελφος λόγος προς ανάδελφο επιστολή και κακόδοξο λόγο περί διακοπής μνημοσύνου

 Ἕνα θαυμάσιο ἁγιοπατερικὸ ἄρθρο τοῦ π. Παΐσιου Παπαδόπουλου (ἐδῶ), ἐπειδὴ θίγει τὸν ἐπισκοποκεντρισμὸ καὶ τοὺς ὑπηρέτες του ἱερεῖς, δέχτηκε κακόβουλες ἐπιθέσεις ἀπὸ τὸν μέγα σιγονταροΟἰκουμενιστὴ τῆς Παναίρεσης καὶ ὑβριστὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων Παναγιώτη Τελεβάντο, ἀλλὰ καὶ ἀπὸ κάποιον ἱερέα τῆς Μητροπόλεως Φλωρίνης.
   Ἑτοιμάζαμε μιὰ ἀπάντηση, ἀλλὰ μᾶς πρόλαβε ὁ σύλλογος "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ" μὲ ἕνα φιλάδελφο λόγο-ἀπάντηση πρὸς τὴν ἀνάδελφη ἐπιστολή καὶ τὸν κακόδοξο λόγο περὶ διακοπῆς μνημοσύνου τοῦ ἱερέως π. Σωτηρίου Παρδάλη.


ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ,
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟ.
ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ


ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ"


    Αδελφοί, αγωνιστείτε ίνα φύγωμεν του στίγματος της ατιμίας.

    Σεβαστέ πάτερ Σωτήριε,

   Η κατάθεση του λόγου σας[1](δημοσιεύεται στὸ τέλος), η σχετική με τον π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, τον πραγματικώς και «νομίμως» Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, (και «κανονικώς» εφημέριο Αγίου Ιωάννου Πτολεμαΐδος), έρχεται να προστεθεί κατά πρώτον στα όσα αλλότρια συμβαίνουν μέσα από τα τείχη της καθ’ ημάς Ιεράς Μητροπόλεως. Το πρώτο που θα πρέπει (και παρακαλώ υιικός γι’ αυτό) να έχουμε όλοι μας υπόψη, είναι ότι· Ποιμένας δίχως Λογικά Πρόβατα δεν υφίσταται, όπως και δάσκαλος χωρίς μαθητές, όπως και Υιός άνευ Πατρός. Ο αληθινός ποιμήν πρέπει και είναι το κατεξοχήν λογικό πρόβατο της ποίμνης των Αποστολικών και αγίων Πατέρων μας, ειδάλλως ουκ έστι ποιμήν προβάτων αλλά φονεύς ανθρώπων!

    Ο άνθρωπος που είναι «χωρισμένος - σχισμένος» από τους μαθητές Του, δεν μπορεί να νοηθεί ως «Δάσκαλος» παρά μόνο ως «Μισθωτός Λειτουργός», και αυτό ως «ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ»…! Ο ποιμένας πάλι που δεν ανήκει «Νομίμως και Κανονικώς» στην Ποίμνη του Χριστούς μας (π.χ. ο Πάπας και κάθε αιρετικός), δεν δύναται -ούτε χαριστικά- να νοείται ως ευλογημένος «Ποιμήν». Αλλά, και ο «Νομίμως και Κανονικώς» Επίσκοπος, που ακολουθεί αυτόν που «γλείφει» τα ξερά οστά της Αίρεσης, δεν δύναται να αναστήσει ταύτα δίχως ο ίδιος να μένει μονίμως ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, δηλαδή αν δεν είναι εσαεί ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ, περιτριγυρισμένος, από τους Αποστολικούς Κανόνες και αυτών των Οικουμενικών, Τοπικών (και υπό-λοιπον) Ορθόδοξων Συνόδων!  
   Ως ποιμενόμενοι, υπό του π. Παϊσίου, και πιεζόμενοι από το μέγεθος του Οικουμενιστικού οικοδομήματος, του οποίου το βάρος μετετέθει εις τους ώμους όσων αγωνιούν και μαζί αγωνίζονται κατά του αιρετικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου και των οπαδών επισκόπων του, βγάζουμε από την ασπούδαστη καρδιά μας λόγο διαμαρτυρίας -χάριτι Θεού- και αληθείας, και παρακαλούμε μην λάβεται αυτόν ως επίθεση  κατά του προσώπου σας.

  Πάτερ Σωτήριε, είμαστε σίγουροι πως δεν αγνοείται -πλέον- ότι τετράκις ο π. Παΐσιος επισκέφτηκε το Άγιον Όρος και κατά προτροπή αγιορειτών γερόντων (με πτυχία) ανέλαβε (όχι εργολαβικά και υπερήφανα) τον αγώνα αυτό με την δεδομένη μορφή και τρόπο, αλλ' όπως άλλοτε και ο Άγιος Παΐσιος ο αγιορείτης έπραξε επί εποχής του άλλου Πατριάρχη! Είναι επίσης γνωστό ότι αρκετοί από αυτούς[2] ήδη έχουν παύσει το «μνημόσυνο» των «Νεκρών» επισκόπων μας που ζουν «κανονικώς» εν τη Εκκλησία και διδάσκουν «ανόμως» έξω Αυτής εις ποικίλα συνέδρια… Επίσκοποι, που συγκινούνται δήθεν επί της Σωτηρίας του «Κόσμου των θρησκειών», την στιγμή που ο αιρετικός πατριάρχης μας, τους αναγνωρίζει «Χάρη», αφού υποστηρίζει ότι και «οι άλλες θρησκείες αποτελούν οδοί ΣΩΤΗΡΙΑΣ»! π. Σωτήριε, αυτό λέγεται και είναι άρνηση της «Αποστολικής Εκκλησίας» μας ή όχι;
    Πάτερ Σωτήριε, είμαστε σίγουροι πως δεν αγνοείται -πλέον- ό,τι ο αείμνηστος π. Ιωάννης Ρωμανίδης βεβαιώνει, ότι δηλαδή εδώ και πολλά χρόνια το Οικουμενικό Πατριαρχείο δεν επιτρέπει στις (ευρώπης) ελληνικές Εκκλησίες μας να υποδέχονται τους «μεταστρεφομένους», γιατί-όπως υποστηρίζει ο ίδιος πατήρ-η Εκκλησία του Φαναρίου δεν παραδέχεται ότι οι άνθρωποι αυτοί επιστρέφουν από κάποια ΑΙΡΕΣΗ! Αίρεση δηλαδή δεν υπάρχει, ΥΠΑΡΧΕΙ μόνον ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΙΣΤΕΩΝ, εντός και εκτός χριστιανισμού! Αν αυτό τώρα δεν είναι "εωσφορισμός", αντιχριστιανισμός, τότε παρακαλώ τι είναι; Μπορείτε σεις να το ορίσετε, να του δώσετε όνομα;
          Αδελφέ, και πατέρα μας, π. Σωτήριε,
   Πού; πού οι επιστολές σας «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ», για το θέμα του παναιρετικού και ακάθαρτου Οικουμενισμού (σύμφωνα με τον αείμνηστο π. Εφραίμ τον Κατουνακιώτη), που φωλιάζει και μέσα στον «Οίκο» της Μητροπόλεώς μας; Πού, οι «Ανοιχτές επιστολές» σας «Προς τον παναιρετικόν κ. Βαρθολομαίον»; (Εννοείστε, βεβαίως, ότι σεβόμεθα πλήρως το ποιμαντικό-λειτουργικό σας έργο εις Σωτηρία των εν Χριστώ αδελφών μας!). Πού πήγε η Καντιωτική ικμάδα της Μητροπόλεώς μας; Μήπως χρόνια τώρα η σιωπή του μητροπολίτη μας επί θεμάτων αιρέσεων, και η έλλειψη των «δύο άκρων» (ενν. των χεριών που μας έδωσε ο Θεός), φταίει που δεν μπορούμε να βρούμε την "μέση οδό", την βασιλική, ώστε όλοι μαζί να πολεμήσουμε το κακό;;; Ποιά, η βασιλική οδός που θα έπρεπε να βαδίζει σήμερα η Μητρόπολίς μας; Πού, όλα τούτα; 

   Τον  μακαριστό π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο τον εμνημονεύσατε, τον επίσκοπο Αυγουστίνο Καντιώτη και τις «Ανοιχτές επιστολές» του, προς τον Οικουμενικό της Κωνσταντινουπόλεως, αλλά και «Προς τον Βασιλέα» Παύλο -που απλά ο άνθρωπος, σε ταξίδι του εις το Βατικανό, επισκέφτηκε και απλά και μονότατα «φίλησε» το χέρι του Πάπα… πού;  Αυτά όλα δεν είναι άξια μνημόνευσης; Να λοιπόν πάτερ ποιος φταίει για τα «άκρα» (όπως σεις υποστηρίζεται), αλλά και ποιος αληθινά παρίσταται ενώπιον Θεού, ως «μέσον» αγαθόν (Μεσίτης), για να γίνει ίλεως δια τα «δογματικά μας σφάλματα και ελλείψης», α) τόσο των 10 Αρχιερέων μας που συμμετείχαν στην εν Κολυμπαρίω Σύνοδο, όπως επίσης και της Ιεράς ημών Συνόδου της Εκκλησίας μας που επικαιροποίησε την ψευτοσύνοδο… όσο β) και  ημών των λαϊκών «θεολόγων» του κακού καιρού, που φτάσαμε και στο σημείο να λέμε ότι:  «Η ένσταση της εκκλησίας στην αλλαγή φύλου έγκειται στην αξία και την ομορφιά του ανθρωπίνου σώματος ως εικόνας Θεού» [ΚΑΙ ΟΧΙ "ΩΣ ΣΩΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ";], και, «Ας πάψουμε να βλέπουμε ιδεολογικά και επιδερμικά κάθε θέμα, ίσως αξίζει να κοιτάξουμε πιο βαθιά………»[3]… ΠΟΙΟ «ΒΑΘΙΑ» ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ; Ε, πάει πολύ!
  Αγαπητέ πάτερ, ο π. Παΐσιος σύνταξε κείμενο με τίτλο: «Η ευσέβειά μας στην Ορθοδοξία δεν εκφράζεται με την γνώμη του Κάιν». Μη λοιπόν είμεθα υποκριτές. Ας αφήσουμε τους «τίτλους» και τις «Ετικέτες», αφού όλοι μας ακολουθούμε τον ταπεινό Ιησού και Κύριό μας, και ας βάλουμε ένα χεράκι όλοι μας, για να υψώσουμε τον Σταυρό του Κυρίου μας, αφού οι πατριαρχάδες μας έχουν γκρεμίσει, ως «τείχη του αίσχους»,  κάθε έννοια «ιερού κανόνα», και «Κανονικότητας»! Δεν βλέπεις;
 Εδώ, πάτερ μου είναι Μακεδονία, και «Μακεδόνιους Πνευματομάχους» πατριαρχάδες δεν τους μπορούμε. Να πάρουν το αερόπλανο (αν θέλουν να ΄χουν το δικό τους πλανεμοπλάνο) και ας πάνε να ντυθούν στα «κόκκινα», αφού νιώθουν ως «Σωτήρες της οικουμένης». Από την στιγμή που «γυμνή τη κεφαλή» παραδέχονται «μυστήρια-χάρη» στους Άχαρους, Ακοινώνητους, Αιρετικούς, και Αλλόθρησκους, αλλά και σε κάθε άλλου νέου είδους «θρησκεία», τι θέλετε να ποιήσουμε; Ποιά η γνώμη και ποιά τα φάρμακα; Η σιωπή; Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός έλεγε: Γρηγορείτε, προσεύχεσθε, και ενεργείτε!
   Τέλος πάτερ, και εν Χριστώ αδελφοί, κατά την ταπεινή μας γνώμη, ο όρος «γυμνή τη κεφαλή» δεν έχει να κάνει μόνο με τα «Λόγια», αλλά κυρίως με τα «Έργα». Από τα «έργα τους» μας λέγει ο Κύριος θα καταλάβετε ποιοι συνεχίζουν να τιμούν το «Μαύρο ράσο», και ποιοι τα «κόκκινα», τα δήθεν «αιματοβαμμένα»! Όσοι τώρα  «βλέποντες»! που δεν βλέπουν! τον πατριάρχη μας ανεβασμένο εις τους ώμους του θηρίου (ενν. του Οικουμενισμού), και που δεν «βλέπουν» πάλι, το πόσο «κόλακες και συκοφάντες» καταντήσαμε (εμείς οι Ορθόδοξοι!) … ας έχουν υπόψη τους την μαρτυρία μας τούτη:
    -Ό π. Παΐσιος Παπαδόπουλος συνεχίζει να φορεί «ΜΑΥΡΑ» ράσα, τουτέστιν ΟΡΘΟΔΟΞΑ!

Πάτερ Σωτήριε,
   ο λόγος περί «Άχρι καιρού», έχει κι αυτός τα όριά του! Έγκριτοι πανεπιστημιακοί θεολόγοι, Ηγούμενοι και (νουνεχείς) Επίσκοποι της Εκκλησίας μας, είπαν προ πολλών ετών, ότι θα πρέπει να περιμένουμε, να περιμένουμε την δήθεν όπως αποδείχτηκε «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» να νομιμοποιήσει ή όχι, όσα διεστραμμένα ετοιμάστηκαν από Οικουμενιστές θεολόγους, ιερείς και Αρχιερείς, και Πατριάρχες εδώ και έναν αιώνα... κι έπειτα όλοι μαζί να προβούμε εις την "νόμιμη άθληση" της ΔΙΑΚΟΠΗΣ (ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΟΠΗΣ ΤΟΥΣ,  ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ "ΣΧΙΣΜΑ"!)... Έπειτα πάλι, να περιμένουμε (Οικονομία, υπομονή έως τέλους...) την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας μας να πάρει θέση επί της Κολυμπαρίω «Συνόδου»… και το αυτό πράξαμε. Έπειτα πάλι, την Δ.Ι.Σ., που θα εξέταζε τα πρακτικά της «Συνόδου»…. Και αυτό το πράξαμε, και πού φτάσαμε; Στο ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ», που τί μας είπε;
   Μας είπε ότι οι επίσκοποι όλοι αγρυπνούν, και εκεί πάνω ψηλά στο φυλάκιο που βρίσκονται δεν «Βλέπουν» ουδέ έναν λύκο ερχόμενον! Και ενώ δεν βλέπουν καμιά αίρεση και κανένα αιρετικό να επιτίθεται «ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ», βλέπουν, ω, της ανοησίας, τον Πάπα ως «ευλογημένο», αλλά και ως «ερχόμενον εν ονόματι κυρίου»…. Απίστευτο! Αντί να καλούν τον λαό για τίμιους αγώνες, τον φασκιώνουν!
  Και όπως λέγει η Αγία Γραφή, κι' αυτοί δεν σώζονται και τους οπαδούς τους, τους παίρνουν στο λαιμό τους! Πουθενά -λένε- κίνδυνος, κι όπου κι αν υπάρχει -διότι μόνον αυτοί οι ευλογημένοι τον βλέπουν, ως βλέποντες!- και πάλι με μια επιστολή τους τα λύνουν όλα! Ο λαός να κοιμάται ήσυχος. [Αυτό κάτι θυμίζει από την καταδικασμένη αίρεση του "Εφησυχασμού", ή όχι;]

     Τίμιε πάτερ, με το «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ», οι Ιεράρχες μας άνοιξαν
όχι την πόρτα στην Παναίρεση του Οικουμενισμού, αλλά κάναν κάτι χειρότερο· Γκρέμισαν κάθε έννοια «Τείχους» και εισάγουν επί των ημερών μας, ακόμη και τον Σοδομισμό (μερικές φορές απαντάται και ως σοδομία!). Βεβαίως για το «μήνυμα» του μηνύματος που μοιράστηκε στους αδελφούς μας, περιμένουν, πάλι, την επίσημη τοποθέτηση ενός εκάστου των Μητροπολιτών μας, γιατί είναι σίγουρο πλέον! ότι οι επίσκοποί μας «Συμφωνούν» Διαφωνούντες (Προτεσταντικώ τω τρόπω!), εις πολλά ζητήματα όπως π.χ. ο Μητροπολίτης Ιερόθεος Ναυπάκτου που στο άρθρο του με τίτλο ''Ο όρος «Εκκλησίες» ως «τεχνικός όρος», λέγει: «[…]Φυσικά ἔχω διαφορετική ἄποψη, τήν ὁποία θά ἤθελα νά διατυπώσω στό κείµενο αὐτό...»[4]. Αλήθεια υπάρχει "διαφορετική ἄποψη" μέσα στην Εκκλησία του Χριστού; Την αίρεση των "Διαφορετικών", ποιος θα την καταδικάσει (ενν. των "Πρώτων" ορθοδόξων της Ανατολής, και των "Αλαθήτων" παπικών της Δύσεως);

    Δυστυχώς εδώ επιβεβαιώνεται ο λόγος του αγίου Παϊσίου που μιλάει για την μία έλλειψη «σοβαρών Ιεραρχών», αλλά και αυτός πολλών άλλων γερόντων που μιλούν για τον «πονηρό» τρόπω εκλογής των επισκόπων μας! Προσοχή, όμως αδελφοί! όταν οι σχεδιαστές της «καινούργιας εποχής» μας τα φανερώσουν όλα ή και τα μισά (για τα "εν σώμα" ποιόντα των Δεσποτάδων μας), τότες να δούμε σε ποια «τείχη» θα ζητήσουν, αυτοί, καταφυγή! οι δήθεν ποιμένες μας! Φυσικά δεν παύουμε να τους τιμούμε όλους "άχρι καιρού", και ιδιαίτερα τους ιερείς της μητροπόλεώς μας που πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι «Άγιοι» και άξιοι.
 Αδελφοί, αγωνιστείτε ίνα φύγωμεν  του στίγματος της ατιμίας. Άλλοι άντρες, ζητούν να ασελγήσουν πάνω στα σώματα των αγοριών μας, και άλλοι-και με τον πιο επίσημο τρόπο- πάνω στο άγιο "Σώμα" της Εκκλησίας μας....
ΜΕ ΤΙΜΗ
Το Δ.Σ.
ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017, Αγίου Νικηφόρου*
"[...]ο Νικηφόρος, τρέχει και τον παρακαλεί να ανακαλέσει την άρνησή του. Εκνευρισμένοι τότε οι δήμιοι, αποκεφαλίζουν τον Νικηφόρο και έτσι αξιώνεται εκείνος το στέφανο του μαρτυρίου, ενώ ο Σαπρίκιος το στίγμα της ατιμίας."

Υ.Γ.
Όσο για τον λόγο σας:
-Ο Μ. Φώτιος, που γιορτάσαμε σήμερα, όχι μόνο ανέχονταν επί μακρόν να μνημονεύει στα Δίπτυχα του κακοδόξου Πάπα, αλλά το έτος 855 έγραψε εγκωμιαστικά για τον πριν τριετίας αποθανόντος Πάπα Ιωάννου Η΄…,
Ευχόμεθα, μαζί με την πρακτική του Θεοφόρου ημών πατρός, που μιμείσθε,  να του μοιάσετε και σε τούτο· ότι δηλαδή «διεξήγαγε μεγάλους και επιτυχείς αγώνες υπέρ της Ορθοδόξου πίστεως εναντίον των Μανιχαίων, των Εικονομάχων και άλλων αιρετικών και επανέφερε στους κόλπους της Καθολικής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας πολλούς από αυτούς… […]Ο μεγάλος αυτός πατέρας της Εκκλησίας ιερούργησε, ως άλλος Απόστολος Παύλος, το Ευαγγέλιο. Αγωνίσθηκε για την αναζωπύρωση της ιεραποστολικής συνειδήσεως, που περιφρουρεί την πνευματική ανεξαρτησία και αυτονομία των ορθοδόξων λαών από εισαγωγές εθίμων ξένων προς την ιδιοσυγκρασία τους, με σκοπό την αλλοίωση της ταυτότητος και της πνευματικής τους ζωής. Διότι γνώριζε ότι ο μέγιστος εχθρός ενός λαού είναι η απώλεια της αυτοσυνειδησίας του, η φθορά της πολιτισμικής του ιδιοπροσωπίας και η αλλοίωση του ήθους του» [5]...

ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, ΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ! ΟΤΙ Η ''ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ'' ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ "ΚΑΝΟΝΑ"! 
ΚΑΙ, όπως είπε ο π. Σωτήριος! «Ο Κανόνας αυτός, αδελφέ μου, δεν νομοθετεί υποχρέωση, αλλά απλά παρέχει δικαίωμα» (άχρι καιρού!). ΑΜΗΝ.


ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

[1] «Ανοιχτή επιστολή» [http://neaflorina.gr/2017/02/anichti-epistoli/]
[2] «Αυτοί είναι οι Αγιορείτες Πατέρες που διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου – Υπογράφουν όλοι την Ομολογία Ορθοδόξου Πίστεως» [ http://www.pentapostagma.gr/2017/01/αυτοί-είναι-οι-αγιορείτες-πατέρες-που ]
[3]  «Εκκλησία και γυναίκα…» (Γ. Τρυφωνόπουλος, Θεολόγος, Εκπαιδευτικός) [ https://kosmosekkl.blogspot.gr/2017/01/blog-post_28.html]
[4] Ναυπάκτου Ιερόθεος: ''Ο όρος «Εκκλησίες» ως «τεχνικός όρος» [ http://aktines.blogspot.gr/2017/02/blog-post_68.html ]
 [5] «Βιογραφία: Ο Μέγας Φώτιος έζησε κατά τους χρόνους που βασίλευσαν οι αυτοκράτορες Μιχαήλ (842 - 867 μ.Χ.), υιός του Θεοφίλου, Βασίλειος Α' ο Μακεδών (867 - 886 μ.Χ.)..» [http://www.saint.gr/3608/saint.aspx]

* "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ" [http://www.saint.gr/3628/saint.aspx] 



Ανοιχτή επιστολήΑπό π. Σωτήριο Παρδάλη, εφημέριο Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Φλωρίνης

προς π. Παίσιον Παπαδόπουλο,
ιερομόναχο εφημέριο Αγίου Ιωάννου Πτολεμαϊδος

Αγαπητέ αδελφέ π. Παίσιε, με μεγάλη προσοχή διάβασα το άρθρο σου της 4ης Φεβρουαρίου ε.ε με τίτλο «Η ευσέβειά μας στην Ορθοδοξία δεν εκφράζεται με την γνώμη του Κάιν» και διαπίστωσα από τον τίτλο σου ακόμη ότι διεκδικείς το «αλάθητο»

Αγίου Ανδρέα Κρήτης: "Ο Λώτ, αν και κατοικούσε στα Σόδομα, κανέναν δὲν κατέκρινε"!


    
untd  Δύο πράγματα ἀπαιτοῦνται ἀπὸ ὅλους τούς ἀνθρώπους, νὰ κατακρίνουμε τὰ ἰδικὰ μας ἁμαρτήματα καὶ νὰ συγχωροῦμε τὰ ἁμαρτήματα τῶν ἄλλων. Διότι ἐκεῖνος πού βλέπει τὰ ἰδικὰ του ἁμαρτήματα, συγχωρεῖ πιὸ εὔκολα τούς ἄλλους· ἐνῶ ἐκεῖνος πού κατακρίνει τοὺς ἄλλους, τὸν ἴδιο τὸν ἑαυτό του κατακρίνει καὶ καταδικάζει, ἔστω καὶ ἂν ἔχη πολλὲς ἀρετές. Ἀληθῶς μεγάλο πράγμα εἶναι τὸ νὰ μὴ κατακρίνουμε τοὺς ἄλλους, ἀλλά τούς ἑαυτούς μας, ἀδελφοί. Ἐμεῖς ὅμως, ἀφήνοντας τὶς δικὲς μας ἁμαρτίες, τοὺς ἄλλους ἰδίως κατακρίνουμε, τοὺς ἄλλους ἐξετάζουμε, μὴ γνωρίζοντας ὅτι ἀκόμη καὶ ἂν εἴμεθα δικαιότεροι ἀπὸ ὅλους, ἐὰν κατακρίνουμε τοὺς ἄλλους, γινόμεθα ἔνοχοι καὶ εἴμεθα ἄξιοι τῆς ἰδίας τιμωρίας καὶ τῶν ἰδίων βασάνων τῶν ὁποίων εἶναι ἄξιος καὶ αὐτός τὸν ὁποῖον κρίνουμε·«Ὧ γὰρ κρίματι κρίνετε» λέγει «τούτῳ καὶ κριθήσεσθε». Διότι αὐτός πού πορνεύει, παραβαίνει ἐντολή, ὅπως καὶ ἐκεῖνος πού τὸν κρίνει. Ὥστε καὶ οἱ δύο παραβαίνουν θείαν ἐντολή, καὶ αὐτός πού πορνεύει καὶ ἐκεῖνος πού κρίνει.
     Ἀλλὰ ἂς μεταφέρουμε μᾶλλον τὴν ἐξέτασι τῶν ἄλλων καὶ τὴν