Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2017

Συνέντευξη για τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ και την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ με τον Αδάμαντιο Τσακίρογλου

Το νέο φρούτο του Οικουμενισμού: "Αδελφοποίηση" με παπικές ενορίες!!!

Ισοπεδώνει τα πάντα ο Πάπας για να εδραιώσει με το ζόρι τον μισητό Οικουμενισμό


Στο χωνευτήρι του ισοπεδωτικού οικουμενισμού, που δεν αναγνωρίζει την μία αλήθεια του Κυρίου μας, αλλά επιχειρεί να την μασκαρέψει με “αδελφικούς” μανδύες, έχει ρίξει για τα καλά ο Πάπας Φραγκίσκος την Χριστιανοσύνη και σαν μέγιστος αλχημιστής ανακατεύει με ψεύδη και νοθεύει την συνταγή της πίστης μας!

Του Μανώλη Κείου

Το ενωτικό παραλήρημα του ποντίφικα δεν έχει τέλος…
Όπως προ ημερών είχαμε προαναγγείλει, εχθές ο Πάπας επισκέφθηκε την Αγγλικανική εκκλησία των Αγίων Πάντων στη Ρώμη στο πλαίσιο της 200ης επετείου του ναού. Ο κ. Φραγκίσκος έγινε ο πρώτος Πάπας που επισκέφθηκε μια Αγγλικανική Εκκλησία στη δική του επισκοπή της Ρώμης. Σημειωτέον πως κατά τη διάρκεια της παρουσίας του Πάπα στον αγγλικανικό ναό πραγματοποιήθηκε «αδελφοποίηση» της αγγλικανικής ενορίας των Αγίων Πάντων με την αντίστοιχη Ρ/Καθολική ενορία!
Επίσης ο Πάπας ευλόγησε την νέα εικόνα του Χριστού Σωτήρος που κοσμεί τον αγγλικανικό ναό. (βλέπε φώτο)
Συμπροσευχές έχουμε δε με ρωμαιοκαθολικούς σε ορθόδοξους ναούς, Ορθόδοξους Ιεράρχες να φιλάνε το χέρι του Πάπα το έχουμε δει, ήρθε η ώρα να δούμε και “αδελφοποιήσεις” ενοριών με τους παπικούς; Είναι αυτό το νέο τέχνασμα του Βατικανού;
Σε κάθε περίπτωση το οικουμενιστικό και επικίνδυνο για την αληθινή πίστη του Χριστού παραλήρημα του Πάπα συνεχίστηκε και εχθές αφού μιλώντας στον αγγλικανικό ναό ο κ. Φραγκίσκος είπε πως “σήμερα, με ευγνωμοσύνη προς τον Θεό, αναγνωρίζουμε ο ένας τον άλλον όπως πραγματικά είναι:. Αδελφούς και αδελφές εν Χριστώ, μέσα από το κοινό μας βάπτισμα Ως φίλοι και προσκυνητές θα θέλαμε να περπατήσουμε το μονοπάτι μαζί, για να ακολουθήσουμε τον Κύριο μας Ιησού Χριστό μαζί».

Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων….
Με αφορμή δε την ευλογία που έδωσε στην νέα εικόνα του Χριστού Σωτήρος τόνισε χωρίς ίχνος ντροπής για την παρομοίωση που έκανε: “Ο Χριστός μας κοιτάζει, και το βλέμμα του επάνω μας είναι βλέμμα σωτηρίας, αγάπης και συμπόνιας. Είναι το ίδιο ελεήμον βλέμμα που διαπέρασε τις καρδιές των Αποστόλων, οι οποίοι άφησαν πίσω το παρελθόν και άρχισαν ένα ταξίδι της νέας ζωής, προκειμένου να παρακολουθήσουν και να διακηρύξουν τον Κύριο. Σε αυτή την ιερή εικόνα, όπως ο Ιησούς εμφανίζεται σε εμάς, φαίνεται επίσης να φωνάζει σε μας, να απευθύνει έκκληση σε εμάς: «Είστε έτοιμοι να εγκαταλείψετε τα πάντα από το παρελθόν σας για μένα; Θέλετε να κάνετε την αγάπη μου γνωστή, το έλεος μου; »
Ο Πάπας μάλιστα επανέλαβε και την γνωστή καραμέλα περί ενότητας μέσω επιμέρους πραγμάτων όπως η φιλανθρωπία: “Μέσα από μια ενωμένη μαρτυρία για φιλανθρωπικούς σκοπούς, το φιλεύσπλαχνο πρόσωπο του Ιησού γίνεται ορατό στην πόλη μας” είπε ακόμη.
Τέλος κάλεσε άπαντες να “εγκαταλείψουν τις προκαταλήψεις του παρελθόντος” και όλο και “περισσότερο να προσεύχονται για και με τους άλλους” γιατί μόνο έτσι θα γίνουμε περισσότεροι πιστοί μαθητές του Χριστού!!

Και τώρα, πώς να ξανα-ανατρέψεις τις αυτονόητες αντι-Ευαγγελικές α-λογίες του κ. Άνθιμου, που έχουν κυριολεκτικά κονιορτοποιηθεί πολλάκις;

Δυστυχῶς!  Ἡ νέα "ἐκκλησία" εἶναι ἐδῶ!

Ταράσσει τα νερά ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως:


Τα σύνδρομα της Εκκλησίας και τα «ανοίγματα»!!!

Το του στον Κατανυκτικό Εσπερινό την Κυριακής της Τυρινής ήταν γεμάτο μηνύματα προς πολλές κατευθύνσεις, ακόμη και εντός της Ορθοδόξου .


Ο Σεβασμιώτατος αναλύει τα «Σύνδρομα της Εκκλησίας» κάνοντας αναφορές στην , το διάλογο με τους Καθολικούς αλλά και στον «αρρωστημένο εθνικισμό». Και τονίζει πως χρειάζεται «περισσότερη ταπείνωση».
Διαβάστε αναλυτικά όσα είπε… ἐδῶ.
Πηγή

Νηστέψετε από την ΑΙΡΕΣΗ και την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ.

Πηγή: http://synaksiorthodoxon.blogspot.gr


 Σεβαστοί Πατέρες νηστέψετε πραγματικά και οδηγείστε Θεοφόρα το Χριστεπώνυμο Πλήρωμα της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ και ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. 
    Ματώστε τα γόνατα σας με γονυκλισίες ψυχής. 
 
    Τα 24 ώρα αυτής της Μεγάλης Σαρακοστής είναι κρίσιμα για όλο τον κόσμο. 
Νηστέψετε από την ΑΙΡΕΣΗ και την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ για να έχουμε ελπίδα να σωθούμε σαν Ελληνικό Έθνος και ως ανθρωπότητα. 

   Οι κοσμοπολίτες-οικουμενικοί Έλληνες στην πλειοψηφία τους όπου γης δεν υποφέρουν από αρρωστημένο Εθνικισμό αλλά φέρουν πνευματικόν γενετικόν υλικόν διδασκάλου.

   «Ναὶ ὁ Ἕλλην ἐγεννήθη κατὰ θ. πρόνοιαν διδάσκαλος τῆς ἀνθρωπότητος· 
τοῦτο τὸ ἔργον ἐκληρώθη αὐτῷ· 
αὕτη ἦν ἡ ἀποστολὴ αὐτοῦ· αὕτη ἡ κλῆσις αὐτοῦ ἐν τοῖς ἔθνεσιν· μαρτύριον ἡ ἐθνικὴ αὐτοῦ ἱστορία· 
μαρτύριον ἡ φιλοσοφία αὐτοῦ· μαρτύριον ἡ κλίσις αὐτοῦ· μαρτύριον αἱ εὐγενεῖς αὐτοῦ διαθέσεις·

μαρτύριον ἡ παγκόσμιος ἱστορία· μαρτύριον ἡ μακροβιότης αὐτοῦ, ἐξ ἣς δυνάμεθα ἀδιστάκτως νὰ συμπεράνωμεν καὶ τὴν αἰωνιότητα αὐτοῦ, διὰ τὸ αἰώνιον ἔργον τοῦ Χριστιανισμοῦ μεθ᾿ οὗ συνεδέθη ὁ Ἑλληνισμός·
διότι ἐνῷ ὅλα τὰ ἔθνη τὰ ἐμφανισθέντα ἐπὶ τῆς παγκοσμίου σκηνῆς ἦλθον καὶ παρῆλθον, μόνον τὸ Ἑλληνικὸν ἔμεινε ὡς πρόσωπον δρῶν ἐπὶ τῆς παγκοσμίου σκηνῆς καθ᾿ ὅλους τοὺς αἰῶνας· καὶ τοῦτο, διότι ἡ ἀνθρωπότης δεῖται αἰωνίων διδασκάλων· μαρτύριον τέλος ἡ ἐκλογὴ αὐτοῦ μεταξὺ τῶν ἐθνῶν ὑπὸ τῆς θείας προνοίας»
Ἅγιος Νεκτάριος
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΝ 
(κείμενο τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου γιὰ τὸν κοσμοϊστορικὸ ῥόλο τῶν Ἑλλήνων, ἰδίως ἐν σχέσει μὲ τὴν διάδοσιν τοῦ Εὐαγγελίου)

Με πίστη και ελπίδα 


Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΠΗΓΗ

ΥΠΝΟΒΑΤΕΣ

Ἀδελφοί, «ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι» (Ρωμ. 13,11)

    Ἀρχίζω τὸ κήρυγμα μὲ ἕνα παράδειγμα. Σᾶς ἐρωτῶ· ἔχετε δεῖ ποτέ σας ὑπνοβάτη; Εἶνε κάτι φοβερό. Ὁ ὑπνοβάτης σηκώνεται τὴ νύχτα καί, ἐνῷ κοιμᾶται, ἀνοίγει τὴν πόρτα, βγαίνει ἔξω καὶ περπατάει! Κι ἂν βοηθήσῃ ὁ Θεὸς καὶ δὲν πέσῃ σὲ κανένα πηγάδι ἢ ἀπὸ καμμιὰ ταράτσα, θὰ ἐπιστρέψῃ πάλι στὸ κρεβάτι του. Τὸ πρωί, ὅταν ξυπνήσῃ καὶ τὸν ρωτοῦν τί ἔγινε τὴ νύχτα, δὲ θυμᾶται τίποτε. Αὐτὸς εἶνε ὁ ὑπνοβάτης. Ἕνα φαινόμενο, ποὺ καὶ ἡ ἐπιστήμη δὲν μπορεῖ καλὰ – καλὰ νὰ τὸ ἐξηγήσῃ.
   Ὁ ὑπνοβάτης εἶνε ἕνα παράδειγμα· εἶνε εἰκόνα μιᾶς ἄλλης καταστάσεως γιὰ τὴν ὁποία μιλάει σήμερα ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Φωνάζει καὶ μᾶς λέει, ὅτι πρέπει νὰ ξυπνήσουμε ἀπὸ τὸν ὕπνο (βλ. Ρωμ. 13,11). Ποιόν ὕπνο; Δὲν πρόκειται γιὰ τὸν φυσικὸ ὕπνο. Αὐτὸς εἶνε ἕνα δῶρο τοῦ Θεοῦ. Εἶνε ἀνάπαυσις τοῦ σώματος, ἀνανέωσις τῶν δυνάμεων, φάρμακο ζω­ῆς, ὑγεία καὶ εὐλογία· ὅπως ἀντιθέτως ἡ ἀϋπνία εἶνε μιὰ τιμωρία, μιὰ μάστιγα.
   Ὥστε ὅταν λέῃ ἐδῶ ὁ ἀπόστολος, ὅτι πρέπει νὰ ξυπνήσουμε, ἐννοεῖ ἀπὸ κάποιον ἄλλο ὕπνο, ὕπνο σὰν τοῦ ὑπνοβάτου, ὕπνο ἐπικίνδυνο καὶ θανατηφόρο, ὕπνο κατηραμένο. Εἶνε ὁ ὕπνος ποὺ ἔλεγε κι ὁ Δαυΐδ· Βοήθησέ με, Θεέ μου· «φώτισον τοὺς ὀφθαλμούς μου, μήποτε ὑπνώσω εἰς θάνατον, μήποτε εἴπῃ ὁ ἐχθρός μου· Ἴσχυσα πρὸς αὐτόν» (Ψαλμ. 12,4-5). Καὶ ὁ ὕπνος αὐτός, ἀδελφοί μου, εἶνε ὁ ὕπνος ποὺ φέρνει στὴν ὕπαρξί μας ἡ