Δευτέρα, 6 Μαρτίου 2017

Αν δεν ελέγξουμε τους Οικουμενιστές εμείς...


Ἂν δὲν ἐλέγξουμε τοὺς Οἰκουμενιστὲς ἐμεῖς,  οἱ Ὀρθόδοξοι,  τοὺς ἐλέγχουν οἱ  –ἂν καὶ ἐθνικοί–  ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι!


 Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

    λοι  οἱ σύγχρονοι ἐκφραστὲς τοῦ πνεύματος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατηγοροῦν τοὺς Χριστιανούς, ποὺ ὁμολογοῦν τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Μία Ἐκκλησία του ὡς φανατικοὺς καὶ ὑπερβολικούς, ὡς ἀνθρώπους ἐκτὸς τῶν πλαισίων τῆς σοφίας καὶ τῆς λογικῆς. Αὐτοὶ οἱ ἀδίστακτοι διῶκτες ἱερέων, μοναχῶν καὶ λαϊκῶν, οἱ θρασύτατοι παραχαράκτες τοῦ Θείου Λόγου, οἱ ὑποτιθέμενοι ἐραστὲς τῆς σοφίας καὶ τῆς ἀλήθειας χρησιμοποιοῦν ἄνευ αἰδοῦς ὅλα τὰ μέσα γιὰ νὰ ἐφαρμόσουν τὰ σχέδιά τους. Ἀλλὰ ἀκόμα καὶ ἂν δὲν μιλοῦσαν οἱ Χριστιανοὶ γιὰ τὴν μοναδικότητα τῆς Ἀλήθειας, γιὰ τὴν ἀκρίβεια τῆς δικαιοσύνης, γιὰ τὸν κίνδυνο τῶν ψευδοεπισκόπων καὶ λυκοποιμένων, γιὰ τὸ δικαίωμα τοῦ κάθε πιστοῦ νὰ ἐλέγχει τοὺς παραβαίνοντας τὸν νόμο, τὸ κάνουν, ἂν καὶ ἐθνικοί, οἱ ἀρχαῖοι ἡμῶν πρόγονοι: 


Περὶ ἀληθείας

«Φίλος Πλάτων, ἀλλὰ φιλτέρα ἡ ἀλήθεια» (Ἀριστοτέλης) 

«Τὸ νὰ κρύβεις τὴν ἀλήθεια εἶναι σὰν νὰ θάβεις χρυσάφι» (Πυθαγόρας) 

«Ἡ ἀλήθεια καὶ ἂν ταπεινωθεῖ καὶ ἂν συρθεῖ στὸ χῶμα,πάλι θὰ ὑψωθεῖ. Ἡ αἰωνιότης εἶναι δική της» (Δίων ὁ Συρακούσιος)

Περὶ δικαιοσύνης καὶ πρωτείων

«Οἱ λόγοι ποὺ κάνουν τὸν ἄνθρωπο νὰ ἀδικεῖ εἶναι τρεῖς:
    πρῶτον ἡ φιληδονία, ἡ ὁποία ἔχει σχέση μὲ τὶς σωματικὲς ἀπολαύσεις·
     δεύτερον ἡ πλεονεξία, ἡ ὁποία ἔχει σχέση μὲ τὴν ἐπιδίωξη τοῦ κέρδους·
    καὶ τρίτον ἡ φιλοδοξία, ἡ ὁποία θέλει νὰ ὑπερέχει ἀπὸ τοὺς ἴσους ὁμοίους του» (Πυθαγόρας)

Λιτάνευση Εικόνος με τον ύμνο της χαράς του Μπετόβεν!

   Οἰκουμενιστικὴ φιέστα πρὸς τιμὴν τῶν Ἁγίων Θεοδώρων στὶς Σέρρες. Παρόντες σκληροὶ οἰκουμενιστὲς ἐπίσκοποι (Λαρίσσης Ἰγνάτιος, Σιδηροκάστρου Μακάριος). Ὅσο γιὰ τὰ καφροελληνικὰ τῆς παρουσίαστριας, σπάζουν κόκκαλα! Καὶ ἡ μπάντα στὴ λιτάνευση τῆς ἱερᾶς εἰκόνος των νὰ παίζει τὸν ὕμνο τῆς χαρᾶς ἀπὸ τὴν 9η συμφωνία τοῦ Μπετόβεν!

Perseas Persiadis

 Εορτή των Αγίων Θεοδώρων Σερρών


Οι λέξεις έχασαν το νόημά τους! Η αποδοχή των αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης, ...δεν είναι προδοσία!



Πηγή: Romfea.gr


Με λαμπρότητα, εορτάσθηκε στον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου η Α΄ Κυριακή της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, η επονομαζόμενη κατά την τάξη της Εκκλησίας και ως Κυριακή της Ορθοδοξίας η οποία και είναι αφιερωμένη στην ήττα των Εικονομάχων γιατί γιορτάζουμε την αναστήλωση των αγίων Εικόνων και τον θρίαμβο της Ορθοδόξου Πίστεως κατά της φοβερής αιρέσεως των Εικονομάχων το έτος 843 μ.Χ.
Στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερούργησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ. Μάξιμος, πλαισιούμενος από Ιερείς και Διακόνους της Ιεράς Μητροπόλεως.
Να αναφερθεί ότι στη Θεία Λειτουργία παρέστησαν ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γεώργιος Καψάλης, εκπρόσωποι του Στρατού και της Αστυνομίας και πλήθος κόσμου.
Τον θείο λόγο κήρυξε ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ. Μάξιμος, ο οποίος αναφέρθηκε στην Κυριακή της Ορθοδοξίας, καθώς και σε όλους εκείνους που και σήμερα πολεμούν την Αγίας μας Εκκλησία.
"Να διαφυλάξουμε όλοι την πίστη ως κόρην οφθαλφού, και ποτέ να μην προδώσουμε την Ορθοδοξία" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων.

Πηγή

Οι Απίστευτες (Αθεϊστικές) και όμως Αληθινές Δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερώνυμου:

“Για το αν αμφισβητώ τον Θεό; Κάθε μέρα. Και τότε και τώρα. Όμως το παλεύω”....

Αυτό και πολλά άλλα.. απάντησε ο Αρχιεπίσκοπος σε ερωτήσεις μαθητών στην Ελληνογερμανική Αγωγή.


Τι απάντησε ο Αρχιεπίσκοπος σε ερωτήσεις μαθητών στην Ελληνογερμανική Αγωγή

Και ενώ οι Αποτειχίσεις αυξάνονται, το Φανάρι συνεχίζει τις συμπροσευχές και την προώθηση του Οικουμενισμού!

Ἀντιπροσωπεία τοῦ Συμβουλίου τῶν ἐν Εὐρώπῃ Ἐπισκοπικῶν ΡΚαθολικῶν Συνελεύσεων



Πηγή

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Άλλοι τέσσερις ιερείς διέκοψαν το μνημόσυνο του επισκόπου τους την Κυριακή της Ορθοδοξίας

image.png

Eἰς γνῶσιν τοῦ Χριστεπωνύμου πληρώματος
   Χθὲς 5-3-2017, ταυτοχρόνως μὲ τὴν διακοπὴ μνημοσύνου ποὺ ἔκανε ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης, ἄλλοι 4 ἱερεῖς, συντασσόμενοι μὲ αὐτόν, διέκοψαν τὸ μνημόσυνο τοῦ Ἐπισκόπου τους. Οἱ ἱερεῖς αὐτοὶ εἶναι, τρεῖς ἀπὸ τὸν Νομὸ Χανίων Κρήτης καὶ ἕνας ἀπὸ τὸν Νομὸ Ρεθύμνης. Τὰ ὀνόματά τους εἶναι:

Πρωτοπρεσβύτερος Γαβριήλ Μαζανάκης
Πρεσβύτερος Ἐμμανουήλ Σαρρής
Πρεσβύτερος Σπυρίδων Δαμανάκης
Πρεσβύτερος Παῦλος Μαζανάκης
  Αὔριο θὰ δημοσιεύσουν στὸ διαδίκτυο τὴν ἐπιστολὴ τους πρὸς τοὺς Ἐπισκόπους τους.
Πηγή:"Κατάνυξις"

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Δήλωση Διακοπῆς Μνημοσύνου


Αποτέλεσμα εικόνας για Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης

Πρωτοπρεσβύτερος
Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς
Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.
18ο χλμ. Θεσσαλονίκης-Περαίας
570 19 Ν. Ἐπιβάται
ΤΗΛ.: 23920.24865 FAX: 23920.27402
Θεσσαλονίκη 03.03.2017
Παναγιώτατον
Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης
κ. Ἄνθιμον
Ἐνταῦθα
Θέμα: Δήλωση Διακοπῆς Μνημοσύνου
Παναγιώτατε,
Μετὰ λύπης, ἀλλὰ καὶ πολλῆς πνευματικῆς χαρᾶς καὶ εὐφροσύνης, ἐπιθυμῶ διὰ τοῦ παρόντος νὰ σᾶς γνωστοποιήσω ὅτι, ἀκολουθώντας τὴν Ἀποστολικὴ καὶ Πατερικὴ Παράδοση στὸ θέμα τῆς κοινωνίας μὲ τοὺς αἱρετικούς, διακόπτω τὴ μνημόνευση τοῦ ὀνόματός σας στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες, γιατὶ σεῖς καὶ πολλοὶ ἄλλοι συνεπίσκοποί σας ἐγκαταλείψατε αὐτὴν τὴν θεία Παράδοση καὶ εὑρίσκεσθε ἐκτὸς τῆς ὁδοῦ τῶν Ἁγίων Πατέρων.

θεάρεστη καὶ ἀπὸ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες ἐπαινούμενη αὐτὴ ἐνέργεια συμβολικὰ θὰ γίνει τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας (05.03.2017), ὁπότε ἑορτά-ζουμε τὴν ἀναστήλωση τῶν ἱερῶν εἰκόνων καὶ διαβάζουμε τὸ «Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας» μὲ τὰ ἀναθέματα ἐναντίον ὅλων τῶν αἱρετικῶν, ὥστε νὰ δηλώσουμε καὶ μέσα στὸν ἱερὸ χῶρο τῆς Θείας

Ανόητες εκδοχές, «προσβολή και συκοφαντία προς τον Ορθόδοξο μοναχισμό» οι θέσεις του κ. Άνθιμου!

Παραδοξολογίες Μητροπολίτου


        Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος αποδέχθηκε πρόταση του Ιρανικού Οργανισμού Ισλαμικού Πολιτισμού και μετέβη στην Τεχεράνη να συμμετάσχει σε «θεολογικό διάλογο» με τους εκεί Σιίτες Μουσουλμάνους.

anthimos.jpgΟι άλλοι που επίσης αποδέχθηκαν την πρόταση των Ιρανών και  μετέβησαν στην Τεχεράνη ήσαν ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, η κυρία Ισμήνη Κριάρη, πρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου, οι Κοσμήτορες των Θεολογικών Σχολών του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Απ. Νικολαΐδης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Ντροπή!!! Οικουμενιστικό κήρυγμα την Κυριακή της Ορθοδοξίας στην Καλλιθέα

ΝΤΡΟΠΗ.!!!!!! Ο ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ Επίσκοπος Μπραζαβίλ και Γκαμπόν έκανε Οικουμενιστικό κήρυγμα την Κυριακή της Ορθοδοξίας 5/3/2017 στον Ιερό Ναό των Αγίων Πάντων στην Καλλιθέα Αττικής δηλώνοντας επίσης ότι είναι μέλος του Συμβουλίου των Εκκλησιών στην περιοχή του.


Αυτό τον κάνει αυτόματα μέλος της Πανθρησκείας του Οικουμενισμού που στόχο έχουν την ένωση των θρησκειών με ένα νέο ηγέτη καταργώντας βέβαια την Ορθοδοξία.!!!

 Το ερώτημα είναι… ποιος τον προσκάλεσε, γιατί διάλεξαν να τον προσκαλέσουν την συγκεκριμένη ημέρα την Κυριακή της Ορθοδοξίας και τέλος, γιατί δεν αντέδρασαν οι ιερείς του Ιερού Ναού των Αγίων Πάντων μόλις άκουσαν το κήρυγμα και την ομολογία ότι είναι μέλος του Συμβουλίου των Εκκλησιών κάνοντας λόγο για Φανατικούς Χριστιανούς;;;;

Κατσούρης Ιωάννης

Χριστιανός Ορθόδοξος

Ενορίτης Αγ. Πάντων Καλλιθέας

 

ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ…. ΚΕΡΑΥΝΟΙ π. ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΡΑΒΑ

    Άλλο ένα πύρινο μήνυμα του π. Μάξιμου Καραβά,, αυτή τη φορά προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.. Στο τέλος της επιστολής διαβάστε σχετικά με την Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής που είναι Ηγούμενος…

“Μία πνευματική αποτίμησις της 25ετίας του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου”

Αφορμή για το άρθρο αυτό μου έδωσε η θλίψη πού αισθανόμουν όταν άκουγα να μνημονεύουν, κατά την ιερότερη στιγμή της Θείας Λειτουργίας, οι επίσκοποι των λεγομένων «Νέων Χωρών» της Ελλαδικής Εκκλησίας, τον Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίον, και μάλιστα ως «ορθοτομούντα τον λόγον της Σης Αληθείας», αποτεινόμενοι εις τον Θεόν, χωρίς φόβον και χωρίς ντροπή! Μα έφυγε τελείως από τις καρδιές των επισκόπων αυτών ο φόβος του Θεού; Δεν καταλαβαίνουν ότι λέγοντας αυτά κοροϊδεύουν το Θεό και ότι «φοβερόν το έμπεισείν εις χείρας Θεού ζώντος, εξ ων ουκ έστιν ο εξελέσθαι δυνάμενος»; (Χρυσόστομος) Μνημονεύουν τον μεγαλύτερο βλάσφημο και μεγαλύτερον αιρεσιάρχην όλων των αιώνων του Χριστιανισμού ως «ορθοτομούντα τον λόγον της Αληθείας»! Ούτον που δεν άφησε τίποτα όρθιο μέσα στην

Σχολιασμός των απαντήσεων του «Εν τούτω Νίκα» από τον π.Ευθ. Τρικαμηνά και απάντησις στις ερωτήσεις



ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ « ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ»


Σχολιασμός  τῶν ἀπαντήσεων τοῦ ἱστολογίου «Ἐν τούτῳ Νίκᾳ»
στίς ἐρωτήσεις πού ἐτέθησαν ἀπό τόν ἱερομόναχο Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ
καί  ἀπάντησις τοῦ ἰδίου εἰς τίς νέες ἐρωτήσεις τοῦ ἱστολογίου αὐτοῦ.



       γαπητοί ἀδελφοί, χαίρετε ἐν Κυρίῳ.
Πιθανόν νά σᾶς λυπήσω μέ αὐτά τά ὁποῖα θά ἀναφέρω, πλήν ὅμως τό θεωρῶ ἀναγκαῖο διά νά ξεκαθαριστοῦν ἐξ ἀρχῆς κάποια πράγματα καί νά τεθῆ ὁ διάλογος αὐτός σέ ὑγιεῖς βάσεις.
 Κατ’ ἀρχάς ἀποδεχθήκατε τόν διά συγκεκριμένων ἐρωτήσεων καί ἀπαντήσεων διάλογο καί μάλιστα ἀναφέρατε εἰσαγωγικά τό ὄντως ἀξιέπαινο «Ευχόμαστε ο διάλογος αυτός να είναι ειλικρινής και να μην διεξάγεται δια να λάβει ο καθείς “στεφάνους νίκης” ή δια να εξουθενώσει τον “αντίπαλο”,  αλλά ειλικρινής διάλογος δια να βρεθούν κοινά σημεία δια κοινό αγώνα!». Καί ὀλίγο κατωτέρω: «Τονίζομε ὅτι οἱ ἀπαντήσεις θά πρέπει νά εἶναι σύντομες καί νά ἀφοροῦν μόνο τά ἐρωτήματα» (ἐδῶ). Αὐτές οἱ ὀρθές τοποθετήσεις σας μοῦ δίδουν τό δικαίωμα νά σᾶς ἐπισημάνω ὅτι  αὐτά, τά ὁποῖα εἰσαγωγικῶς ὑποσχεθήκατε, δέν ἐτηρήσατε στίς ἐν συνεχείᾳ ἀπαντήσεις σας. Συγκεκριμένα ἀναφέρω τά ἑξῆς:
         1. Ἡ πρώτη ἐρώτησι ἀπαιτοῦσε νά ἀπαντήσετε συγκεκριμένα ἄν τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ» ἰσχύη καί διά τά θέματα τῆς πίστεως. Ἡ ἀπάντησίς σας προφανῶς ἔπρεπε νά εἶναι συγκεκριμένη, ὅπως προαναφέρατε εἰς τήν εἰσαγωγή σας καί μάλιστα κατοχυρωμένη, εἰ δυνατόν, εἰς τήν ἁγία Γραφή τούς ἱερούς Κανόνες καί τήν διδασκαλία τῶν Ἁγίων. Ἐσεῖς, ἀντιθέτως καί παραπλανητικῶς, ἀναφέρατε κάποια κείμενα τοῦ πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, τά ὁποῖα ἦσαν ἐμφανέστατα ἐκτός θέματος, διότι ἀφ’ ἑνός μέν δέν μᾶς ἐνδιέφερε ἡ γνώμη του εἰς τήν παρούσα στιγμή καί ἀφ’ ἑτέρου διότι αὐτήν τήν γνώμη ἐκρίναμε, τήν ὁποία ἔχουν σήμερα καί οἱ περισσότεροι τῶν Γ.Ο.Χ.
Ἄν πάλι λάβωμε ὡς ἀπάντησι τά λόγια σας: «Οπότε όπως και εσείς βλέπετε, δεν χρειάζονται ιδιαίτερη ερμηνεία οι λόγοι του! Με λίγα λόγια το ημερολογιακό ζήτημα ήταν μία καινοτομία που εφαρμόσθηκε για άλλους σκοπούς (λειτούργησε ως Δούρειος ίππος)  που ήδη έχουμε αναφέρει και αναλύσει σε παλαιότερα κείμενα-απαντήσεις μας. To ημερολόγιο-εορτολόγιο δεν είναι δόγμα, αλλά άπτεται του δόγματος διότι έθιξε την ενότητα των πιστών και των εκκλησιών. Σήμερα απορούμε το πως υπάρχουν ακόμα υποστηρικτές του Νέου ημερολογίου εφ΄ όσον όλοι πια γνωρίζουν τον λόγο που εφαρμόσθηκε!», δέν λαμβάνομε πάλι οὐδεμία ἀπάντησι τῆς ἐρωτήσεως τήν ὁποία ἐθέσαμε, διότι εἰς τήν ἐρώτησι δέν ἐζητούσατε οὔτε ἑρμηνεία τῶν λόγων τοῦ πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, οὔτε ἄν ἦταν καινοτομία τό ἡμερολόγιο, οὔτε ἄν ἐχρησιμοποιήθηκε ὡς δούρειος ἵππος, οὔτε τέλος πάντων ἄν ἔθιξε τήν ἑνότητα τῶν πιστῶν καί τῶν ἐκκλησιῶν.
      Ἄν τέλος ἐπισυνάψωμε καί τά τελευταῖα λόγια σας: «Το αληθές και ξεκάθαρον ερώτημα μάλλον που θέλετε να κάνετε είναι το εξής· δηλαδή αν το “δυνάμει και ενεργεία” ισχύει σήμερα δια τους ανήκοντας εις την Παναίρεση του Οικουμενισμού», πάλι πέραν τοῦ ὅτι εἶστε ἐκτός θέματος, διότι ἡ ἐρώτησις ἀπαιτοῦσε μία ἀπάντησι, τήν ὁποία  δέν ἔχετε δικαίωμα νά μεταφέρετε σέ ἄλλο θέμα, οὔτε βεβαίως εἶστε παντογνῶστες διά νά γνωρίζετε τούς διαλογισμούς τῶν ἄλλων, ἐπί πλέον ἀστοχεῖτε καί εἰς τόν σκοπό τῆς ἐρωτήσεως, στοχαζόμενοι κάτι τό ὁποῖο προφανῶς σᾶς ἐξυπηρετεῖ, διότι ὁ σκοπός γιά τόν ὁποῖο ἐτέθη ἡ ἐρώτησις, εἶναι ἡ διγλωσσία τήν ὁποία χρησιμοποιεῖτε καί μέ τήν ὁποία δύναστε εὐκόλως νά ἵστασθε καί εἰς τίς δύο ὄχθες τοῦ ποταμοῦ καί νά παίζετε, κατά τό δή λεγόμενο, σέ διπλό ταμπλώ. Τό ἴδιο πράττετε, ὅταν γιά παράδειγμα ἀναφέρετε ὅτι: «τό ἡμερολόγιο -ἑορτολόγιο δέν εἶναι δόγμα, ἀλλά ἅπτεται τοῦ δόγματος», ἤ τό ἐπίσης Σιβυλλικόν ὅτι, τό ἡμερολόγιο δέν εἶναι αἵρεσις, ἀλλά τό  ἡμερολογιακό ἅπτεται τῆς αἱρέσεως.
Ὅλα αὐτά, ἀδελφοί, εἶναι ἡ πρακτική καί τελεία ἐφαρμογή τοῦ «ἥξεις, ἀφήξεις….» καί ἐδῶ ἐντάσσεται τό «δυνάμει καί ἐνεργείᾳ» διά τό ὁποῖο ἐρωτηθήκατε καί τό ὁποῖο, ἄν ἰσχύη, σημαίνει ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν εἶναι θέμα πίστεως· καί ἄν πάλι δέν ἰσχύη, σημαίνει ὅτι εἶναι ὄντως θέμα πίστεως, πλήν ὅμως οὔτε ἡ ἁγία Γραφή, οὔτε οἱ ἱεροί Κανόνες, οὔτε οἱ ἅγιοι Πατέρες εἶπαν τό παραμικρό  δι’ αὐτό, παρά μόνο τό πλαστό σιγγίλιο τοῦ Νεοσκητειώτου μοναχοῦ Ἰακώβου.
         2. Ἡ δεύτερη ἐρώτησι ἀπαιτοῦσε νά ἀπαντήσετε στό ἄν εἶναι πλαστό ἤ ὄχι τό σιγγίλιο τοῦ Νεοσκητιώτου μοναχοῦ Ἰακώβου. Ἐφ’ ὅσον λοιπόν, σέ προηγούμενο κείμενό σας, ἰσχυριστήκατε ὅτι εἶναι γνήσιο, τώρα θά ἐρχόσαστε σέ ὀξεία ἀντιπαράθεσι μέ τούς ἰδίους τούς Γ.Ο.Χ. καί μάλιστα μέ τήν μεγαλύτερη σήμερα μερίδα των, ἡ ὁποία ὑποστηρίζει τό ἐντελῶς ἀντίθετο. Διά νά ἀποφύγετε λοιπόν αὐτόν τόν σκόπελο καί νά μή δείξετε ὅτι μάχεσθε μεταξύ σας, ἀλλά ὅτι ὑπάρχει στούς Γ.Ο.Χ. ἑνιαῖο μέτωπο, ἀπαντήσατε, κατά τό δή λεγόμενο, ἄλλα ἀντί ἄλλων. Εἴπατε συγκεκριμένα: «Ἡ διαφωνία μας γιά τό Σιγγίλιο δέν ἀφορᾶ τόσο τό ἄν εἶναι ἤ δέν εἶναι πλαστό, ἀλλά ἄν κατεδικάστη ἤ ὄχι ἡ ἡμερολογιακή καινοτομία».
Ἐδῶ μέ αὐτή σας τήν ἀπάντησι καί τή συνέχειά της, ἡ ὁποία εἶναι ἑρμηνεία καί ἐπεξήγησις αὐτῆς τῆς προτάσεως, (συγγνώμη πού τό ἀναφέρομε), μᾶς ὑποτιμᾶτε μέ τόν χειρότερο τρόπο, διότι μᾶς ἀντιμετωπίζετε ὡς ἀνοήτους καί καθυστερημένους, ἤ ὡς νήπια καί μωρά.  Διότι, ὄχι μόνο δέν ἀπαντᾶτε ἐπί τῆς ἐρωτήσεως διά προφανεῖς λόγους, ἀλλά καί μεταφέρετε πάλι ἀλλοῦ τό θέμα, ὥστε νά δώσετε τήν εἰκόνα καί τήν ἐντύπωσι ὅτι ἀπαντήσατε καί μάλιστα ἀποστομωτικά. Ἔτσι διατηρεῖτε, κατά τό δή λεγόμενο, καί τήν πίτα ὁλόκληρη καί τόν σκύλο χορτᾶτο, δηλαδή καί διατητεῖτε τίς ἀπόψεις σας περί γνησιότητος δῆθεν τοῦ ἐν λόγῳ σιγγιλίου καί δέν ἔρχεσθε σέ ἀντίθεσι μέ τούς Γ.Ο.Χ., οἱ ὁποῖοι δέν συμφωνοῦν μέ τίς ἀπόψεις σας (καί εἶναι ἡ μεγαλύτερη μερίδα) καί, βεβαίως, ἀπαντᾶτε καί σέ ἐμᾶς, οἱ ὁποῖοι στήν προκειμένη περίπτωσι ἔχομε τόν ρόλο τῶν πτωχῶν συγγενῶν καί πρέπει νά δείξωμε ἱκανοποιημένοι, διότι ἐλάβαμε ἔστω μία ἀπάντησι.
         3. Ἡ τρίτη ἐρώτησις πού σᾶς ὑποβάλαμε, ἀδελφοί, εἶναι αὐτή ἡ ὁποία ἔμεινε τελείως ἀναπάντητη, δηλαδή εἶναι αὐτή τήν ὁποία ἐτοποθετήσατε κοινῶς εἰς τά ἀζήτητα (ἤ μᾶλλον ἐν προκειμένῳ εἰς τά ἀσυζήτητα). Ἐδῶ ὄντως ἐπιλέξατε ἕνα νέο τρόπο διαλόγου δι’ ἐρωτήσεων καί ἀπαντήσεων, μέ τό νά ἀπαντήσετε δι’ ἐρωτήσεως. Δηλαδή, ἐνῶ ἐμεῖς ἐρωτοῦμε, λαμβάνομε ὡς ἀπάντησι μία ἐρώτησι: «Ποιούς νά ἐννοεῖ ὁ Ἅγιος Νικόδημος ὡς “λοιπούς πατέρες” πού καί αὐτοί δέν ἠθέλησαν νά μεταθέσουν τήν ἰσημερία;».
         Ἀλλά καί ἄν ἔπρεπε νά δοθῆ μία ἑρμηνεία εἰς τά λόγια τοῦ ἁγίου Νικοδήμου “καί οἱ λοιποί Πατέρες” πάλι ἐσεῖς νομίζω, ἔπρεπε νά τό κάνετε (ἐφ’ ὅσον ἐσεῖς ἐρωτᾶσθε) καί ὄχι ἐμεῖς ἤ ἔστω κάποιος ἄλλος. Ἐμεῖς θά ἐκρίναμε τήν ὀρθότητα τῶν λόγων σας καί τά ἐπιχειρήματά σας, ὅπως κάνομε ἐν προκειμένῳ. Διότι πέραν τοῦ ὅτι δέν ἀπαντᾶτε εἰς τήν ἐρώτησι, ἡ ἰδική μας ἑρμηνεία, προφανῶς, δέν θά σᾶς ἀρέση.
    Ἀκόμη εἶστε ἐκτός θέματος, διότι ἡ ἐρώτησι ἀπαιτοῦσε νά ἀπαντήσετε, διατί δέν συμπεριλήφθησαν εἰς τό Πηδάλιο τοῦ ἁγ. Νικοδήμου οἱ “ἱεροί” Κανόνες μέ τά ἀναθέματα, τά ὁποῖα ἀφοροῦν τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου καί ὄχι, γιατί δέν μετέθεσαν οἱ Πατέρες τήν ἰσημερία, ἐνῶ ἔβλεπαν ὅτι αὐτή εἶχε στήν πρᾶξι μετατεθεῖ.
      Τέλος ἄν ἐπί τοῦ θέματος τούτου θέλετε καί τήν ἰδική μας θέσι καί τοποθέτησι (μιά καί ὁ ἅγιος Νικόδημος δέν ζεῖ εἰς τήν γῆ διά νά τόν ἐρωτήσωμε) ἐπειδή, ἄν καί ἐκτός θέματος, θίγει ὅμως κάποια σημεῖα, τά ὁποῖα ἑκάστη πλευρά δύναται νά τά ἑρμηνεύση κατά τό δοκοῦν, ἀναφέρομε τά ἑξῆς:
Ἡ ἔκφρασις τοῦ ἁγίου «καί οἱ λοιποί Πατέρες» οὐδόλως ὑπονοεῖ τούς πατέρες, οἱ ὁποῖοι συγκρότησαν τίς τρεῖς Συνόδους τοῦ ΙΣΤ΄ αἰῶνος, ὅπως ἐσεῖς ἐκλαμβάνετε, ἀλλά τούς ἁγίους Πατέρες, οἱ ὁποῖοι ἔζησαν μετά τήν Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδο καί δέν συμμετεῖχαν στίς ἑπόμενες Οἰκουμενικές, τίς ὁποῖες ὁ Ἅγιος ἀναφέρει «…ὅτι καί αἱ Οἰκουμενικαί σύνοδοι ὅπου μετά τήν πρώτη ἔγιναν καί οἱ λοιποί Πατέρες». Δηλαδή τίς ἑπόμενες Οἰκουμενικές Συνόδους καί τούς λοιπούς Πατέρες ὁ ἅγιος τούς

Κι άλλη διακοπή μνημόνευσης: της Ιεράς Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου!

Σχόλια-Φωτογραφίες-Βίντεο σχετικά με την
διακοπή μνημόνευσης
του μητροπολίτη Ανθίμου, από τον π. Θεόδωρο Ζήση
και το τι συνέβη σήμερα στον Άγιο Αντώνιο Θεσσαλονίκης.


Σήμερα, Κυριακή της Ορθοδοξίας, 5 Μαρτίου 2017, στον Άγιο Αντώνιο Θεσσαλονίκης, ζήσαμε πραγματικά ιστορικές στιγμέςστιγμές τόσο έντονα συγκινητικές, που δεν θα ξεχάσουμε σε όλη μας τη ζωή.

   Στον μικρό ναό του Αγίου Αντωνίου Θεσσαλονίκης, μέσα στον κυρίως ναό και στον πρόναο, πραγματικά το αδιαχώρητο. Πιστοί μέχρι και στο προαύλιο προσπαθούσαν να ακούσουν το κήρυγμα του π. Θεοδώρου. 
   Μόλις ανακοίνωσε την απόφαση του για διακοπή μνημοσύνου του μητροπολίτη Ανθίμου, ο πιστός λαός ξέσπασε σε χειροκροτήματα και ασταμάτητες επευφημίες: Άξιος!!
   Το αδιαχώρητο και λίγο αργότερα, στο υπόγειο αρχονταρίκι. Πιστοί αναγκάστηκαν να παραμείνουν ακόμη και στα σκαλιά αφού δεν μπορούσαν από τον κόσμο να μπουν μέσα στην αίθουσα.
    Μετά την πρόσφατη διακοπή μνημόνευσης από τον π. Νικόλαο Μανώλη, πριν 2 εβδομάδες, (που δυστυχώς συνοδεύθηκε από προκλητικές αντιδράσεις του τοπικού μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δείτε πχ εδώ, εδώεδώ, εδώ)
                        έρχεται το νέο ευχάριστο γεγονός. 
   Σήμερα επίσημα ανακοινώθηκε και η διακοπή μνημόνευσης της Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (Μητρόπολη Φλωρίνης). Πληροφορούμαστε ότι και άλλοι ιερείς και ιερομόναχοι