Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Η καταδίκη των αιρετικών ως κομπογιαννιτών και ο αθεϊσμός τών αν-ορθοδόξων

Σε τι διαφέρει η Ορθοδοξία από τις άλλες θρησκείες


Η ερμηνεία ότι οι αιρετικοί είναι ψευδογιατροί-κομπογιαννίτες, που δεν μπορούν να θεραπεύσουν τους ανθρώπους, αλλά και τους αρρωσταίνουν, δείχνει γιατί καταδικάσθηκαν από την Εκκλησία. Αυτό δεν γίνεται από εμπάθεια, μίσος και φανατισμό, αλλά κατά τον ίδιο τρόπο που ξεχωρίζονται οι επιστήμονες ιατροί από τους κομπογιαννίτες. Πάντως, η Εκκλησία απέβλεπε στην θεραπεία των ανθρώπων, ενώ οι ψευδογιατροί-αιρετικοί, όχι μόνον δεν θεραπεύουν τους ανθρώπους, αλλά συντελούν και στον αιώνιο θάνατό τους.


  
π. Ιωάννη Ρωμανίδη

«Τι είναι η αίρεση; Στην πατερική παράδοση αίρεση είναι κομπογιαννιτισμός. Γιατί η αίρεση καταδικάζεται; επειδή δεν συμφωνούν στο δόγμα; Αυτό είναι το πρόβλημα. Καταδικάζεται, επειδή στην αίρεση δεν υπάρχει θεραπεία. Και εφ' όσον δεν υπάρχει θεραπεία, είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο. Οι Πατέρες έβλεπαν την αίρεση ως ένα είδος κομπογιαννιτισμού, όπου δεν υπάρχει θεραπεία».

«Νομίζω, την βασική διαφορά μπορούμε να την κατανοήσουμε, αν πάρουμε για παράδειγμα την ιατρική επιστήμη. Εκεί έχουμε τους γιατρούς που

«Ένοχος ένοχον ου ποιεί» (νομικό αξίωμα). Το ζωτικό ψεύδος των «αντιοικουμενιστών»

ν διαβάσουμε προσεκτικὰ τὴν Καινὴ Διαθήκη θὰ διαπιστώσουμε, ὅτι ὁ ἁμαρτωλὸς συνήθως δὲν κατονομάζεται. Ἀντιθέτως ὁ προδότης, ὁ παραχαράκτης καὶ ὁ ἐχθρὸς τῆς πίστεως ἀναφέρεται πάντα μὲ τὸ ὄνομά του: Ὁ Ἰούδας, ὁ Ἀνανίας, ἡ Σαπφείρα, ὁ Σίμων, ὁ Ὑμέναιος, ὁ Ἀλέξανδρος, ὁ Φιλητὸς κλπ. Αὐτὴ ἡ διαπίστωση εἶναι μιὰ πρώτη ἰσχυρὴ ἔνδειξη γιὰ τὸ ἱερὸ καθῆκον ποὺ ἔχουμε ὅλοι μας νὰ καταδεικνύουμε πάντα τὸν ἔνοχο καὶ ψεύτη σὲ θέματα πίστεως, διότι ἔτσι δείχνουμε τὴν ὑπακοὴ καὶ τὴν ἀγάπη μας στὸν Θεὸ καὶ στὸν συνάνθρωπο, προστατεύοντάς ἐμᾶς καὶ αὐτὸν ἀπὸ τὶς ὀλέθριες γιὰ τὴν σωτηρία μας ἐπιρροὲς τῶν ἑκάστοτε ἐνόχων σὲ θέματα Πίστεως.
Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, σὰν ἀληθινοὶ ποιμένες, μᾶς δίδαξαν μὲ ἔργα καὶ λόγους αὐτὴ τὴν στάση καὶ κατέδειξαν τὴν ποιμαντική της σπουδαιότητα. Πάντοτε κατονόμαζαν τοὺς αἱρετικούς γιὰ νὰ βοηθήσουν καὶ τοὺς ἴδιους νὰ συνειδητοποιήσουν καὶ νὰ κατανοήσουν τὸ λάθος τους, καὶ τὸ ποίμνιο νὰ προφυλαχθεῖ καὶ νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τοὺς συγκεκριμένους αἱρετικοὺς ψευδοποιμένες καὶ λαϊκούς, τοὺς βαρεῖς «λύκους» ποὺ μὲ ἔνδυμα προβάτου θέλουν νὰ κατασπαράξουν τὰ πρόβατα. Ὁ Ἄρειος καὶ ὁ Νεστόριος, ὁ Πραξέας καὶ ὁ Νοητός, ὁ Βαρλαάμ κ.ἄ, ἦσαν αἱρετικοὶ πρὶν καταδικασθοῦν ἀπὸ Σύνοδο, ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ ποιμένες καὶ πιστοὶ ἐπεσήμαναν τὶς αἱρετικὲς κακοδοξίες τους καί, βέβαια, τοὺς καλοῦσαν σὲ διόρθωση. Ἐξ ἄλλου γι’ αὐτὸ συγκλήθηκε ἡ ἑκάστοτε Σύνοδος, γιὰ νὰ τοὺς καταδικάσει, ἀφοῦ δὲν μετανοοῦσαν καὶ ἐπέμεναν σ’ αὐτές. Οἱ Ἅγιοι Πατέρες τοὺς ὀνόμαζαν αἱρετικοὺς καὶ «λύκους», πρὶν καταδικασθοῦν καὶ ἔγραφαν λόγους ἐναντίον τῶν «ὀρθοδόξων» στὸ ὄνομα, ἀλλ’ αἱρετικῶν στὸ φρόνημα, ποὺ μπορεῖ νὰ κατεῖχαν ἱερατικὰ ἀξιώματα καὶ θρόνους Ἐπισκοπικούς, ἀλλὰ ἀπεδεικνύοντο ἐχθροὶ τῆς Πίστεως καὶ  «βαρεῖς λύκοι», ὡς αἱρετικοί. Ἔτσι ἔκανε π.χ. ὁ Μέγας

Κοινωνία και Παιδεία χωρίς Χριστό!


Toῦ Δημήτρη Τσιριγώτη

    Προσωπικά με έχει απασχολήσει πάρα πολύ το γεγονός ότι τα παιδιά και οι νέοι στη χώρα μας παρακολουθούν μετά μανίας το τηλεοπτικό παιχνίδι με το όνομα survivor. Μάλιστα αυτός ο προβληματισμός μου περιέχει και μια μεγάλη δόση ενοχών λόγω της ιδιότητάς μου ως εκπαιδευτικού. Με αυτή μου την ιδιότητα λοιπόν έκανα μια άτυπη έρευνα ρωτώντας αρκετούς μαθητές μου τι είναι αυτό που τους τραβάει στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό προϊόν. Οι απαντήσεις τους με άφησαν άναυδο.
   Το τελικό συμπέρασμα, μετά την ανάλυση των απαντήσεών τους, είναι ότι τα παιδιά βλέπουν survivor γιατί ταυτίζονται με τους

Οφειλόμενη απάντηση στις άδικες και "ανιστόρητες" θέσεις του μητροπολίτη Ύδρας Εφραίμ


Οφειλόμενη απάντηση στις «διαπιστώσεις»
για τους Θεολόγους Καθηγητές
του Μητροπολίτη Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ.

Δημήτριου Βογιατζή,
Θεολόγου Καθηγητού του 3ου ΓΕΛ Υμηττού,
Μέλους του Εποπτικού Συμβουλίου της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων


Δεν είχαμε πρόθεση να σχολιάσουμε την εισήγηση ενώπιον της Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας του Μητροπολίτη Ύδρας Σπετσών και Αιγίνης κ. Εφραίμ για το μάθημα των Θρησκευτικών. Όμως, οι άδικες και απαξιωτικές για τους Θεολόγους Καθηγητές διαπιστώσεις του Σεβασμιωτάτου, μας

Ειδικά μαθήματα από το … από «Κρυφο Σχολειό»…


 Του Ιωάννου Ρίζου
 
Μετά τις επιδερμικές και δόλιες απαντήσεις του ιντερνετικού εκπροσώπου μερίδος των Ζηλωτικών Παρατάξεων κ. Νικ. Μάννη, θα μας απασχολήσουν μερικά ακόμα δείγματα της πονηρής τακτικής των παλαιοημερολογιτών.  Στο ιστολόγιο λοιπόν του κ. Μάννη «Κρυφό σχολειό», εμφανίζεται ο κ. Δημ. Χατζηνικολάου, ομόψυχος, περιώνυμος  και περισέβαστος στον χώρο του παλαιού, να γράφει τα εξής αλλοπρόσαλλα:

1.
     «…Δέν ἀναγνωρίζουμε τούς "πατριάρχας" ἀπό τό 1920 καί ἐντεῦθεν, διότι εἶναι ὅλοι τους αἱρετικοί…».[1] Δηλαδή όλοι οι νεοημερολογίτες, ζωντανοί και νεκροί, από το 1920 και μετά είμαστε εκτός Εκκλησίας, αιρετικοί και κολασμένοι!
    Και οι παλαιοημερολογίτες είναι αυτοί που προστατεύουν το δόγμα της Πίστεως.
Ο ίδιος κ. Χατζηνικολάου σε άλλο σχόλιο του[2] αντιμαχόμενος τον εαυτό του, καταφερόταν εναντίον του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά γράφοντας: «Δυστυχῶς, ὁ π. Εὐθύμιος πλανᾶται ὅταν λέγῃ ὅτι οἱ παλαιοημερολογίται δῆθεν ἀνήγαγον τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον εἰς δόγμα πίστεως…» (οι  υπογραμμίσεις δικές μου).
Αφού όσοι αποδέχτηκαν το νέο ημερολόγιο είναι για σας αιρετικοί, γιατί προσβάλλεστε  που ο π. Ευθύμιος αναφέρει ότι πιστεύετε πως το ημερολογιακό έγινε για σας δόγμα σωτηρίας ή λόγος απωλείας;
Ή λοιπόν  διατελείτε σε πλήρη σύγχιση και σκοτισμό νοός ή εφαρμόζετε ειδικές τεχνικές και μαθήματα παραπλάνησης.

2.
     Από τα γραφόμενα του κ. Χατζηνικολάου προκύπτει και μια άλλη πονηρία. Γιατί γράφει «…από το 1920 και εντεύθεν…»; Γιατί δεν γράφει από το 1904 και εντεύθεν; Υπενθυμίζω ότι το 1904 επι πατριάρχου Ιωακείμ Γ΄, γράφτηκε η Εγκύκλιος που εισήγαγε θετικά την Προτεσταντική θεωρία των Κλάδων ως «αναδενδράδων». Μια εγκύκλιος που βεβαίως αποτελεί τεράστια προδοσία, και  τεράστιο βήμα σύγκλισης, και αποδοχή της αίρεσης. Από τον ίδιο πατριάρχη το 1920, συντάχθηκε και η επίμαχη Εγκύκλιος την οποία θεωρούν οι παλαιοημερολογίτες ορόσημο. Γιατί όμως γίνεται αυτή η επιλογή της Εγκυκλίου του 1920 και εντεύθεν κι όχι του 1904 και εντεύθεν; O λόγος είναι πονηρότατος. Ο Ιωακείμ ο Γ΄ χειροτόνησε τον πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο ως Μητροπολίτη Ίμβρου το 1908. Αν άρχιζαν να μετρούν οι παλαιοημερολογίτες τους αιρετικούς πατριάρχες από το 1904, θα έπρεπε να απολογηθούν για την εγκυρότητα της χειροτονίας του πρ. Φλωρίνης από αιρετικό πατριάρχη, ενώ τώρα ξεμπέρδεψαν –όπως νομίζουν– με αυτή την πονηρή χρονομετάθεση.
     Και γιατί ο πρ. Φλωρίνης δέχτηκε περιχαρής την χειροτονία από τον Ιωακείμ;  Πάλι δεν ήξερε τίποτα για την Εγκύκλιο του 1904; 

3. Λένε οι παλαιοημερολογίτες:
    «Ὁ κ. Ρίζος ὁμιλεῖ περί τῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1920 ὡς νά ἦτο αὐτή γνωστή στούς πάντας κατά τό 1924. Ὅπως μοῦ εἶπε ὁ π. Θεοδώρητος, ὅμως, μόνον οἱ Ἀρχιεπίσκοποι τήν ἐγνώριζαν, ἐνῷ οἱ θεολόγοι, ὅπως ἐκεῖνος, τήν ἔμαθαν ἀπό τά βιβλία τοῦ Καθηγητοῦ Ἰωάννου Καρμίρη τό 1960».[3]  (οι  υπογραμμίσεις δικές μου)

Όμως,
      αφού μέχρι το 1960  δεν γνώριζαν  την αιρετική Εγκύκλιο του 1920,
    ΠΩΣ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ  ΝΑ ΛΕΝΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΤΟ 1924 ΑΠΟΣΧΙΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ;

Και πώς δεν φοβούνται τον Θεό;

Οι διαχειριστές των ιστολογίων «Κρυφό σχολειό» και «Εν Τούτω Νίκα» κατηγόρησαν τον κ. Παν. Σημάτη: «Εμείς τόσο καιρό κ. Σημάτη αυτό ακριβώς κάνουμε ενώ εσείς δεν το βλέπετε! Συζητούμε την συμπόρευση μαζί σας και αυτήν ακριβώς την συζήτηση έχουμε και με τον πνευματικό σας. Πώς λοιπόν ισχυρίζεσθαι ότι δεν θέλουμε καν να συζητήσουμε;»… «Γράφετε ότι θεωρούμε το ημερολόγιο ''θέμα πίστεως'', ενώ τόσο καιρό λέγουμε ακριβώς το αντίθετο!»…  «Κανείς δεν είπε ότι είστε ''εκτός Εκκλησίας''».
        "Τι ψευδολογίες και υποκρισίες !!!!!!!!!!!!!!!!!!"
   Εσείς ο ίδιος δεν επαινείτε τον κ. Νικ. Σαββόπουλο, παλαιοημερολογίτη θεολόγο, που έγραψε στο «Κρυφό σχολειό»: «δηλώνουμε ότι ΟΙ «ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ» ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑΝ ΕΥΣΕΒΕΙΑΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΧΩΡΟΥ   Ή ΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ.  ΕΝ ΓΕΝΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝ – ΟΠΩΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ – ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ»; [4]

4. Και το «Εν τούτω Νίκα» άπλωσε τις δηλητηριώδης παγίδες μήπως πιαστεί κανένα προβατάκι. Γράφει:
      «Εμείς είχαμε γράψει προς τον πνευματικό σας: ( εννοεί τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά)… «Ακολουθήστε μαζί μας στο Π.Η. και μην ενταχθείτε σε καμία Σύνοδο των Γ.Ο.Χ.! Ο συμβιβασμός δηλαδή που ζητούμε είναι ότι εσείς θα υποχωρήσετε δεχόμενος το παλαιό, και εμείς υποχωρούμε δεχόμενοι εσάς μη εντάσσοντας εαυτόν σε κάποια Σύνοδο. Θα σας έχουμε πνευματικό αδελφό και πατέρα, επικοινωνώντας πνευματικά μαζί σας… Τα πνευματικά σας τέκνα θα γίνουν ενεργεία και αδελφοί δικοί μας και δεν νομίζουμε ότι έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα να μην θέλουν την ένωσιν μαζί μας! Εδώ ομιλούμε για το μείζων! Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα!».[5] (υπογράμμιση δική μου).

Βλέπουμε εδώ το «Εν τούτω νίκα» να προτείνει ένα σχέδιο αντιπαροχής. Δηλαδή ο π. Ευθύμιος να γυρίσει και να στρέψει τον κόσμο του  στο παλαιό,  με αντάλλαγμα να αποδεχθούν τον π. Ευθύμιο ως πνευματικό πατέρα, και ίσως τον αναβαθμίσουν ώς τοπικό ηγέτη (ας πούμε επίσκοπο!)

Βέβαια, θολούρα υπάρχει και στο ποιοι θα είναι οι αντισυμβαλλόμενοι σε αυτή τη σύμβαση, γιατι ενώ στην αρχή δηλώνεται ότι αντισυμβαλλόμενος θα είναι ο διαχειριστής του «Εν τούτω Νίκα», στη συνέχεια –αν οι διαπραγματεύσεις είναι επιτυχείς– θα εμφανιστούν και οι υποκρυπτόμενοι πίσω από τα δύο ιστολόγια «Αρχιερείς».

        Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!




[2] http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/05/blog-post_25.html
[3] http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/05/a-1.html
[4] http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/05/blog-post_65.html
[5] http://entoytwnika1.blogspot.gr/2017/06/blog-post_54.html

Ερώτημα στους "ορθόδοξους" επισκόπους της Γερμανίας


   Στις 30.06.2017 φήφισε το γερμανικό κοινοβούλιο με τον νόμο "γάμος για όλους" την αναγνώριση του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων (ἐδῶ).

    Ρωτούμε λοιπόν τους "ορθόδοξους" επισκόπους της Γερμανίας, τον "μέγα αγωνιστή" κ. Αυγουστίνο, τον "ὑπερασπιστή των όσιων και των ιερών της Ορθοδοξίας" στην Γερμανία κ. Φραγκουλάκη, τον "υπερασπιστήν της ενότητας των "εκκλησιών" κ. Κων/νο Μύρων και όλους τους άλλους "ανοιχτόμυαλους", εκσυγχρονιστές ορθοδόξους της Γερμανίας:

  Θα πάρουν θέση σαν ορθόδοξη Ἐκκλησία ενάντια σ' αυτόν τον νόμο επισήμως και δημοσίως
ή
   αφού, συνοδικώς πιά, δέχτηκαν τους μικτούς γάμους, θα δεκτούν και τους "ομογάμους";

Θα αναμένουμε την απάντησή τους μιας και πρόκειται για σοβαρό δογματικό θέμα και προϋπόθεση σωτηρίας.
Ιδου, πεδίον δράσης λαμπρόν για τον κ. Φραγκουλάκη και κάθε πατριαρχικό αυλοκόλακα!

Δ.Π.

Η εργασιακή ομάδα "Εκκλησιών" της Γερμανίας στον Πάπα, για την ...ενότητα των "εκκλησιών"!



Γιὰ ὅσους νομίζουν πὼς οἱ Οἰκουμενιστὲς
"παίζουν",  ὅπως οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές!



  Το προεδρείο της  εργασιακής ομάδας "Εκκλησιών" της Γερμανίας επισκέφθηκε την Ρώμη και μεταξύ άλλων τον Πάπα. Το μήνυμα που κυριάρχησε ήταν η επιδοκιμασία εκ μέρους του Πάπα των προσπαθειών της εργασιακής ομάδας για την ...ενότητα των "Εκκλησιών". Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει ο ορθόδοξος αντιπρόσωπος, ο π. Κωνσταντίνος Μύρων, ο οποίος με τόσα ταξίδια απορούμε πως τα καταφέρνει.

 πηγή

   Η χαρά των "ορθοδόξων" πιστών της ενορίας της Κολωνίας (της ενορίας δηλ. του π. Κωνσταντίνου) ήταν τόσο μεγάλη που παρακαλούν να μάθουν από την σελίδα του Facebook της ενορίας τους:

    "Θα έρθει ο Πάπας στον εορτασμό των 1000 χρόνων του Ναού μας στην Κολωνία;" 
    Πάντως εδώ φαίνεται να παίρνει πληροφορίες"