Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Όταν ο π. Σεραφείμ Ζήσης μετατρέπει την Οικονομία σε …βασιλική οδό!




    Παρακολουθήσαμε ἕως ἑνὸς σημείου τὰ περίπου 7 ὡρῶν βίντεο γιὰ τὶς «2 Συνάξεις γιὰ τὴν Αποτείχιση (Ακρίβεια & Οικονομία) στὴν Ουκρανία» ποὺ ἀνάρτησε τὸ ἱστολόγιο «Κατάνυξις» (ἐδῶ). Σ’ αὐτὰ γίνεται πολὺ λόγος γιὰ τὴν Ἀκρίβεια καὶ τὴν Οἰκονομία, καὶ εἶναι φανερὸ ὅτι ἡ ὅλη διαπραγμάτευση τοῦ θέματος στοχεύει στὴν δικαίωση τῆς κακοδιδασκαλίας τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καὶ π. Σεραφεὶμ Ζήση, ὅτι μποροῦν νὰ κάνουν ἀκόμα καὶ τώρα Οἰκονομίες (ὑποτίθεται ὡς ἐνδεδειγμένη μορφὴ ἀγῶνος), μετὰ ἀπὸ δεκαετίες Οἰκουμενισμοῦ, καὶ νὰ ἔχουν ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ ἱερωμένους (αὐτοὶ καὶ τὰ πνευματικά τους τέκνα), οἱ ὁποῖοι κοινωνοῦν μὲ τοὺς κακόδοξους Οἰκουμενιστὲς κάθε ἱερατικοῦ βαθμοῦ!!!
      Δηλαδὴ οἱ ὡς ἄνω πατέρες κατάργησαν τὴν ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία καὶ πράξη, ποὺ ἀπαγορεύει τὴν κοινωνία μὲ ἀκοινώνητους, καὶ ἐπιτρέπει -ὑπὸ προϋποθέσεις - τὴν «εὐλογημένη «Οἰκονομία» γιὰ ἕνα εὔλογο χρόνο, μικρῆς διάρκειας πάντως. Αὐτὴ ἡ μικροῦ χρόνου ἐπικοινωνία, πραγματοποιεῖται μὲ σκοπὸ τὴν διόρθωση καὶ μετάνοια τῶν κακόδοξων καὶ ὄχι τὴν ἐξοικείωση/ἀπορρόφηση τῶν Ὀρθοδόξων ἀπ' αὐτούς. Ἡ διδασκαλία, ὅμως, τοῦ π. Θ. καὶ Σ. Ζήση, μετατρέπει τὴν Οἰκονομία σὲ «βασιλικὴ ὁδό» τῆς Ἐκκλησίας, τὴν δὲ Ἀκρίβεια καταδικάζει ὡς κάτι ...ἀκραῖο!!! Μετατρέπει τὴν «εὐλογημένη «Οἰκονομία»  σὲ κακὴ Οἰκονομία.
  Τὸ παράδοξο στὴν ὅλη ὑπόθεση εἶναι ὅτι τὴν ἀλλοίωση τῆς ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως, ποὺ ἔχει καταστροφικὲς συνέπειες στὶς ψυχὲς τῶν πιστῶν καὶ δίνει χρόνο στοὺς Οἰκουμενιστὲς νὰ ἐπεκτείνουν καὶ ἑδραιώσουν τὴν αἵρεση, τὴν ἔχει καταδικάσει (ἐκτὸς βέβαια τῶν Ἁγίων μας) καὶ τὸ ἱστολόγιο τῆς Ἱ. Μονής μὲ τὴ  ὁποία σχετίζεται ὁ π. Σεραφείμ.
  Κι ἂς προσέξουμε ὅτι· τὴν ἀντιπατερικὴ καὶ ἀνοικονόμητη Οἰκονομία τὴν καταδικάζει τὸ ἱστολόγιο, ὄχι μόνο ὡς πρὸς τὰ πρωτεύοντα καὶ σοβαρότερα θέματα, ἐκεῖνα τῆς Πίστεως-Δόγματος, ἀλλὰ καὶ σὲ δευτερεύοντα σὲ σχέση μὲ τὸ δόγμα θέματα ἠθικῆς!
      Διαβάζουμε ἐκεῖ:

   Πολύς λόγος γίνεται τόν τελευταῖον καιρόν εἰς τόν ἐκκλησιαστικόν χῶρον περί τῆς «Οἰκονομίας». Τῆς ἐκκλησιαστικῆς βεβαίως «Οἰκονομίας», ἡ ὁποία «Οἰκονομία» θά πρέπῃ, ὅπως ἀρκετοί ἰσχυρίζονται, κατά κανόνα νά ἐφαρμόζεται ἀπό τούς ποιμένας εἰς τήν σημερινήν ἐποχήν. Προβάλλουν δέ αὐτήν τήν πρόφασιν, διότι εἰς τήν ἐποχήν μας, εἰς τήν ὁποίαν τό κακό παρουσιάζει τόσην ἔξαρσιν, λέγουν ὅτι εἶναι δῆθεν ἀδύνατον νά ἐφαρμοσθῇ ἡ ἐκκλησιαστική «Ἀκρίβεια». Προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις
    Φυσικά, ἐδῶ δέν ἠμπορεῖ νά γίνεται λόγος περί «Οἰκονομίας», ἀλλά περί ὀλιγοπιστίας καί περί Νικολαϊτισμοῦ, κλπ., διότι καταστρατηγεῖται παντελῶς ἡ ἔννοια τῆς εὐλογημένης «Οἰκονομίας» καί χρησιμοποιεῖται ὁ ὅρος της ὡς ἐπικάλυμμα τῶν παθῶν καί τῶν ἐγκλημάτων κατά τῆς πίστεως.
  Ἐπίσης, ὑπάρχει μία ἄλλη μεγάλη ἀνοικτή πληγή, ἡ ὁποία οὐδόλως εἶναι δυνατόν νά ἐπουλωθῇ ἕνεκεν «Οἰκονομίας», ἀλλά ἀντιθέτως αἱμορραγεῖ ἀκαταπαύστως. Καί ποιά εἶναι αὐτή; Μέ ὀδύνη καί θλῖψι τήν βλέπομε νά αὐτοαποκαλύπτεται, διότι ἀπό μόνος του «ὅταν ἔλθῃ ὁ ἀσεβής εἰς βάθος κακῶν καταφρονεῖ» μέ ἀποτέλεσμα νά «ἐπέρχεται αὐτῷ ἀτιμία καί ὄνειδος» (Παροιμ. ΙΗ´ 3). Βλέπομε δηλαδή αὐτήν τήν ὄζουσαν καί πυορροοῦσαν πληγήν εἰς τό Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, τήν ὁποίαν δημιουργοῦν οἱ ὑπεύθυνοι καί ἡ ὁποία ὀνομάζεται «κωλύμματα ἱερωσύνης». 
   Τοῦτο μόνον ἐρωτοῦμε τούς καθ᾽ ὕλην ἁρμοδίους: Ἀποτελεῖ πρᾶξιν «Οἰκονομίας» τό νά κυκλώνουν τό Ἱερόν Θυσιαστήριον μονάδες πού θά ἔπρεπε νά εὑρίσκωνται εἰς τάς τάξεις τῶν «προσκλαιόντων»; Χειρίζονται τήν εὐλογημένην «Οἰκονομίαν» ὅσοι θέτουν τάς χεῖρας των εἰς ἄτομα τά ὁποῖα χρήζουν ἀκόμη καί εἰδικῆς ψυχικῆς θεραπείας καί πού ἔχουν ξεφύγει ἀπό τά ἀνθρώπινα ὅρια;...  Ἀλλά, τό νά ἀποδεχώμεθα «Οἰκονομία» εἰς τό θέμα τῶν κωλυμμάτων, αὐτό, μᾶλλον «κατάρα» εἶναι.
    Βεβαίως, θά ἠμπορούσαμε νά ρίξωμε τήν ματιά μας, κρατῶντας τήν ὄσφρησί μας, καί σέ ἄλλες ἀνοικτές πληγές πού δέν λέγουν νά ἐπουλωθοῦν εἰς τό ὄνομα τῆς ταλαίπωρης «Οἰκονομίας», ὅπως τό ὅτι πνευματικοί ἐπιτρέπουν τίς προγαμιαῖες σχέσεις καί διάφορα ἄλλα ἀνεπίτρεπτα. Αὐτοί, εἶναι πνευματικοί τῆς «Διεθνοῦς Ἀμνηστίας», οἱ ὁποῖοι, ἐκτός τῶν ἄλλων, διά νά ἀποδείξουν εἰς τόν ἑαυτόν τους, ἀλλά καί εἰς ἄλλα πρόσωπα, ὅτι ἔχουν τήν ἀποδοχήν τῶν πιστῶν, καί μάλιστα τῶν νέων ἀνθρώπων (πνευματικῶν παιδιῶν-ὀπαδῶν..., Γεροντισμός, κλπ.), ἁμαρτάνουν μέ τό νά ρίπτουν «ὕδωρ εἰς τόν οἶνον των» μέ ἀποτέλεσμα νά πίπτουν εἰς θανάσιμα ἁμαρτήματα, τόσον οἱ ἴδιοι, ὅσον καί οἱ ψυχές τίς ὁποῖες ἔχουν χρεωθῆ ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ. Καταστάσεις αὐτόχρημα τραγικές, γιά τίς ὁποῖες τό Ἱερόν Εὐαγγέλιον τονίζει πώς «τυφλός δέ τυφλόν ἐάν ὁδηγῇ ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται» (Ματθ. ΙΕ´ 14).
   Τό ἀποκορύφωμα ὅμως ὅλων καί ἡ πληγή τῶν πληγῶν, ἡ Πλάνη τῶν Πλανῶν, εἶναι τά σχεδόν συλλείτουργα καί οἱ συμπροσευχές (καί ὄχι μόνον) τῶν «Ὀρθοδόξων» οἰκουμενιστῶν, τά ὁποῖα καταδικάζονται ἀπεριφράστως ἀπό τούς Θείους καί Ἱερούς Κανόνας, ἀλλά καί ἀπό τόν θεηγόρον ὅμιλον πάντων τῶν θεοφόρων Πατέρων.
    Οὐδείς ἠμπορεῖ νά ἀρνηθῇ ὅτι ἡ μεγαλυτέρα διαστροφή εἰς τό θέμα τῆς «Οἰκονομίας» συντελεῖται μέσῳ τοῦ ἐπαράτου Οἰκουμενισμοῦ. Ἐντός αὐτῆς τῆς καμίνου ρευστοποιεῖται καί τήκεται τό σύνολον τῶν Ἱερῶν Κανόνων. Τό δέ ἐκμαγεῖον τοῦ συγκρητισμοῦ ἀποκαλύπτει ἕνα τερατῶδες προσωπεῖον, τό ὁποῖον οὐδεμίαν σχέσιν δύναται νά ἔχῃ μέ τήν ἀκραιφνῆ Ὀρθοδοξίαν, τήν ὁποίαν βιώνουν οἱ ἐπίσημοι Ἅγιοι τῆς Ἐκκλησίας μας.
  Ἄς προσέξουν, διότι, ἐννοεῖται, πώς ὁ Θεῖος Δομήτωρ τῆς Ἐκκλησίας, ὁ Χριστός, ναί μέν ἀνέχεται ὡρισμένες καταστάσεις διά λόγους πού μόνον Ἐκεῖνος γνωρίζει, ἀλλά ὁ Χριστός ἔχει καί τόν τελευταῖον λόγον. Ὁ δέ πάντοτε ἐπίκαιρος λόγος τοῦ Θεοῦ «ποιμένες πολλοί διέφθειραν τόν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τήν μερίδα μου...» (Ἱερ. ΙΒ´ 10) ἐκφράζει ἐπακριβῶς ὅλα αὐτά τά ὁποῖα λαμβάνουν χώραν εἰς τά οἰκουμενιστικά συνέδρια, μέ συμπροσευχές κλπ., μέ πρόφασι δῆθεν τήν ἀγάπη καί ὅ,τι ἄλλο, καί τά ὁποῖα οὐσιαστικό σκοπό ἔχουν νά ἀποδομήσουν τά θεμέλια, ἀλλά καί τό ὅλον οἰκοδόμημα τῆς Ὀρθοδόξου ἡμῶν Ἐκκλησίας, μέ τελικό σκοπό τήν ἕνωσι τῶν «ἐκκλησιῶν». 
Πηγή

Υ.Γ.: Ζητοῦμε συγγνώμη ἀπὸ τὸν π. Σεραφείμ, γιατὶ ἀνακαλύψαμε ὅτι τὸ κείμενο (ποὺ μᾶς ἔστειλαν ὡς δικό του) δὲν ἀνήκει σ' αὐτόν·  γι' αὐτὸ καὶ ἀφαιρέσαμε τὸ ὄνομά του. Βέβαια, κατὰ τὰ ἀλλὰ οἱ θέσεις τοῦ ἄρθρου ποὺ παραθέτουμε (καὶ ποὺ προέρχεται ἀπὸ τὸν κύκλο τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν) μᾶς βοηθᾶ νὰ κατανοήσουμε τὴν ἀστοχία τῶν θέσεών τους, τὴν ὁποία θὰ καταδείξουμε μὲ σχολιασμὸ τῶν θέσεων ποὺ ἐκφέρουν στὰ βίντεο.

23 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/3/18, 8:42 μ.μ.

    ΙΔΟΥ!ΟΙ ¨ΕΞΕΥΓΕΝΙΣΜΕΝΟΙ¨ ΓΟΧ ΤΟΥ Ν.Η. ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18, 8:18 π.μ.

      Σεβαστό μας ιστολόγιο Πατερική Παράδοση,θα σας παρακαλούσαμε να μην αναρτάτε(αναπαράγετε) σχόλια δυσφήμησης-συκοφαντίας κατά της ιερής αποτείχισης,όπως το ανωτέρω.

      Ουδεμία σχέση έχουν οι αποτειχισμένοι με τους ΓΟΧ!Και το ξέρουνε αυτό πολύ καλά οι οικουμενιστές και όλοι οι μισητές της ιερής αποτείχισης!

      Τους συμφέρει όμως να μας παρουσιάζουνε σαν ΓΟΧ,γιατί έτσι πείθουν όσους δεν γνωρίζουν τα χάλια του οικουμενισμού,αλλά και τα χάλια του γοχισμού.

      Διαγραφή
    2. Οι αξιοσέβαστοι19/3/18, 10:35 π.μ.

      Τώρα σε άκουσε το αξιοσέβαστο ιστολόγιο που χωρίς αιδώ έχει αφήσει ουκ ολίγους ανώνυμους αιρετικούς οικουμενιστές με σχόλιά τους να συκοφαντούν αποτειχισμένους αδελφούς μας και να μην αναρτούν μετά ούτε τις "απολογητικές" απαντήσεις των ορθοδόξων που οι αιρετικοί έθαψαν στην αντίχριστη λάσπη τους...

      Τόσο ορθόδοξοι ομολογητές είναι με "αγάπη θυσιαστική σταυροαναστάσιμη" τρομάρα τους και νομίζουν ότι δεν τους πήραν όλοι χαμπάρι επειδή μόνιμα διαγράφουν την Αλήθεια του Χριστού και των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας... (εκτός αν την προωθούν στα βιβλία τους μόνο!)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/18, 12:29 μ.μ.

      Και η Παναιρετική Παράβαση το ίδιο κάνει που κατηγορείτε τους άλλους

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/3/18, 10:30 μ.μ.

      "Ανώνυμος18/3/18, 8:42 μ.μ.", Γίνε πιο σαφής δεν σε καταλαβαίνω.....

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος18/3/18, 9:38 μ.μ.

    Δεν είναι τυχαία η ύπαρξή τους σε αυτό το "στρατόπεδο" του αγώνα ενάντια στην αίρεση του οικουμενισμού... Όπως δεν είναι και τυχαίο το γεγονός ότι ούτε διώχθηκαν ποτέ και ούτε πρόκειται να διωχθούν, αλλά και ούτε ο μισθός- και η σύνατξη του κου καθηγητού- θα περικοπούν.... Ο νοών νοείτω και ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγχαρητηρια φιλε μου...Επιασες το νοημα..Ακριβως αυτο ειναι !!!!! Ολη η ιστορια τους ειναι το 1000αρικακι για τον ΜΑΝΩΛΗ , και η συνταξουλα για τον κκ.ΚΑΘΗΓΗΤΗ !!!!!Μπραβο σου και παλι!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/18, 5:45 μ.μ.

      Αν ακούσεις τί λέει μέσα στήν ομιλία, θά δείς πώς ο Ζήσης υποστηρίζει πως υπάρχουν 15 επίσκοποι στήν Ελλάδα πού ειναι Ορθόδοξοι καί πώς ο Λογγίνος ειναι ορθόδοξος, τήν στιγμή πού μνημονεύει τόν Κύριλλο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/18, 10:27 μ.μ.

      Και τι με αυτό??? Δηλαδή αν το λέει ο Ζήσης ισχύει κιόλας??? Ξυπνάτε αδέλφια και ανοίξτε καλά τα μάτια και τα αυτιά σας!!!! Τέτοιους θέλουν, πιστά προβατάκια χωρίς άποψη να τους ακολουθούν και να τους προσκυνούν!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/3/18, 7:49 π.μ.

      15 επίσκοποι ορθόδοξοι????????? Εννοεί ΚΡΥΠΤΟΟΡΘΟΔΟΞΟΙ και συγκεκριμένα
      ΚΡΥΠΤΟΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑ

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος18/3/18, 10:17 μ.μ.

    Δεν γίνεται πατέρες και ο σκύλος χορτατος και η πίτα σωστή! Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/3/18, 11:34 μ.μ.

    Aπο ποτε εγινε ακραιος ο νομος του θεου; το ακουω απο πολλους!
    αυτο ειναι βλασφημια κατα του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18, 4:52 μ.μ.

      ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ 11:34 μ.μ ΑΚΡΑΙΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΗ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ , ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΝΩΕ , ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΩΤ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΑ . ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ . ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. (ΠΑΤΗΡ-ΦΩΤΙΟΣ ΤΖΟΥΡΑΣ) Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ). -

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος19/3/18, 9:32 π.μ.

    η οικονομια στην εκλλησια μας δεν ειναι γενικη και για παντα..ειναι για ορισμενα προσωπα και για ορισμενο χρονο...να υπαρξη βεβαια και η οικονομια (δεν λεω οχι), αλλα για ποιους? (για τους λαικους ναι - για τους κληρικους οχι)... και για ποσο χρόνο? για ενα μηνα? για ενα εξαμηνο? για ενα χρονο? για ποσο?...Οποιος θελει να μιλαει για οικονομια πρεπει να ειναι σιγκεκριμενος, και οχι να την εφαρμοζει σαν να ειναι μια θεση νυν και αει...Αλλα ειπαμε και αλλη φορα, ο π.Θ.Ζησης και οι ομαδα του διδασκουν σημερα σε ακατηχιτους χριστιανους μια νεα ειδους αποτειχιση...ενα νεο πνευμα γυρω απο την απομακρυνση απο την αιρεση...ο π.Θ.Ζησης ειναι ο σημερινος π.Επιφανιος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/18, 10:29 μ.μ.

      Οικονομία = βόλεμα, στα θέματα της Πίστεως....
      Και οι βολεψηματάκηδες καλά κρατούν!!!!!

      Διαγραφή
  6. Που ειναι η υποστηριξη της κακης οικονομιας εναντι της ακριβειας στο αρθρο δηλαδη;Μηπως ειναι κατι που δε βλεπω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπαρχει υποστηριξη ΑΡΓΥΡΗ !!! Καθαρη καταγγελια της ΨΕΥΔΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ του ΒΟΛΕΜΕΝΟΥ ΖΗΣΗ...Απλα και ξεκαθαρα πραγματα!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/3/18, 8:35 π.μ.

    Ο ΖΗΣΗΣ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος20/3/18, 3:03 μ.μ.

    O ΖΗΣΗΣ ΘΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ" ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος20/3/18, 5:25 μ.μ.

    Η παραπάνω αναφερόμενη στρατηγική Ορθοδόξου Αντιστάσεως, στο video που είδαμε, θα ήταν απόλυτα ορθή εάν το φαινόμενο του φιλοοικουμενισμού ήταν προσωρινού χαρακτήρα, οπότε και η πιθανή διακοπή μνημοσύνου των Οικουμενιστών Επισκόπων θα είχε προσωρινό χαρακτήρα σε αναμονή μελλοντικής διαδοχής τους από αληθινά Ορθοδόξους Επισκόπους. Ο Οικουμενισμός όμως και η φιλοοικουμενιστική πορεία της Εκκλησίας συμπληρώνει ήδη περίπου 100 χρόνια σταδιακά κλιμακούμενης Αποστασίας και δεν αναμένεται δυστυχώς πιθανή επιστροφή των εκτραπέντων. Οπότε η ζητούμενη Αποτείχιση δεν μπορεί να είναι προσωρινού χαρακτήρα ή ένα είδος μεγάλης Εκκλησιαστικής διαμαρτυρίας μνημονευτών και μη μνημονευτών, αλλά φυγή από τους φιλαιρετικούς και τους συνοδοιπόρους τους και ύψωσις τείχους πνευματικού διάκρισης ανάμεσα στην Ορθοδοξία και την Αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/3/18, 6:31 μ.μ.

    Καλό βόλεμα παιδιά! Και καλούς και εντυπωσιακούς αντιοικουμενιστικούς λόγους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έπρεπε σύμφωνα με τους οπαδούς αυτούς του οικονομισμου, τους οικονομιστας όπως τους αποκάλεσε αποτειχισμενος αρχιμανδρίτης της Μακεδονίας, να μην υποστεί διωγμό ο π. Φώτιος Τζουρας και να συμβιβαστεί χάριν των παιδιών του και να μην κόψει το μνημόσυνο του μητροπολίτη του, οι πατέρες στην Πτολεμαϊδα να μη διωχθούν για να μη χάσουν τα μοναστηρια τους, οι Αγιορείτες να συμβιβαστουν για να μη χάσουν τα οφφίκια και τα κελιά τους και πάει λέγοντας....Ποτε αναφέρθηκαν οι οικονομιστες αυτοί σε όλους όσους εκδιώχθηκαν και υπέστησαν τόσα χάριν της ομολογίας τους; Δεν ντρεπονται που αγνοούν και παραθεωρουν και περιφρονούν εσκεμμένα τον αγώνα τόσων ανθρώπων και κατασκανδαλιζουν το ποίμνιο; Κρίμα μας απογοήτευσε ο π. Θεοδωρος για μια φορά ακόμη και φάνηκε ο χαρακτήρας του ανδρός και της ομάδας του. Οικονομιστες και αχρικαιριστες μέχρι το κόκκαλο! Ο Θεός ομως ου μυκτηριζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/3/18, 8:13 π.μ.

    Εμείς αυτό πού βλέπουμε ειναι οτι ο πατέρας καί υιός Ζήσης καθώς καί ο Βουλκανέσκου, ειναι αντιπατερικοί, καί κατηγορούν συνεχόμενα τον πατέρα Σάββα πώς κάνει σχίσμα στήν Εκκλησία επειδή δέν κρατάει την οικονομία.... που ειχανε συμφωνήσει νά κρατάνε.... Αφού πρίν από 2 μήνα, επαινούσε τούς αγιορείτες πού κρατούσαν τήν ακρίβεια, μετά 1 μήνα αρχισε νά τούς κατηγορεί ασύστολα, καί τώρα προσπαθεί νά αποδομήσει τό εργο τους καθώς εκανε καί με τόν π. Ευθύμιο Τρικαμηνα. Καλά δέν βλέπετε πώς τό μονον που θέλει ο ανθρωπος ειναι η Δόξα καί η Φήμη? Ειναι πολλά που θά γράψουμε γιά τον Ζήση, εν καιρώ, διότι διασπάει τόν αγώνα καί νά δείτε πώς θά επιστρέψει τελικά στό μνημόσυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.